Als ik ooit mijn boek ga schrijven..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb je er meer gehad dan? Alsof ze voor het oprapen liggen
En gisteren was ze een beetje misselijk. Het kan haast niet anders dan dat ze zwanger isquote:
Dan zal het wel van Rogier zijn.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En gisteren was ze een beetje misselijk. Het kan haast niet anders dan dat ze zwanger is
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:09 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Of zou ze nou echt zwanger zijn?Tijd voor een test?
Ik vind het feit dat ze een pensje krijgt ansich al erg vermakelijkquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En gisteren was ze een beetje misselijk. Het kan haast niet anders dan dat ze zwanger is
Heb jij wel eens mannelijke catwalkmodellen gezien die zo verwijfd lopen? Neuuuuuuuuuuuh!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:11 schreef Mokum020 het volgende:
Het doel van deze cursus ontgaat mij volledig..al loopt Eric wel lekker..even kijken of hij zo ook de poort uitloopt
![]()
Toevallig wel...daarom is Eric ook uitermate geschiktquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb jij wel eens mannelijke catwalkmodellen gezien die zo verwijfd lopen? Neuuuuuuuuuuuh!
Ik zie eigenlijk altijd manmannen, ook al zijn ze homo, zo'n zwaaiend kontje doet het hem niet voor mij.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:12 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Toevallig wel...daarom is Eric ook uitermate geschikt![]()
Miss J. van ANTM telt niet meequote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:12 schreef Mokum020 het volgende:
Toevallig wel...daarom is Eric ook uitermate geschikt![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Miss J. van ANTM telt niet mee.
Mannen op de catwalk moeten een stoere tred hebben.
Amanda had van de week nog een gesprekje met Melissa over het krijgen van kinderen. Zij moest er niet aan denken en dat had dan vooral te maken met haar figuur wat dan naar de knoppen zou zijn.. (is toch al naar de knoppenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:14 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Het word vast een drieling..3ADHD kindjes...Ik gun het haar zo...
als ze zo om haar figuur gaf moest ze haar ook niet zo laten uitwonen...........quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:17 schreef Clank het volgende:
[..]
Amanda had van de week nog een gesprekje met Melissa over het krijgen van kinderen. Zij moest er niet aan denken en dat had dan vooral te maken met haar figuur wat dan naar de knoppen zou zijn.. (is toch al naar de knoppen)
Ik ben anti Amanda, maar zeggen dat haar figuur naar de knoppen is, gaat toch wel veel te ver wat mij betreft. Maar het is maar waar je van houdt natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:17 schreef Clank het volgende:
[..]
Amanda had van de week nog een gesprekje met Melissa over het krijgen van kinderen. Zij moest er niet aan denken en dat had dan vooral te maken met haar figuur wat dan naar de knoppen zou zijn.. (is toch al naar de knoppen)
Hij gaat eind vd middag weg, samen met de uitingen van latente homohaat op dit forum.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:13 schreef CoT het volgende:
Is die flikker er nog steeds?
Wanneer gaat die weg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |