abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50736323
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 17:56 schreef Logician het volgende:

[..]

Hij heeft anders wel gelijk .
pi_50736339
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:08 schreef Pappie_Culo het volgende:
Bill Gates is van de categorie niet aantrekkelijk (buiten z'n centen dan)
Hij ziet er uit als een gemiddelde westerse man.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 18:25:00 #228
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50736888
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 13:41 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Opmerkelijk dat er over dit punt een discussie is ontstaan van inmiddels >200 posts. Zoals immers al gezegd is:
[..]

[..]

Verliefde mensen kijken niet objectief naar hun partner; die is in hun ogen perfect. Ofwel zien ze de lelijkheid niet, of ze weten het wel maar het kan ze gewoon geen barst schelen.
Maar verliefdheid neemt af. Dus stel je hebt een relatie met iemand en die relatie duurt al 5 jaar. Dan is er geen sprake meer van verliefdheid, en dus ook niet van liefde maakt blind.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  vrijdag 22 juni 2007 @ 18:27:17 #229
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50736975
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 17:56 schreef Logician het volgende:

[..]

hey, smaken verschillen
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_50737085
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:06 schreef maaike1987 het volgende:
Het gaat om het innerlijk.. en smaken verschillen
pi_50737785
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:06 schreef maaike1987 het volgende:
Het gaat om het innerlijk.. en smaken verschillen
Dat eerste heb ik mezelf ook jaren voor ogen gehouden , maar het is bull-shit. Uitrlijk geeft de eerste indruk en dat maakt of je met iemand een orienterend gesprekje aan gaat of dat je al zoiets hebt van: Nah,nee.

Dat tweede ben ik wel met je eens.
pi_50738580
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:08 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Hij heeft anders wel gelijk .
sorry maar ik vind dat zo'n BS uitspraak.. wat maakt een echte man?

Vaak zijn het juist de mannen die zeker van zichzelf zijn (zonder arrogant te doen) die ik aantrekkelijk vind, een man met een zelfverzekerde uitstraling is meestal 10x knapper dan eenzelfde uitziende man zonder die zelfverzekerdheid..

Zo ken ik wel een paar supermooie mannen die erg onzeker zijn en ik dus helemaal niets nada vind hebben.

En sorry maar een buikje of vet vind ik serieus helemaal niets aan, hoe leuk die jongen/man ook mag wezen, ik moet wel lichamelijk aangetrokken worden tot iemand wil ik er mee... en ik vind het altijd zo schijnheilig als mensen anders beweren komop zeg... ik vind mijn buurman van 60 geweldig, de ideale man, maar er mee zoenen of...?

Het is wat mij betreft werkt het een beetje zo:

1: aantrekkingskracht
2: van beide kanten interesse
3: date
4: karakter aftasten
- geen klik wbt karakter = helaas pindakaas
- wel een klik wbt karkater = vaker zien, leuke samen leuke dingen gaan doen

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2007 19:19:24 ]
pi_50740197
Wat een probleem zeg hoe je er uit ziet? Het zou mij echt geen flikker uitmaken als ik vet lelijk was en een pik van 3cm zou hebben, zoiets realiseerde ik me toen ik een ongelooflijk lekker wijf versierde terwijl me hele kop kapot was, terwijl ze volgens iedereen op het terras zo arrogant was en niet te krijgen, ik had er schijt aan en gingen we uiteindelijk haar nieuwe kamer bekijken

Moraal van het verhaal, mannen/jongens die zelfvertrouwen hebben krijgen alle vrouwen. Wij hebben gewoon geluk dat veel vrouwen andere dingen ook aantrekkelijk vinden dan alleen een uiterlijk, vrouwen hebben daarin nogal een probleem als ze lelijk zijn krijgen ze rare jongens.
Zeg gewoon wat je vindt, zeg gewoon dat je haar lekker sexy vindt, wat is het probleem als dit ook zo is?
pi_50740258
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:52 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dat eerste heb ik mezelf ook jaren voor ogen gehouden , maar het is bull-shit. Uitrlijk geeft de eerste indruk en dat maakt of je met iemand een orienterend gesprekje aan gaat of dat je al zoiets hebt van: Nah,nee.

Dat tweede ben ik wel met je eens.
Ook onzin. Waarom heb ik de ene dag sjans met elke vrouwen die ik tegenkom (als ik me echt goed voel, en veel energie heb) terwijl ik de andere dag (als ik me klote voel) met bijna niemand? Zeker omdat me haar anders zit? Zelfvertrouwen e.d straal je gewoon uit.
pi_50740605
Dat is precies wat ik dus bedoel...
pi_50740673
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 20:03 schreef honderd het volgende:
Wat een probleem zeg hoe je er uit ziet? Het zou mij echt geen flikker uitmaken als ik vet lelijk was en een pik van 3cm zou hebben, zoiets realiseerde ik me toen ik een ongelooflijk lekker wijf versierde terwijl me hele kop kapot was, terwijl ze volgens iedereen op het terras zo arrogant was en niet te krijgen, ik had er schijt aan en gingen we uiteindelijk haar nieuwe kamer bekijken

Moraal van het verhaal, mannen/jongens die zelfvertrouwen hebben krijgen alle vrouwen. Wij hebben gewoon geluk dat veel vrouwen andere dingen ook aantrekkelijk vinden dan alleen een uiterlijk, vrouwen hebben daarin nogal een probleem als ze lelijk zijn krijgen ze rare jongens.
Zeg gewoon wat je vindt, zeg gewoon dat je haar lekker sexy vindt, wat is het probleem als dit ook zo is?
Ben het eens met je moraal, zelfvertrouwen straal je uit en maakt je vaak aantrekkelijker voor vrouwen. Heb een bij een gozer in de klas gezeten die ook totaal niet knap was en onder de pukkels zat (eczeem enzo). 3 jaar later zat ik weer bij hem op school en ik raakte toevallig in gesprek met een ex van hem. Een bloedmooie meid die bij wijze van spreken, elke jongen kan krijgen. Ze vertelde ook dat iedereen raar opkeek toen ze wat met hem kreeg/had omdat hij zo lelijk was. Maar, het was gewoon een ontzettend lieve en leuke jongen, zo zei ze.

Het lijkt bijna wel een sprookje maar uiterlijk is niet alles, je 'moet er doorheen' weten te kijken. Net als dat meisje.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 20:23:59 #237
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_50740952
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:52 schreef RealZeus het volgende:
Uiterlijk is niet enkel het fysieke lichaam. Uitstraling speelt ook een rol, en misschien wel meer dan het lichaam zelf. Weinig mensen lopen op iemand af met een huilie gezicht, liever iemand die kracht uitstraalt.

En aan het einde van het verhaal kun je beter kiezen voor een partner hebben die heel erg goed bij je past dan een 'lekker ding'.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 21:17:38 #238
114609 baskabel4
lastig plassen met erectie...
pi_50742637
ik heb ervaring met alletwee...

1was knap......relatie was klote
huidige vriendin is niet knap(niet lelijk)wel slank...je staart haar niet na als ze langsloopt....
en deze relatie werkt perfect..we zijn naar elkaar toegegroeid..en ik merk dat het heel belangrijk is
dat je je thuis voelt in een relatie,jezelf kan zijn,bijna nooit ruzie maken,elkaar aanvullen

als ik dit topic doorlees begrijp ik niet helemaal dat mannen zomaar voor een mooie vrouw kunnen gaan...
je wil het weer net zoals vroeger hebben(je zal een vrouw zoeken wat je weer datzelfde gevoel geeft
als dat je thuis woonde....
een mooie vrouw kan je toch na een week al zat zijn???
ok....iedereen(lees echt iedereen)wil een mooie vrouw neuken,maar we hebben het toch over een relatie???
dus een dag duurt 24 uur...je neukt haar een half uur en dan hebje nog 23 en een half uur over....
heel erg lang als je niet op dezelfde golflengte zit en dezelfde ideeen over een aantal zaken hebt,
je hebt dan alleen maar het uiterlijk waar je weer 23 uur naar zit te staren totdat je er weer op mag....

Mijn idee(helemaal persoonlijk)is dat knappe vrouwen gewend zijn aan veel aandacht en dat bijna nodig hebben.
En als man wil je ook niet steeds op je tenen lopen en gewoon jezelf zijn...maar dan vraag je je weer af of ze het niet bij een ander gaat zoeken(een collega of een vriend)

Huidige situatie:ik ben heel gelukkig met een gemiddeld uitziend vrouwtje (die voor mij door het vuur gaat en alles voor me over heeft)en als ik op mooie lichamen wil geilen ga ik gewoon af en toe stappen.....

[ Bericht 14% gewijzigd door baskabel4 op 22-06-2007 21:29:26 ]
Bas heeft gesproken...
pi_50747258
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:04 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Is 1.83 meter iets aantrekkelijks voor een vrouw dan ? Ik vind dat niet bepaald vrouwelijk meer.
Wat iedereen al 100 keer zegt: Smaken verschillen. Weet jij van alle bloedmooie vrouwen in de wereld hoe lang ze zijn dan?
  vrijdag 22 juni 2007 @ 23:27:04 #240
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_50747378
Ik blijf bij het standpunt dat uiterlijk heel veel doet. In deze maatschappij waar alles gericht is op uiterlijk vertoon en status, is het hopeloos naief om te zeggen dat uiterlijk er niet toe doet.
Al die moraalridders hier met hun verhalen/voorbeelden dat "die ene lelijke kerel met die bloedmooie meid ervandoor ging" moeten die verhalen eens vergelijken met alle voorbeelden dat er iemand afgewezen wordt of geen aandacht aan besteed wordt puur omdat het uiterlijk niet meezit. Oeps, ja, het zijn toch uitzonderingen

Gelukkig ben ik redelijk gezegend

[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2007 00:08:01 ]
pi_50748055
Opruimslotje.

Edit: En weer open. Als jullie willen discussiëren hierover, prima. Hou het alleen wel binnen de fatsoensnormen en respecteer elkaars mening. Dit is nou eenmaal een subjectief onderwerp en niémand heeft de waarheid in pacht.

[ Bericht 89% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2007 00:10:42 ]
pi_50749317
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 23:27 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
Ik blijf bij het standpunt dat uiterlijk heel veel doet. In deze maatschappij waar alles gericht is op uiterlijk vertoon en status, is het hopeloos naief om te zeggen dat uiterlijk er niet toe doet.
Al die moraalridders hier met hun verhalen/voorbeelden dat "die ene lelijke kerel met die bloedmooie meid ervandoor ging" moeten die verhalen eens vergelijken met alle voorbeelden dat er iemand afgewezen wordt of geen aandacht aan besteed wordt puur omdat het uiterlijk niet meezit. Oeps, ja, het zijn toch uitzonderingen

Gelukkig ben ik redelijk gezegend
En dat laatste zinnetje is precies de reden waarom jij zo makkelijk kunt beweren dat uiterlijk er wel degelijk iets toe doet. Ik ben dat met je eens, maar het is ook logisch dat minder mooie mensen die met dat 'gebrek' geconfronteerd worden vinden dat uiterlijk er niet toe doet, of er in ieder geval niet toe zou moeten doen. Duh. Dat zul je toch nooit veranderen, dus deze discussies zijn gewoon ja versus nee, waarin niemand gelijk heeft.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 04:01:13 #243
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_50752608
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 00:34 schreef Taurus het volgende:

[..]

En dat laatste zinnetje is precies de reden waarom jij zo makkelijk kunt beweren dat uiterlijk er wel degelijk iets toe doet. Ik ben dat met je eens, maar het is ook logisch dat minder mooie mensen die met dat 'gebrek' geconfronteerd worden vinden dat uiterlijk er niet toe doet, of er in ieder geval niet toe zou moeten doen. Duh. Dat zul je toch nooit veranderen, dus deze discussies zijn gewoon ja versus nee, waarin niemand gelijk heeft.
Klopt, en het ligt ook aan de persoon en aan het moment. Je kan mij niet wijsmaken dat íedereen élk moment van élke dag super zelfverzekerd rondloopt.

Het is precies het moment, de omstandigheden en de omgeving op een bepaald moment.

Als je 1 moment bepalend vind voor een persoon, dan ben je niet bereid, of heb je geen zin om daar achter te kijken.

Iedereen heeft wel eens een moment van onzekerheid, of een dag niet lekker in je vel zitten. Can happen.
Als je dat als het gehele uitgangspunt neemt ( zonder de andere eigenschappen, of de momenten dat het niet zo is ) en het andere uitgangspunt nihil verklaard dan verloochen je de gedachte dat je zelf ook wel eens zo'n moment hebt en ben je enigszins hypocriet.

Just my 2 cents.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_50752715
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 21:17 schreef baskabel4 het volgende:
ik heb ervaring met alletwee...

1was knap......relatie was klote
huidige vriendin is niet knap(niet lelijk)wel slank...je staart haar niet na als ze langsloopt....
en deze relatie werkt perfect..we zijn naar elkaar toegegroeid..en ik merk dat het heel belangrijk is
dat je je thuis voelt in een relatie,jezelf kan zijn,bijna nooit ruzie maken,elkaar aanvullen

als ik dit topic doorlees begrijp ik niet helemaal dat mannen zomaar voor een mooie vrouw kunnen gaan...
je wil het weer net zoals vroeger hebben(je zal een vrouw zoeken wat je weer datzelfde gevoel geeft
als dat je thuis woonde....
een mooie vrouw kan je toch na een week al zat zijn???
ok....iedereen(lees echt iedereen)wil een mooie vrouw neuken,maar we hebben het toch over een relatie???
dus een dag duurt 24 uur...je neukt haar een half uur en dan hebje nog 23 en een half uur over....
heel erg lang als je niet op dezelfde golflengte zit en dezelfde ideeen over een aantal zaken hebt,
je hebt dan alleen maar het uiterlijk waar je weer 23 uur naar zit te staren totdat je er weer op mag....

Mijn idee(helemaal persoonlijk)is dat knappe vrouwen gewend zijn aan veel aandacht en dat bijna nodig hebben.
En als man wil je ook niet steeds op je tenen lopen en gewoon jezelf zijn...maar dan vraag je je weer af of ze het niet bij een ander gaat zoeken(een collega of een vriend)

Huidige situatie:ik ben heel gelukkig met een gemiddeld uitziend vrouwtje (die voor mij door het vuur gaat en alles voor me over heeft)en als ik op mooie lichamen wil geilen ga ik gewoon af en toe stappen.....
Zonder een klik in bed, kan je nooit een klik hebben in je relatie
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 23 juni 2007 @ 10:09:19 #245
114609 baskabel4
lastig plassen met erectie...
pi_50753863
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 04:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Zonder een klik in bed, kan je nooit een klik hebben in je relatie
en jij bent van mening dat dat niet andersom kan werken??

ik bedoel...de gevoelens groeien en het bedgebeuren groeit dus ook....

p.s eigenlijk begrijp ik wel wat je bedoelt...ik baal gewoon dat mijn vrouwtje niet op pamela anderson lijkt
Bas heeft gesproken...
  zaterdag 23 juni 2007 @ 11:05:12 #246
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50754556
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 21:17 schreef baskabel4 het volgende:
Dit zou ik maar nooit zo zeggen tegen je vriendin
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 12:52:10 #247
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_50756465
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 15:34 schreef releaze het volgende:
ik zie niet zovaak Echt Lelijke mensen rond lopen op straat. Ik zie heel veel gewone mensen, heel veel mensen die denken dat ze knap zijn, heel veel mensen die denken dat ze lelijk zijn, maar maar een paar natural beauties en een paar natural beasts.

ik denk dat als je je hele leven lang al op je uiterlijk positief beoordeeld wordt dat je er dan wellicht meer positieve waarde aan hecht. Als je meer positief beoordeeld wordt op je andere kwaliteiten dan vindt je dat belangrijker, en is uiterlijk bijzaak. Of als je in de waan leeft dat als je maar mooier was geweest je meer gewaardeerd werd, of als je maar 'slimmer' was geweest je meer gewaardeerd werd....
Oid.
sterke post. helemaal mee eens, ik zie eigenlijk nooit echt lelijke mensen, zeker niet in mijn eigen leeftijdscategorie (20-30). Alleen onverzorgd/ongezond, maar dat is ook een persoonlijke voorkeur van iedereen.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 17:30:24 #248
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_50763410
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 12:52 schreef Grumpey het volgende:

[..]

sterke post. helemaal mee eens, ik zie eigenlijk nooit echt lelijke mensen, zeker niet in mijn eigen leeftijdscategorie (20-30).
Nee, als je echt goed kijkt is het heel moeilijk echt zwaar lelijke mensen te vinden.
Maar in een maatschappij waar uiterlijk vertoon voorop staat en waar eigenlijk alles te krijgen is, hoef je niet echt heel lelijk te zijn om kansloos te zijn. Als je er gewoontjes uitziet veranderen je kansen sowieso al richting minder.
Iedereen wil het beste voor zichzelf, daar is alles op gericht. Alles is te krijgen, dus waarom niet de ideale knappe partner?

Waar ik heel slecht tegen kan zijn moraalridders die denken dat ze niet op uiterlijk vallen. Het zit als een automatisme in de mens om zich tot iets aangetrokken te voelen wat er mooi uitziet. We voelen ons toch ook op een bepaalde manier aangetrokken tot een mooie omgeving/natuur, mooie dieren, mooie spullen. Dat trekt onze aandacht en daar richten we onze ogen op, puur omdat we graag naar mooie dingen kijken. Ook diegene die zeggen niet op uiterlijk te vallen en dat ze dat een hol uitmaakt, kijken in de disco als eerste naar de mooie koppies.

De combinatie van de op uiterlijk gerichte maatschappij en de natuur van de mens maakt dat het uiterlijk wel degelijk enorm van belang is. Ik heb trouwens nog nooit een knappe vrouw/man gezien die nog nooit een partner heeft gehad. Dit in tegenstelling tot mensen die minder gezegend zijn. Die kom ik namelijk wel eens tegen.

Trouwens, laatst zei een psycholoog op TV dat tegen de tijd dat iemand 18 is, hij/zij 250.000 beelden heeft gezien die betrekking hebben op het promoten of aandacht vestigen op fysieke schoonheid.
Beweer nog maar eens dat uiterlijk er niet toe doet. Ja, in een droomwereld misschien. Iedereen wordt daardoor beinvloed.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 17:50:53 #249
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_50764002
ik weet niet in welke maatschappij jij leeft, maar ik heb er nooit last van gehad dat ik een niet zoveel zeggende uitstraling/knapheid heb ofzo. Heb altijd kunnen doen wat ik wilde, kopen wat ik wilde, genieten wat ik wilde.....
en nogmaals, ik ben gewoon gemiddeld, en met mij 85% van de bevolking.

daarnaast, volgens jou zou iedereen op zoek zijn naar het mooiste en het beste (dat is onze natuur), en daarmee onderbouw je gelijk je hele standpunt. Maar zoveel bewijs is daar niet voor. Waarom overleeft een zeeman-winkel ook in onze economie? Waarom zijn sommige schilderijen heel duur, maar ziet niemand er de mooiheid van in? Ben ik raar omdat ik liever een degelijke, niet zo patsige, auto wil die helemaal niet zo mooi is? En waarom verandert elke 15 jaar het schoonheidsideaal als het zo natuurgebonden is? Ok, ik doe inderdaad mijn haar elke ochtend, en ik zorg dat ik lekker ruik en zelfs mijn nagels bekijk ik soms of ze er goed uitzien.....maar om nou te zeggen dat mijn uiterlijk bepaald hoe succesvol ik ben in het leven, haha grapjas. Net of ik bij Cambridge ben toegelaten omdat ik mijn haar zo goed kam, of dat mijn vriendin me leuk vond omdat ik zo mooi naast haar sta bij vriendinnenfeestjes. Sorry hoor, maar dat is echt ergens rond de pubertijd al achter me gelaten.

[ Bericht 62% gewijzigd door Grumpey op 23-06-2007 18:15:29 ]
pi_50764035
quote:
Mensen met een lelijke partner?!
Dat snap ik nou echt niet hae, zelfs mijn vriendin heeft een lelijke vriend

okay, flauw...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')