Wat zou die persoon door moeten hebben? Dat jij hem of haar lelijk vindt? Denk je dat hem of haar dat interesseert wat jij er van vindtquote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:06 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ik vraag me altijd af:
Zou die lelijke man/vrouw het ook doorhebben?
Die persoon zou door moeten hebben dat hij/zij erg lelijk is in vergelijking tot zijn/haar partner.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:57 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Wat zou die persoon door moeten hebben? Dat jij hem of haar lelijk vindt? Denk je dat hem of haar dat interesseert wat jij er van vindt?
Ik wil geen vriendje dat slimmer is dan in. Dan zit ik al snel met het type bal opgescheept of het type linkse filosoof en daar zit ik niet op te wachten.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:32 schreef sirallut het volgende:
Status is ook belangrijk. Als iemand van adel is en veel geld heeft eindigt hij vast met een leuke vrouw.
Daarnaast zoeken mensen allereerst een partner van hun eigen opleidingsniveau, een knap meisje is leuk voor de eerste paar maanden maar als ze niks te melden heeft wordt het verdomt saai. Dan is het met die lelijke maar intelligente vrouw een stuk leuker.
mja, je moet een beetje op hetzelfde niveau zitten, vind ik.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:52 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Ik wil geen vriendje dat slimmer is dan in. Dan zit ik al snel met het type bal opgescheept of het type linkse filosoof en daar zit ik niet op te wachten.
Met dit soort uitspraken lijkt me het best lastig een zo'n vriendje te vinden...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:52 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Ik wil geen vriendje dat slimmer is dan in. Dan zit ik al snel met het type bal opgescheept of het type linkse filosoof en daar zit ik niet op te wachten.
Hoezo moeilijk? Er zijn toch meer types dan dat? Kan ik het helpen dat ik op het type computernerd valquote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:54 schreef Bolter het volgende:
[..]
Met dit soort uitspraken lijkt me het best lastig een zo'n vriendje te vinden...
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:52 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Mot je klappen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:10 schreef STING het volgende:
[..]! Zeg meid, zullen we even gaan squashen en daarna even een roseetje nuttigen ?
Knappe mensen zijn in het algemeen succesvoller, rijker en slimmer dan lelijke, dus wat je zegt hoeft lang niet altijd te kloppen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:32 schreef sirallut het volgende:
Status is ook belangrijk. Als iemand van adel is en veel geld heeft eindigt hij vast met een leuke vrouw.
Daarnaast zoeken mensen allereerst een partner van hun eigen opleidingsniveau, een knap meisje is leuk voor de eerste paar maanden maar als ze niks te melden heeft wordt het verdomt saai. Dan is het met die lelijke maar intelligente vrouw een stuk leuker.
Ik hoop het echt. Ik ga volgend jaar studeren aan de UNI, dan wil ik dat type namelijk echt vermijden.quote:
Zal vast wel meevallen, er lopen vast niet alleen maar stereotype lullo's en geitenwollen sokken figuren rondquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:19 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Ik hoop het echt. Ik ga volgend jaar studeren aan de UNI, dan wil ik dat type namelijk echt vermijden.
Pak van mn hartquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:21 schreef STING het volgende:
[..]
Zal vast wel meevallen, er lopen vast niet alleen maar stereotype lullo's en geitenwollen sokken figuren rond
Wat voor studie ga je doen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:19 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Ik hoop het echt. Ik ga volgend jaar studeren aan de UNI, dan wil ik dat type namelijk echt vermijden.
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:42 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Daar zal je geen extreem intelligente mensen tegenkomen, maak je geen zorgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |