abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50671258
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 22:02 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Kijk dit bedoel ik nu, geen enkel niveau, niet in staat met een degelijke repliek te dienen.

Waar moet ik op reageren dan??? Op oneliners van iemand die het helemaal niet volgt en telkens laat merken helemaal niet te weten wat er speelt.
  woensdag 20 juni 2007 @ 22:05:31 #202
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_50671336
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 22:03 schreef SCH het volgende:

[..]

Waar moet ik op reageren dan??? Op oneliners van iemand die het helemaal niet volgt en telkens laat merken helemaal niet te weten wat er speelt.
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 19:34 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ah, maar als ik zeg dat het probleem van de journalistiek in Nederland de kwaliteit is, en niet de politieke orientatie, dan is het fok forum te klein en loop jij te gillen.
Mooi om te zien dat je er nu eindelijk ook een keer achter bent.

Grappig trouwens dat een gebrek aan kwaliteit nu eens een issue wordt in medialand, ben benieuwd wie er dan nog meer gewipt gaat worden om een gebrek aan kwaliteit. Doorgaans is dat geen enkele hindernis in Hilversum. Mensen als van Jole krijgen een wekelijks half uur om te oreren, over nitwits gesproken. Jeroen Pauw, Paul Witteman, wat een ongelofelijk gebrek aan hersens. Hanneke Groenteman? Een verzuurde grachtengordeninteeldmuts die nooit wat anders doet als haar gelijk spuien.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_50671407
Waar wil je dan een repliek op hebben. Ik lees geen enkel inhoudelijk argument. Een beetje algemeen gebash met veel spelfouten en beledigingen. Daar doe ik het niet voor, schwansje van me
pi_50671524
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 22:05 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

[..]
wat je daar allemaal zegt..daar ben ik het niet mee eens!
pi_50671602
Ach, dat gratuite gelul en al die meninkjes over 'Hilversum', het zal allemaal best. Zelfde gezeur als over 'de zakkenvullers in Den Haag'.

Kan er alleen maar meewarig om grinniken
  woensdag 20 juni 2007 @ 22:14:06 #206
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_50671762
Merkwaardig bericht. Overigens ergerde ik me meteen weer dood aan het gebral van de PVV. Die moeten zich echt eens wat professioneler opstellen, hun niveau reikt niet verder dan dat van de gemiddelde Fokker (links of rechts). Ze vergeten dat je niet serieus wordt genomen als je te pas en te onpas krachttermen gebruikt.

Dat gezegd hebbende, heeft vooral dit stuk me 'geschokt'.
quote:
Op de morgen van de uitzending werd ik door Hegeman uitgenodigd voor een kleine crisisvergadering. Ze was gestruikeld over dat zinnetje. "Wilders is geen fascist, meen je dat nu werkelijk?" Ik was verbijsterd, maar ik hield me groot. Ja, ik meende het werkelijk. Hij is zonder twijfel populistisch rechts, maar een fascist is iets heel anders. "Maar een racist is hij toch zeker wel?" vervolgde ze.
Echt te bizar voor woorden.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_50671790
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 22:14 schreef TC03 het volgende:
[..]

Geloof je dat dan?
  woensdag 20 juni 2007 @ 22:15:13 #208
53267 TC03
pi_50671815
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 22:14 schreef SCH het volgende:

[..]

Geloof je dat dan?
Ja.
pi_50671901
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 22:15 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ja.
Omdat?
  woensdag 20 juni 2007 @ 22:18:46 #210
53267 TC03
pi_50671993
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 22:16 schreef SCH het volgende:

[..]

Omdat?
Waarom zou je het niet geloven?
pi_50672061
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 22:18 schreef TC03 het volgende:

[..]

Waarom zou je het niet geloven?
Waarom zou je het wel geloven?
Een boze afgewezen werknemer die rancuneus om zich heen slaat en degenen die zijn contract niet willen verlengen zwart maakt. Waarom zou je dat ineens geloven?
  woensdag 20 juni 2007 @ 22:22:48 #212
53267 TC03
pi_50672197
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 22:20 schreef SCH het volgende:

[..]

Waarom zou je het wel geloven?
Een boze afgewezen werknemer die rancuneus om zich heen slaat en degenen die zijn contract niet willen verlengen zwart maakt. Waarom zou je dat ineens geloven?
Maar natuurlijk. De beste man heeft een aardige carrière. Waarom zou hij zich zo druk maken over een bijbaantje bij Buitenhof?

Echt hoor, hoe krijg je het in je hoofd om het meteen weer hierop te gooien. Is het een soort reflex ofzo?
pi_50672313
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 22:22 schreef TC03 het volgende:

[..]

Maar natuurlijk. De beste man heeft een aardige carrière. Waarom zou hij zich zo druk maken over een bijbaantje bij Buitenhof?
omdat hij wat voorstelde, en dat waarschijnlijk ook vanzichzelf vindt..misschien zn ego?
zo kunnen we uren doorgaan:
speculeren kan iedereen..wat we willen zijn feiten
pi_50672347
quote:

[..]

Echt hoor, hoe krijg je het in je hoofd om het meteen weer hierop te gooien. Is het een soort reflex ofzo?
Pardon? Ga je nu mij verwijten maken???

Die meneer Livestro laat zich toch kennen hier. Blijkbaar nogal aan zijn bijbaantje gehecht dat hij het nodig vindt daarna met modder te gooien.

Kom eens met argumenten waarom dit waar zou zijn? Ik vind het wel erg naief om zo'n geteleurstelde medewerker op zijn woord te geloven. Kan me bijna niet voorstellen dat je dat meent.
pi_50672388
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 22:24 schreef Iago het volgende:

[..]

omdat hij wat voorstelde, en dat waarschijnlijk ook vanzichzelf vindt..misschien zn ego?
Ik wil niks. We hebben er feitelijk geen zak mee te maken. De redactie van Buitenhof heeft een keus gemaakt en daar heeft iedereen zich maar bij neer te leggen.
  woensdag 20 juni 2007 @ 22:26:12 #216
53267 TC03
pi_50672390
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 22:24 schreef Iago het volgende:

[..]

Alleen zijn zijn verhaaltjes geen speculaties, maar zijn ervaringen. Erg hypocriet en kortzichtig omdat meteen gelijk te stellen aan speculaties.
pi_50672448
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 19:22 schreef PJORourke het volgende:

Waar kwam de kogel dan anders vandaan?
Linksachter indien ik mij niet vergis...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_50672450
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 22:26 schreef TC03 het volgende:

[..]

Alleen zijn zijn verhaaltjes geen speculaties, maar zijn ervaringen. Erg hypocriet en kortzichtig omdat meteen gelijk te stellen aan speculaties.
Kom op zeg. Je ziet toch dat hij gefrustreerd en boos is met zijn opmerkingen over melkertbanen en dergelijke.
Wie is er nou hypocriet en kortzichtig, jammer dat je niet op de materie ingaat maar die Telegraaf-fuzz voor waar aanneemt.
pi_50672484
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 22:27 schreef DS4 het volgende:

[..]

Linksachter indien ik mij niet vergis...
De CIA toch?
  woensdag 20 juni 2007 @ 22:28:10 #220
53267 TC03
pi_50672507
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 22:25 schreef SCH het volgende:

[..]

Pardon? Ga je nu mij verwijten maken???

Die meneer Livestro laat zich toch kennen hier. Blijkbaar nogal aan zijn bijbaantje gehecht dat hij het nodig vindt daarna met modder te gooien.

Kom eens met argumenten waarom dit waar zou zijn? Ik vind het wel erg naief om zo'n geteleurstelde medewerker op zijn woord te geloven. Kan me bijna niet voorstellen dat je dat meent.
Jezus, kom op zeg. Ik geloof best dat wellicht het één en ander aandikt, dat hij dingen 0,1 graad verdraait zodat het wat lekkerder uitkomt in zijn column. Maar een dialoog letterlijk verzinnen, daar zie ik hem niet voor aan hoor. Om dat meteen af te doen als onzin is enorm kortzichtig. Je mag je er vraagtekens bij hebben, maar zolang de NPS het niet tegenspreekt heeft hij gewoon gelijk.
pi_50672526
quote:

[..]

Maar natuurlijk. De beste man heeft een aardige carrière.
In het conservatieve Burke-wereldje misschien. Maar hij aast op het grote publieke debat, en daar is hij nog een beginneling.
pi_50672585
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 22:26 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik wil niks. We hebben er feitelijk geen zak mee te maken. De redactie van Buitenhof heeft een keus gemaakt en daar heeft iedereen zich maar bij neer te leggen.
maar ik bedoel: stel als je je er druk over maakt, of geschokt bent zoals TC03.

@TC03: ik reageerde op wat jij waarschijnlijk zou vinden als motivatie van Livestro, niet op wat hij zegt wat er gebeurde.
  woensdag 20 juni 2007 @ 22:29:27 #223
53267 TC03
pi_50672593
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 22:27 schreef SCH het volgende:

[..]

Kom op zeg. Je ziet toch dat hij gefrustreerd en boos is met zijn opmerkingen over melkertbanen en dergelijke.
Wie is er nou hypocriet en kortzichtig, jammer dat je niet op de materie ingaat maar die Telegraaf-fuzz voor waar aanneemt.
Om dan maar meteen te denken dat hij publiekelijk glashard gaat liegen, vind ik erg bizar.
  woensdag 20 juni 2007 @ 22:30:02 #224
53267 TC03
pi_50672621
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 22:28 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

In het conservatieve Burke-wereldje misschien. Maar hij aast op het grote publieke debat, en daar is hij nog een beginneling.
En daar is Buitenhof natuurlijk de ultieme springplank voor.
pi_50672634
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 22:14 schreef TC03 het volgende:
Merkwaardig bericht. Overigens ergerde ik me meteen weer dood aan het gebral van de PVV. Die moeten zich echt eens wat professioneler opstellen, hun niveau reikt niet verder dan dat van de gemiddelde Fokker (links of rechts). Ze vergeten dat je niet serieus wordt genomen als je te pas en te onpas krachttermen gebruikt.

[..]

Waarom zou die Hegeman niet mogen zeggen wat ze denkt? Wie zegt dat Livestro dat van die Hegeman moest wijzigen? Misschien gaf ze wel haar persoonlijke mening.

Oh, oeps, vergeten. Je mag je persoonlijke mening niet meer geven in dit land, voordat je er Pim-Fortuyn-saus overheen hebt gegoten.
pi_50672647
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 22:30 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ja.
  woensdag 20 juni 2007 @ 22:31:27 #227
53267 TC03
pi_50672700
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 22:30 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Waarom zou die Hegeman niet mogen zeggen wat ze denkt? Wie zegt dat Livestro dat van die Hegeman moest wijzigen? Misschien gaf ze wel haar persoonlijke mening.

Oh, oeps, vergeten. Je mag je persoonlijke mening niet meer geven in dit land, voordat je er Pim-Fortuyn-saus overheen hebt gegoten.
Uit de context maak ik wel degelijk op dat hem dringend verzocht werd het één en ander aan te passen. Mocht dat niet zo zijn, dan kan de NPS dat met een klein beetje commentaar zo recht zetten natuurlijk.
pi_50672730
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 22:29 schreef TC03 het volgende:

[..]

Om dan maar meteen te denken dat hij publiekelijk glashard gaat liegen, vind ik erg bizar.
Creatief met de waarheid omgaan. Hij zal in zijn kwaadheid even doorschiten. Niet zo netjes van hem en van de Telegraaf die die ruimte weer biedt. Maar vooruit. Het schijnt tegenwoordig mode te zijn om zo op de persoon te spelen en in die links/rechts reflex te vervallen, dan mag ineens alles. Het is natuurlijk misselijk hoe hij hier zogenaamd uit de school klapt. Het is helemaal niet zo bizar dat hij gaat liegen, dat ligt zelfs erg voor de hand. Hij weet hoe de wind momenteel waait, hij weet dat hij de Telegraaf vierkant achter zich heeft en dat het 'volk' dit graag wil horen. Dus kan hij het zich permitteren.

Het zou alleen wel prettig zijn als de wat verstandiger mensen, en daar reken ik jou ook toe, hier een beetje kritisch mee omgaan.
pi_50672755
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 22:31 schreef TC03 het volgende:

[..]

Uit de context maak ik wel degelijk op dat hem dringend verzocht werd het één en ander aan te passen. Mocht dat niet zo zijn, dan kan de NPS dat met een klein beetje commentaar zo recht zetten natuurlijk.
En dat doen ze. Tweede post in dit topic.
pi_50672762
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 22:27 schreef SCH het volgende:

De CIA toch?
Bij mijn weten is dat geen richting...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_50672778
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 22:31 schreef TC03 het volgende:

[..]

De NPS zou hierop moeten reageren? Op dit kleinzielige geneuzel?

Dat zou wel heel dom zijn.
  woensdag 20 juni 2007 @ 22:33:16 #232
53267 TC03
pi_50672812
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 22:30 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Ja.
Dan nog.

Vreemd dat het hier kennelijk glashelder is dat hij 'gewoon om zich heen trapt' (een insinuatie gebaseerd op pure speculatie en aannames), terwijl een letterlijk citaat van hem meteen als een leugen wordt af gedaan.

Waar is de objectiviteit zeg.
pi_50672846
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 22:30 schreef TC03 het volgende:

[..]

Niet dan? Het is een van de weinige plaatsen op tv waar ruimte is voor zijn manier van uiten. Van het debat moet hij het niet echt hebben volgens mij.

Maar goed als ex-Burkiaan heb je natuurlijk al eerder iets fout gedaan in je pogingen door te breken naar een groot publiek.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_50672874
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 22:33 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dan nog.

Vreemd dat het hier kennelijk glashelder is dat hij 'gewoon om zich heen trapt' (een insinuatie gebaseerd op pure speculatie en aannames), terwijl een letterlijk citaat van hem meteen als een leugen wordt af gedaan.

Waar is de objectiviteit zeg.
Nee, niet een leugen, maar het is twijfelachtig. Omdat de NPS het tegenovergestelde zegt, dat het niets met politiek van doen heeft.
  woensdag 20 juni 2007 @ 22:34:49 #235
53267 TC03
pi_50672893
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 22:32 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

En dat doen ze. Tweede post in dit topic.
Ja, dat gaat in op zijn contractduur en waarom hij 'ontslagen' is. Waarschijnlijk hebben ze gelijk, zal me een worst wezen. Het gaat me meer om de inhoud van de columns die moet voldoen aan de linkse voorwaarden van Buitenhof, zoals Livestro stelt. Dáár is geen reactie op gegeven.
  woensdag 20 juni 2007 @ 22:35:49 #236
53267 TC03
pi_50672934
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 22:33 schreef du_ke het volgende:

[..]

Niet dan? Het is een van de weinige plaatsen op tv waar ruimte is voor zijn manier van uiten. Van het debat moet hij het niet echt hebben volgens mij.

Maar goed als ex-Burkiaan heb je natuurlijk al eerder iets fout gedaan in je pogingen door te breken naar een groot publiek.
Ook al heb je gelijk, dan heeft hij de ultieme springplank naar een debat wat hij zou willen hebben gemist, een motief wat niets meer is dan pure speculatie.
pi_50672967
De NPS moet hier helemaal niet op reageren. Dan ga je mee in deze vertoning. Ze hoeven geen verantwoording af te leggen en ze moeten Livestro die eer helemaal niet gunnen.

Hij schiet ziczhelf in eigen voet met deze wanhopige vertoning. Jammer dat zoveel mensen hier zich tegenwoordig voor lenen. Het niveau van het publieke debat daalt echt met de dag en dat neem ik dit soort rechtse types wel kwalijk. Altijd maar weer die slachtofferrol.
  woensdag 20 juni 2007 @ 22:36:51 #238
53267 TC03
pi_50672981
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 22:34 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Nee, niet een leugen, maar het is twijfelachtig. Omdat de NPS het tegenovergestelde zegt, dat het niets met politiek van doen heeft.
Twijfelachtig, altijd. Maar vooralsnog zie ik geen reden om aan te nemen dat het feitelijk onjuist is. Ook de rest van zijn verhaal past perfect in de door dit citaat geschetste context.
pi_50673028
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 22:34 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ja, dat gaat in op zijn contractduur en waarom hij 'ontslagen' is. Waarschijnlijk hebben ze gelijk, zal me een worst wezen. Het gaat me meer om de inhoud van de columns die moet voldoen aan de linkse voorwaarden van Buitenhof, zoals Livestro stelt. Dáár is geen reactie op gegeven.
Nee, dat moeten ze ook niet doen.

Laten we Paul Cliteur eens bellen of hij ooit gecensureerd is. Hij heeft er heel lang gezeten en was een stuk 'rechtser' en pittiger dan Livestro.
pi_50673044
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 22:35 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ook al heb je gelijk, dan heeft hij de ultieme springplank naar een debat wat hij zou willen hebben gemist, een motief wat niets meer is dan pure speculatie.
Doorbreken bij een groter publiek lijkt me toch wel een belangrijk motief bij het accepteren van een dergelijke betrekking. Waarom zou je anders collumnist worden?
  woensdag 20 juni 2007 @ 22:38:09 #241
53267 TC03
pi_50673056
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 22:36 schreef SCH het volgende:
De NPS moet hier helemaal niet op reageren. Dan ga je mee in deze vertoning. Ze hoeven geen verantwoording af te leggen en ze moeten Livestro die eer helemaal niet gunnen.

Hij schiet ziczhelf in eigen voet met deze wanhopige vertoning. Jammer dat zoveel mensen hier zich tegenwoordig voor lenen. Het niveau van het publieke debat daalt echt met de dag en dat neem ik dit soort rechtse types wel kwalijk. Altijd maar weer die slachtofferrol.
Je gaat er al meteen vanuit dat Livestro een boeman is die alleen maar wil schoppen. Wie kruipt hier nou in de slachtofferol?

Probeer eens objectief naar de stand van zaken te kijken.
  woensdag 20 juni 2007 @ 22:39:09 #242
53267 TC03
pi_50673108
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 22:37 schreef du_ke het volgende:

[..]

Doorbreken bij een groter publiek lijkt me toch wel een belangrijk motief bij het accepteren van een dergelijke betrekking. Waarom zou je anders collumnist worden?
Omdat je een mening hebt, die je wilt uiten. Maar het motief hoeft nog geen heilig doel te zijn op zich. Jij zit hier ook op Fok omdat je wilt meepraten, maar betekent dat meteen dat jij altijd en overal wilt meepraten, is dat jouw ultieme levensdoel? Dacht het niet.
  woensdag 20 juni 2007 @ 22:40:18 #243
53267 TC03
pi_50673169
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 22:37 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee, dat moeten ze ook niet doen.

Laten we Paul Cliteur eens bellen of hij ooit gecensureerd is. Hij heeft er heel lang gezeten en was een stuk 'rechtser' en pittiger dan Livestro.
Mogen we best doen, misschien is hij nooit gecensureerd en is Livestro's verhaal daardoor merkwaardiger. Misschien. Vooralsnog is dat nog niet gedaan, dus is het zinloos om dat erbij te betrekken.
  woensdag 20 juni 2007 @ 22:40:26 #244
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_50673176
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 22:38 schreef TC03 het volgende:

[..]

Je gaat er al meteen vanuit dat Livestro een boeman is die alleen maar wil schoppen. Wie kruipt hier nou in de slachtofferol?

SCH is een journalist van linkse origine, objectief zijn zal hem zeker zwaar vallen
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_50673195
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 22:38 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dat doe ik juist. Hij kruipt toch in de slachtofferrol?

Denk er nou eens even echt over na. Hoe hij over zo'n Hegeman praat. Het zal je maar gebeuren terwijl je je niet kan verdedigen. Ik vind het echt grof en laag.
pi_50673282
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 22:39 schreef TC03 het volgende:

[..]

Omdat je een mening hebt, die je wilt uiten. Maar het motief hoeft nog geen heilig doel te zijn op zich. Jij zit hier ook op Fok omdat je wilt meepraten, maar betekent dat meteen dat jij altijd en overal wilt meepraten, is dat jouw ultieme levensdoel? Dacht het niet.
Als je als columnist het grote publiek zoekt dan doe je dat toch om een rol in het debat te spelen. Misschien als aanjager misschien om andere redenen. Maar als je geen behoefte hebt aan meer aandacht voor jouw persoon dan accepteer je een dergelijke betrekking toch niet?
pi_50673294
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 22:40 schreef TC03 het volgende:

[..]

Mogen we best doen, misschien is hij nooit gecensureerd en is Livestro's verhaal daardoor merkwaardiger. Misschien. Vooralsnog is dat nog niet gedaan, dus is het zinloos om dat erbij te betrekken.
Pardon?

Er heeft dus jaren een rechtsere columnist gezeten die die problemen niet had en ineens heeft Livestro ze na 5 x wel, hij ging wel gewoon door (welke zak van een columnist laat zich in godsnaam censureren?) en komt er mee naar buiten op het moment dat zijn contract niet wordt verlengd.

Je kan hele mooie verhalen bedenken TCO3 maar dit is toch echt een kwestie van even gezond nadenken en de complotwens terzijde schuiven.
  woensdag 20 juni 2007 @ 22:43:25 #248
53267 TC03
pi_50673323
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 22:40 schreef SCH het volgende:

[..]

Denk er nou eens even echt over na. Hoe hij over zo'n Hegeman praat. Het zal je maar gebeuren terwijl je je niet kan verdedigen. Ik vind het echt grof en laag.
Als het waar is wat hij zegt, dan is het eerder grof en laag dat hij op zo'n manier gecensureerd wordt, bij de publieke omroep nog wel. Als achteraf blijkt dat hij ongelijk heeft, dán is het misschien wel laag. Maar zelfs dán ligt het eraan hoe de vork in de steel steekt.

Jij veroordeelt hem al op basis van gevoel, speculatie en aannames, terwijl je daar eigenlijk nog niet over kan oordelen. Ik herhaal maar weer, wees toch eens objectief.
pi_50673352
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 22:40 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

SCH is een journalist van linkse origine, objectief zijn zal hem zeker zwaar vallen
POst eens wat artikelen van me waaruit blijkt dat ik in mijn werk links ben? Of houd gewoon je mond met dit soort onzinnige aantijgingen.
  woensdag 20 juni 2007 @ 22:44:40 #250
53267 TC03
pi_50673392
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 22:42 schreef du_ke het volgende:

[..]

Als je als columnist het grote publiek zoekt dan doe je dat toch om een rol in het debat te spelen. Misschien als aanjager misschien om andere redenen. Maar als je geen behoefte hebt aan meer aandacht voor jouw persoon dan accepteer je een dergelijke betrekking toch niet?
Je haalt twee zaken door elkaar. Motief en doel. Het motief is inderdaad aandacht voor zijn mening, vindt ie gezellig. Maar of dat nou ook een heilig doel is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')