quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kijk dit bedoel ik nu, geen enkel niveau, niet in staat met een degelijke repliek te dienen.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:03 schreef SCH het volgende:
[..]![]()
![]()
Waar moet ik op reageren dan??? Op oneliners van iemand die het helemaal niet volgt en telkens laat merken helemaal niet te weten wat er speelt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ah, maar als ik zeg dat het probleem van de journalistiek in Nederland de kwaliteit is, en niet de politieke orientatie, dan is het fok forum te klein en loop jij te gillen.
Mooi om te zien dat je er nu eindelijk ook een keer achter bent.
Grappig trouwens dat een gebrek aan kwaliteit nu eens een issue wordt in medialand, ben benieuwd wie er dan nog meer gewipt gaat worden om een gebrek aan kwaliteit. Doorgaans is dat geen enkele hindernis in Hilversum. Mensen als van Jole krijgen een wekelijks half uur om te oreren, over nitwits gesproken. Jeroen Pauw, Paul Witteman, wat een ongelofelijk gebrek aan hersens. Hanneke Groenteman? Een verzuurde grachtengordeninteeldmuts die nooit wat anders doet als haar gelijk spuien.
Echt te bizar voor woorden.quote:Op de morgen van de uitzending werd ik door Hegeman uitgenodigd voor een kleine crisisvergadering. Ze was gestruikeld over dat zinnetje. "Wilders is geen fascist, meen je dat nu werkelijk?" Ik was verbijsterd, maar ik hield me groot. Ja, ik meende het werkelijk. Hij is zonder twijfel populistisch rechts, maar een fascist is iets heel anders. "Maar een racist is hij toch zeker wel?" vervolgde ze.
Geloof je dat dan?quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:14 schreef TC03 het volgende:
Dat gezegd hebbende, heeft vooral dit stuk me 'geschokt'.
[..]
Echt te bizar voor woorden.
Waarom zou je het wel geloven?quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom zou je het wel geloven?
Een boze afgewezen werknemer die rancuneus om zich heen slaat en degenen die zijn contract niet willen verlengen zwart maakt. Waarom zou je dat ineens geloven?
omdat hij wat voorstelde, en dat waarschijnlijk ook vanzichzelf vindt..misschien zn ego?quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:22 schreef TC03 het volgende:
[..]Maar natuurlijk. De beste man heeft een aardige carrière. Waarom zou hij zich zo druk maken over een bijbaantje bij Buitenhof?
Pardon? Ga je nu mij verwijten maken???quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:22 schreef TC03 het volgende:
[..]Maar natuurlijk. De beste man heeft een aardige carrière. Waarom zou hij zich zo druk maken over een bijbaantje bij Buitenhof?
Echt hoor, hoe krijg je het in je hoofd om het meteen weer hierop te gooien. Is het een soort reflex ofzo?
Ik wil niks. We hebben er feitelijk geen zak mee te maken. De redactie van Buitenhof heeft een keus gemaakt en daar heeft iedereen zich maar bij neer te leggen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:24 schreef Iago het volgende:
[..]
omdat hij wat voorstelde, en dat waarschijnlijk ook vanzichzelf vindt..misschien zn ego?
zo kunnen we uren doorgaan:
speculeren kan iedereen..wat we willen zijn feiten
Alleen zijn zijn verhaaltjes geen speculaties, maar zijn ervaringen. Erg hypocriet en kortzichtig omdat meteen gelijk te stellen aan speculaties.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:24 schreef Iago het volgende:
[..]
omdat hij wat voorstelde, en dat waarschijnlijk ook vanzichzelf vindt..misschien zn ego?
zo kunnen we uren doorgaan:
speculeren kan iedereen..wat we willen zijn feiten
Linksachter indien ik mij niet vergis...quote:
Kom op zeg. Je ziet toch dat hij gefrustreerd en boos is met zijn opmerkingen over melkertbanen en dergelijke.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Alleen zijn zijn verhaaltjes geen speculaties, maar zijn ervaringen. Erg hypocriet en kortzichtig omdat meteen gelijk te stellen aan speculaties.
De CIA toch?quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:27 schreef DS4 het volgende:
[..]
Linksachter indien ik mij niet vergis...
Jezus, kom op zeg. Ik geloof best dat wellicht het één en ander aandikt, dat hij dingen 0,1 graad verdraait zodat het wat lekkerder uitkomt in zijn column. Maar een dialoog letterlijk verzinnen, daar zie ik hem niet voor aan hoor. Om dat meteen af te doen als onzin is enorm kortzichtig. Je mag je er vraagtekens bij hebben, maar zolang de NPS het niet tegenspreekt heeft hij gewoon gelijk.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Pardon? Ga je nu mij verwijten maken???
Die meneer Livestro laat zich toch kennen hier. Blijkbaar nogal aan zijn bijbaantje gehecht dat hij het nodig vindt daarna met modder te gooien.
Kom eens met argumenten waarom dit waar zou zijn? Ik vind het wel erg naief om zo'n geteleurstelde medewerker op zijn woord te geloven. Kan me bijna niet voorstellen dat je dat meent.
In het conservatieve Burke-wereldje misschien. Maar hij aast op het grote publieke debat, en daar is hij nog een beginneling.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:22 schreef TC03 het volgende:
[..]Maar natuurlijk. De beste man heeft een aardige carrière.
maar ik bedoel: stel als je je er druk over maakt, of geschokt bent zoals TC03.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik wil niks. We hebben er feitelijk geen zak mee te maken. De redactie van Buitenhof heeft een keus gemaakt en daar heeft iedereen zich maar bij neer te leggen.
Om dan maar meteen te denken dat hij publiekelijk glashard gaat liegen, vind ik erg bizar.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Kom op zeg. Je ziet toch dat hij gefrustreerd en boos is met zijn opmerkingen over melkertbanen en dergelijke.
Wie is er nou hypocriet en kortzichtig, jammer dat je niet op de materie ingaat maar die Telegraaf-fuzz voor waar aanneemt.
En daar is Buitenhof natuurlijk de ultieme springplank voor.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:28 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
In het conservatieve Burke-wereldje misschien. Maar hij aast op het grote publieke debat, en daar is hij nog een beginneling.
Waarom zou die Hegeman niet mogen zeggen wat ze denkt? Wie zegt dat Livestro dat van die Hegeman moest wijzigen? Misschien gaf ze wel haar persoonlijke mening.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:14 schreef TC03 het volgende:
Merkwaardig bericht. Overigens ergerde ik me meteen weer dood aan het gebral van de PVV. Die moeten zich echt eens wat professioneler opstellen, hun niveau reikt niet verder dan dat van de gemiddelde Fokker (links of rechts). Ze vergeten dat je niet serieus wordt genomen als je te pas en te onpas krachttermen gebruikt.
Dat gezegd hebbende, heeft vooral dit stuk me 'geschokt'.
[..]
Echt te bizar voor woorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |