quote:Op maandag 18 juni 2007 18:47 schreef donroyco het volgende:
[..]
En iemand die zich niet aan de policy houdt![]()
Zoek een electro/house/dance-nummer met de volgende tekst: Electro is in the air gevolgd door een vette beat en melodie..
quote:Op maandag 18 juni 2007 21:21 schreef Tradios het volgende:
Ik zoek een nummer. ()
Een man zingt een hoog deuntje op de achtergrond. De rest van het nummer weet/ken ik niet precies.
Hij zingt [toon, lagere toon, hogere toon, lagere toon] een beetje die melodie.
Ik weet dat het vaag is, maar ik hoop dat iemand het weet.
The Scrantones - The Office Themequote:Op maandag 18 juni 2007 22:27 schreef deepart het volgende:
Hoe heet de intro van the office us op comedy central?
Succes met zoekenquote:Op maandag 18 juni 2007 23:13 schreef Der_Rudi het volgende:
Hallo![]()
Ik zoek een remix. Het gaat om het nummer: we come 1 van Faithless.
Ik ben alleen erg benieuwd welke remix want ik kan hem nergens vinden. Stijl is een beetje hardtrance / harddance/ uk hardhouse
Dit klinkt natuurlijk een beetje vaag dus heb ik de kleine sample die ik uit een live set geplukt heb even omhoog gegooid
http://www.divshare.com/download/993647-62a
Oh ja, tips over zoeken op de tracklist van de set heeft geen zin want dat heb ik al geprobeerd.
Ik heb zelfs de betreffende dj gevraagd en die weet het zelf niet meer.
Had hem op cd-tje zei ze.
Ik hoop dat iemand hier het weet.
Alvast bedankt
Geen dank.. jammer dat je niet kunt luisteren naar tracksquote:Op maandag 18 juni 2007 23:20 schreef Der_Rudi het volgende:
![]()
Discogs!!
Ik dacht dat dat opgeheven was jaartje geleden ofzo :![]()
Ik ga op zoek, bedankt o/
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:01 schreef BlueCurl het volgende:
deze staan ook nog open! Beide afkomstig uit csi: miami. daar de muzieksites al van afgezocht maar niemand die het weet. bij 1 word er wel gezongen maar ik had geen geluk met googlen op die worden! kan iemand me helpen:
eerste
tweede
Goldwave al geprobeerd?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:12 schreef Der_Rudi het volgende:
Weet iemand hier nog gewoon een freeware audiocutter?
Degene die ik probeer komen niet boven de 20 seconden uit
soundforge --> audacityquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:12 schreef Der_Rudi het volgende:
Weet iemand hier nog gewoon een freeware audiocutter?
Degene die ik probeer komen niet boven de 20 seconden uit
Erasure - Sometimesquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:38 schreef -Dries- het volgende:
Ik zoek een nummer uit de jaren 80 denk ik. In de clip zie je 2 mannen bovenop een gebouw spelen en zingen, terwijl het regent. Eentje speelt en de ander zingt. De gitaar in de clip is compleet van zilver. Wie o wie?
Iggy Pop - Lust for lifequote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:06 schreef F04 het volgende:
Hoe heet het achtergrondmuziekje op het begin van dit filmpje?
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)udie/bb.20061023.asf
Gokje: Hot Butter - Popcorn.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:23 schreef Lidia het volgende:
Ik zoek een liedje dat ze nog wel eens met uitgaan draaien, waarin geen tekst zit, maar het lijkt een beetje op een computergameliedje o.i.d. Echt zo'n blij deuntje dat wel iets weg heeft van Mario/Pacman.
The Real Thing - You to me are everythingquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:58 schreef Lybo het volgende:
Hallo allemaal,
Ik zit net naar de Toppers in concert 2007 te kijken, en al aan het begin kwam er voor mij een heel bekend liedje voorbij, maar ik kan maar niet op de titel of uitvoerende artiest komen...heb al gegoogeld, maar heeft nog niet geholpen.
Misschien kan iemand mij hierbij helpen?
Het gaat om het volgende...
I do anything 4 yo, my wish is your comment----now you've got the best of me oh baby...
Alvast bedankt!
Super, dat is hem inderdaad!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:03 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
The Real Thing - You to me are everything
Nee, dat is em niet.. het is een wat meer uptempo liedje en wat meer uitgaansachtig.. Toch bedanktquote:
Royksopp - Eplequote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:23 schreef Lidia het volgende:
Ik zoek een liedje dat ze nog wel eens met uitgaan draaien, waarin geen tekst zit, maar het lijkt een beetje op een computergameliedje o.i.d. Echt zo'n blij deuntje dat wel iets weg heeft van Mario/Pacman.
Hampenberg - Ducktoyquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:23 schreef Lidia het volgende:
Yup had beter geweest. Was ook meer een vraag in navolging van het gesprek natuurlijkquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:44 schreef Berkery het volgende:
[..]
Goldwave al geprobeerd?
Deze vraag is meer iets voor [DIG]
Vet programma dat soundforge!! Thanxquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:45 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
soundforge --> audacity
aangezien ik zo'n dig nerd ben
Doet 't niet hierquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:57 schreef Spider_NL het volgende:
Ik zoek dit nummer, weet niet hoe het heet
http://video.tinypic.com/player.php?v=4z251qg
MR. BIG - To Be With Youquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:57 schreef Spider_NL het volgende:
Ik zoek dit nummer, weet niet hoe het heet
http://video.tinypic.com/player.php?v=4z251qg
Deze doet me aan DJ Choose (That Mucho) denken, ik weet het haast zeker dat het iets van hem is, maar ik kan 'm nog niet vinden.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:12 schreef Der_Rudi het volgende:
Oke, door de hulp van BlueCurl hier dus een tweetal sampletjes.
http://www.divshare.com/download/1006134-3b1
Het nummer is geknipt uit een set van Lisa Lashes, ergens in 2004 in club Eden op Ibiza. Ik geloof dat deze avond was met Lisa Lashes en A-Star. Het is uitgezonden op een radio station daar.
Ik kon in m'n gedachten gelijk meezingen, dus goed gedaan inderdaadquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:31 schreef Spider_NL het volgende:
[..]
jaaaheb ik t nog redelijk goed gespeeld.
Bellini - Samba de Janeiro ?quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:25 schreef Supergeert het volgende:
hai ik zoek een nummer dat klinkt als een dance nummer met een braziliaanse trommelband + trompetten erachter.
Dit nummer zit ook in een jingle van Slam FM , het gaat ongeveer zo:
[tuut tuut tuut tuut tuut (hoog)] [tuut tuut tuut tuut tuut(lager)] [tuut tuut tuut tuut tuut(laagst)], dan komt er een doorlopende bass bij en de trompetten herhalen zich op de laagste toon. Hierna begint het weer van voren af aan.
Misschien voor de mensen die erbij waren: dit nummer draaide Erick E ook op Armada in Groningen, beetje aan het einde van z'n set.
dit is zo gedetailleerd mogelijk uitgelegd, ik hoop dat iemand het überhaupt begrijpt...
nope geen samba de janeiro, het is een vrij nieuw nummer en wel een club nummer. De trompet stukken zijn eigenlijk korte stoten.quote:
YW !quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:34 schreef Supergeert het volgende:
[..]
nope geen samba de janeiro, het is een vrij nieuw nummer en wel een club nummer. De trompet stukken zijn eigenlijk korte stoten.
toch bedankt voor de suggestie.
Goed punt!quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:46 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Deze doet me aan DJ Choose (That Mucho) denken, ik weet het haast zeker dat het iets van hem is, maar ik kan 'm nog niet vinden.
Ik vraag me af hoe je zoekt, het staat zelfs bij de comments op het filmpjequote:Op woensdag 20 juni 2007 21:38 schreef SwiffMeister het volgende:
Sorry als dit al 20 keer is gevragen, maar ik kan het echt nergens vinden op internet.
Wie kan mij vertellen hoe het nummer en de uitvoerende band weet die de muziek hebben uitgebracht waar later de theme van Top Gear van is afgeleid?
Ik hoorde laatst op de radio het orgineel op de radio. Het orgineel is uitgevoerd op gitaar en duurt denk ik een minuut of 6? Het rifje wat Top Gear in zijn intro heeft zitten komt menigmaal terug als een soort "refrein" maar ik herinner me zo geen zang in het orgineel.
quote:More like "Jessica" by the Allman Brothers
Loopt jouw searchengine nog op kolen ofzo? Ik ben echt benieuwd hoe je gezocht hebt.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:38 schreef SwiffMeister het volgende:
Sorry als dit al 20 keer is gevragen, maar ik kan het echt nergens vinden op internet.
Wie kan mij vertellen hoe het nummer en de uitvoerende band weet die de muziek hebben uitgebracht waar later de theme van Top Gear van is afgeleid?
Ik hoorde laatst op de radio het orgineel op de radio. Het orgineel is uitgevoerd op gitaar en duurt denk ik een minuut of 6? Het rifje wat Top Gear in zijn intro heeft zitten komt menigmaal terug als een soort "refrein" maar ik herinner me zo geen zang in het orgineel.
wat dacht je van: doctor, doctor - iron maiden?quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:58 schreef Don_Antoin het volgende:
Ik ben op zoek naar een liedje:
De stem van de zanger lijkt op die van James Hetfield (Metallica jeweets), ze draaiden het op Fields of Rock tijdens het ombouwen van de stage voor Iron Maiden en ik ken 2 woorden van de tekst, namelijk:
Docter, docter.
Het is niet Robert Palmer BTW.
Ik hoop dat iemand van jullie mij kan vertellen hoe dit heet.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:46 schreef C21H23NO5 het volgende:
[..]
wat dacht je van: doctor, doctor - iron maiden?
Dat is h'm! Thnx!quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:52 schreef Fism het volgende:
The bird and the bee - again & again ?
Damn, nooit geweten dat dat van Iron maiden was.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:46 schreef C21H23NO5 het volgende:
[..]
wat dacht je van: doctor, doctor - iron maiden?
http://www.onlylyrics.com/song.php?id=27283quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:24 schreef ASSpirine het volgende:
Lyrics van 2 liedjes die ik maar niet kan vinden op internet...
Joe Cocker - The one
Ray Charles - Mother (dus niet, Mother, look, i'm an acrobat)
Is echt raar, ik zoek op de tekst dat er in staat, en ik kan het nog niet vinden...
In america-ya-ya-ya yodelayee ?quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:48 schreef Crappery het volgende:
Ik zoek een nummertje met de volgende "tekst"
jebelile jehehoo juwela juwela juwela hey
Luister eens naar Rune met Calabria. Dat is waarschijnlijk niet het nummer dat je zoekt, maar als dat wel het trompetmelodietje is dat je zoekt, dan maakt dat je zoektocht wat makkelijker...quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:34 schreef Supergeert het volgende:
De trompet stukken zijn eigenlijk korte stoten.
toch bedankt voor de suggestie.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Luister eens naar Rune met Calabria. Dat is waarschijnlijk niet het nummer dat je zoekt, maar als dat wel het trompetmelodietje is dat je zoekt, dan maakt dat je zoektocht wat makkelijker...
Honderd nummers doorzoeken en beginnen bij de meest recente lijkt mij best te doen...quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:49 schreef Gitanki het volgende:
[..]
aangezien Calabria al 100x gejat is.
.
Dan zou ik beginnen met de bekendste/recentste (hoewel deze duidelijk met lyrics is en ik die niet tegenkom in de omschrijving):quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Honderd nummers doorzoeken en beginnen bij de meest recente lijkt mij best te doen...
Red Box - For Americaquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:48 schreef Crappery het volgende:
Ik zoek een nummertje met de volgende "tekst"
jebelile jehehoo juwela juwela juwela hey
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |