Ik sta daar in de kamer van mini-MUUS en dat is haar oude (baby)commode. Haar kasten wilde ze perse houden, maar ik mag 'm nog wel wit schilderen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heb je dat kastje op de achtergrond weloverwogen en volledig bij bewustzijn gekocht, MUUS?
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:38 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik ben in de winter geboren en dan moet je een baby natuurlijk meteen aankleden. Onderkoeling endezo.
Tegen het meisjesgeweld van M. kan ik toch niet op, DD. Ik ken mijn plekquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:41 schreef Dubbeldrank het volgende:
Na zo'n foto van MUUS kan je natuurlijk niet achter blijven Rip.![]()
Laat mij ze maken! Ik richt wel op je gezicht, Rip, dan krijgen we vanzelf een foto van je tieten.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:41 schreef Dubbeldrank het volgende:
Na zo'n foto van MUUS kan je natuurlijk niet achter blijven Rip.![]()
Zo is't maar net, je ken ze beter hun zin geven, dan blijft het een beetje gezellig thuis.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:42 schreef MUUS het volgende:
Ik sta daar in de kamer van mini-MUUS en dat is haar oude (baby)commode. Haar kasten wilde ze perse houden, maar ik mag 'm nog wel wit schilderen.
Nou ja, wat zij blieft hč, het is haar toko.
Overdrijvenaar.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zo is't maar net, je ken ze beter hun zin geven, dan blijft het een beetje gezellig thuis.
Wees er zuinig op, het is zeker een gavequote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:43 schreef MUUS het volgende:
[..]
Laat mij ze maken! Ik richt wel op je gezicht, Rip, dan krijgen we vanzelf een foto van je tieten.
Het is een gave.
MiniMUUS is de tofste. Hoor.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:50 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ik heb nu al medelijden met de vriendjes die ze later mee naar huis gaat nemen MUUS.
Uhuh, daar twijfel ik niet over. Maar mamaMUUS geeft haar dochter vast niet zomaar uit handen...quote:
NIETUS!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:46 schreef MUUS het volgende:
Overdrijvenaar.
Uit handen geven.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:55 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Uhuh, daar twijfel ik niet over. Maar mamaMUUS geeft haar dochter vast niet zomaar uit handen...
....quote:
Als je er niet meer om hoeft te vragen van jezelf.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:15 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Wanneer ben je een oldbie eigenlijk?
Wanneer je je dat niet meer hoeft af te vragenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:15 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Wat JK en HW zeggen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:15 schreef Whoopsydaisy het volgende:
*cough* Bullshit! *cough*quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:24 schreef HeatWave het volgende:
Nummer 32 overall.
EN dan toch nog een leven.
Het is natuurlijk altijd kwaliteit in plaats van kwantiteit GI.quote:
Ik huppel achter Ripley aan zie ik.quote:
Er zijn ergere dingen om achter aan te huppelen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:40 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik huppel achter Ripley aan zie ik.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Er zijn ergere dingen om achter aan te huppelen.
Als ik mijn klonen bij elkaar optel kom ik al rond de 60.000quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:39 schreef Havoc het volgende:
[..]
Het is natuurlijk altijd kwaliteit in plaats van kwantiteit GI.
Daarom heb ik nog geen 15k posts.
*blaf* bite me *blaf*.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:28 schreef Havoc het volgende:
[..]
*cough* Bullshit! *cough*.
Oh en DD. Lees ze http://frontpage.fok.nl/column/auteur/21704
Dat zijn de columns op FOK! H, die ik bedoel gaat over FOK!.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:28 schreef Havoc het volgende:
[..]
*cough* Bullshit! *cough*.
Oh en DD. Lees ze http://frontpage.fok.nl/column/auteur/21704
Senseo eerste levensbehoeftequote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:50 schreef Dubbeldrank het volgende:
Zo, even een nieuwe aangeschaft. M'n oude is er eentje uit de eerste serie, maar vertoont kuren. Dat kan natuurlijk niet bij m'n eerste levensbehoefte...
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |