Wedstrijdtijd zet ik op 20.00. Vrijdags en zaterdags zal ik geen wedstrijden inplannen ivm met de party-animals in ons midden.quote:- Gametype: execution, bleed-out time 5 of 10 sec. Weapons swithed: no, friendly fire: off
- 4 vs 4 game tot de 7 rondes. Dit 3 maps lang.
- Iedereen speelt twee matches tegen elkaar, thuis en een uit partij.
- Thuispartij is de host (verplichting is wel dat deze persoon een goede i-netverbinding heeft uiteraard)
- Thuispartij kiest de 3 maps, ik ben er voor om zo veel mogelijk verschillende maps te spelen maar dit is niet verplicht natuurlijk
- Nieuwe maps mogen worden gespeeld indien alle deelnemende personen beschikken over de maps (merendeel van de mensen die ik ken hebben ze al of gaan ze nog aanschaffen dus dit wordt waarschijnlijk geen probleem)
- Bij het uitvallen van een persoon tijdens de match, gaat de match gewoon door (mits het de host natuurlijk niet is, in dat geval wordt de wedstrijd verder gespeeld met de huidige punten notering). De uitvallende persoon mag wel terug komen. Gebeurt het tussen twee matches in, wachten we natuurlijk even netjes.
- Na afloop van de match wil ik van beide partijen de eindstand krijgen. In de vorm van het is 2-1 geworden + dan de extra info van de stand in de individuele matches dus (7-3 6-7 7-5)
Dinsdag 26 juniquote:Buffelteam
Buffelgod, Buffelaar, buffelmaster, Buffeltjuh, Icegirl87 en Clouddy
Nieuwe maps: Ja (Buffelgod en Buffelaar moeten ze wel nog aanschaffen)
Duck Or Die
achja, aightZz, BMHlive, Dancin Rhino en Darow
Nieuwe maps: achja niet, rest ??
United Scum
Heideroosje, NGPuppetMaster (reserve), Kawaii NL, yuri the master en Mustisuc
Nieuwe maps: Nee
Mad JK
JackassNL, MCoCaCoLa, Advchild, darkmichiel, Khami Machine7
Nieuwe maps: Ja
Killers
ARMENIN, the darke, bennoo, cool pinquin, DarkShooterx
Nieuwe maps: Nee
BANG-BANG-Clan
Robinho09, TombaHawk, Aregon NL & Goagelfling
Nieuwe maps: ?
quote:Op maandag 18 juni 2007 21:33 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
1 man over en verstoppen, 1 man achterlaten om te te snipen in de hangar, draws trekken, massaal grenade taggen en pistol slappen bij achterstand
De grootste mond hebben van iedereen in z'n team, maar als het 2 tegen 1 is met nog meer dan 2 minuten op de klok jezelf verstoppen in een donker hoekje in de hangar voor een draw. Ik heb gelijk een heel ander idee over waarom BMH uit dat team is opgestapt, excuses aan hem in elk geval.quote:
Oh en waar staat in de regels trouwens dat ik de hammer of dawn niet mag gebruiken? dat stuk kan ik niet terug vinden maar dat werd wel gezegd door de tegenpartijquote:Op maandag 18 juni 2007 21:45 schreef twi het volgende:
[..]
De grootste mond hebben van iedereen in z'n team, maar als het 2 tegen 1 is met nog meer dan 2 minuten op de klok jezelf verstoppen in een donker hoekje in de hangar voor een draw. Ik heb gelijk een heel ander idee over waarom BMH uit dat team is opgestapt, excuses aan hem in elk geval.
Dat van de sniper interesseert me trouwens geen kut, als je iemand hebt die goed is in snipen ben je wel gek als je 'm niet gebruikt.
Verder was 't een kutmatch omdat ik compleet bagger speelde, maar volgende keer beter.
Dat was aightzz wederom, maar ik dacht ik heb al genoeg gezekenquote:Op maandag 18 juni 2007 21:47 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Oh en waar staat in de regels trouwens dat ik de hammer of dawn niet mag gebruiken? dat stuk kan ik niet terug vinden maar dat werd wel gezegd door de tegenpartij
jongen dat is toch grapjequote:Op maandag 18 juni 2007 21:47 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Oh en waar staat in de regels trouwens dat ik de hammer of dawn niet mag gebruiken? dat stuk kan ik niet terug vinden maar dat werd wel gezegd door de tegenpartij
Sportief hoorquote:Op maandag 18 juni 2007 21:58 schreef Dancin_Rhino het volgende:
[..]
jongen dat is toch grapje![]()
ik vind je moet alles doen om te winnen. hoe je wint doet er niet toe, zolang je niet valsspeelt
Hoe zit dat eigenlijk met invallers? mag je gewoon wie je maar wil laten invallen? ookal is hij of zij niet op fok ingeschreven of ingeschreven als reserve in je team?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 07:51 schreef buffelmaster het volgende:
ik ga vanmiddag als ik thuis ben even de excel sheet afmaken en dan post ik wel een plaatje met de stand tot nu toe en het buffelteam heeft dik verloren als dat nog nergens stonds.
En de hammer of dawn is online!!!! tenzij je binnen staat natuurlijk![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:37 schreef Aregon het volgende:
Hey ik weet de stand tussen bang bang clan en buffelteam niet meer precies maar kan iemand die nog ff posten (zit nu op school)
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 07:51 schreef buffelmaster het volgende:
ik ga vanmiddag als ik thuis ben even de excel sheet afmaken en dan post ik wel een plaatje met de stand tot nu toe.
Als ik het zo lees bedoel hij de uitslag van de wedstrijd van julie gisteren en buffelmaster de stand van alle tot nu toe gespeelde wedstrijden bij elkaar.quote:
Nee echt?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:48 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als ik het zo lees bedoel hij de uitslag van de wedstrijd van julie gisteren en buffelmaster de stand van alle tot nu toe gespeelde wedstrijden bij elkaar.
Ik mag hopen van niet....quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee echt?
Buffelmaster maakt zo'n ding. En aan het ding kun je >ook< zien wat we gisteren gespeeld hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |