abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 juni 2007 @ 18:24:24 #251
91868 boemboem
Eeuwig duurt het langst
pi_50793501
@Grumpey
je noemt het voorbeeld van een degelijke auto willen hebben... maar stel eens dat je 2 auto's hebt, alles hetzelfde, alleen bij de ene zit hij netjes in de lak en de andere zie je wat roestplekken. De prijs is hetzelfde, welke kies je?
Dat zal ook bij mensen zijn. Denk dat als je iemand aan wilt gaan spreken en je moet kiezen tussen twee mensen die je leuk lijken alleen ene is mooi en andere lelijk, dat je wat meer naar die knappe toe zal trekken en het daar proberen...

natuurlijk is uiterlijk niet allesbepalend. Ik durf wel te zeggen dat het een goed hulpmiddel kan zijn in het leven. Ook kan het uiterlijk reden zijn geweest voor dingen die je meegemaakt hebt in het verleden en die je als persoon veranderen.
that's just me :)
  zondag 24 juni 2007 @ 23:23:51 #252
178859 jesselyn
Kijk! Een banaan!
pi_50803834
Je vergelijkt mensen niet met autos.. Geen enkel mens is hetzelfde .. auto's wel.

Er is dus altijd wel iemand die je net leuker vind.. voor mijn gevoel
Nunc est bibendum
pi_50816750
Ik ben veel te aantrekkelijk voor een vriendin, dus dat is het...
Verbaal terrorist
  maandag 25 juni 2007 @ 16:45:52 #254
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_50825465
Ik denk dat mensen altijd wel binnen hun referentiekader naar een partner zoeken.
Mensen die zichzelf niet heel knap vinden gaan er niet vanuit dat ze een fotomodel aan de haak zullen slaan en zullen zich denk ik eerder richten op de wat minder knappe mensen.
Mensen die zichzelf heel knap vinden (al dan niet terecht ) zullen ook naar een knappe partner zoeken.

Moet zeggen dat het bij mij toch wat minder rechtlijning is. Heb best knappe vriendinnen gehad maar ook wel wat minder knap naar ( maatschappijkelijk maatstaven dan ) en toch vond ik geen 1 vriendin echt lelijk. Ze hebben allemaal zo hun eigen mooie kenmerken.
In elk mens schuilt wel wat moois. Ik schijn mooie ogen te hebben en slank schijnt ook goed te vallen (al zou ik zelf graag iets dikker zijn). En ik val bij vrouwen ook op specifieke kenmerken zoals oogopslag, mooie ogen, haarkleur en haardracht, lengte en uitstraling.

Het is allemaal zo subjectief... maar het zorgt soms inderdaad wel voor vreemde gezichten als je een heel knap meisje met een superlelijke gast ziet zoenen.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_50840806
Ach, je bent gewoon jaloers

Zo zie je maar weer, vrouwen zijn minder oppervlakkig dan mannen, mannen gaan alleen maar voor een lekker wijf...

[ Bericht 21% gewijzigd door Isolde2 op 25-06-2007 23:27:50 ]
pi_50842046
Ik vind het totaal niet vreemd als ik een lelijke man met een mooie vrouw zie lopen, alleen verbaas ik me er wel soms over als ik een goed uitziende man met een onaantrekkelijke vrouw zie lopen, vooral als de eerste een normaal figuur heeft en de tweede dik is. Ik snap niet hoe je daar als man mee kan gaan of aantrekking voor kan voelen.
pi_50847188
Ik vraag me altijd af:

Zou die lelijke man/vrouw het ook doorhebben?

Ik vind lelijk nog niet half zo storend als een zwakke persoonlijkheid. (tenzij het vadsig dik is)
Verbaal terrorist
pi_50847834
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 08:06 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ik vraag me altijd af:

Zou die lelijke man/vrouw het ook doorhebben?
Wat zou die persoon door moeten hebben? Dat jij hem of haar lelijk vindt? Denk je dat hem of haar dat interesseert wat jij er van vindt ?
pi_50848054
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 08:57 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Wat zou die persoon door moeten hebben? Dat jij hem of haar lelijk vindt? Denk je dat hem of haar dat interesseert wat jij er van vindt ?
Die persoon zou door moeten hebben dat hij/zij erg lelijk is in vergelijking tot zijn/haar partner.

Ik denk dat het ze vaak wel interesseert, lelijke mensen zijn vaak enorm onzeker.
Verbaal terrorist
pi_50848478
Status is ook belangrijk. Als iemand van adel is en veel geld heeft eindigt hij vast met een leuke vrouw.

Daarnaast zoeken mensen allereerst een partner van hun eigen opleidingsniveau, een knap meisje is leuk voor de eerste paar maanden maar als ze niks te melden heeft wordt het verdomt saai. Dan is het met die lelijke maar intelligente vrouw een stuk leuker.
pi_50848903
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 09:32 schreef sirallut het volgende:
Status is ook belangrijk. Als iemand van adel is en veel geld heeft eindigt hij vast met een leuke vrouw.

Daarnaast zoeken mensen allereerst een partner van hun eigen opleidingsniveau, een knap meisje is leuk voor de eerste paar maanden maar als ze niks te melden heeft wordt het verdomt saai. Dan is het met die lelijke maar intelligente vrouw een stuk leuker.
Ik wil geen vriendje dat slimmer is dan in. Dan zit ik al snel met het type bal opgescheept of het type linkse filosoof en daar zit ik niet op te wachten.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 09:54:32 #262
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50848943
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 09:52 schreef BabblingBrook het volgende:

[..]

Ik wil geen vriendje dat slimmer is dan in. Dan zit ik al snel met het type bal opgescheept of het type linkse filosoof en daar zit ik niet op te wachten.
mja, je moet een beetje op hetzelfde niveau zitten, vind ik.
Als iemand slimmer zou zijn dan ik, zou ik de hele tijd het gevoel hebben dat ik haar tekort deed. Ik wil echter ook niet iemand die de hele tijd met open mond naar mijn redes zit te luisteren.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 26 juni 2007 @ 09:54:33 #263
154880 Bolter
Awesomeness
pi_50848944
quote:

[..]

Met dit soort uitspraken lijkt me het best lastig een zo'n vriendje te vinden...
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_50849307
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 09:54 schreef Bolter het volgende:

[..]

Met dit soort uitspraken lijkt me het best lastig een zo'n vriendje te vinden...
Hoezo moeilijk? Er zijn toch meer types dan dat? Kan ik het helpen dat ik op het type computernerd val Dat zijn meestal jongens uit de ICT sector en die hebben vaak geen universitaire studie gevolgd. Maar ik hou gewoon van jongens die niet zo uit de hoogte zijn en neerkijken op lager opgeleiden.
pi_50849334
quote:

[..]

! Zeg meid, zullen we even gaan squashen en daarna even een roseetje nuttigen ?
pi_50849407
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 10:10 schreef STING het volgende:

[..]

! Zeg meid, zullen we even gaan squashen en daarna even een roseetje nuttigen ?
Mot je klappen?
pi_50849414
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 09:32 schreef sirallut het volgende:

Knappe mensen zijn in het algemeen succesvoller, rijker en slimmer dan lelijke, dus wat je zegt hoeft lang niet altijd te kloppen.

Lelijke vrouwen zijn slim.
Knappe vrouwen zijn dom.

Echt, dacht dat we de laatste jaren deze gedachten wel een beetje voorbij zouden zijn.
pi_50849446
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 10:13 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Mot je klappen?
komt allemaal goed hoor
pi_50849555
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 10:14 schreef STING het volgende:

[..]

komt allemaal goed hoor
Ik hoop het echt. Ik ga volgend jaar studeren aan de UNI, dan wil ik dat type namelijk echt vermijden.
pi_50849617
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 10:19 schreef BabblingBrook het volgende:

[..]

Ik hoop het echt. Ik ga volgend jaar studeren aan de UNI, dan wil ik dat type namelijk echt vermijden.
Zal vast wel meevallen, er lopen vast niet alleen maar stereotype lullo's en geitenwollen sokken figuren rond
pi_50849648
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 10:21 schreef STING het volgende:

[..]

Zal vast wel meevallen, er lopen vast niet alleen maar stereotype lullo's en geitenwollen sokken figuren rond
Pak van mn hart
  dinsdag 26 juni 2007 @ 10:37:03 #272
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_50850010
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 10:19 schreef BabblingBrook het volgende:

[..]

Wat voor studie ga je doen?
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_50850136
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 10:37 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Wat voor studie ga je doen?
Taal en communicatie
  dinsdag 26 juni 2007 @ 10:42:54 #274
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_50850180
Daar zal je geen extreem intelligente mensen tegenkomen, eerder van die DE Café/H&M/Hyves-kutjes, maak je geen zorgen
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_50850203
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 10:42 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Daar zal je geen extreem intelligente mensen tegenkomen, maak je geen zorgen
Gelukkig maar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')