en dan nog? al die buitenlandse bladen. net als toen met KJH over dat hij naar Juve zou gaan. die roddels worden bij melkaar steeds gekker. ik wacht gewoon af, tot het op Ajax of VI.nl komt te staanquote:
Ajax en niet lekken,quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:58 schreef patrickt37 het volgende:
Ik vind het wel heel rustig rond Ajax. Of ze zijn nergens mee bezig, of ze zijn zo professioneel dat er niets, maar dan ook niets naar buiten lekt.
Ja, de eerste maandjes. Hij heeft na december nog maar één keer gescoord...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:58 schreef BobbyHill het volgende:
Hij had toch wel een erg goed seizoen bij Portsmouth.
Dat is precies wat ik bedoel te zeggen door The Sun te noemen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
en dan nog? al die buitenlandse bladen. net als toen met KJH over dat hij naar Juve zou gaan. die roddels worden bij melkaar steeds gekker. ik wacht gewoon af, tot het op Ajax of VI.nl komt te staan
Wilde gok, jij volgt totaal geen engels voetbal?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:54 schreef Sloggi het volgende:
Kanu mag dan een leuke gast zijn, goed genoeg voor Ajax lijkt hij me al lang niet meer.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
en dan nog? al die buitenlandse bladen. net als toen met KJH over dat hij naar Juve zou gaan. die roddels worden bij melkaar steeds gekker. ik wacht gewoon af, tot het op Ajax of VI.nl komt te staan
Goede mentaliteit, betrouwbaar, geeft altijd 100%, is constant, maakt nooit problemen, ligt goed in de groep ed..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:35 schreef BobbyHill het volgende:
Van Bronckhorst is toch geen speler om bang van te worden? Ik vraag me nog altijd af waar die knul zo'n imposante carriere vandaan heeft gehaald.
oprotten met die feyenoorder. Daarnaast is Urby ook 3 keer zo goed.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:21 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Goede mentaliteit, betrouwbaar, geeft altijd 100%, is constant, maakt nooit problemen, ligt goed in de groep ed..
Ik zou het jammer vinden als hij weg gaat bij Barcelona, hij verzaakt nooit en straalt rust uit.
Niet de beste verdediger/middenvelder, maar je kan hem er goed bij hebben.
Hij gaat ook echt niet naar Ajax hoor.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:26 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
oprotten met die feyenoorder. Daarnaast is Urby ook 3 keer zo goed.
mooizo.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:31 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hij gaat ook echt niet naar Ajax hoor.
Kans is groot dat hij nog een jaar in Barcelona blijft, en anders gaat hij naar Feyenoord lijkt mij.
ik zie hem ook niet naar Ajax gaanquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:31 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hij gaat ook echt niet naar Ajax hoor.
Kans is groot dat hij nog een jaar in Barcelona blijft, en anders gaat hij naar Feyenoord lijkt mij.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:41 schreef PyTh het volgende:
van Bronckhorst is een ras-feyenoorder, Jaap was geen ras-PSV'er en heeft slechts 2 seizoenen bij PSV gespeeld.
Verder wilde hij het bij terugkomst naar Nederland wat rustiger aan gaan doen vandaar dat ie voor ajax koos.
Al dat CL voetbal gaat je op een gegeven moment opbreken vertelde Jaap.
Je had graag gezien dat hij voor PSV had gekozen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:41 schreef PyTh het volgende:
van Bronckhorst is een ras-feyenoorder, Jaap was geen ras-PSV'er en heeft slechts 2 seizoenen bij PSV gespeeld.
Verder wilde hij het bij terugkomst naar Nederland wat rustiger aan gaan doen vandaar dat ie voor ajax koos.
Al dat CL voetbal gaat je op een gegeven moment opbreken vertelde Jaap.
De reactie van PyTh zal zoiets zijn: "Op het moment dat Jaap Stam terug wilde keren naar Nederland, hadden wij hem niet nodig. We hadden tenslotte Alex en André Ooijer al, dus Jaap Stam was niet nodig."quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:56 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Je had graag gezien dat hij voor PSV had gekozen.
Kloptquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
De reactie van PyTh zal zoiets zijn: "Op het moment dat Jaap Stam terug wilde keren naar Nederland, hadden wij hem niet nodig. We hadden tenslotte Alex en André Ooijer al, dus Jaap Stam was niet nodig."
Klopt ook.quote:Alleen ten tijde van het bekend worden van de transfer, weet ik zeker dat hij baalde. Net als komende zomer, wanneer het vertrek van Alex naar Chelsea 100% definitief is.
Echt waar?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:07 schreef Fathom het volgende:
Komt wel uit de Sun en dus maar afwachten wat waar is maar...
De overgang van Nwanko Kanu naar Ajax is zo goed als rond. Portsmouth-coach Harry Redknapp wil Sevilla-topscorer Frederick Kanouté als opvolger.
1. Dat bericht was al een paar keer gepost.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:21 schreef Fathom het volgende:
Ach ik kan me wel voorstellen dat dit klopt. Als er achter de schermen een monster bedrag voor Huntelaar geboden word en ze kunnen voor een prikkie kanu kopen.
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:28 schreef Blight het volgende:
Ten eerste: men reageert hier zo omdat dit bericht al voorbij is gekomen. Ten tweede: ik kan me haast niet voorstellen dat een eventuele transfer van Kanu in direct verband met een verkoop van Huntelaar zou staan.
Wat jou betreft is de doelstelling voor Ajax volgend seizoen UEFA Cup voetbal te spelen?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:31 schreef DrDentz het volgende:
Kanu en Kluivert voor het geval Huntelaar vertrekt
We gaan voor de vijfde plaatsquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:33 schreef Blight het volgende:
[..]
Wat jou betreft is de doelstelling voor Ajax volgend seizoen UEFA Cup voetbal te spelen?
Als Huntelaar vertrekt zul je wel een betere vervanger aan moeten trekken..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:31 schreef DrDentz het volgende:
Kanu en Kluivert voor het geval Huntelaar vertrekt
Inderdaad, Huntelaar dus niet naar Juvequote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:34 schreef Boixos_Nois het volgende:
iaquinta naar juve voor 11 miljoen
bron: teletekst
Of je leest het topic even doorquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:07 schreef Fathom het volgende:
Komt wel uit de Sun en dus maar afwachten wat waar is maar...
De overgang van Nwanko Kanu naar Ajax is zo goed als rond. Portsmouth-coach Harry Redknapp wil Sevilla-topscorer Frederick Kanouté als opvolger.
Weet je wie Huntelaar ontdekt heeft?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:37 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Als Huntelaar vertrekt zul je wel een betere vervanger aan moeten trekken..
Komt voor David Trezeguet, maar aangezien Valeri Bojinov ook vertrekt, zal Klaas Jan Huntelaar in the picture blijven.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:34 schreef Boixos_Nois het volgende:
iaquinta naar juve voor 11 miljoen
bron: teletekst
PSV.quote:
Bij AGOVV toch pas?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:44 schreef DrDentz het volgende:
Nee, Hans Kraaij Jr. Hij zag Huntelaar spelen in de jeugd van PSV en zei; die jongen wordt de toekomstige spits van Oranje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |