abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50650817
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 13:18 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ja, BBC-model. Dan hoef ik ook niet meer naar diepteinterviews met BZN- leden te kijken. Opzouten met het campinggehalte van de TROS. Laat ze maar commercieel worden.
De TROS heeft nog leden neemt niet weg dat ze die per direct uit het bestel mogen gooien dus...
  woensdag 20 juni 2007 @ 13:21:25 #127
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_50650833
Als rechtse columnisten nou eens een fatsoenlijk niveau zouden handhaven hadden ze ook niet zo hoeven mekkeren.

Als je alleen al de columns in Elsevier leest weet je al genoeg. Om te huilen gewoon hoe slecht dat geschreven is, zowel taalkundig als (vooral) qua opzet van het stuk.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_50650886
Om 13.50 uur Roger van Boxtel, voorzitter van de NPS, op radio 1 - over deze kwestie
pi_50650904
Gelukkig is het ter linkerzijde met een Anja Meulenbelt een stuk beter gesteld .
  woensdag 20 juni 2007 @ 13:32:19 #130
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_50651241
Ook in deel 2 van deze reeks blijft het een kuttopic. Vind wel mooi hoe de rechtse mensjes zich weer laten kennen. altijd maar roepen dat als je niet goed in je werk bent je ontslagen moet kunnen worden, gebeurd het een keer is de wereld weer te klein omdat het geen links is persoon die ontslagen is.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_50651319
quote:
Livestro, die eveneens overstelpt werd met steunbetuigingen, noemde de NPS-verklaring 'pure flauwekul en volkomen uit de lucht gegrepen'.

Wensdenken

"Deze reactie is tekenend voor de autistische mentaliteit van de NPS. Er komt kritiek en daar willen ze niet over nadenken. Het wordt afgedaan als 'niet waar'. Soort van wensdenken" , zegt Livestro. "Het is dubbel vreemd, want uit e-mailverkeer blijkt duidelijk dat de NPS-redactie tevreden was over mijn werk." Zo staat in de notulen van de redactievergadering van Buitenhof van 12 april over Livestro's eerste column: 'Inhoudelijk goed, werkt nog iets te veel met de handen.' In een e-mail schrijft waarnemend eindredacteur Van Friesland over column nummer 4: "Goede denkrichting, goed onderwerp. Her en der nog wat zwaarder aanzetten."

Redactielid Barbara Coolen schreef na het lezen van Livestro's zesde column: "Goede column! En ik ben het er helemaal mee eens. Kijk ook naar het overweldigende resultaat van al die bezoeken aan koffiehuizen door Wouter Bos..."
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_50651600
Livestro kent ook geen schaamte zeg. Uit emailverkeer en notulen citeren.

Logisch dat ze niet kunnen en willen werken met zo'n onbetrouwbaar ventje.

De NPS blijft heel hoffelijk en netjes.
pi_50651626
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 13:42 schreef SCH het volgende:
Livestro kent ook geen schaamte zeg. Uit emailverkeer en notulen citeren.

Logisch dat ze niet kunnen en willen werken met zo'n onbetrouwbaar ventje.

De NPS blijft heel hoffelijk en netjes.
Bullshit. Als de NPS simpelweg liegt en dat aan te tonen is met emails en notulen dan moet hij dat gewoon laten zien. Dan is dat de schuld van de liegende NPS dat die naar buiten komen.

Maar ja, met waarheidsvinding hebben een hoop 'journalisten' niet zoveel he?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_50651649
De reden die ze op geven is inderdaad vrij vaag en zonder dat te concretiseren is het een zwakke reden.
quote:
De columns van de heer Livestro worden in het nieuwe seizoen niet voortgezet. Televisiecolumns vereisen een specifieke kwaliteit en helaas voldeden de columns van de heer Livestro niet aan de door Buitenhof gewenste kwaliteit.
Wat is die specifieke kwaliteit dan die zijn columns niet bezaten?

Aan de andere kant waarom is hij überhaupt daar columnist geworden. Het is een beetje hezeltde als hetero naar een homobar gaan en je afvragen waarom mannen je betasten .
pi_50651723
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 13:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Bullshit. Als de NPS simpelweg liegt en dat aan te tonen is met emails en notulen dan moet hij dat gewoon laten zien. Dan is dat de schuld van de liegende NPS dat die naar buiten komen.

Gatver wat een laffe en misselijke argumentatie
Laat hij de notulen dan volledig online gooien, allemaal, dan kunne we precies zien wat er en wel niet gezegd zou zijn, voor wat het waard is. Alsof het er toedoet. Zijn contract is voorbij en hij functioneerde niet. Dat iemand wel eens een columnpje deels geprezen heeft, zegt geen hout, dat snap zelfs jij we.

Hoe weet jij zo zeker dat NPS liegt?

Altijd weer verrassend hoe rechtse dombo's alles goed praten waar ze normaal kwaad over spreken
pi_50651827
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 12:28 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Die gast kan gewoon niet schrijven. Punt uit.
Dan hadden ze hem niet moeten huren

Hij is gehuurd omdat ie wel kan schrijven
Maar de laan uitgestuurd omdat het niet zijn eigen mening mocht zijn
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  woensdag 20 juni 2007 @ 13:50:19 #137
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_50651881
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 13:48 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Ja, anders verzin je lekker je eigen nieuws.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  woensdag 20 juni 2007 @ 13:51:04 #138
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_50651907
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 13:46 schreef SCH het volgende:

[..]

Altijd weer verrassend hoe rechtse dombo's alles goed praten waar ze normaal kwaad over spreken

wat een argumentatie
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_50651919
quote:

[..]

Alsof ze te voren niet wisten wat zijn mening was
pi_50651939
quote:

[..]

ja, zo ken ik er nog wel een paar: waarom hebben ze hem aangenomen terwijl ze wisten dat hij rechtsgeorienteerde columns schrijft.
  woensdag 20 juni 2007 @ 13:53:18 #141
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_50651993
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 13:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Lol. JIj gelooft een stel "citaten" uit "Emails"? En dan klagen over journalisten.

Ik kan hier ook wat citaten gooien hoor, geen probleem.

"De redactie is van mening dat uw laatste column van zeer matig niveau was. " Zo, dat had de redactie gemailed naar Livestro naar aanleiding van zijn vierde column. Echt waar, ik zeg het dus het is waar.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_50652038
Ik stel me SCH altijd voor als een standaard journalistje. Wat dat betreft is mijn beeld van de journalist niet gestegen sinds ik op Fok zit .
  woensdag 20 juni 2007 @ 13:54:53 #143
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_50652055
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 13:54 schreef MrX1982 het volgende:
Ik stel me SCH altijd voor als een standaard journalistje. Wat dat betreft is mijn beeld van de journalist niet gestegen sinds ik op Fok zit .
Gelukkig doet fok wel heel veel goeds voor het niveau van rechts hè.
pi_50652125
Hij was gistren ook op Talpa, kwam die weer met het afgezaagde BBC-argument aan, die schijnen wel onafhankelijk te zijn.

ter illustratie

http://www.youtube.com/watch?v=tD5tunBGmDQ
pi_50652137
Het is in ieder geval wel duidelijk dat velen de censuur juist toejuichen, gezien de reacties op Livestro. Blijkbaar mogen programmamakers niet zelf weten hoe ze het programma invullen. Onbegrijpelijk.

Van Boxtel zegt ook terecht dat het schandalig is dat de politiek zich hier weer mee bemoeit.
  woensdag 20 juni 2007 @ 13:57:49 #146
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_50652192
quote:
een standaard voorbeeld van een objectieve journalist, not
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_50652193
quote:
Ach kind, jij had tot gisterochtend nog nooit van Livestro gehoord dus waar miespel je over?
pi_50652249
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 13:57 schreef SCH het volgende:
Ach kind, jij had tot gisterochtend nog nooit van Livestro gehoord dus waar miespel je over?
Dat is slechts een detail.
pi_50652326
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 12:20 schreef Argento het volgende:

[..]

Waarom? Natuurlijk heeft de redactieleiding invloed op hetgeen in haar programma wordt gezegd. Dat heeft niks met censuur te maken maar alles met het gegeven dat de redactie zelf bepaald waar het programma over gaat en op welke wijze haar medewerkers daaraan een bijdrage leveren. Het komt wel vaker voor dat columns worden geweigerd omdat degene die het platform voor die column biedt (lees: een krant, tijdschrift, TVprogramma of welke mediavorm dan ook) zich niet met de inhoud wenst te associeren.
Ja, wrs zit hier een kern van waarheid in. Ik denk dat de redactie vooral niet zozeer een objectief prgramma (dat kan niet, want het gaat over opinies in Buitenhof) dan wel een neutraal programma wil maken. Links en rechts (ook Cliteur was ooit columnist en daar had men geen problemen mee) beiden aan het woord latend, maar wel genuanceerd, mainstream, niet extreem. Misschien dat ze er gaandeweg achterkwamen dat Livestro, zoals hij van zichzelf ook zegt, een 'rechtse houwdegen' was (wat zo ongeveer betekent dat links overal de schuld van heeft), waardoor op den duur dat neutrale mainstreamachtige karakter van het programma gevaar liep.
I´m back.
pi_50652484
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 14:00 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, wrs zit hier een kern van waarheid in. Ik denk dat de redactie vooral niet zozeer een objectief prgramma (dat kan niet, want het gaat over opinies in Buitenhof) dan wel een neutraal programma wil maken. Links en rechts (ook Cliteur was ooit columnist en daar had men geen problemen mee) beiden aan het woord latend, maar wel genuanceerd, mainstream, niet extreem. Misschien dat ze er gaandeweg achterkwamen dat Livestro, zoals hij van zichzelf ook zegt, een 'rechtse houwdegen' was (wat zo ongeveer betekent dat links overal de schuld van heeft), waardoor op den duur dat neutrale mainstreamachtige karakter van het programma gevaar liep.
Ik denk het niet want dat was Livestro helemaal niet. Het punt was eerder dat hij veel te soft en nietszeggend was. Ik geloof er ook niks van dat alle hot stuff was weggecensureerd want je bent als columnist geen enkele eurocent waard als je dat ook maar 1 column toestaat. Het is laf en onbeduidend om daar achteraf mee te komen.

Waarom nemen we allemaal niet even de moeite om de columns van Livestro te bekijken. Kom dan even terug en zeg wat je er van vond. Spat hij van het scherm? Boeit hij je? Zijn het originele columns? Enz.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')