Nu pas ?quote:
Tieten.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:36 schreef MUUS het volgende:
[..]
Bij mijn laatste poging om foto's te maken, had ik niet alleen zes foto's van alleen de kastdeur, maar ook dit pareltje..
[afbeelding]
Jaja, later als ik groot ben, word ik fotograaf.
Kastje? Achtergrond?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heb je dat kastje op de achtergrond weloverwogen en volledig bij bewustzijn gekocht, MUUS?
Gekleurde achtergrond?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:54 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wat is er toch met die achtergrond van Sjee?
quote:Op woensdag 20 juni 2007 08:31 schreef Leia het volgende:blergh, ben ik vrij vandaag moet ik mn moeder naar 't werk brengen om 8 uur
ik al weken niet meer...quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:06 schreef HeatWave het volgende:
Woensdag, nog 3 dagen te gaan.
Ik kom echt mijn nest niet meer uit op het moment.....
Mwahquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:23 schreef Armageddon het volgende:
Men waar blijven mijn geile pjoeterspullen.
Die 8800 is echt state of the art hè? HW.
Heb je die trailer gezien van Crysis?quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:26 schreef Joene het volgende:
Arma,ouwe rukkert die 8800 is geil !
quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:31 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Heb je die trailer gezien van Crysis?
Mogguh!quote:Op woensdag 20 juni 2007 08:01 schreef Joene het volgende:
Morning
quote:Op woensdag 20 juni 2007 08:31 schreef Leia het volgende:blergh, ben ik vrij vandaag moet ik mn moeder naar 't werk brengen om 8 uur
Heb zelf ook wel wat moeite met het slapen... Of zou dat komen doordat de eierstokken van mijn vriendin beginnen te rammelen?quote:
ik moet nog 4 wekenquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:11 schreef HeatWave het volgende:
Laatste loodjes, vanaf vrijdag 3 weken vakantie, and verdomme ik heb het nodig...
Kleine n00cjes hm?quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:51 schreef n00cL30n het volgende:
Heb zelf ook wel wat moeite met het slapen... Of zou dat komen doordat de eierstokken van mijn vriendin beginnen te rammelen?
![]()
ik moet vrijdag voor 8 vullingen die eruit moetenquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:29 schreef Kreator het volgende:
Fucking tandarts. Ik ga er elke keer heen met de gedachte dat ik een half jaar niet meer hoef, meer elke keer vindt die klootzaak weer wat nieuws waardoor ik tussentijds nog even moet opdraven.
Héél veel sterkte Bleu.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:53 schreef miss_bleu het volgende:
ik moet vrijdag voor 8 vullingen die eruit moeten
Als het goed is moeten we dat nog prima kunnen draaien idd, erg mooiquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:31 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Heb je die trailer gezien van Crysis?
Ga je nog ergens heen?quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:11 schreef HeatWave het volgende:
Laatste loodjes, vanaf vrijdag 3 weken vakantie, and verdomme ik heb het nodig...
ik vanaf komende vrijdag 3 !quote:
Volgende week 2 concerten, Me first en Pearl Jam, dus die week gewoon thuis, in die week gaan we ook kijken voor een leuke last-minute ergens heen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:08 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ga je nog ergens heen?
Mogguh trouwens. Ik ben ook toe aan wat vrije dagen, het wordt echt met de dag moeilijker om m'n nest uit te komen 's ochtends.
Zeker met dit poestpleurishoereweer.
Nice. Me first komt ook op Graspop, dus de zie ik daar wel. Pearl Jam laat ik schieten. Niet dat ik er kaarten voor heb overigensquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Volgende week 2 concerten, Me first en Pearl Jam, dus die week gewoon thuis, in die week gaan we ook kijken voor een leuke last-minute ergens heen..
I
Zag het jaquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:11 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nice. Me first komt ook op Graspop, dus de zie ik daar wel. Pearl Jam laat ik schieten. Niet dat ik er kaarten voor heb overigens.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als het goed is moeten we dat nog prima kunnen draaien idd, erg mooi.
ik ga zaterdag naar de blue man group in amsterdam en dinsdag naar George micheal in de arenaquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Volgende week 2 concerten, Me first en Pearl Jam, dus die week gewoon thuis, in die week gaan we ook kijken voor een leuke last-minute ergens heen..
I
BMG schijnt leuk te zijn jaquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:29 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ik ga zaterdag naar de blue man group in amsterdam en dinsdag naar George micheal in de arena
oude vulling met te zwaar metaal erin. Die moeten er dus volgens de gezondheidsblaat uitquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:34 schreef Armageddon het volgende:
Hoezo moeten er in godsnaam acht vullingen uit?
BMG heb ik al veel leuke filmpjes van gezien op youtube. GM ga ik met een lading collega's naar toe. Wordt gegarandeerd leukquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
BMG schijnt leuk te zijn ja.
GM is niet helemaal mijn ding maar hij geeft wel hele goeie shows heb ik gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |