Dat kun je echt vergeten, die gaat niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:00 schreef _GdR_ het volgende:
jaap gaat/ging toch trouwen en daarna zal hij de kooi verlaten toch?
zoiets hoorde ik. iemand toelichting?
Als het aan hem zelf ligt niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:00 schreef _GdR_ het volgende:
jaap gaat/ging toch trouwen en daarna zal hij de kooi verlaten toch?
zoiets hoorde ik. iemand toelichting?
Let op de hand van Braaainquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:03 schreef beequeen het volgende:
Dag Annette. Let op de pose van Amanda.
[afbeelding]
De nieuwe miljonairquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als het aan hem zelf ligt niet.
Maar dat idee van Amanda, dat er uiteindelijk 2 stelletjes overblijven: Amanda-Brian, en Huub-Lieke lijkt me ook wel logisch.
Maar het blijft speculeren, en afhankelijk van de nieuwe bewoners, maar Jaap moet wel echt serieuze dekking gaan zoeken.
Dat heeft hij nu niet.
Logisch misschien, maar voor mij absoluut niet aantrekkelijkquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:04 schreef Peter6000 het volgende:
Maar dat idee van Amanda, dat er uiteindelijk 2 stelletjes overblijven: Amanda-Brian, en Huub-Lieke lijkt me ook wel logisch.
Ja, dat kan inderdaad niet anders.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:06 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Hha onverwachts en die Saskia erbij, die er de volgende keer niet was. Lijkt me toch duidelijk dat dat dan de nieuwe miljonair is?
Dat schoot ook even door mijn hoofd....quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:06 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Hha onverwachts en die Saskia erbij, die er de volgende keer niet was. Lijkt me toch duidelijk dat dat dan de nieuwe miljonair is?
Saskia is vandaag nieuw en helpt de lerares.. Maar ik denk dat het de nieuwe miljonair isquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:13 schreef beequeen het volgende:
Help, wie is Saskia ook alweer?
Het hulpje van de catwalk mevroi... (?)quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:13 schreef beequeen het volgende:
Help, wie is Saskia ook alweer?
Ow, ik begreep je verkeerd. Ik dacht dat je een ouwe bekende bedoelde, maar bedankt.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:14 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Saskia is vandaag nieuw en helpt de lerares.. Maar ik denk dat het de nieuwe miljonair is
In alle opzichten een non-bericht. Sinds wanneer is Brian bijvoorbeeld een negentienjarige?quote:Brian en Amanda liggen samen lekker te zonnen. "Het is echt heerlijk weer", zegt Brian. Hij besluit om zijn zwembroek even aan te trekken. Jaap was hem voor ligt al in het zwembad. “Jaap, we moeten zo even babbelen”, roept de 19-jarige. “Ja, is goed hoor”, reageert de Briellenaar. Plotseling springt Amanda op en rent weg. “Een wesp, een wesp”, gilt de blondine. Rustig blijven Amanda!
En de voornaam begint met een S. Dat stond laatst hier op het forum.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:18 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
ZE IS 26! Nowlive had van bronnen dat de nieuwe miljonair 26 zou zijn... allemaal erg toevallig dit.
Dan is het Stephan weer. Dat kan haast niet anders.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
En de voornaam begint met een S. Dat stond laatst hier op het forum.
Is Stephan Stephanie geworden en heeft hij/zij een verjongingskuur gehad?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:20 schreef scanman01 het volgende:
Dan is het Stephan weer. Dat kan haast niet anders.
Waarom Stephan?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan is het Stephan weer. Dat kan haast niet anders.
Eric gaat eruit en iedereen gaat er opeens vanuit dat er een meisje voor in de plaats komt?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:25 schreef Clank het volgende:
Lijkt me eerder dat er een flitsende brunette inkomt dan wéér een blondje.. (die volgende week dan ook weer extensions wil)
Saffa... begint ook met een S![]()
Heeft Saskia ook al meteen haar 24 uur aangevraagd? Dan is het zo klaar als een klontje...!!!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:21 schreef scanman01 het volgende:
Eric en Saskia moesten nu samen lopen. Ja, duidelijk.
Ik ga nergens vanuit, maar geheel onlogisch is het niet. Een meisje voor een meisje.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eric gaat eruit en iedereen gaat er opeens vanuit dat er een meisje voor in de plaats komt?
Als dat meisje de naam Saskia heeft ( een S dus ) en ze is 26 ( volgens bronnen zou de nieuwe 26 zijn ) zou zei best de nieuwe kunnen zijn. Daarbij komt ook dat ze ineens catwalk les hebben ( stond niet op de lijst ) , dat ineens Dreams of Beauty ziek is , en dat het hulpje ineens niet kan en daarvoor Saskia komt op de dag dat Eric vertrekt?! Duidelijk toch..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eric gaat eruit en iedereen gaat er opeens vanuit dat er een meisje voor in de plaats komt?
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:30 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Als dat meisje de naam Saskia heeft ( een S dus ) en ze is 26 ( volgens bronnen zou de nieuwe 26 zijn ) zou zei best de nieuwe kunnen zijn. Daarbij komt ook dat ze ineens catwalk les hebben ( stond niet op de lijst ) , dat ineens Dreams of Beauty ziek is , en dat het hulpje ineens niet kan en daarvoor Saskia komt op de dag dat Eric vertrekt?! Duidelijk toch..
Hier is toch absoluut geen speld tussen te krijgen? Subliem speurwerk!!!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:30 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Als dat meisje de naam Saskia heeft ( een S dus ) en ze is 26 ( volgens bronnen zou de nieuwe 26 zijn ) zou zei best de nieuwe kunnen zijn. Daarbij komt ook dat ze ineens catwalk les hebben ( stond niet op de lijst ) , dat ineens Dreams of Beauty ziek is , en dat het hulpje ineens niet kan en daarvoor Saskia komt op de dag dat Eric vertrekt?! Duidelijk toch..
Wie zijn die bronnen dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:32 schreef demins het volgende:
[..]
Hier is toch absoluut geen speld tussen te krijgen? Subliem speurwerk!!!![]()
Danku dankuquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:32 schreef demins het volgende:
[..]
De speculaties zijn hier nog nooit uitgekomen, dat zou dus de eerste keer zijn, maar goed, het zou kunnen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:32 schreef demins het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
De speculaties zijn hier nog nooit uitgekomen, dat zou dus de eerste keer zijn, maar goed, het zou kunnen.
Heet je toch stiekum Eric?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:40 schreef milk-shake het volgende:
raar om mijn naam iedere keer te lezen ...................![]()
Afgekeurd, geen lekkere soppert.quote:
Op zich is dat meer een teken dat ze het niet is.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:46 schreef beequeen het volgende:
Jolette tegen Saskia: Misschien ben jij de nieuwe wel.![]()
Zie het onderschriftquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:48 schreef noekje het volgende:
Nou ophouden hoor over dat model. Ik ga het anders geloven.
quote:
Ik heb toch nog liever Amanda en Brian uit elkaar!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:52 schreef scanman01 het volgende:
Voor de anti-Huub mensen is het te hopen dat er een lekkere meid in komt. De kans dat Huub/Lieke dan mis gaat lijkt me redelijk groot.
Die Saskia is niks, mark my words.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:52 schreef scanman01 het volgende:
Voor de anti-Huub mensen is het te hopen dat er een lekkere meid in komt. De kans dat Huub/Lieke dan mis gaat lijkt me redelijk groot.
me too ...dus beter is mitch of dimitriquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:53 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik heb toch nog liever Amanda en Brian uit elkaar!
Lijkt mij ook hoog tijd dat daar eens iets gebeurt.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:53 schreef Yollie het volgende:
[..]
Los van het feit of het een vrouw of een man wordt; die Saskia heeft het gewoon niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik hoef niet zo nodig weer een blonde dame eigenlijk.![]()
Ik ook echt veel liever.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:53 schreef Yollie het volgende:
[..]
maar ze heeft wel een geweldige naamquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:56 schreef FdW het volgende:
[..]
Los van het feit of het een vrouw of een man wordt; die Saskia heeft het gewoon niet.
Geen boeiende persoonlijkheid, en niet sensueel genoeg.
Als er een man inkomt die er ook maar enigzins acceptabel uitziet, kun je gewoon gaan zitten wachten tot Amanda de fout ingaat.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:57 schreef farceman het volgende:
[..]
Ik ook echt veel liever.
Maar dat zal moeilijk worden aangezien Brian door achter beschermd wordt en nooit lang op de proef mag worden gesteld
Ik denk dat je helaas gelijk hebt.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:57 schreef farceman het volgende:
[..]
Ik ook echt veel liever.
Maar dat zal moeilijk worden aangezien Brian door achter beschermd wordt en nooit lang op de proef mag worden gesteld
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Als er een man inkomt die er ook maar enigzins acceptabel uitziet, kun je gewoon gaan zitten wachten tot Amanda de fout ingaat.![]()
Huub, Lieke, Jaap zijn veel makkelijker uit elkaar te spelen dan BAN. Als er dan nog iemand in komt die in de groep van Huub gaat zitten stoken kan BAN gewoon achterover leunen, er telkens eentje uitstemmen en naar de finale hobbelen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:57 schreef farceman het volgende:
[..]
Ik ook echt veel liever.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:00 schreef Meganog het volgende:
[..]
Huub, Lieke, Jaap zijn veel makkelijker uit elkaar te spelen dan BAN. Als er dan nog iemand in komt die in de groep van Huub gaat zitten stoken kan BAN gewoon achterover leunen, er telkens eentje uitstemmen en naar de finale hobbelen.
ja ..je giet er wat drank in .enquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Als er een man inkomt die er ook maar enigzins acceptabel uitziet, kun je gewoon gaan zitten wachten tot Amanda de fout ingaat.![]()
De eerste nymphomane in mijn leven heette Saskia...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:58 schreef milk-shake het volgende:
[..]
maar ze heeft wel een geweldige naam![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:01 schreef FdW het volgende:
[..]
De eerste nymphomane in mijn leven heette Saskia...![]()
Heb je er meer gehad dan? Alsof ze voor het oprapen liggenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:01 schreef FdW het volgende:
[..]
De eerste nymphomane in mijn leven heette Saskia...![]()
Moet je ook wel de audio aanhebben van de stream waarop Huub te zien is hè. Anders klopt het nooit idd.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:02 schreef noekje het volgende:
Huub heeft ook echt het ritmegevoel van een colafles.
Alweer?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:02 schreef cobain94 het volgende:
Waarom laten ze de bewoners zelf niet kiezen voor een nieuwe bewoner.. Uit bijvoorbeeld 3 personen?
Misschien omdat ze dan de liefste kiezen.... en dat is juist waar de redactie niet op zit te wachten denk ik.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:02 schreef cobain94 het volgende:
Waarom laten ze de bewoners zelf niet kiezen voor een nieuwe bewoner.. Uit bijvoorbeeld 3 personen?
Ja, lijkt me logisch.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Moet je ook wel de audio aanhebben van de stream waarop Huub te zien is hè. Anders klopt het nooit idd.
Dat heb ik ook nog weleens..... wtf doen die idioten! Maar dan zit mn audio gewoon foutquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Moet je ook wel de audio aanhebben van de stream waarop Huub te zien is hè. Anders klopt het nooit idd.
Klopt,quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ik ooit mijn boek ga schrijven..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb je er meer gehad dan? Alsof ze voor het oprapen liggen
En gisteren was ze een beetje misselijk. Het kan haast niet anders dan dat ze zwanger isquote:
Dan zal het wel van Rogier zijn.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En gisteren was ze een beetje misselijk. Het kan haast niet anders dan dat ze zwanger is
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:09 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Of zou ze nou echt zwanger zijn?Tijd voor een test?
Ik vind het feit dat ze een pensje krijgt ansich al erg vermakelijkquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En gisteren was ze een beetje misselijk. Het kan haast niet anders dan dat ze zwanger is
Heb jij wel eens mannelijke catwalkmodellen gezien die zo verwijfd lopen? Neuuuuuuuuuuuh!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:11 schreef Mokum020 het volgende:
Het doel van deze cursus ontgaat mij volledig..al loopt Eric wel lekker..even kijken of hij zo ook de poort uitloopt
![]()
Toevallig wel...daarom is Eric ook uitermate geschiktquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb jij wel eens mannelijke catwalkmodellen gezien die zo verwijfd lopen? Neuuuuuuuuuuuh!
Ik zie eigenlijk altijd manmannen, ook al zijn ze homo, zo'n zwaaiend kontje doet het hem niet voor mij.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:12 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Toevallig wel...daarom is Eric ook uitermate geschikt![]()
Miss J. van ANTM telt niet meequote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:12 schreef Mokum020 het volgende:
Toevallig wel...daarom is Eric ook uitermate geschikt![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Miss J. van ANTM telt niet mee.
Mannen op de catwalk moeten een stoere tred hebben.
Amanda had van de week nog een gesprekje met Melissa over het krijgen van kinderen. Zij moest er niet aan denken en dat had dan vooral te maken met haar figuur wat dan naar de knoppen zou zijn.. (is toch al naar de knoppenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:14 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Het word vast een drieling..3ADHD kindjes...Ik gun het haar zo...
als ze zo om haar figuur gaf moest ze haar ook niet zo laten uitwonen...........quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:17 schreef Clank het volgende:
[..]
Amanda had van de week nog een gesprekje met Melissa over het krijgen van kinderen. Zij moest er niet aan denken en dat had dan vooral te maken met haar figuur wat dan naar de knoppen zou zijn.. (is toch al naar de knoppen)
Ik ben anti Amanda, maar zeggen dat haar figuur naar de knoppen is, gaat toch wel veel te ver wat mij betreft. Maar het is maar waar je van houdt natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:17 schreef Clank het volgende:
[..]
Amanda had van de week nog een gesprekje met Melissa over het krijgen van kinderen. Zij moest er niet aan denken en dat had dan vooral te maken met haar figuur wat dan naar de knoppen zou zijn.. (is toch al naar de knoppen)
Hij gaat eind vd middag weg, samen met de uitingen van latente homohaat op dit forum.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:13 schreef CoT het volgende:
Is die flikker er nog steeds?
Wanneer gaat die weg?
De redactie heeft vast meegelezen. Nu we het dóór hebben, is de verrassing er af, en verzinnen ze snel wat anders.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:19 schreef scanman01 het volgende:
Goh, Saskia gaat er weer vandoor. Hoe kan dat nou?
Ach , het kan altijd nogquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:19 schreef scanman01 het volgende:
Goh, Saskia gaat er weer vandoor. Hoe kan dat nou?
ja lekker ..weer ....voortaan ssssssssssssssstttquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:21 schreef Gert het volgende:
[..]
De redactie heeft vast meegelezen. Nu we het dóór hebben, is de verrassing er af, en verzinnen ze snel wat anders.
Ja, dat moet haast wel.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:21 schreef Gert het volgende:
[..]
De redactie heeft vast meegelezen. Nu we het dóór hebben, is de verrassing er af, en verzinnen ze snel wat anders.
Zie je wel. Ze is dus tóch de nieuwe miljonair. Dat kan niet anders na die opmerking.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:24 schreef beequeen het volgende:
Hoor ik Saskia zeggen.....ik leg mijn tas niet achterin, want ik ga er zo weer uit.![]()
NIETquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:24 schreef beequeen het volgende:
Hoor ik Saskia zeggen.....ik leg mijn tas niet achterin, want ik ga er zo weer uit.![]()
Echt wel.quote:
Debs zal niet opnieuw tegen mijn veto ingaan, daarvoor heeft ze al teveel lesgeld betaald.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zie je wel. Ze is dus tóch de nieuwe miljonair. Dat kan niet anders na die opmerking.
Niet huilen hoor.quote:
Nee, hij gaat deze delen met Saskia.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:26 schreef SiRojK het volgende:
Btw, heeft Jaap nu de masterbedroom voor zichzelf?
Eenschquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:56 schreef FdW het volgende:
[..]
Los van het feit of het een vrouw of een man wordt; die Saskia heeft het gewoon niet.
Geen boeiende persoonlijkheid, en niet sensueel genoeg.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:28 schreef scanman01 het volgende:
Amanda weer topless in het water. Voor de liefhebbers.
Waar blijven je caps dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:28 schreef scanman01 het volgende:
voor brain dus ...die moest alweer ff voelen of de borsten van aman echt warenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:28 schreef scanman01 het volgende:
Als hij dat nu nog niet weet.......quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:31 schreef milk-shake het volgende:
[..]
voor brain dus ...die moest alweer ff voelen of de borsten van aman echt waren![]()
en dat wist ik zo goed als zekerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:32 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ook geen liefhebber, anders krijgen we dat weer...![]()
Ik zat er op te wachten.quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:37 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik vind dat Saskia ,
uiterlijk iets weg heeft van een mix Nena en Lieke.
Richt een club op!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:38 schreef SiRojK het volgende:
Ik ben echt fan van die rode broek van Lieke
Zou best kunnen want ze was best wel spraakmakend en werd veel in beeld gebracht door de regie.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:38 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Saskia komt gewoon strax weer als Eric gaat
? wat insinueer je ?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:40 schreef Peter6000 het volgende:
Eric speelt leuk toneel, met zijn zogenaamd zijn tas inpakken.
Wat doe jij aan de rand van mijn zwembad ?quote:
Voordat Cora komt.. slaapt Jaap daar alleen?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:41 schreef scanman01 het volgende:
De master bedroom is dus zometeen vrij voor Cora. Kan ze zo bij hem intrekken.
Jaap sliep toch al boven, of heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:41 schreef SiRojK het volgende:
Jaap is druk bezig met verhuizen.. ALLES naar boven.. Mooi
Cora in de kooiquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:41 schreef scanman01 het volgende:
De master bedroom is dus zometeen vrij voor Cora. Kan ze zo bij hem intrekken.
Dat was juist om het niet vroegtijdig te verraden!!!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou best kunnen want ze was best wel spraakmakend en werd veel in beeld gebracht door de regie.
Denk je nou echt dat hij blijft?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:40 schreef Peter6000 het volgende:
Jah, maar een deel van zijn spullen lag nog beneden.. Nu heeft hij al zijn spullen daar neergelegd en pakt hij alles volquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jaap sliep toch al boven, of heb ik iets gemist?
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:40 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb foto's van scanman gezien en hij lijkt hier voor geen meter op!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:42 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wat doe jij aan de rand van mijn zwembad ?![]()
Goed idee, kijken wat zich dan gaat afspelen.quote:
33quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:45 schreef SiRojK het volgende:
Natas is 33, dus op haar 23ste begonnen met kinderen... Misschien wat te vroeg voor haar
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:45 schreef FdW het volgende:
[..]
Goed idee, kijken wat zich dan gaat afspelen.![]()
Dan zullen ze wel grotere dekens moeten bewerkstelligen!!!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:45 schreef FdW het volgende:
[..]
Annette van psychonomie zou hier een heel verhaal over kunnen vertellen.quote:
Peter6000 is niet goed wijs, of vind het leuk om de bijna 'onmogelijke kijk op dingen' hier neer te zettenquote:
We gaan het zien.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:45 schreef FdW het volgende:
[..]
Dan zijn we eruit! Cora én Saskia zijn de nieuwe bewoonsters! Daar mag je me op afrekenen...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:47 schreef scanman01 het volgende:
Er is nog niemand die de plek naast Jaap heeft opgeeist? Dan kan het niet anders dan dat Cora idd de nieuwe bewoner wordt.
Kzat tussen de 40 en 42...Maar 33? Dan heeft die dokter huppelepup nog heel wat te versnijden lijkt me..En moet natasia nog wel een jaar of twee blijven zitten in de kooi..quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:48 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Peter6000 is niet goed wijs mijn heldof vind het leuk om de bijna 'onmogelijke kijk op dingen' hier neer te zetten
over een half uurtjequote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:51 schreef markisboer het volgende:
hoelaat gaat erik weg ?
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:44 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb foto's van scanman gezien en hij lijkt hier voor geen meter op!![]()
blijft ze ook.. die gaat weg en komt dan weer terug, die gaat nog schrikken wat de maatschappij van haar vindt de eerste twee wekenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:50 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Kzat tussen de 40 en 42...Maar 33? Dan heeft die dokter huppelepup nog heel wat te versnijden lijkt me..En moet natasia nog wel een jaar of twee blijven zitten in de kooi..![]()
Ga daar maar niet van uitquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:50 schreef Yollie het volgende:
Als er maar iemand inkomt die Brian para maakt.
Nou, ik zou zeggen , ga er voorquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:54 schreef scanman01 het volgende:
Sporten in deze hitte. Lijkt me best leuk.
Je zou ook kunnen zeggen 'hypocriet', want hij had nooit gescholden, etc. etc... Je zou ook kunnen zeggen 'pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet'quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:53 schreef Peter6000 het volgende:
Als ik Erics gedrag van de laatste dagen zou moeten omschrijven, kan dat met het woord "waardig".
Dat ben ik met je eens en ondanks de irritaties van de laatste tijd, denk ik ook aan de leuke momenten die hij samen met Huub heeft veroorzaakt.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:53 schreef Peter6000 het volgende:
Als ik Erics gedrag van de laatste dagen zou moeten omschrijven, kan dat met het woord "waardig".
Zuiverquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:53 schreef Peter6000 het volgende:
Ja.. en nu is Brian hartstikke kwaad.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:55 schreef Adothehague het volgende:
Het is uit tussen brian en Amanda zegt brian. Heeft Amanda iets met carlos?
Is het écht uitquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:55 schreef Adothehague het volgende:
jaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:55 schreef Adothehague het volgende:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:50 schreef Yollie het volgende:
Als er maar iemand inkomt die Brian para maakt.
Als er maar slim wordt omgegaan met de immuniteit.. Kan er direct nog iemand uitquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:57 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Je weet op voorhand dat het een pro-BAN iemand gaat worden. Brian en Natasja durven Jaap, Lieke of Huub alleen aan te pakken als ze een numeriek voordeel hebben, dus als het 4-3 tegen BAN wordt dan slaan ze dicht en krijgen we helemaal geen tv momentjes meer.
Enig alternatief zou zijn dat het een pro-Jaap iemand is en dat je dan 3 groepjes gaat krijgen 3-2-2, maar reken maar niet op iemand die Brian gaat treiteren
Dat viel mij ook net opquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:59 schreef scanman01 het volgende:
Amanda loopt hard en die tieten blijven bijna stil hangen
Jaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:59 schreef Adothehague het volgende:
Vandaag komen er dus 2 nieuwe bewonrs
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:59 schreef Adothehague het volgende:
Waar komt dat gerucht vandaan dan? Vannacht lagen ze nog te ketsenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:59 schreef Mika25 het volgende:
Relatie uit tussen Amanda en Wifebeater? Dat is dus het bewijs dat Mitch of Dimitri er in gaat komen als nieuwe bewoner
Alles wijst erop dat het Cora en Saskia zullen zijn.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:59 schreef Adothehague het volgende:
Dat gaat zowiezo niet gebeuren. Met de overstap naar RTL moet je wel genoeg bewoners hebben om verhaal-lijnen te kunnen maken, dan ga je als redaktie geen bewoners wegdoen natuurlijk. Het is immers al saai genoeg, en de mooie weer is weer in aantocht, dus dat betekent weer veel saaie streams..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:58 schreef getl0st het volgende:
Als er maar slim wordt omgegaan met de immuniteit.. Kan er direct nog iemand uit
Vertel? Ik denk namelijk geen van 2enquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alles wijst erop dat het Cora en Saskia zullen zijn.
Er zijn geruchten dat Syl terugkomt.... samen met Nicolaas.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alles wijst erop dat het Cora en Saskia zullen zijn.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:02 schreef getl0st het volgende:
[..]
Vertel? Ik denk namelijk geen van 2en
Dat Syl terug komt is 1000% uitgesloten.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Er zijn geruchten dat Syl terugkomt.... samen met Nicolaas.![]()
Sommige users vallen binnen , zetten de streams aan, en posten wat ze op dat moment horen, zonder het echte verhaal te kennen. Amanda was met Carlos aan het dollen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:00 schreef getl0st het volgende:
[..]
Waar komt dat gerucht vandaan dan? Vannacht lagen ze nog te ketsen![]()
Als ze het zelf gezegd hebben weet je al dat het niet waar is
Dat is een tweede optie idd.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:02 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:03 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dat Syl terug komt is 1000% uitgesloten.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Geloof je zelf dat ze vanuit DGK een verbinding hadden met 'een vaag feest in Barcelona'.quote:
Dank u!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:06 schreef SiRojK het volgende:
Kom op jongens, geef Eric nu snel ff een koffer, nieuwe miljonair er in, feest compleet
Toe maarquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Geloof je zelf dat ze vanuit DGK een verbinding hadden met 'een vaag feest in Barcelona'.
Sylvia zat toen gewoon achter, bij de FEBO.
Die werd een beetje ingewerktquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Geloof je zelf dat ze vanuit DGK een verbinding hadden met 'een vaag feest in Barcelona'.
Sylvia zat toen gewoon achter, bij de FEBO.
Het wordt steeds gekker hier, veeg me op.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Krijg ik toch net een sms-je...... ze hebben Natanael zien lopen met een koffer!
Schoon je PC eens op, anders rebooten. Dat wil nog wel eens helpen.quote:
Was Patricia er bij? Zo ja, dan is zij waarschijnlijk de tweede nieuwe.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Krijg ik toch net een sms-je...... ze hebben Natanael zien lopen met een koffer!
Neej.. iemand hier van Fok! Wie is er vandaag niet? Wie heeft er nog niet gepost!? Zoek het snel uit!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:10 schreef SiRojK het volgende:
Nee jongens.. Jullie hebben het toch al gehoord... Ik heb hier al wat verteld, let maar op.. Komt een jongen uit het oosten voor Eric in, naam begint met een R...
Hij had wel een beautycase en wat bosje haar onder zn arm!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was Patricia er bij? Zo ja, dan is zij misschien de tweede nieuwe.
Mjah, maybe...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schoon je PC eens op, anders rebooten. Dat wil nog wel eens helpen.
klopt! Sommige brieven worden achtergehouden i.v.m. spelinformatie, dingen worden zwartgemaakt of weer ik veel wat.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:09 schreef SiRojK het volgende:
Hahaha, ik bedenk net weer iets zieks..
De FEBO stuurt van achter allerlei leuke brieven met daarin dingen richting de miljonairs waarin ze dingen afkeuren of goedkeuren, op die manier kunnen ze de bewoners een beetje sturen...
Gister had ik last met 2 en 3, nu gaan ze als een tierelier.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:13 schreef My_ het volgende:
[..]
Mjah, maybe...
Maar stream 1 en 4 doen het wel goed... De rest heeft dus nergens last van?!
Dat zou heel apart zijn, Hermien is hemelen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:13 schreef kleinzusje het volgende:
Ik denk dat Gert en Hermien er in komen
Echt ???????????????? dan kreeg ik net haar stem door en ben dus even in de warquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zou heel apart zijn, Hermien is hemelen.![]()
Mischien bedoelt kz de dochters Timmerman? Stond daar niet is over op Nowlive?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, dat bedoelde ik niet... Ze schrijven die brieven zelf!!! de FEBO!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:14 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
klopt! Sommige brieven worden achtergehouden i.v.m. spelinformatie, dingen worden zwartgemaakt of weer ik veel wat.
IS die jongen die er in komt homo?
Ben je Char?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:15 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Echt ???????????????? dan kreeg ik net haar stem door en ben dus even in de war![]()
Hmmmmmm of zou die gitaarleraar met een reden gestopt zijn met lesgeven? Danielquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:16 schreef tuinfluiter het volgende:
Ik denk Hans Nijman en de pianoleraar.
Op zich wel een stunt dan. Dat trekt wel kijkers.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
ik zou geen vijand van jou willen zijn zegquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:13 schreef LoveProfusion het volgende:
Nou Eric, pak je koffer en rot op.
Nog even herhalen hoeveel je wel niet geleerd hebt over jezelf. Even buiten schouwing laten dat je studie een jaar vertraging heeft opgelopen, hoe je jezelf voor paal hebt gezet met je ordinaire chocopik actie en je versierpogin c.q. aanrand poging bij hetero Nicolaas. Je nieuwe hartsvriendin NatasJa een vrouw die haar kinderen heeft gedumpt en jij die geen moeder meer heeft..oh wat hield je opeens van haar, zoveel dat je het mes in je rug van 2 dagen terug voor lief nam. Je had je waardigheid nog, vandaar dat je samen met NatasJA en Amanda Lieke aanviel...goed hoor. Ga maar gauw naar Leiden toe..ik hoop je eens te spreken in het coc, BITCH
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:16 schreef scanman01 het volgende:
Amanda in haar favoriete houding
[afbeelding]
[afbeelding]
Er komt echt geen nieuwe homo in.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:18 schreef LoveProfusion het volgende:
Nieuwe bewoners: Mitch EN Dimitri of 1 van die 2 en die ene R uit het Oosten
amanda ziet er weer geweldig uitquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:16 schreef scanman01 het volgende:
Amanda in haar favoriete houding
[afbeelding]
[afbeelding]
Om half 5 word ik opgehaald.. Woon in hengelo (oosten van het land).. Mijn naam begint met een R... Ik krijg 100 euro van andere forummembers als ik er in komquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:12 schreef getl0st het volgende:
[..]
Neej.. iemand hier van Fok! Wie is er vandaag niet? Wie heeft er nog niet gepost!? Zoek het snel uit!
Dit is toch een geintje hè? Bij jou weet ik het nooit.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:17 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ben je Char?
Inge de Bruin: Toppie joppie..nouw..ik wilduh graag wetuh of me zussie over is...
Char: Well she's in the spirit world.
Inge de bruin: Jah uh ik bedoel eigenluk of ze naar groep 7 gaat met school..
E10 en Hildequote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:16 schreef tuinfluiter het volgende:
2 nieuwe bewoners ? Ik denk Hans Nijman en de pianoleraar.
Was een scene uit Koefnoen hahaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is toch een geintje hè? Bij jou weet ik het nooit.![]()
Je naamt begint heul niet met een Rquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:19 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Om half 5 word ik opgehaald.. Woon in hengelo (oosten van het land).. Mijn naam begint met een R... Ik krijg 100 euro van andere forummembers als ik er in kom.. Makkelijk wat extra centen verdienen..
Word je toch zijn vriendje.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:18 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik zou geen vijand van jou willen zijn zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |