Geen slipje mag ik hopen?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:40 schreef Ripley het volgende:
Ik heb een rokje aan
Maar hij is niet heel kort
Morgen een kort rokje?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:43 schreef Misstique het volgende:
Morgen weer.
Voor mij nietquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
R. telt wél, HW.
Nee, ik host FOK! op mijn PC thuis nuquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:46 schreef Ole het volgende:
Zeg Heatwave, wat hoor ik nu..
Gaat je favo kroeg dicht?
Laat lekker staan daar dan.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik host FOK! op mijn PC thuis nu.
Das de nieuwe shooter die ik bedacht heb voor als die Pinda het heeft overgenomenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:46 schreef miss_bleu het volgende:
sambal bij?
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:49 schreef Armageddon het volgende:
Wat een preutse wijven zitten hier toch HW.
Daarom zit ik ook hier, hier op mijn werk dan he?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:49 schreef Armageddon het volgende:
Wat een preutse wijven zitten hier toch HW.
Some guys have all the luck!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:56 schreef Paxlie het volgende:
toch fijn om vlakbij een uni te werken, allemaal dames in korte rokjes hier
Als je van getatoueerde, met gouden-ketting-van-eigen-naam-behangen Tokkievrouwen uit Duindorp houdt ja.quote:
Hier alleen maar broekpakken, linnen en luchtige oude wijven kleding.....quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:03 schreef HeatWave het volgende:
Baas boven baas heb je altijd.
En korte rokjes hier, en gezellig met ze lunchen.......
Jups.. en zo aan de Aelsmaerdijk.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:12 schreef Joene het volgende:
Oh hier zijn we !
Lunch @ dell al op.quote:
Tja.. eerst even wachten tot het gepeupel is opgerot.... Mocht je er dan nog een paar tegenkomen, kun je altijd nog zeggen dat ze moeten optyfen!quote:
Agossiequote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:12 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hier alleen maar broekpakken, linnen en luchtige oude wijven kleding.....
ik lunsj gewoon op mn eigen tijdenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:15 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Tja.. eerst even wachten tot het gepeupel is opgerot.... Mocht je er dan nog een paar tegenkomen, kun je altijd nog zeggen dat ze moeten optyfen!
Ja ok, maar WAT voor borsten?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Blote borsten en strings op de strand.
Zeg SHE? Heb jij nog een linkje naar die recensie die je ooit eens over FOK! geschreven hebt, en met name over het onzinvolk? Die wil ik nog wel een keer lezen nu je zelf mod van dit forum bent.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:10 schreef SHE het volgende:
Ik werd getriggerd door de TT
Alleen ik heb eenspijkerbroek
aangetrokken vanochtend.
Zogenaamde TipTopTieten zeg maar?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Er zaten enkele puike tussen.
Vieze gluurdert...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nou, nou, dat gaat weer wat ver.
Voor tussen de middag waren ze goed te doen.
Als je met je pronte 20-jarige borsten naast een strandtent met terras gaat liggen, dan vraag je erom bekeken te worden.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:01 schreef Dubbeldrank het volgende:
Vieze gluurdert...
En als lekker wijf zit je er ook totaal niet mee, integendeel je geniet van de aandachtquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als je met je pronte 20-jarige borsten naast een strandtent met terras gaat liggen, dan vraag je erom bekeken te worden.
Want zo zijn ze, die lekkere wijven!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:04 schreef HeatWave het volgende:
En als lekker wijf zit je er ook totaal niet mee, integendeel je geniet van de aandacht.
Al-le-maal!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Want zo zijn ze, die lekkere wijven!
Ik zou eerlijk gezegd niet eens weten waar ik zou moeten zoeken?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:51 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Zeg SHE? Heb jij nog een linkje naar die recensie die je ooit eens over FOK! geschreven hebt, en met name over het onzinvolk? Die wil ik nog wel een keer lezen nu je zelf mod van dit forum bent.![]()
Ha, wacht maar tot ik 20 ben!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als je met je pronte 20-jarige borsten naast een strandtent met terras gaat liggen, dan vraag je erom bekeken te worden.
Jij of je pronte borsten?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:23 schreef MUUS het volgende:
Ha, wacht maar tot ik 20 ben!
Normaal zitten we aan elkaar vast, Sjon.quote:
Het gaat over pronte meisjes en K. wordt wakkerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:29 schreef GI het volgende:
*mental image*
Ben jij geboren met pronte borsten?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:29 schreef MUUS het volgende:
Normaal zitten we aan elkaar vast, Sjon.
Was toch een of andere hardcore site?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:23 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik zou eerlijk gezegd niet eens weten waar ik zou moeten zoeken?
Ja.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ben jij geboren met pronte borsten?
Foto!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:29 schreef MUUS het volgende:
[..]
Normaal zitten we aan elkaar vast, Sjon.
Correct.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het gaat over pronte meisjes en K. wordt wakker
Tjonge!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:31 schreef MUUS het volgende:
Ja.
In jouw geval kun je dat beter niet doen, JKquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Daar kijk ik van op!
Bij mijn laatste poging om foto's te maken, had ik niet alleen zes foto's van alleen de kastdeur, maar ook dit pareltje.quote:
Zie foto hierboven. Daar was ik net geboren.quote:
Veel stof.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:36 schreef MUUS het volgende:
[..]
Bij mijn laatste poging om foto's te maken, had ik niet alleen zes foto's van alleen de kastdeur, maar ook dit pareltje..
[afbeelding]
Jaja, later als ik groot ben, word ik fotograaf.
Ik ben in de winter geboren en dan moet je een baby natuurlijk meteen aankleden. Onderkoeling endezo.quote:
Ziet er puik uit MUUSquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:37 schreef MUUS het volgende:
[..]
Zie foto hierboven. Daar was ik net geboren.
Serieus.
leuk leuk leuk ...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:36 schreef MUUS het volgende:
[..]
Bij mijn laatste poging om foto's te maken, had ik niet alleen zes foto's van alleen de kastdeur, maar ook dit pareltje..
[afbeelding]
Jaja, later als ik groot ben, word ik fotograaf.
Ik had het kastje niet eens gezien, JKquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heb je dat kastje op de achtergrond weloverwogen en volledig bij bewustzijn gekocht, MUUS?
Ik sta daar in de kamer van mini-MUUS en dat is haar oude (baby)commode. Haar kasten wilde ze perse houden, maar ik mag 'm nog wel wit schilderen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heb je dat kastje op de achtergrond weloverwogen en volledig bij bewustzijn gekocht, MUUS?
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:38 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik ben in de winter geboren en dan moet je een baby natuurlijk meteen aankleden. Onderkoeling endezo.
Tegen het meisjesgeweld van M. kan ik toch niet op, DD. Ik ken mijn plekquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:41 schreef Dubbeldrank het volgende:
Na zo'n foto van MUUS kan je natuurlijk niet achter blijven Rip.![]()
Laat mij ze maken! Ik richt wel op je gezicht, Rip, dan krijgen we vanzelf een foto van je tieten.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:41 schreef Dubbeldrank het volgende:
Na zo'n foto van MUUS kan je natuurlijk niet achter blijven Rip.![]()
Zo is't maar net, je ken ze beter hun zin geven, dan blijft het een beetje gezellig thuis.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:42 schreef MUUS het volgende:
Ik sta daar in de kamer van mini-MUUS en dat is haar oude (baby)commode. Haar kasten wilde ze perse houden, maar ik mag 'm nog wel wit schilderen.
Nou ja, wat zij blieft hè, het is haar toko.
Overdrijvenaar.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zo is't maar net, je ken ze beter hun zin geven, dan blijft het een beetje gezellig thuis.
Wees er zuinig op, het is zeker een gavequote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:43 schreef MUUS het volgende:
[..]
Laat mij ze maken! Ik richt wel op je gezicht, Rip, dan krijgen we vanzelf een foto van je tieten.
Het is een gave.
MiniMUUS is de tofste. Hoor.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:50 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ik heb nu al medelijden met de vriendjes die ze later mee naar huis gaat nemen MUUS.
Uhuh, daar twijfel ik niet over. Maar mamaMUUS geeft haar dochter vast niet zomaar uit handen...quote:
NIETUS!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:46 schreef MUUS het volgende:
Overdrijvenaar.
Uit handen geven.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:55 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Uhuh, daar twijfel ik niet over. Maar mamaMUUS geeft haar dochter vast niet zomaar uit handen...
....quote:
Als je er niet meer om hoeft te vragen van jezelf.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:15 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Wanneer ben je een oldbie eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |