abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50593146

Het is tijd voor het volgende GoW toernooi, nu met eigen teams. Uit de animo-check zijn reeds vier teams voortgekomen. Geef hier je team door als je ook nog wilt meedoen. Vol!

De regels:
quote:
- Gametype: execution, bleed-out time 5 of 10 sec. Weapons swithed: no, friendly fire: off
- 4 vs 4 game tot de 7 rondes. Dit 3 maps lang.
- Iedereen speelt twee matches tegen elkaar, thuis en een uit partij.
- Thuispartij is de host (verplichting is wel dat deze persoon een goede i-netverbinding heeft uiteraard)
- Thuispartij kiest de 3 maps, ik ben er voor om zo veel mogelijk verschillende maps te spelen maar dit is niet verplicht natuurlijk
- Nieuwe maps mogen worden gespeeld indien alle deelnemende personen beschikken over de maps (merendeel van de mensen die ik ken hebben ze al of gaan ze nog aanschaffen dus dit wordt waarschijnlijk geen probleem)
- Bij het uitvallen van een persoon tijdens de match, gaat de match gewoon door (mits het de host natuurlijk niet is, in dat geval wordt de wedstrijd verder gespeeld met de huidige punten notering). De uitvallende persoon mag wel terug komen. Gebeurt het tussen twee matches in, wachten we natuurlijk even netjes.
- Na afloop van de match wil ik van beide partijen de eindstand krijgen. In de vorm van het is 2-1 geworden + dan de extra info van de stand in de individuele matches dus (7-3 6-7 7-5)
Wedstrijdtijd zet ik op 20.00. Vrijdags en zaterdags zal ik geen wedstrijden inplannen ivm met de party-animals in ons midden.

Teams (dikgedrukte persoon is contactpersoon voor de wedstrijden):
quote:
Buffelteam
Buffelgod, Buffelaar, buffelmaster, Buffeltjuh, Icegirl87 en Clouddy
Nieuwe maps: Ja (Buffelgod en Buffelaar moeten ze wel nog aanschaffen)

Duck Or Die
achja, aightZz, BMHlive, Dancin Rhino en Darow
Nieuwe maps: achja niet, rest ??

United Scum
Heideroosje, NGPuppetMaster (reserve), Kawaii NL, yuri the master en Mustisuc
Nieuwe maps: Nee

Mad JK
JackassNL, MCoCaCoLa, Advchild, darkmichiel, Khami Machine7
Nieuwe maps: Ja

Killers
ARMENIN, the darke, bennoo, cool pinquin, DarkShooterx
Nieuwe maps: Nee

BANG-BANG-Clan
Robinho09, TombaHawk, Aregon NL & Goagelfling
Nieuwe maps: ?
Dinsdag 26 juni
BANG-BANG-Clan (host) vs Killers
Mad JK (host) vs Buffelteam
Duck or Die (host) vs United Scum

Donderdag 28 juni
Duck or Die (host) vs BANG-BANG-Clan
Mad JK (host) vs United Scum
Killers (host) vs Buffelteam

Zondag 1 juli
Killers (host) vs BANG-BANG-Clan
Buffelteam (host) vs United Scum
Duck or Die (host) vs Mad JK

Dinsdag 3 juli
BANG-BANG-Clan (host) vs Duck or Die
Killers (host) vs Mad JK

Donderdag 5 juli
Buffelteam (host) vs Duck or Die
Mad JK (host) vs Killers

Maandag 9 juli
United Scum (host) vs Duck or Die
Buffelteam (host) vs BANG-BANG-Clan

De tussenstand tot nu toe:

[ Bericht 9% gewijzigd door Anne op 25-06-2007 19:47:06 ]
pi_50593173
Ik weet niet meer wat er wel en niet hoort in de OP, dus buffelmaster, kun je even zeggen wat er in de OP toegevoegd moet worden ?
  maandag 18 juni 2007 @ 21:42:59 #3
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_50593307
Lapo :
quote:
Op maandag 18 juni 2007 21:33 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

1 man over en verstoppen, 1 man achterlaten om te te snipen in de hangar, draws trekken, massaal grenade taggen en pistol slappen bij achterstand
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  maandag 18 juni 2007 @ 21:43:11 #4
167456 JimmieTheSaint
This white powder
pi_50593318
Ehm, het toernooi topic zit vol dus vraag ik het hier maar:

Darow kon toch niet meedoen omdat z'n disc kapot was? waarom is ie dan nu wel online en joinable met GoW?
On my sleeve.....
  maandag 18 juni 2007 @ 21:45:26 #5
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50593453
quote:
Op maandag 18 juni 2007 21:32 schreef Timmetjuh. het volgende:

[..]

Wat versta je onder laf spel dan?
De grootste mond hebben van iedereen in z'n team, maar als het 2 tegen 1 is met nog meer dan 2 minuten op de klok jezelf verstoppen in een donker hoekje in de hangar voor een draw. Ik heb gelijk een heel ander idee over waarom BMH uit dat team is opgestapt, excuses aan hem in elk geval.

Dat van de sniper interesseert me trouwens geen kut, als je iemand hebt die goed is in snipen ben je wel gek als je 'm niet gebruikt.

Verder was 't een kutmatch omdat ik compleet bagger speelde, maar volgende keer beter.
  maandag 18 juni 2007 @ 21:47:00 #6
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_50593557
quote:
Op maandag 18 juni 2007 21:45 schreef twi het volgende:

[..]

De grootste mond hebben van iedereen in z'n team, maar als het 2 tegen 1 is met nog meer dan 2 minuten op de klok jezelf verstoppen in een donker hoekje in de hangar voor een draw. Ik heb gelijk een heel ander idee over waarom BMH uit dat team is opgestapt, excuses aan hem in elk geval.

Dat van de sniper interesseert me trouwens geen kut, als je iemand hebt die goed is in snipen ben je wel gek als je 'm niet gebruikt.

Verder was 't een kutmatch omdat ik compleet bagger speelde, maar volgende keer beter.
Oh en waar staat in de regels trouwens dat ik de hammer of dawn niet mag gebruiken? dat stuk kan ik niet terug vinden maar dat werd wel gezegd door de tegenpartij
  maandag 18 juni 2007 @ 21:47:48 #7
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50593598
quote:
Op maandag 18 juni 2007 21:47 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Oh en waar staat in de regels trouwens dat ik de hammer of dawn niet mag gebruiken? dat stuk kan ik niet terug vinden maar dat werd wel gezegd door de tegenpartij
Dat was aightzz wederom, maar ik dacht ik heb al genoeg gezeken
pi_50593612
Dat verstoppen voor een draw hebben we ook bij één team heel erg gehad ja. Jemmer. Maarja. Het mag nou eenmaal. Ik bedoel, ik vind taggen, snipen en zagen ook verdomde irritant, maar ik kan moeilijk zeggen dat ze daarom kut spelen. Die shit zit er nou eenmaal niet voor niks in het spel en als ze daarmee kunnen winnen, tja, waarom niet eh.

Wij speelden vandaag echt heel erg kut . Ik had er na het eerste potje ook vrijwel geen zin meer in. Wat zeg ik? Timmetjuh. en ik hadden er vantevoren al geen zin in (moe, geen zin om te gearsen, gewoon naar bed, slapen).

Afijn, de volgende keer tegen hen laten we wel weer zien wat de Buffels kunnen.
Ofzo .
pi_50594082
Het ging echt super

Mad JK (host) vs De booswigteklup

Fuel depot : 7 - 3
Gridlock : 7 - 4
Canals : 7 - 1

Eindelijk een wedstrijd gewonnen
pi_50594084
quote:
Op maandag 18 juni 2007 21:47 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

jongen dat is toch grapje
ik vind je moet alles doen om te winnen. hoe je wint doet er niet toe, zolang je niet valsspeelt
En toen werd het huilen
Xbox360 gamertag : Buffeljezus
  maandag 18 juni 2007 @ 22:04:27 #11
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_50594352
quote:
Op maandag 18 juni 2007 21:58 schreef Dancin_Rhino het volgende:

[..]

jongen dat is toch grapje
ik vind je moet alles doen om te winnen. hoe je wint doet er niet toe, zolang je niet valsspeelt
Sportief hoor
pi_50594542
als jij voor staat met voetballen 1-0 champions finale. Dan ga je toch ook niet nog proberen vol te winnen. Door als maar aan te vallen. Tijdrekken is vervelend, als het tegen mij gebeurt vind ik het ook vervelend. Maar het is gewoon een manier om te winnen. Maar vanaf het begin in de loods gaan zitten zoals aightzz 1 ronde deed is ook niet leuk en dat heb ik hem ook gezegt en toen deed hij het niet meer.

Hoe dan ook stelletje hoeren bedankt voor de match al speelde ik wel echt verrot
En toen werd het huilen
  maandag 18 juni 2007 @ 22:13:07 #13
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50594761
Jij ook bedankt, vond 't sportief dat je zo reageerde in de lobby Dancin Rhino. En we weten wel weer uit welk hout sommige mensen gesneden zijn. Overigens ben ik ook niet gek. Als ik met 3 of 4 tegen 1 zit met 20 seconden te spelen, dan ga ik er ook niet als een dolle stier tussen rennen, maar op deze manier was gewoon te gek.

En als iemand in de Champions League finale bij een vlaggetje zou gaan pingelen dan zou ik z'n beide poten breken
pi_50595332
ja ik ook hahaha
En toen werd het huilen
  maandag 18 juni 2007 @ 22:31:50 #15
35662 Heintje
Gears of War.
pi_50595741
Tijd rekken in voetbal moeten ze ook veel harder aan pakken.
Jammer dat we verloren hebben.
Ik heb ook in mijn Worms toernooi verloren.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
  maandag 18 juni 2007 @ 23:00:27 #16
177194 aightZz
Lekkerrrrrrr Bonken!!
pi_50596971
Wie heeft mijn fokking post verwijderd?!
pi_50603348
ik ga vanmiddag als ik thuis ben even de excel sheet afmaken en dan post ik wel een plaatje met de stand tot nu toe en het buffelteam heeft dik verloren als dat nog nergens stonds.

En de hammer of dawn is online!!!! tenzij je binnen staat natuurlijk
  dinsdag 19 juni 2007 @ 07:52:37 #18
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_50603357
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 07:51 schreef buffelmaster het volgende:
ik ga vanmiddag als ik thuis ben even de excel sheet afmaken en dan post ik wel een plaatje met de stand tot nu toe en het buffelteam heeft dik verloren als dat nog nergens stonds.

En de hammer of dawn is online!!!! tenzij je binnen staat natuurlijk
Hoe zit dat eigenlijk met invallers? mag je gewoon wie je maar wil laten invallen? ookal is hij of zij niet op fok ingeschreven of ingeschreven als reserve in je team?
pi_50603395
van mij mag jij als je niemand hebt een extern iemand erbij halen. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat dit constant gebeurt, maar sommige team hebben of maar vier speler of te maken met meerder uitvallers.

Nog even de wedstrijden van deze week:

Woensdag

Duck or Die (host) vs De booswigteklup
Buffelteam (host) vs Hoerenteam
Killers (host) vs United Scum
Mad JK (host) vs BANG-BANG-Clan

Zondag

United Scum (host) vs Buffelteam
Hoerenteam (host) vs Killers
Duck or Die (host) vs Mad JK
BANG-BANG-Clan (host) vs De booswigteklup
pi_50604501
Eindelijk tegen de hoeren !
pi_50606245
Hey ik weet de stand tussen bang bang clan en buffelteam niet meer precies maar kan iemand die nog ff posten (zit nu op school)
pi_50606509
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 10:37 schreef Aregon het volgende:
Hey ik weet de stand tussen bang bang clan en buffelteam niet meer precies maar kan iemand die nog ff posten (zit nu op school)
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 07:51 schreef buffelmaster het volgende:
ik ga vanmiddag als ik thuis ben even de excel sheet afmaken en dan post ik wel een plaatje met de stand tot nu toe.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 10:48:54 #23
35662 Heintje
Gears of War.
pi_50606599
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 10:45 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

[..]
Als ik het zo lees bedoel hij de uitslag van de wedstrijd van julie gisteren en buffelmaster de stand van alle tot nu toe gespeelde wedstrijden bij elkaar.
pi_50606826
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 10:48 schreef Heintje het volgende:

[..]

Als ik het zo lees bedoel hij de uitslag van de wedstrijd van julie gisteren en buffelmaster de stand van alle tot nu toe gespeelde wedstrijden bij elkaar.
Nee echt?

Buffelmaster maakt zo'n ding. En aan het ding kun je >ook< zien wat we gisteren gespeeld hebben.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 10:59:07 #25
35662 Heintje
Gears of War.
pi_50606920
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 10:56 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Nee echt?

Buffelmaster maakt zo'n ding. En aan het ding kun je >ook< zien wat we gisteren gespeeld hebben.
Ik mag hopen van niet....

Maar is het nou zo veel moeite om toe te geven dat je ook niet weet welke maps julie gespeeld hebben en wat daarvan de uitslag is? Of schaam je je voor de uitslag?
pi_50606947
Ik weet het inderdaad niet en daarom zeg ik dat ie maar moet wachten op buffelmaster zijn excel-dingetje.

.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 11:03:54 #27
35662 Heintje
Gears of War.
pi_50607068
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 10:59 schreef ijsmeis het volgende:
Ik weet het inderdaad niet en daarom zeg ik dat ie maar moet wachten op buffelmaster zijn excel-dingetje.

.
Ik neem aan dat er in dat stand dingentje alleen de stand komt te staan.
Dus gespeelde wedstrijden, gewonnen verloren, punten. Gewonnen en verloren ronde...
Maar niet de onderlinge resultaten.

Je hoeft trouwens niet persee overal op te reageren. Door niet te reageren laat je toch ook weten dat je het niet weet?
pi_50607075
Gewonnen Ik kwam niet meer want ik had koppijn
pi_50607224
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:03 schreef Heintje het volgende:

[..]

Ik neem aan dat er in dat stand dingentje alleen de stand komt te staan.
Dus gespeelde wedstrijden, gewonnen verloren, punten. Gewonnen en verloren ronde...
Maar niet de onderlinge resultaten.

Je hoeft trouwens niet persee overal op te reageren. Door niet te reageren laat je toch ook weten dat je het niet weet?
Waarom reageer jij eigenlijk op mij?
pi_50607235
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:04 schreef ach het volgende:
Gewonnen Ik kwam niet meer want ik had koppijn
Nu weer beter dus ?
pi_50607352
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:08 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Nu weer beter dus ?
Nog niet echt. Ik heb wel lekker geslapen van gisteravond 19u tot vanmorgen half 9
pi_50607454
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:12 schreef ach het volgende:

[..]

Nog niet echt. Ik heb wel lekker geslapen van gisteravond 19u tot vanmorgen half 9
Nou.. beterschap ach !
  dinsdag 19 juni 2007 @ 11:19:22 #33
35662 Heintje
Gears of War.
pi_50607568
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:08 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Waarom reageer jij eigenlijk op mij?
Om het voor Aregon duidelijk te maken dat jij het niet weet. En dat het antwoord wat je gaf waarschijnlijk nog fout is ook.
Dus misschien kan iemand anders van julie team de uitslag van gisteren posten....
  dinsdag 19 juni 2007 @ 11:44:45 #34
177194 aightZz
Lekkerrrrrrr Bonken!!
pi_50608424
Ik vergisde me met een ander toernooi (betrft de hamme of down) sorry
pi_50609210
uitslag bang-bang-clan vs buffelteam 3-0
old bones 7-0
Gridlock 7-2
Raven Down 7-1

Als ik het goed heb tenminste maar ik zit op mijn stage nu en Anne Heintje heeft toch echt gelijk ik ga alleen een plaatje met de tussenstand posten.
pi_50610014
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:15 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Nou.. beterschap ach !
Dankje!
  dinsdag 19 juni 2007 @ 13:32:28 #37
177194 aightZz
Lekkerrrrrrr Bonken!!
pi_50612187
Mensen die mij irritant vinden tijdens het spelen, pech voor jullie want ik blijf irri en laf spelen. Je doet er alles aan om te winnen toch?. Tis ook bij voetbal en andere sport, ik wil niet het gevoel krijgen dat ik jullie een ' kans' geef om te winnen (door mezelf te laten zien wanneer ik verstop zodat jullie me kunne kille)

Doei.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 13:45:35 #38
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50612655
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 13:32 schreef aightZz het volgende:
Mensen die mij irritant vinden tijdens het spelen, pech voor jullie want ik blijf irri en laf spelen. Je doet er alles aan om te winnen toch?. Tis ook bij voetbal en andere sport, ik wil niet het gevoel krijgen dat ik jullie een ' kans' geef om te winnen (door mezelf te laten zien wanneer ik verstop zodat jullie me kunne kille)

Doei.
Vraag dan maar aan je maatje de lead designer bij Epic of ze een hele hoop donkere hoekjes voor je maken
pi_50612690
Rellen .
  dinsdag 19 juni 2007 @ 13:48:30 #40
35662 Heintje
Gears of War.
pi_50612767
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 13:32 schreef aightZz het volgende:

Doei.
Ik weet niet of je het weet maar de meeste mensen die mee doen aan het toernooi doen dat voor de lol.
Als er dan iemand over actief wil winnen wordt dat als niet leuk ervaren en is de lol er snel af.
Het gaat er om om gewoon wat leuke potjes te spelen.

Als jij het leuk vind om lekker laf in een donker hoekje te zitten moet jij je denk ik af gaan vragen of je wel goed zit in dit toernooi.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 13:49:27 #41
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50612801
Ohja, en bij deze nog een keer de vraag wie Kronos was hier op FOK!.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 13:50:41 #42
177194 aightZz
Lekkerrrrrrr Bonken!!
pi_50612858
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 13:45 schreef twi het volgende:

[..]

Vraag dan maar aan je maatje de lead designer bij Epic of ze een hele hoop donkere hoekjes voor je maken
Haha nee, wat grappig is als je ooit tegen Epic team heb gespeelt dan weetje dat ze hetzelf ook doen, dat ze vaak om de hoek staan en je meteen chainsawed als je voorbij loopt. Trouwens je niet janken want dit gebeurt in elk toernooi, ook in de grote MLG/gamebattles toernooien in Amerika, Europe etc.
pi_50612866
jullie kunnen gaan vechten in de return. Zal ik hem volgende week plannen

Ik ga zo is verder klooien met die tijdrovende optellingen in excel.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 13:53:35 #44
177194 aightZz
Lekkerrrrrrr Bonken!!
pi_50612968
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 13:48 schreef Heintje het volgende:

[..]

Ik weet niet of je het weet maar de meeste mensen die mee doen aan het toernooi doen dat voor de lol.
Als er dan iemand over actief wil winnen wordt dat als niet leuk ervaren en is de lol er snel af.
Het gaat er om om gewoon wat leuke potjes te spelen.

Als jij het leuk vind om lekker laf in een donker hoekje te zitten moet jij je denk ik af gaan vragen of je wel goed zit in dit toernooi.
Ik speel om te winnen, wat ik ook moet doen om te winnen doe ik dat (behalve cheaten dan). Ik ben een Pro een geen Underground, of iets dergelijks. Ik speel om te winnen dat jullie voro de lol spelen moeten jullie zelf weten. Als ik alleen over ben en ik speel tegen 2 gasten (die samen lopen) dan ga ik niet als een gek lopen en mezelf laten zien van ' kill me' als 1 gast alleen loopt dan pak ik um zo, maar 2 gasten is altijd een risico.

Nogmaals ik speel om te winnen. LOL heb ik zowiezo met dit spel.
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 13:50 schreef buffelmaster het volgende:
jullie kunnen gaan vechten in de return. Zal ik hem volgende week plannen

Ik ga zo is verder klooien met die tijdrovende optellingen in excel.
Doe dat maar, zal ik ook meteen hosten
  dinsdag 19 juni 2007 @ 13:59:12 #45
35662 Heintje
Gears of War.
pi_50613174
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 13:53 schreef aightZz het volgende:

[..]

Ik speel om te winnen, wat ik ook moet doen om te winnen doe ik dat (behalve cheaten dan). Ik ben een Pro een geen Underground, of iets dergelijks. Ik speel om te winnen dat jullie voro de lol spelen moeten jullie zelf weten. Als ik alleen over ben en ik speel tegen 2 gasten (die samen lopen) dan ga ik niet als een gek lopen en mezelf laten zien van ' kill me' als 1 gast alleen loopt dan pak ik um zo, maar 2 gasten is altijd een risico.

Nogmaals ik speel om te winnen. LOL heb ik zowiezo met dit spel.
[..]

Doe dat maar, zal ik ook meteen hosten
Er zit ook nog een heel groot verschil tussen je niet laten zien en je verstoppen.

Als je bijvoorbeeld in Fuel depot bij een 1 tegen 2 situatie bij 1 van de hammerburst gaat campen dan heb je een zeer redelijke kans om te winnen. En de andere partij kan je vinden.
Als je je gewoon achter in de loods of 1 van de vele andere hoekjes van de map verstopt ben je gewoon laf en bederf je het spel plezier van 7 andere spelers.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 14:04:58 #46
177194 aightZz
Lekkerrrrrrr Bonken!!
pi_50613362
Ik campte/verstopte me ook bij de Hammerburst (bij de dat grote doos vlak voor de ingang) Ik had redelijke kans om te winnen en zij hadden ook een kans om mij te zien, maar nee ze liepen als 2 dolle blinde gasten gewoon in het rond. Zij hadden mij best kunnen pakken als ze ' goed' elke hoek hadden gechecked, hebben ze niet gedaan.

Morgen kan ik waarschijnlijk 50%50% niet spelen want ik heb ook een ander toernooi precies 20:00. (8e finales) Weet niet of het doorgaat of de andere team komt opdagen. Weet het pas om 20:00

[ Bericht 32% gewijzigd door aightZz op 19-06-2007 14:10:17 ]
  dinsdag 19 juni 2007 @ 14:14:40 #47
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50613708
Bij deze: ik speel niet meer tegen aightZz. Speelt hij mee bij 't andere team, hoef je op mij niet te rekenen Is dat ook weer opgelost. Hij liegt gewoon dat hij barst hier namelijk, en is gewoon in een hoekje blijven staan, wat betekent dat hij geen enkele kans zag om te winnen en gewoon voor een draw is blijven gaan. Als 'ie hier dan nog zegt dat 'ie een kans heeft om te winnen, dan neemt 'ie zichzelf gewoon in de maling. Ik doe dit toernooi mee voor de lol, niet om me te irriteren aan lui als hij.

En wat er op andere toernooien gebeurt interesseert me helemaal niks, daar doe ik namelijk niet aan mee.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 14:21:48 #48
177194 aightZz
Lekkerrrrrrr Bonken!!
pi_50613955
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 14:14 schreef twi het volgende:
Bij deze: ik speel niet meer tegen aightZz. Speelt hij mee bij 't andere team, hoef je op mij niet te rekenen Is dat ook weer opgelost. Hij liegt gewoon dat hij barst hier namelijk, en is gewoon in een hoekje blijven staan, wat betekent dat hij geen enkele kans zag om te winnen en gewoon voor een draw is blijven gaan. Als 'ie hier dan nog zegt dat 'ie een kans heeft om te winnen, dan neemt 'ie zichzelf gewoon in de maling. Ik doe dit toernooi mee voor de lol, niet om me te irriteren aan lui als hij.

En wat er op andere toernooien gebeurt interesseert me helemaal niks, daar doe ik namelijk niet aan mee.
Ik lieg? Vraag aan mij eigen temamates wara ik me verstopte (bij dat Hummerbarst achter de Doos) Je moet niet zeggen dat ik nu lieg want jij kon me niet zien. Je rende gewoon rond zonder je kop te gebruiken, je kon me allang zien. Waar ik altijd loop ik scheck altijd i nde omgeveving en zou mezelf vragen waar ik zou versoppen als ik alleen was.

ten 2e, even kijken of JIJ nu liegt. Heintje zit toch in jou team? Waar hoorde ik nou (ik weet niet of jij het was maar dacht het wel) maar in ieder geval paar gasten uit jou team die zeiden dat jullie Heintje niet mochten en dat jullie blij was dat hij niet speelde en dat hij een kut karakter had. Dat dat of je team zulke dinge zegt oevr je eigen teammember, dan ben je pas zielig. Dat je niet meer tegen mij wilt spelen moet je zelf weten, jij geeft nu op. ik niet. ga in een donker hoekje zitten janken man.

Beat it.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 14:25:28 #49
35662 Heintje
Gears of War.
pi_50614095
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 14:21 schreef aightZz het volgende:
ten 2e, even kijken of JIJ nu liegt. Heintje zit toch in jou team? Waar hoorde ik nou (ik weet niet of jij het was maar dacht het wel) maar in ieder geval paar gasten uit jou team die zeiden dat jullie Heintje niet mochten en dat jullie blij was dat hij niet speelde en dat hij een kut karakter had. Dat dat of je team zulke dinge zegt oevr je eigen teammember, dan ben je pas zielig. Dat je niet meer tegen mij wilt spelen moet je zelf weten, jij geeft nu op. ik niet. ga in een donker hoekje zitten janken man.
En wat wil je hier mee berijken?
  dinsdag 19 juni 2007 @ 14:27:58 #50
177194 aightZz
Lekkerrrrrrr Bonken!!
pi_50614190
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 14:25 schreef Heintje het volgende:

[..]

En wat wil je hier mee berijken?
Niks, ik vertelde wat ik moest vertellen.
pi_50614257
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 14:27 schreef aightZz het volgende:

[..]

Niks, ik vertelde wat ik moest vertellen.
Onnodig stoken.
Nu is het ook wel weer genoeg geweest . Dat gezeik gaat vanaf nu maar via PM ofzo.

Edit: Ah Mooi . Een nieuwe pagina. En owee als ik hier weer wat gerel of geruzie zie .
  dinsdag 19 juni 2007 @ 14:33:26 #52
177194 aightZz
Lekkerrrrrrr Bonken!!
pi_50614427
- weg, dat heb je namelijk al gemeld en zie hierboven -

[ Bericht 94% gewijzigd door Anne op 19-06-2007 14:34:57 ]
pi_50614662
quote:
Op maandag 18 juni 2007 23:00 schreef aightZz het volgende:
Wie heeft mijn fokking post verwijderd?!
Oh en daarover nog. Even nagevraagd bij een FA, maar er is geen post van je verwijderd .
  dinsdag 19 juni 2007 @ 14:41:19 #54
177194 aightZz
Lekkerrrrrrr Bonken!!
pi_50614769
Ik wil nog wel altijd met jou Annex spelen Anne, ik wil niet dat je het gevoel krijgt, nu je te horen kreeg dat ik laf etc speelt - dat je geen zin meer heb om te gamen met mij Ik heb bijna alle achievements behalve die Annex achievements dan eh.
pi_50614829
quote:
Op maandag 18 juni 2007 21:43 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Ehm, het toernooi topic zit vol dus vraag ik het hier maar:

Darow kon toch niet meedoen omdat z'n disc kapot was? waarom is ie dan nu wel online en joinable met GoW?
1: Wat gaat jou dat aan
2: Lees eens fatsoendelijk dan zie je dat ik eruit ben gestapt.

offtopic:
Had nog wat autowax en nu doet ie na 20 keer proberen.
pi_50614981
Jezus mensen, hebben we last van een zomerdip dat we allemaal zo geirriteerd reageren ofzo? Kan het even allemaal op een iets fatsoenlijkere toon en manier? . We zijn geen 12 jaar meer, of wel?
quote:
Op maandag 18 juni 2007 16:19 schreef Darow het volgende:
jo, vanwege disc problemen stap ik uit dit toernooi. Excuses hiervoor maar krijg nu weer bij mijn 5 dagen oude GoW disc een dics unreadable error. Herdoor zal ik weer mijn xbox een tijdje kwijt zijn en natuurlijk ook mijn GoW disc.
Het is toch niet zo raar dat Jimmie zich dan afvraagt waarom je ineens wel online bent én Gears aan het spelen bent. De kapotte disc is namelijk de reden dat je eruit gestapt bent (want nu blijkbaar ineens niet zo is?).
  dinsdag 19 juni 2007 @ 14:48:03 #57
35662 Heintje
Gears of War.
pi_50615006
Wat een gezellig toernooi is dit zeg.
pi_50615108
Ik krijg inderdaad de neiging om dit topic op slot te pleuren en alleen buffelmaster af en toe te laten reageren van wie wanneer moet spelen enzo zodat de rest even kan afkoelen ofzo .

Maarja.
pi_50615494
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 14:47 schreef ijsmeis het volgende:
Jezus mensen, hebben we last van een zomerdip dat we allemaal zo geirriteerd reageren ofzo? Kan het even allemaal op een iets fatsoenlijkere toon en manier? . We zijn geen 12 jaar meer, of wel?
[..]

Het is toch niet zo raar dat Jimmie zich dan afvraagt waarom je ineens wel online bent én Gears aan het spelen bent. De kapotte disc is namelijk de reden dat je eruit gestapt bent (want nu blijkbaar ineens niet zo is?).
Waarom moet ie dat dan hier posten, als ie zo nieuwsgierig naar mijn situatie is kan ik me een pm sturen of gewoon op xboxlive via de private chat iets vragen.
Wat heb ik met jimmie te maken? Ik hoef toch niet steeds een uitgebreidde verklaring af te leggen?
Dat ik gisteren Gow speelde heeft voor de rest niks veranderd aan de situatie hij gaat zodra ik de labels heb weer op vakantie naar Duitsland. Maar goed ik wens iedereen veel succes en plezier in het toernooi.
pi_50615544
Dan kunnen we net zo goed heel het forum gaan sluiten. Want iedereen die op een OP wil reageren kan de TS net zo goed gaan PM'en.

Maar bedankt .
  dinsdag 19 juni 2007 @ 15:03:37 #61
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50615598
Ik reageerde al niet meer op aightZz op verzoek, maar als er bij een racetoernooi iemand de chicanes afsnijdt, bij een voetbaltoernooi iemand de bal achterin breed blijft spelen of op een andere manier een spel niet sportief speelt, dan reageer ik nu eenmaal fel.

Campen met z'n allen is prima en een tactiek zoals eerder deze week besproken, maar zodra je de extreme limiet daarvan op zoekt dan hoeft het voor mij niet meer, en dus maak ik voor mezelf een duidelijke beslissing.

Het toernooi is veel te leuk met wedstrijden als tegen United Scum en straks de buffels en ongetwijfeld dat andere team wat gisteren tegen de buffels speelde om er definitief uit te stappen vanwege 1 laffe speler.

Bij dit toernooi is niets te winnen en het zijn allemaal Xbox Live vriendenteams, er past gewoon geen over-mijn-lijk mentaliteit in dit toernooi. Gewoon lekker spelen en je best doen om de ander z'n kop eraf te schieten.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 15:09:15 #62
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_50615843
Heb even dit topic en het vorige topic doorgelezen, zeer vermakelijk Hier kan geen soap aan tippen
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_50618677
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 14:51 schreef ijsmeis het volgende:
Ik krijg inderdaad de neiging om dit topic op slot te pleuren en alleen buffelmaster af en toe te laten reageren van wie wanneer moet spelen enzo zodat de rest even kan afkoelen ofzo .

Maarja.
Dus ik wordt gestraft terwijl ik helemaal niet aan het rellen ben
pi_50618803
De tussenstand:

Ik geef vanaf volgende week zo nu en dan twee teams even vrij zodat teams als het hoerenteam terug kunnen komen op het aantal wedstrijden.

Legenda:

GW = Gespeelde Wedstrijden
W = Gewonnen wedstrijden
V = Verloren wedstrijden
S = Score (3 punten voor een gewonnen wedstrijd)
MW = Maps gewonnen
MV = Maps verloren
RW = Rondes gewonnen
RV = Rondes verloren

Sortering is allereerst op score (groot naar klein), dan op gespeelde wedstrijden (klein naar groot), dan op Doelsaldo maps (groot naar klein) en als laatste op Doelsaldo rondes (groot naar klein)

En vechten mogen jullie tijdens de wedstrijden dus gaarne weer on-topic zonder geruzie reageren.

@ United Scum: ik heb gevraagd of de killers beide wedstrijden nog willen spelen maar de keus is aan hun.
pi_50618899
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 16:23 schreef Viro het volgende:

[..]

Dus ik wordt gestraft terwijl ik helemaal niet aan het rellen ben
je kan altijd je reactie naar mij pm-en, maar ijsmeis gaat het niet sluiten hoor
  dinsdag 19 juni 2007 @ 16:37:29 #66
35662 Heintje
Gears of War.
pi_50619143
Kun je niet die legenda gewoon in het plaatje zetten?
In Excel en dan gewoon 90 graden draaien zodat het omhoog staat. Dat lijkt ene stuk makkelijker.
En eventueel de score bijvoorbeeld Bold maken om het war overzichtelijker te maken?
pi_50619341
kan maar dan wordt het plaatje nog groter, maar ja als jullie daar blij van worden
  dinsdag 19 juni 2007 @ 16:48:45 #68
35662 Heintje
Gears of War.
pi_50619529
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 16:43 schreef buffelmaster het volgende:
kan maar dan wordt het plaatje nog groter, maar ja als jullie daar blij van worden
Het plaatje wordt wel groter maar dan kan je je legenda weg laten waardoor het uiteindelijk niet heel veel uit zal maken.
Het wordt alleen wat makkelijker lezen denk ik.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 17:18:01 #69
167456 JimmieTheSaint
This white powder
pi_50620636
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 14:43 schreef Darow het volgende:

[..]

1: Wat gaat jou dat aan
2: Lees eens fatsoendelijk dan zie je dat ik eruit ben gestapt.

offtopic:
Had nog wat autowax en nu doet ie na 20 keer proberen.
Nou moet 't niet gekker worden, jij meldt je af omdat je GoW disc 't niet zou doen, en er doet ineens een of andere non-fokker uit de DSG (?) clan mee in jouw plek.
En zodra de wedstrijd voorbij was zie ik jou ineens in mijn online friends list GoW spelen. Mag ik daar dan niet een vraag over stellen op het forum?
On my sleeve.....
pi_50620984
fokker of geen fokker maakt niet uit, maar houdt effe op. Darow heeft nog geen enkele wedstrijd meegedaan en als hij niet meer mee wilt doen is dat zijn keus. KLAAR!

Reager ontopic over de uitslag, de tussenstand of komende wedstrijden, maar ga niet lopen zeuren over de relevantie van zijn rede om te stoppen.
pi_50622072
Zoals vele van jullie weten heb ik genoeg problemen gehad met mijn xbox en mijn GoW disc, afgelopen donderdag heb ik een nieuwe GoW disc ontvangen. Gistermiddag was ik van plan om wat te oefenen maar kreeg ik na vele keren proberen steeds een unreadable error. Vervolgens heb ik Microsoft gebeld en een afspraak gemaakt voor reparatie van mijn xbox en een nieuwe GoW disc. Omdat ik toch een nieuwe GoW disc kreeg heb ik toen besloten om de verschillende tips die gegeven zijn te proberen (tandpasta smeren enz.). Dit is uiteindelijk geslaagd maar dat was op het moment dat ik al uit het toernooi ben gestapt. Aangezien ik GoW een superspel vind ben ik het gister alsnog gaan spelen.

Over die andere teammate: daar moet je bij de andere teammembers voor zijn.

@Buffelmaster mijn excuses dat ik offtopic ga, maar ik moest dit gewoon even verhelderen.
Omdat ik niet meer mee doe zal ik hier niet meer posten.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 18:29:13 #72
162268 Knoflook
Lekker bij Döner
pi_50623011
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 14:48 schreef Heintje het volgende:
Wat een gezellig toernooi is dit zeg.
Klap eens in je handjes.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 19:49:43 #73
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_50626000
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 14:21 schreef aightZz het volgende:

[..]

Beat it.
Pardon?
Iemand uit jouw team zei : Die heintje he, ik dacht dat hij dat was in zijn avatar, blijkt het zijn vriendin te zijn, wat een lelijkheid.

Niemand uit ons team heeft opmerkingen over heintje gemaakt, mischien grappend.
Heintjes karakter is juist wel goed, ik heb hooguit gezegd dat die gast niet kon spelen als hij geen host was, ga nou niet ons team tegen elkaar opzetten mongooltje en ga pizza's bezorgen ofzo.
pi_50627181
hou lkkr op met al dat gezeur het is al duidelijk dat jullie elkaar niet mogen. Iedereen zijn eigen mening, van mij part vind jij heintje een eikel dat is jou mening.

maar ik lust wel een pizza hawaii dan
pi_50628109
Ja. Tot hier. Vanaf hier ga ik gewoon weer aan de edits .
  dinsdag 19 juni 2007 @ 22:38:36 #76
177194 aightZz
Lekkerrrrrrr Bonken!!
pi_50632605
Pizza hawaii is heerlijkl Buffelmaster krijgt een slice, Darow een slice en ijsmeisje een slice. Ik kom het zo brengen hoor!

Ijsmeis ik vroeg je wat (paar pagina's terug, je hebt nog niet erop gereageerd.

Ik zal ff kijken of ik aanwezig bent morgen. Is achja, Dancin Rhino, Rayyvin aanwezig?
pi_50635427
Ah... de tandpasta truc...
pi_50635801
aightzz, als het over Gears zelf ging, dan moet je het nog maar een keertje vragen in het Gears-topic .

Ik reageer met opzet niet op offtopic dingen.
pi_50637102
Hey die tussenstand klopt niet helemaal wij (bang bang clan ) staan nu al 2 weken ofzo op 3 wedstrijden gespeeld terwijl we er als t goed is al 5 hebben gedaan waarvan maar 1 verloren.
  woensdag 20 juni 2007 @ 01:55:58 #80
106302 mustisuc
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_50639545
late TVP**
pi_50641102
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 00:18 schreef Aregon het volgende:
Hey die tussenstand klopt niet helemaal wij (bang bang clan ) staan nu al 2 weken ofzo op 3 wedstrijden gespeeld terwijl we er als t goed is al 5 hebben gedaan waarvan maar 1 verloren.
Ik zal straks als ik thuis kom even kijken, maar houdt er rekening mee dat de wedstrijden tegen de teams die zijn weggevallen niet zijn meegenomen. Misschien dat jij die wedstrijden bij het totaal optelt. Want team phoebe heeft ook één of twee keer gespeeld en terror squad was er de allereerste speeldag ook nog bij.

Maar ik zal het even controleren.
  woensdag 20 juni 2007 @ 09:44:59 #82
35662 Heintje
Gears of War.
pi_50642824
Voor iemand die vrijwillig berijd was niet te spelen zodat andere konden spelen krijg ik wel een hoop gelul over me heen hoor.
Maar ja, vanavond kan Goku niet dus kan ik gewoon weer mee doen.
pi_50643332
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 09:44 schreef Heintje het volgende:
Voor iemand die vrijwillig berijd was niet te spelen zodat andere konden spelen krijg ik wel een hoop gelul over me heen hoor.
Maar ja, vanavond kan Goku niet dus kan ik gewoon weer mee doen.
Wie moeten we vanavond allemaal uitnodigen??

Jij, jimmie, demon en twi?
  woensdag 20 juni 2007 @ 10:31:06 #84
35662 Heintje
Gears of War.
pi_50644401
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 10:00 schreef buffelmaster het volgende:

[..]

Wie moeten we vanavond allemaal uitnodigen??

Jij, jimmie, demon en twi?
Jep.
pi_50647825
Oh oke het was juist team phoebe en terrorsquad geloof ik, sorry
pi_50648838
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 11:59 schreef Aregon het volgende:
Oh oke het was juist team phoebe en terrorsquad geloof ik, sorry
waren tegen terror squad (uit- en thuis) op dezelfde avond en die tellen dus niet meer mee
  woensdag 20 juni 2007 @ 12:44:32 #87
55260 Rayyvin
Back again
pi_50649513
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 22:38 schreef aightZz het volgende:
Pizza hawaii is heerlijkl Buffelmaster krijgt een slice, Darow een slice en ijsmeisje een slice. Ik kom het zo brengen hoor!

Ijsmeis ik vroeg je wat (paar pagina's terug, je hebt nog niet erop gereageerd.

Ik zal ff kijken of ik aanwezig bent morgen. Is achja, Dancin Rhino, Rayyvin aanwezig?
sorry kan er vanavond niet bij zijn.
pi_50659020
ey ik ben er gewoon, me moeten dus 1 iemand zoeken
pi_50659654
quote:
@ United Scum: ik heb gevraagd of de killers beide wedstrijden nog willen spelen maar de keus is aan hun.
heeft iemand al iets gehoord of gezien wat de killers hebben besloten?
pi_50662179
ik doe ook gewoon mij hoor
En toen werd het huilen
pi_50663978
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 17:40 schreef Galdemon het volgende:

[..]

heeft iemand al iets gehoord of gezien wat de killers hebben besloten?
ze hebben alleen tijd voor hun eigen wedstrijd vanavond. Ik weet niet of ze de andere willen inhalen, maar dat is aan hun de keus. Bespreek het met ze.
pi_50665616
booswigteklup was er niet dus wij winnen met 3-0 ( 7-0 7-0 7-0 )
pi_50666973
woot gewonnen

Buffelteam vs Hoerenteam 3-0
Canals 7-2
Mausoleum 7-2
Mansion 7-5
pi_50668129
Uitslag: Mad JK vs BANG-BANG-Clan:

Canals: 6-7
Fuel Depot: 1-7
Gridlock: 3-7

(Inderdaad.... een onverwachte uitslag, BANG-BANG-clan wint zonder HOST erg eenvoudig!)
pi_50668691
killers-United Scum: 3-0
canals 7-0
fuel depot 7-3
rawen down 7-0
en uit westijd van mandag 0-3 voor killers tegen United Scum
pi_50668833
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 21:07 schreef RobinhoReal het volgende:
Uitslag: Mad JK vs BANG-BANG-Clan:

Canals: 6-7
Fuel Depot: 1-7
Gridlock: 3-7

(Inderdaad.... een onverwachte uitslag, BANG-BANG-clan wint zonder HOST erg eenvoudig!)
Tsja problemen op Fuel depot. Alhoewel laatste ronde op fuel lachen was : heel mad jk bang bang clan taggen met smoke granaten, daardoor bleven wij nog even zo'n 10 seconden langer leven. Je zag echt niks door al het rook

Helft van onze team kreeg last van : freeze en boem past weg 2 leden
  woensdag 20 juni 2007 @ 21:15:55 #97
167456 JimmieTheSaint
This white powder
pi_50668855
Was er vanavond een wedstrijd dan?
On my sleeve.....
  woensdag 20 juni 2007 @ 21:25:33 #98
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50669427
Yup, en gewoon ingemaakt. Hoewel ik m.u.v. op Cannels zelf wel lekker speelde. Jammer, maar helaas. Volgende keer wij hostvoordeel en compleet als team is 't 7-0, 7-0, 7-0
pi_50669714
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 21:25 schreef twi het volgende:
Yup, en gewoon ingemaakt. Hoewel ik m.u.v. op Cannels zelf wel lekker speelde. Jammer, maar helaas. Volgende keer wij hostvoordeel en compleet als team is 't 7-0, 7-0, 7-0
Volgende keer doe ik gewoon weer mee
Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
pi_50670155
De nieuwe tussenstand:

Ik heb twee keer 3-0 met 7-0 7-0 7-0 ingevuld bij de wedstrijd van United Scum vs de Killers van maandag en Duck or Die vs de booswigteklup van vandaag.

Tevens ook nog even de winst van Mad JK toegevoegd want die was ik de vorige keer best wel vergeten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')