Geen slipje mag ik hopen?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:40 schreef Ripley het volgende:
Ik heb een rokje aan
Maar hij is niet heel kort
Morgen een kort rokje?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:43 schreef Misstique het volgende:
Morgen weer.
Voor mij nietquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
R. telt wél, HW.
Nee, ik host FOK! op mijn PC thuis nuquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:46 schreef Ole het volgende:
Zeg Heatwave, wat hoor ik nu..
Gaat je favo kroeg dicht?
Laat lekker staan daar dan.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik host FOK! op mijn PC thuis nu.
Das de nieuwe shooter die ik bedacht heb voor als die Pinda het heeft overgenomenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:46 schreef miss_bleu het volgende:
sambal bij?
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:49 schreef Armageddon het volgende:
Wat een preutse wijven zitten hier toch HW.
Daarom zit ik ook hier, hier op mijn werk dan he?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:49 schreef Armageddon het volgende:
Wat een preutse wijven zitten hier toch HW.
Some guys have all the luck!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:56 schreef Paxlie het volgende:
toch fijn om vlakbij een uni te werken, allemaal dames in korte rokjes hier
Als je van getatoueerde, met gouden-ketting-van-eigen-naam-behangen Tokkievrouwen uit Duindorp houdt ja.quote:
Hier alleen maar broekpakken, linnen en luchtige oude wijven kleding.....quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:03 schreef HeatWave het volgende:
Baas boven baas heb je altijd.
En korte rokjes hier, en gezellig met ze lunchen.......
Jups.. en zo aan de Aelsmaerdijk.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:12 schreef Joene het volgende:
Oh hier zijn we !
Lunch @ dell al op.quote:
Tja.. eerst even wachten tot het gepeupel is opgerot.... Mocht je er dan nog een paar tegenkomen, kun je altijd nog zeggen dat ze moeten optyfen!quote:
Agossiequote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:12 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hier alleen maar broekpakken, linnen en luchtige oude wijven kleding.....
ik lunsj gewoon op mn eigen tijdenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:15 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Tja.. eerst even wachten tot het gepeupel is opgerot.... Mocht je er dan nog een paar tegenkomen, kun je altijd nog zeggen dat ze moeten optyfen!
Ja ok, maar WAT voor borsten?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Blote borsten en strings op de strand.
Zeg SHE? Heb jij nog een linkje naar die recensie die je ooit eens over FOK! geschreven hebt, en met name over het onzinvolk? Die wil ik nog wel een keer lezen nu je zelf mod van dit forum bent.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:10 schreef SHE het volgende:
Ik werd getriggerd door de TT
Alleen ik heb eenspijkerbroek
aangetrokken vanochtend.
Zogenaamde TipTopTieten zeg maar?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Er zaten enkele puike tussen.
Vieze gluurdert...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nou, nou, dat gaat weer wat ver.
Voor tussen de middag waren ze goed te doen.
Als je met je pronte 20-jarige borsten naast een strandtent met terras gaat liggen, dan vraag je erom bekeken te worden.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:01 schreef Dubbeldrank het volgende:
Vieze gluurdert...
En als lekker wijf zit je er ook totaal niet mee, integendeel je geniet van de aandachtquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als je met je pronte 20-jarige borsten naast een strandtent met terras gaat liggen, dan vraag je erom bekeken te worden.
Want zo zijn ze, die lekkere wijven!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:04 schreef HeatWave het volgende:
En als lekker wijf zit je er ook totaal niet mee, integendeel je geniet van de aandacht.
Al-le-maal!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Want zo zijn ze, die lekkere wijven!
Ik zou eerlijk gezegd niet eens weten waar ik zou moeten zoeken?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:51 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Zeg SHE? Heb jij nog een linkje naar die recensie die je ooit eens over FOK! geschreven hebt, en met name over het onzinvolk? Die wil ik nog wel een keer lezen nu je zelf mod van dit forum bent.![]()
Ha, wacht maar tot ik 20 ben!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als je met je pronte 20-jarige borsten naast een strandtent met terras gaat liggen, dan vraag je erom bekeken te worden.
Jij of je pronte borsten?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:23 schreef MUUS het volgende:
Ha, wacht maar tot ik 20 ben!
Normaal zitten we aan elkaar vast, Sjon.quote:
Het gaat over pronte meisjes en K. wordt wakkerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:29 schreef GI het volgende:
*mental image*
Ben jij geboren met pronte borsten?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:29 schreef MUUS het volgende:
Normaal zitten we aan elkaar vast, Sjon.
Was toch een of andere hardcore site?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:23 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik zou eerlijk gezegd niet eens weten waar ik zou moeten zoeken?
Ja.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ben jij geboren met pronte borsten?
Foto!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:29 schreef MUUS het volgende:
[..]
Normaal zitten we aan elkaar vast, Sjon.
Correct.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het gaat over pronte meisjes en K. wordt wakker
Tjonge!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:31 schreef MUUS het volgende:
Ja.
In jouw geval kun je dat beter niet doen, JKquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Daar kijk ik van op!
Bij mijn laatste poging om foto's te maken, had ik niet alleen zes foto's van alleen de kastdeur, maar ook dit pareltje.quote:
Zie foto hierboven. Daar was ik net geboren.quote:
Veel stof.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:36 schreef MUUS het volgende:
[..]
Bij mijn laatste poging om foto's te maken, had ik niet alleen zes foto's van alleen de kastdeur, maar ook dit pareltje..
[afbeelding]
Jaja, later als ik groot ben, word ik fotograaf.
Ik ben in de winter geboren en dan moet je een baby natuurlijk meteen aankleden. Onderkoeling endezo.quote:
Ziet er puik uit MUUSquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:37 schreef MUUS het volgende:
[..]
Zie foto hierboven. Daar was ik net geboren.
Serieus.
leuk leuk leuk ...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:36 schreef MUUS het volgende:
[..]
Bij mijn laatste poging om foto's te maken, had ik niet alleen zes foto's van alleen de kastdeur, maar ook dit pareltje..
[afbeelding]
Ik had het kastje niet eens gezien, JKquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heb je dat kastje op de achtergrond weloverwogen en volledig bij bewustzijn gekocht, MUUS?
Ik sta daar in de kamer van mini-MUUS en dat is haar oude (baby)commode. Haar kasten wilde ze perse houden, maar ik mag 'm nog wel wit schilderen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heb je dat kastje op de achtergrond weloverwogen en volledig bij bewustzijn gekocht, MUUS?
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:38 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik ben in de winter geboren en dan moet je een baby natuurlijk meteen aankleden. Onderkoeling endezo.
Tegen het meisjesgeweld van M. kan ik toch niet op, DD. Ik ken mijn plekquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:41 schreef Dubbeldrank het volgende:
Na zo'n foto van MUUS kan je natuurlijk niet achter blijven Rip.![]()
Laat mij ze maken! Ik richt wel op je gezicht, Rip, dan krijgen we vanzelf een foto van je tieten.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:41 schreef Dubbeldrank het volgende:
Na zo'n foto van MUUS kan je natuurlijk niet achter blijven Rip.![]()
Zo is't maar net, je ken ze beter hun zin geven, dan blijft het een beetje gezellig thuis.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:42 schreef MUUS het volgende:
Ik sta daar in de kamer van mini-MUUS en dat is haar oude (baby)commode. Haar kasten wilde ze perse houden, maar ik mag 'm nog wel wit schilderen.
Nou ja, wat zij blieft hè, het is haar toko.
Overdrijvenaar.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zo is't maar net, je ken ze beter hun zin geven, dan blijft het een beetje gezellig thuis.
Wees er zuinig op, het is zeker een gavequote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:43 schreef MUUS het volgende:
[..]
Laat mij ze maken! Ik richt wel op je gezicht, Rip, dan krijgen we vanzelf een foto van je tieten.
Het is een gave.
MiniMUUS is de tofste. Hoor.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:50 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ik heb nu al medelijden met de vriendjes die ze later mee naar huis gaat nemen MUUS.
Uhuh, daar twijfel ik niet over. Maar mamaMUUS geeft haar dochter vast niet zomaar uit handen...quote:
NIETUS!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:46 schreef MUUS het volgende:
Overdrijvenaar.
Uit handen geven.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:55 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Uhuh, daar twijfel ik niet over. Maar mamaMUUS geeft haar dochter vast niet zomaar uit handen...
....quote:
Als je er niet meer om hoeft te vragen van jezelf.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:15 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Wanneer ben je een oldbie eigenlijk?
Wanneer je je dat niet meer hoeft af te vragenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:15 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Wat JK en HW zeggen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:15 schreef Whoopsydaisy het volgende:
*cough* Bullshit! *cough*quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:24 schreef HeatWave het volgende:
Nummer 32 overall.
EN dan toch nog een leven.
Het is natuurlijk altijd kwaliteit in plaats van kwantiteit GI.quote:
Ik huppel achter Ripley aan zie ik.quote:
Er zijn ergere dingen om achter aan te huppelen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:40 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik huppel achter Ripley aan zie ik.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Er zijn ergere dingen om achter aan te huppelen.
Als ik mijn klonen bij elkaar optel kom ik al rond de 60.000quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:39 schreef Havoc het volgende:
[..]
Het is natuurlijk altijd kwaliteit in plaats van kwantiteit GI.
Daarom heb ik nog geen 15k posts.
*blaf* bite me *blaf*.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:28 schreef Havoc het volgende:
[..]
*cough* Bullshit! *cough*.
Oh en DD. Lees ze http://frontpage.fok.nl/column/auteur/21704
Dat zijn de columns op FOK! H, die ik bedoel gaat over FOK!.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:28 schreef Havoc het volgende:
[..]
*cough* Bullshit! *cough*.
Oh en DD. Lees ze http://frontpage.fok.nl/column/auteur/21704
Senseo eerste levensbehoeftequote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:50 schreef Dubbeldrank het volgende:
Zo, even een nieuwe aangeschaft. M'n oude is er eentje uit de eerste serie, maar vertoont kuren. Dat kan natuurlijk niet bij m'n eerste levensbehoefte...
[afbeelding]
ik bij deze :quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik zweer bij ouderwetse pruttelfilterkoffie.
Zit er fris uit DD.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:50 schreef Dubbeldrank het volgende:
Zo, even een nieuwe aangeschaft. M'n oude is er eentje uit de eerste serie, maar vertoont kuren. Dat kan natuurlijk niet bij m'n eerste levensbehoefte...
[afbeelding]
Zoietsquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jij warmt koffie op in de magnetron?
briljant zijn die dingen he? ik heb de miele 620rvs gekocht, wat een goed apparaat!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:06 schreef Joene het volgende:
[..]
Zoiets
Een inbouw espresso/cappuchino apparaat , thuis heb ik overigens een normale pruttelaar dit apparaat is bij ons op den werkvloer te vinden
Ah, die van mij hangt in mijn eigen keuken.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:06 schreef Joene het volgende:
[..]
Zoiets
Een inbouw espresso/cappuchino apparaat , thuis heb ik overigens een normale pruttelaar dit apparaat is bij ons op den werkvloer te vinden
Ik wil zoiets ook in het huis waarin we gaan wonen in augustus , echter zit daar een redelijk nieuwe keuken al in dus weet niet of het makkelijk te maken is zoniet, toekomst optie.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:09 schreef GI het volgende:
[..]
Ah, die van mij hangt in mijn eigen keuken.
Gewoon ff kijken bij Ikea... Die verkopen ze met alle mogelijke opties voor machien en ophanging!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:10 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik wil zoiets ook in het huis waarin we gaan wonen in augustus , echter zit daar een redelijk nieuwe keuken al in dus weet niet of het makkelijk te maken is zoniet, toekomst optie.
hoi.quote:
1 van de redenen dat ik een Miele dan wel een Bosch / Siemens wilquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:14 schreef freak1 het volgende:
maar let wel even op op wat je koopt, vooral het binnenwerk is belangrijk.. de goedkopere hebben vaak een prut binnenwerk.. die miele die ik heb heeft een ge upgrade versie van de saeco erin zitten, superhete koffie, en lekker goed gemalen, niet van die prut die achterblijft. heb heel veel van die slechte prut apparaten gezien!
quote:
Die heeft mijn vader ook net gekochtquote:
Als je dan toch krom wil liggen, ga dan voor de Miele.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:17 schreef Joene het volgende:
1 van de redenen dat ik een Miele dan wel een Bosch / Siemens wil
newbiequote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Sinds wanneer neukt Vixen kutnewbies?
emo-sex?quote:
Sorry.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:28 schreef Armageddon het volgende:
Wie Samantha? Ene Samantha voegt me toe op MSN.
Jeeses Arma.... Lok je nu ook al waifies die he niet eens kent?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:28 schreef Armageddon het volgende:
Wie Samantha? Ene Samantha voegt me toe op MSN.
Tis warm man!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hittewijf, de servert loopt te bokken. Doe er eens wat aan..
dan win je nog eens wat?quote:
Nu pas ?quote:
Tieten.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:36 schreef MUUS het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kastje? Achtergrond?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Gekleurde achtergrond?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:54 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wat is er toch met die achtergrond van Sjee?
quote:Op woensdag 20 juni 2007 08:31 schreef Leia het volgende:blergh, ben ik vrij vandaag moet ik mn moeder naar 't werk brengen om 8 uur
ik al weken niet meer...quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:06 schreef HeatWave het volgende:
Woensdag, nog 3 dagen te gaan.
Ik kom echt mijn nest niet meer uit op het moment.....
Mwahquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:23 schreef Armageddon het volgende:
Men waar blijven mijn geile pjoeterspullen.
Die 8800 is echt state of the art hè? HW.
Heb je die trailer gezien van Crysis?quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:26 schreef Joene het volgende:
Arma,ouwe rukkert die 8800 is geil !
quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:31 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Heb je die trailer gezien van Crysis?
Mogguh!quote:Op woensdag 20 juni 2007 08:01 schreef Joene het volgende:
Morning
quote:Op woensdag 20 juni 2007 08:31 schreef Leia het volgende:blergh, ben ik vrij vandaag moet ik mn moeder naar 't werk brengen om 8 uur
Heb zelf ook wel wat moeite met het slapen... Of zou dat komen doordat de eierstokken van mijn vriendin beginnen te rammelen?quote:
ik moet nog 4 wekenquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:11 schreef HeatWave het volgende:
Laatste loodjes, vanaf vrijdag 3 weken vakantie, and verdomme ik heb het nodig...
Kleine n00cjes hm?quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:51 schreef n00cL30n het volgende:
Heb zelf ook wel wat moeite met het slapen... Of zou dat komen doordat de eierstokken van mijn vriendin beginnen te rammelen?
![]()
ik moet vrijdag voor 8 vullingen die eruit moetenquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:29 schreef Kreator het volgende:
Fucking tandarts. Ik ga er elke keer heen met de gedachte dat ik een half jaar niet meer hoef, meer elke keer vindt die klootzaak weer wat nieuws waardoor ik tussentijds nog even moet opdraven.
Héél veel sterkte Bleu.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:53 schreef miss_bleu het volgende:
ik moet vrijdag voor 8 vullingen die eruit moeten
Als het goed is moeten we dat nog prima kunnen draaien idd, erg mooiquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:31 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Heb je die trailer gezien van Crysis?
Ga je nog ergens heen?quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:11 schreef HeatWave het volgende:
Laatste loodjes, vanaf vrijdag 3 weken vakantie, and verdomme ik heb het nodig...
ik vanaf komende vrijdag 3 !quote:
Volgende week 2 concerten, Me first en Pearl Jam, dus die week gewoon thuis, in die week gaan we ook kijken voor een leuke last-minute ergens heen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:08 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ga je nog ergens heen?
Mogguh trouwens. Ik ben ook toe aan wat vrije dagen, het wordt echt met de dag moeilijker om m'n nest uit te komen 's ochtends.
Zeker met dit poestpleurishoereweer.
Nice. Me first komt ook op Graspop, dus de zie ik daar wel. Pearl Jam laat ik schieten. Niet dat ik er kaarten voor heb overigensquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Volgende week 2 concerten, Me first en Pearl Jam, dus die week gewoon thuis, in die week gaan we ook kijken voor een leuke last-minute ergens heen..
I
Zag het jaquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:11 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nice. Me first komt ook op Graspop, dus de zie ik daar wel. Pearl Jam laat ik schieten. Niet dat ik er kaarten voor heb overigens.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als het goed is moeten we dat nog prima kunnen draaien idd, erg mooi.
ik ga zaterdag naar de blue man group in amsterdam en dinsdag naar George micheal in de arenaquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Volgende week 2 concerten, Me first en Pearl Jam, dus die week gewoon thuis, in die week gaan we ook kijken voor een leuke last-minute ergens heen..
I
BMG schijnt leuk te zijn jaquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:29 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ik ga zaterdag naar de blue man group in amsterdam en dinsdag naar George micheal in de arena
oude vulling met te zwaar metaal erin. Die moeten er dus volgens de gezondheidsblaat uitquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:34 schreef Armageddon het volgende:
Hoezo moeten er in godsnaam acht vullingen uit?
BMG heb ik al veel leuke filmpjes van gezien op youtube. GM ga ik met een lading collega's naar toe. Wordt gegarandeerd leukquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
BMG schijnt leuk te zijn ja.
GM is niet helemaal mijn ding maar hij geeft wel hele goeie shows heb ik gehoord.
klote he?quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:55 schreef GI het volgende:
Dat heb ik ook, daarom moet ik ook 5 vullingen laten vervangen.
Och na het trekken van 2 overbodige hoektanden, 4 grote ingegroeide onderhuidse ontstoken verstandskiezen en 325 gaatjes moet ik zeggen dat ik wel iets gewend ben. Maar het blijft kut.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:00 schreef MUUS het volgende:
Als ik naar de tandarts moet, ga ik drie weken voor de afspraak al aan de slingerschijt, slaap ik slecht en bijt ik iedereen die scheef naar me kijkt zijn hoofd eraf. Op de dag van de afspraak komt kotsen er ook nog bij.
Da's alleen al voor controle.
Als iemand tegen mij 'wortelkanaalbehandeling' zegt, voel ik me al week worden. Serieus.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Och na het trekken van 2 overbodige hoektanden, 4 grote ingegroeide onderhuidse ontstoken verstandskiezen en 325 gaatjes moet ik zeggen dat ik wel iets gewend ben. Maar het blijft kut.
ik de laatse keer. En de keer daarvoor was mijn kies afgebrokenquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:19 schreef MUUS het volgende:
[..]
Als iemand tegen mij 'wortelkanaalbehandeling' zegt, voel ik me al week worden. Serieus.
En ik heb dat nog nooit gehad..
Bij mijn laatste wortelkanaalbehandeling sloeg het boortje vast en moest de tandarts hem loskoppelen. Best raar, kijk je in dat spiegeltje, zie je een boor in je kaak. En dan de gedachte dat als je je kaken op elkaar zet, die boor ergens bij je oogkas uitkomt.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:19 schreef MUUS het volgende:
Als iemand tegen mij 'wortelkanaalbehandeling' zegt, voel ik me al week worden. Serieus.
En ik heb dat nog nooit gehad..
..sinds ik een nieuwe tandarts heb, heb ik nog nooit wat gevoeld. Wortelkanaalbehandeling is een eitje.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:19 schreef MUUS het volgende:
Jij gaat gewoon niet?quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:29 schreef HeatWave het volgende:
Horror verhalen. Gelukkig heb ik nog nooit ook maar 1 tandarts ingreep hoeven doorstaan.
Jawel hoor.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:31 schreef GI het volgende:
Of zal ik die maar niet in detail uitleggen ?
Ik heb gewoon een sterk gebit blijkbaarquote:
Kay.quote:
Da's mijn tactiek. Werkt prima tot nu toe.quote:
Tja... wie weet?quote:
PJ? Heel gaaf!quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I
Alvast succes Bleu!quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:53 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ik moet vrijdag voor 8 vullingen die eruit moeten
LoLz... Heb je er weer fotoos van?quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:21 schreef miss_bleu het volgende:
sow ik moest achter mijn lunch aanrennen op het dakterras. Er staat een beetje veel wind op de 11de verdieping
nee had foon beneden laten liggenquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:24 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
LoLz... Heb je er weer fotoos van?
Maareuh... Blijf toch een gaaf iets, het uitzicht op die hoogte!
Een maat van mij had een tijdje op de bovenste verdieping van de Rembrandtoren gewerkt.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:33 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
nee had foon beneden laten liggen
Ja blijft geweldig dat dakterras en utizicht op adam bijlmer en de a2
Ohquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:06 schreef GI het volgende:
Uhm, waarmee ? We hebben het over ruim 10 jaar terug.
Gaaf hoor!quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:42 schreef HeatWave het volgende:
Mooi is dat ja.
Ik woonde voorheen in een 17 verdieping flat in Noord en met goed zicht kon je idd echt de hele stad zien. Was toen ik klein was ook leuk met oud en nieuw, je miste geen vuurpijl.
het wat?quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:09 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Gaaf hoor!
Daar een beetje in de buurt van het SAE?
Nooit van gehoord, maar nee dusquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:31 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
SAE - the School of Audio Engineering aan de Johan van Hasseltweg.
wat is de specifieke uitslag dan? Ik vind dat ze geld moet ontvangen van de postcodeloterij maar er was naar mijn mening wel een punt dat een lot je opgedrongen wordt (niet dat ik dat nu nog een discussie waard vind)quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:07 schreef HeatWave het volgende:
Die grafsnol heeft de rechtzaak tegen de Postcodeloterij verloren.
Opbokken met die labiele "mensen" .....
OEF!quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:32 schreef miss_bleu het volgende:we hebben geen water meer in het pand
---->HVBquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:39 schreef miss_bleu het volgende:
geen wc doorspoelen, geen handen wassen, geen koffiehelemaal niets meer
trouwens: http://www.youtube.com/v/kaOEmDJUNmM is heeeel cool
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Hehe, lastigquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:39 schreef miss_bleu het volgende:
Ik zag 'm ook zostraks whehe. Wel tof gemaaktquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:39 schreef miss_bleu het volgende:
Welkom terug in ons mooie landjequote:Op donderdag 21 juni 2007 00:41 schreef k_i_m het volgende:
Ja hallo. Ik stapte vanavond in mijn rokje en op mijn slippers het vliegtuig uit, maar het was hier gewoon teringkoud vergeleken met Barcelona.
In dat korte rokje hoop ik?quote:Op donderdag 21 juni 2007 01:07 schreef Dubbeldrank het volgende:
Oh ja. pics!!!!
Ja trek jij eens een rokje aan en laat die foto zienquote:Op donderdag 21 juni 2007 01:07 schreef Dubbeldrank het volgende:
Oh ja. pics!!!!
quote:
Je luistert zeker nooit Gielquote:Op donderdag 21 juni 2007 08:45 schreef Kuukske het volgende:
Eén hele goede zonnige morgen.
Music Q , Musicquote:Op donderdag 21 juni 2007 08:46 schreef Q. het volgende:
Wat is er goed aan?
Oké..quote:
Jij ook zo een Kuukske !quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oké..
[zachte g modus]
"Geile goedemorgen"
[/zachte g modus]
Alweer?quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:06 schreef Armageddon het volgende:
Goeiesmorgens! Iemand neuken?
En u bentquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:06 schreef stribe het volgende:
Ik werk nu in Shanghai en hier dragen alle meiden korte rokjes.
Veel meer dan in Nederland.
Klein detailquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:17 schreef Armageddon het volgende:
Nu zijn alle onderdelen van de pc ook binnen behalve het moederbord.
Hola pequenaquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:21 schreef Misstique het volgende:
Hallo moppies.
Wat is dat?quote:
Iets als : Hoi kleintjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |