Duidelijkquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:43 schreef Blight het volgende:
Thiago Motta.
Misschien die Ezquerro nog, alleen ken ik die nietquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:43 schreef Blight het volgende:
Thiago Motta.
Wil denk ik teveel, en is ook niet echt een Ajax-speler.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:44 schreef markisboer het volgende:
Javier Saviola kopen duz
Waarom een flame? Ik ben wie ik ben alleen willen sommigen dat niet aannemen. Maar goed, ik ben Amsterdammer en dus een vanzelfsprekendheid dat ik de s typ ipv de z.Tis niet netjes maarja..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat is dat toch met jou en de letters Z/S? Ik zie je echt altijd dit soort dingen tikken.
geen flame, vraag.
Oh, dus je heet eigenlijk zanni?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:59 schreef sanni het volgende:
[..]
Waarom een flame? Ik ben wie ik ben alleen willen sommigen dat niet aannemen. Maar goed, ik ben Amsterdammer en dus een vanzelfsprekendheid dat ik de s typ ipv de z.Tis niet netjes maarja..![]()
Zo vanzelfsprekend is dat niet. Je bent waarschijnlijk de enigequote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:59 schreef sanni het volgende:
Waarom een flame? Ik ben wie ik ben alleen willen sommigen dat niet aannemen. Maar goed, ik ben Amsterdammer en dus een vanzelfsprekendheid dat ik de s typ ipv de z.Tis niet netjes maarja..![]()
Als hij dit jaar niet oogst is het einde oefening voor hem.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:40 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik heb er wel vertrouwens in dat Ten Cate komend seizoen hoge ogen gaat gooien. Dat verwacht ik in ieder geval wel van hem. Heeft nu een jaar mogen bouwen. Mag deze zomer nog een aantal spelers aantrekken en zeker als er geen bepalende spelers vertrekken verwacht ik komend seizoen heel veel. En ik geloof wel dat Ten Cate dat kan waarmaken.
Haha, hij had al aangegeven dat dit zijn laatste seizoen zou zijn als trainer.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:32 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Als hij dit jaar niet oogst is het einde oefening voor hem.
Vandaar dat Co het een jaar rustig aan gaat doen om het stokje over te nemenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:33 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Haha, hij had al aangegeven dat dit zijn laatste seizoen zou zijn als trainer.
Ach, dat is waar ook, even vergeten. Maar goed, ik hoop dat het een mooi afscheid wordt ipv exit via de achterdeur (in de winter'stop')quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:33 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Haha, hij had al aangegeven dat dit zijn laatste seizoen zou zijn als trainer.
Viel me gewoon op. Maar ik snap je uitleg nog steeds niet, Ik ben ook ras Amsterdammer, maar ik heb het nog nooit gedaanquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:59 schreef sanni het volgende:
[..]
Laatst nog een Russische club die hem wilde hebben!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:49 schreef Wooldoor het volgende:
Wel raar dat er nog bijna geen geruchten meer zijn geweest over Alves. Die kerel zou zo'n beetje tijdens het seizoen bij elke topclub aan de slag kunnen. Maar nu het seizoen is afgelopen is het gewoon compleet stil rond hem.
achja, om je in de kijken te spelen moet je gewoon in het prachtige rood wit van Ajax spelen. Als je dan een bal een keer goed raakt kun je meteen naar Juventus.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:49 schreef Wooldoor het volgende:
Wel raar dat er nog bijna geen geruchten meer zijn geweest over Alves. Die kerel zou zo'n beetje tijdens het seizoen bij elke topclub aan de slag kunnen. Maar nu het seizoen is afgelopen is het gewoon compleet stil rond hem.
Voorwaarde voor het verhuur was toch dat Vermeer speeltijd zou krijgen?quote:Kenneth Vermeer krijgt extra concurrentie bij Willem II voor de positie van eerste doelman. Vermeer moest al afrekenen met de huidige eerste keeper Sengier. Daarnaast kwam Willem II vandaag rond met Feyenoord over de transfer van doelman Aerts. De sluitpost (30) tekent in Tilburg een contract voor drie seizoenen. Hij werd al een half jaar gehuurd van Feyenoord, maar was de laatste maanden uit de roulatie vanwege een zware armblessure. Zijn rentree wordt pas eind september verwacht.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Vandaar dat Co het een jaar rustig aan gaat doen om het stokje over te nemen![]()
Ja, beetje vaag bericht dit. Al blinken de keepers van Willem II over het algemeen niet echt uit de laatste tijd, dus wat dat betreft zit Vermeer wel ok.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:13 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Voorwaarde voor het verhuur was toch dat Vermeer speeltijd zou krijgen?
Ja, hij zit wel goed daar. Kan misschien ook nog eens een keertje invallen als spits ofzo!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:25 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ja, beetje vaag bericht dit. Al blinkt driekwart van de selectie van Willem II over het algemeen niet echt uit de laatste tijd, dus wat dat betreft zit Vermeer wel ok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |