Uh hij neemt zichzelf juist wel serieus , kansloos.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:33 schreef Almere-Dude het volgende:
Hij neem zichzelf ook niet serieus, dat maakt het wel weer leuk.
Hij weet dat hij een B-artiest is en maakt er het beste van, beter dan die losers die denken dat ze fantastisch zijn.
Dries![]()
Boeiendquote:Thomas Berge weer vrijgezel
De vrouwelijke fans van volkszanger Thomas Berge kunnen weer opgelucht ademhalen. De 17-jarige zanger is weer vrijgezel. Hij heeft een punt achter de relatie gezet omdat hij geen tijd heeft voor een vriendin. De zanger vindt zijn carričre belangrijker dan zijn liefdesleven, meldt het SBS6-programma Shownieuws.
Eerder deze maand liet hij in een interview met Novum Nieuws weten zijn nieuwe vriendin op een feestje te hebben ontmoet. "Ik ben verliefd", vertelde Berge. Maar echt serieus leek de liefde niet. "Het is gewoon heel leuk allemaal en naar de toekomst kijk ik niet", zei hij.
Momenteel is Berge te zien in het programma Toppers Te Paard dat door RNN 7 wordt uitgezonden.
Dan snap jij de ANWB reclames nietquote:Op maandag 18 juni 2007 22:50 schreef corus het volgende:
[..]
Uh hij neemt zichzelf juist wel serieus , kansloos.
Who the fuck is dat?quote:Op maandag 18 juni 2007 22:57 schreef Juup© het volgende:
a ik zoeken op een foto van Dries Droplul, kom ik dit tegen;
[..]
Boeiend
De veelzijdigheid van de manquote:Dries Roelvink gaat acteren
Volkszanger Dries Roelvink gaat acteren. Hij speelt de hoofdrol in de Nederlandse komedie I Love Dries van regisseur Tom Six. Dat heeft producent Six Entertainment bekendgemaakt. Roelvink zal ook de titelsong voor zijn rekening nemen. De film gaat over een oer-Hollands stel dat tot groot verdriet geen kinderen kan krijgen omdat de man onvruchtbaar is. Ze besluiten daarom na een optreden hun grote idool Dries Roelvink te ontvoeren om hem te dwingen het zaad te leveren voor een baby. Tim Six maakten eerder de films Gay en Honeyz. Naast Roelvink spelen er nog meer bekende volkszangers in de film, maar wie dat zijn is nog niet bekend. De opnames beginnen in augustus en de film moet begin 2008 in de bioscopen te zien zijn. Deze film betekent het filmdebuut voor de 48-jarige Roelvink, maar hij was wel al eerder te zien in zijn eigen realitysoap Ik Ben Dries op SBS6. In januari 2008 staat de zanger voor de eerste keer in zijn carričre in Ahoy’ in Rotterdam.
Nee, er komt wel een soort geluid uit zijn smoel, maar zang is het niet in ieder geval.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:43 schreef Agiath het volgende:
He, dat is die man van die ANWB reclame's...
Zingt hij in het echt ook?
Ochjee, weer zon homo in ontkenningquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:58 schreef Urquhart het volgende:
[..]
[afbeelding]
De opvolger van Jan Smit.
Neuh, Thomas Berge neukt zich helemaal suf...quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:58 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Ochjee, weer zon homo in ontkenning
Ben je nou serieus of niet?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:57 schreef Urquhart het volgende:Dries
[..]
De veelzijdigheid van de man
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:53 schreef Het_Biertje het volgende:
Peter Beense speelt in film met Dries Roelvink![]()
dat dacht ikquote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:52 schreef Roellie80 het volgende:
Hij speelt de hoofdrol volgend jaar in de nederlansche film; "I love Dries"
en da's geen grapje
quote:Top 10 hit voor Dries Roelvink.
Na een periode van 23 jaar heeft Dries Roelvink zijn eerste top 10 hit te pakken. Zijn single 'Op weg naar de zon (Route du Soleil)' is naar de achtste plaats gestegen in de Mega top 100. Dries is op dit moment druk bezig met de voorbereidingen van zijn concert in de Ahoy op 28 januari, en natuurlijk zijn film.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |