Wedstrijdtijd zet ik op 20.00. Vrijdags en zaterdags zal ik geen wedstrijden inplannen ivm met de party-animals in ons midden.quote:- Gametype: execution, bleed-out time 5 of 10 sec. Weapons swithed: no, friendly fire: off
- 4 vs 4 game tot de 7 rondes. Dit 3 maps lang.
- Iedereen speelt twee matches tegen elkaar, thuis en een uit partij.
- Thuispartij is de host (verplichting is wel dat deze persoon een goede i-netverbinding heeft uiteraard)
- Thuispartij kiest de 3 maps, ik ben er voor om zo veel mogelijk verschillende maps te spelen maar dit is niet verplicht natuurlijk
- Nieuwe maps mogen worden gespeeld indien alle deelnemende personen beschikken over de maps (merendeel van de mensen die ik ken hebben ze al of gaan ze nog aanschaffen dus dit wordt waarschijnlijk geen probleem)
- Bij het uitvallen van een persoon tijdens de match, gaat de match gewoon door (mits het de host natuurlijk niet is, in dat geval wordt de wedstrijd verder gespeeld met de huidige punten notering). De uitvallende persoon mag wel terug komen. Gebeurt het tussen twee matches in, wachten we natuurlijk even netjes.
- Na afloop van de match wil ik van beide partijen de eindstand krijgen. In de vorm van het is 2-1 geworden + dan de extra info van de stand in de individuele matches dus (7-3 6-7 7-5)
Dinsdag 26 juniquote:Buffelteam
Buffelgod, Buffelaar, buffelmaster, Buffeltjuh, Icegirl87 en Clouddy
Nieuwe maps: Ja (Buffelgod en Buffelaar moeten ze wel nog aanschaffen)
Duck Or Die
achja, aightZz, BMHlive, Dancin Rhino en Darow
Nieuwe maps: achja niet, rest ??
United Scum
Heideroosje, NGPuppetMaster (reserve), Kawaii NL, yuri the master en Mustisuc
Nieuwe maps: Nee
Mad JK
JackassNL, MCoCaCoLa, Advchild, darkmichiel, Khami Machine7
Nieuwe maps: Ja
Killers
ARMENIN, the darke, bennoo, cool pinquin, DarkShooterx
Nieuwe maps: Nee
BANG-BANG-Clan
Robinho09, TombaHawk, Aregon NL & Goagelfling
Nieuwe maps: ?
quote:Op maandag 18 juni 2007 21:33 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
1 man over en verstoppen, 1 man achterlaten om te te snipen in de hangar, draws trekken, massaal grenade taggen en pistol slappen bij achterstand
De grootste mond hebben van iedereen in z'n team, maar als het 2 tegen 1 is met nog meer dan 2 minuten op de klok jezelf verstoppen in een donker hoekje in de hangar voor een draw. Ik heb gelijk een heel ander idee over waarom BMH uit dat team is opgestapt, excuses aan hem in elk geval.quote:
Oh en waar staat in de regels trouwens dat ik de hammer of dawn niet mag gebruiken? dat stuk kan ik niet terug vinden maar dat werd wel gezegd door de tegenpartijquote:Op maandag 18 juni 2007 21:45 schreef twi het volgende:
[..]
De grootste mond hebben van iedereen in z'n team, maar als het 2 tegen 1 is met nog meer dan 2 minuten op de klok jezelf verstoppen in een donker hoekje in de hangar voor een draw. Ik heb gelijk een heel ander idee over waarom BMH uit dat team is opgestapt, excuses aan hem in elk geval.
Dat van de sniper interesseert me trouwens geen kut, als je iemand hebt die goed is in snipen ben je wel gek als je 'm niet gebruikt.
Verder was 't een kutmatch omdat ik compleet bagger speelde, maar volgende keer beter.
Dat was aightzz wederom, maar ik dacht ik heb al genoeg gezekenquote:Op maandag 18 juni 2007 21:47 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Oh en waar staat in de regels trouwens dat ik de hammer of dawn niet mag gebruiken? dat stuk kan ik niet terug vinden maar dat werd wel gezegd door de tegenpartij
jongen dat is toch grapjequote:Op maandag 18 juni 2007 21:47 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Oh en waar staat in de regels trouwens dat ik de hammer of dawn niet mag gebruiken? dat stuk kan ik niet terug vinden maar dat werd wel gezegd door de tegenpartij
Sportief hoorquote:Op maandag 18 juni 2007 21:58 schreef Dancin_Rhino het volgende:
[..]
jongen dat is toch grapje![]()
ik vind je moet alles doen om te winnen. hoe je wint doet er niet toe, zolang je niet valsspeelt
Hoe zit dat eigenlijk met invallers? mag je gewoon wie je maar wil laten invallen? ookal is hij of zij niet op fok ingeschreven of ingeschreven als reserve in je team?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 07:51 schreef buffelmaster het volgende:
ik ga vanmiddag als ik thuis ben even de excel sheet afmaken en dan post ik wel een plaatje met de stand tot nu toe en het buffelteam heeft dik verloren als dat nog nergens stonds.
En de hammer of dawn is online!!!! tenzij je binnen staat natuurlijk![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:37 schreef Aregon het volgende:
Hey ik weet de stand tussen bang bang clan en buffelteam niet meer precies maar kan iemand die nog ff posten (zit nu op school)
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 07:51 schreef buffelmaster het volgende:
ik ga vanmiddag als ik thuis ben even de excel sheet afmaken en dan post ik wel een plaatje met de stand tot nu toe.
Als ik het zo lees bedoel hij de uitslag van de wedstrijd van julie gisteren en buffelmaster de stand van alle tot nu toe gespeelde wedstrijden bij elkaar.quote:
Nee echt?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:48 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als ik het zo lees bedoel hij de uitslag van de wedstrijd van julie gisteren en buffelmaster de stand van alle tot nu toe gespeelde wedstrijden bij elkaar.
Ik mag hopen van niet....quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee echt?
Buffelmaster maakt zo'n ding. En aan het ding kun je >ook< zien wat we gisteren gespeeld hebben.
Ik neem aan dat er in dat stand dingentje alleen de stand komt te staan.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:59 schreef ijsmeis het volgende:
Ik weet het inderdaad niet en daarom zeg ik dat ie maar moet wachten op buffelmaster zijn excel-dingetje..
Waarom reageer jij eigenlijk op mij?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:03 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er in dat stand dingentje alleen de stand komt te staan.
Dus gespeelde wedstrijden, gewonnen verloren, punten. Gewonnen en verloren ronde...
Maar niet de onderlinge resultaten.
Je hoeft trouwens niet persee overal op te reageren. Door niet te reageren laat je toch ook weten dat je het niet weet?
Nu weer beter dusquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:04 schreef ach het volgende:
GewonnenIk kwam niet meer want ik had koppijn
![]()
Nou.. beterschap achquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:12 schreef ach het volgende:
[..]
Nog niet echt. Ik heb wel lekker geslapen van gisteravond 19u tot vanmorgen half 9![]()
Om het voor Aregon duidelijk te maken dat jij het niet weet. En dat het antwoord wat je gaf waarschijnlijk nog fout is ook.quote:
Vraag dan maar aan je maatje de lead designer bij Epic of ze een hele hoop donkere hoekjes voor je makenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:32 schreef aightZz het volgende:
Mensen die mij irritant vinden tijdens het spelen, pech voor jullie want ik blijf irri en laf spelen. Je doet er alles aan om te winnen toch?. Tis ook bij voetbal en andere sport, ik wil niet het gevoel krijgen dat ik jullie een ' kans' geef om te winnen (door mezelf te laten zien wanneer ik verstop zodat jullie me kunne kille)
Doei.
Ik weet niet of je het weet maar de meeste mensen die mee doen aan het toernooi doen dat voor de lol.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:32 schreef aightZz het volgende:
Mensen die mij irritant vinden tijdens het spelen, pech voor jullie want ik blijf irri en laf spelen. Je doet er alles aan om te winnen toch?. Tis ook bij voetbal en andere sport, ik wil niet het gevoel krijgen dat ik jullie een ' kans' geef om te winnen (door mezelf te laten zien wanneer ik verstop zodat jullie me kunne kille)
Doei.
Haha nee, wat grappig is als je ooit tegen Epic team heb gespeelt dan weetje dat ze hetzelf ook doen, dat ze vaak om de hoek staan en je meteen chainsawed als je voorbij loopt. Trouwens je niet janken want dit gebeurt in elk toernooi, ook in de grote MLG/gamebattles toernooien in Amerika, Europe etc.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:45 schreef twi het volgende:
[..]
Vraag dan maar aan je maatje de lead designer bij Epic of ze een hele hoop donkere hoekjes voor je maken
Ik speel om te winnen, wat ik ook moet doen om te winnen doe ik dat (behalve cheaten dan). Ik ben een Pro een geen Underground, of iets dergelijks. Ik speel om te winnen dat jullie voro de lol spelen moeten jullie zelf weten. Als ik alleen over ben en ik speel tegen 2 gasten (die samen lopen) dan ga ik niet als een gek lopen en mezelf laten zien van ' kill me' als 1 gast alleen loopt dan pak ik um zo, maar 2 gasten is altijd een risico.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:48 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het weet maar de meeste mensen die mee doen aan het toernooi doen dat voor de lol.
Als er dan iemand over actief wil winnen wordt dat als niet leuk ervaren en is de lol er snel af.
Het gaat er om om gewoon wat leuke potjes te spelen.
Als jij het leuk vind om lekker laf in een donker hoekje te zitten moet jij je denk ik af gaan vragen of je wel goed zit in dit toernooi.
Doe dat maar, zal ik ook meteen hostenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:50 schreef buffelmaster het volgende:
jullie kunnen gaan vechten in de return. Zal ik hem volgende week plannen
Ik ga zo is verder klooien met die tijdrovende optellingen in excel.
Er zit ook nog een heel groot verschil tussen je niet laten zien en je verstoppen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:53 schreef aightZz het volgende:
[..]
Ik speel om te winnen, wat ik ook moet doen om te winnen doe ik dat (behalve cheaten dan). Ik ben een Pro een geen Underground, of iets dergelijks. Ik speel om te winnen dat jullie voro de lol spelen moeten jullie zelf weten. Als ik alleen over ben en ik speel tegen 2 gasten (die samen lopen) dan ga ik niet als een gek lopen en mezelf laten zien van ' kill me' als 1 gast alleen loopt dan pak ik um zo, maar 2 gasten is altijd een risico.
Nogmaals ik speel om te winnen. LOL heb ik zowiezo met dit spel.
[..]
Doe dat maar, zal ik ook meteen hosten![]()
![]()
Ik lieg? Vraag aan mij eigen temamates wara ik me verstopte (bij dat Hummerbarst achter de Doos) Je moet niet zeggen dat ik nu lieg want jij kon me niet zien. Je rende gewoon rond zonder je kop te gebruiken, je kon me allang zien. Waar ik altijd loop ik scheck altijd i nde omgeveving en zou mezelf vragen waar ik zou versoppen als ik alleen was.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:14 schreef twi het volgende:
Bij deze: ik speel niet meer tegen aightZz. Speelt hij mee bij 't andere team, hoef je op mij niet te rekenenIs dat ook weer opgelost. Hij liegt gewoon dat hij barst hier namelijk, en is gewoon in een hoekje blijven staan, wat betekent dat hij geen enkele kans zag om te winnen en gewoon voor een draw is blijven gaan. Als 'ie hier dan nog zegt dat 'ie een kans heeft om te winnen, dan neemt 'ie zichzelf gewoon in de maling. Ik doe dit toernooi mee voor de lol, niet om me te irriteren aan lui als hij.
En wat er op andere toernooien gebeurt interesseert me helemaal niks, daar doe ik namelijk niet aan mee.
En wat wil je hier mee berijken?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:21 schreef aightZz het volgende:
ten 2e, even kijken of JIJ nu liegt. Heintje zit toch in jou team? Waar hoorde ik nou (ik weet niet of jij het was maar dacht het wel) maar in ieder geval paar gasten uit jou team die zeiden dat jullie Heintje niet mochten en dat jullie blij was dat hij niet speelde en dat hij een kut karakter had. Dat dat of je team zulke dinge zegt oevr je eigen teammember, dan ben je pas zielig. Dat je niet meer tegen mij wilt spelen moet je zelf weten, jij geeft nu op. ik niet.ga in een donker hoekje zitten janken man.
Onnodig stoken.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:27 schreef aightZz het volgende:
[..]
Niks, ik vertelde wat ik moest vertellen.
Oh en daarover nog. Even nagevraagd bij een FA, maar er is geen post van je verwijderdquote:Op maandag 18 juni 2007 23:00 schreef aightZz het volgende:
Wie heeft mijn fokking post verwijderd?!
1: Wat gaat jou dat aanquote:Op maandag 18 juni 2007 21:43 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Ehm, het toernooi topic zit vol dus vraag ik het hier maar:
Darow kon toch niet meedoen omdat z'n disc kapot was? waarom is ie dan nu wel online en joinable met GoW?
Het is toch niet zo raar dat Jimmie zich dan afvraagt waarom je ineens wel online bent én Gears aan het spelen bent. De kapotte disc is namelijk de reden dat je eruit gestapt bent (want nu blijkbaar ineens niet zo is?).quote:Op maandag 18 juni 2007 16:19 schreef Darow het volgende:
jo, vanwege disc problemen stap ik uit dit toernooi. Excuses hiervoor maar krijg nu weer bij mijn 5 dagen oude GoW disc een dics unreadable error. Herdoor zal ik weer mijn xbox een tijdje kwijt zijn en natuurlijk ook mijn GoW disc.
Waarom moet ie dat dan hier posten, als ie zo nieuwsgierig naar mijn situatie is kan ik me een pm sturen of gewoon op xboxlive via de private chat iets vragen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:47 schreef ijsmeis het volgende:
Jezus mensen, hebben we last van een zomerdip dat we allemaal zo geirriteerd reageren ofzo? Kan het even allemaal op een iets fatsoenlijkere toon en manier?. We zijn geen 12 jaar meer, of wel?
[..]
Het is toch niet zo raar dat Jimmie zich dan afvraagt waarom je ineens wel online bent én Gears aan het spelen bent. De kapotte disc is namelijk de reden dat je eruit gestapt bent (want nu blijkbaar ineens niet zo is?).
Dus ik wordt gestraft terwijl ik helemaal niet aan het rellen benquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:51 schreef ijsmeis het volgende:
Ik krijg inderdaad de neiging om dit topic op slot te pleuren en alleen buffelmaster af en toe te laten reageren van wie wanneer moet spelen enzo zodat de rest even kan afkoelen ofzo.
Maarja.
je kan altijd je reactie naar mij pm-en, maar ijsmeis gaat het niet sluiten hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:23 schreef Viro het volgende:
[..]
Dus ik wordt gestraft terwijl ik helemaal niet aan het rellen ben![]()
![]()
Het plaatje wordt wel groter maar dan kan je je legenda weg laten waardoor het uiteindelijk niet heel veel uit zal maken.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:43 schreef buffelmaster het volgende:
kan maar dan wordt het plaatje nog groter, maar ja als jullie daar blij van worden
Nou moet 't niet gekker worden, jij meldt je af omdat je GoW disc 't niet zou doen, en er doet ineens een of andere non-fokker uit de DSG (?) clan mee in jouw plek.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:43 schreef Darow het volgende:
[..]
1: Wat gaat jou dat aan
2: Lees eens fatsoendelijk dan zie je dat ik eruit ben gestapt.
offtopic:
Had nog wat autowax en nu doet ie na 20 keer proberen.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:48 schreef Heintje het volgende:
Wat een gezellig toernooi is dit zeg.
Pardon?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:21 schreef aightZz het volgende:
[..]
ten 2e, even kijken of JIJ nu liegt. Heintje zit toch in jou team? Waar hoorde ik nou (ik weet niet of jij het was maar dacht het wel) maar in ieder geval paar gasten uit jou team die zeiden dat jullie Heintje niet mochten en dat jullie blij was dat hij niet speelde en dat hij een kut karakter had. Dat dat of je team zulke dinge zegt oevr je eigen teammember, dan ben je pas zielig. Dat je niet meer tegen mij wilt spelen moet je zelf weten, jij geeft nu op. ik niet.ga in een donker hoekje zitten janken man.
Beat it.
Ik zal straks als ik thuis kom even kijken, maar houdt er rekening mee dat de wedstrijden tegen de teams die zijn weggevallen niet zijn meegenomen. Misschien dat jij die wedstrijden bij het totaal optelt. Want team phoebe heeft ook één of twee keer gespeeld en terror squad was er de allereerste speeldag ook nog bij.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:18 schreef Aregon het volgende:
Hey die tussenstand klopt niet helemaal wij (bang bang clan ) staan nu al 2 weken ofzo op 3 wedstrijden gespeeld terwijl we er als t goed is al 5 hebben gedaan waarvan maar 1 verloren.
Wie moeten we vanavond allemaal uitnodigen??quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:44 schreef Heintje het volgende:
Voor iemand die vrijwillig berijd was niet te spelen zodat andere konden spelen krijg ik wel een hoop gelul over me heen hoor.
Maar ja, vanavond kan Goku niet dus kan ik gewoon weer mee doen.
Jep.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:00 schreef buffelmaster het volgende:
[..]
Wie moeten we vanavond allemaal uitnodigen??
Jij, jimmie, demon en twi?
waren tegen terror squad (uit- en thuis) op dezelfde avond en die tellen dus niet meer meequote:Op woensdag 20 juni 2007 11:59 schreef Aregon het volgende:
Oh oke het was juist team phoebe en terrorsquad geloof ik, sorry
sorry kan er vanavond niet bij zijn.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:38 schreef aightZz het volgende:
Pizza hawaii is heerlijklBuffelmaster krijgt een slice, Darow een slice en ijsmeisje een slice.
Ik kom het zo brengen hoor!
Ijsmeis ik vroeg je wat (paar pagina's terug, je hebt nog niet erop gereageerd.![]()
Ik zal ff kijken of ik aanwezig bent morgen. Is achja, Dancin Rhino, Rayyvin aanwezig?
heeft iemand al iets gehoord of gezien wat de killers hebben besloten?quote:@ United Scum: ik heb gevraagd of de killers beide wedstrijden nog willen spelen maar de keus is aan hun.
ze hebben alleen tijd voor hun eigen wedstrijd vanavond. Ik weet niet of ze de andere willen inhalen, maar dat is aan hun de keus. Bespreek het met ze.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:40 schreef Galdemon het volgende:
[..]
heeft iemand al iets gehoord of gezien wat de killers hebben besloten?
Tsja problemen op Fuel depot. Alhoewel laatste ronde op fuel lachen was : heel mad jk bang bang clan taggen met smoke granaten, daardoor bleven wij nog even zo'n 10 seconden langer leven. Je zag echt niks door al het rookquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:07 schreef RobinhoReal het volgende:
Uitslag: Mad JK vs BANG-BANG-Clan:
Canals: 6-7
Fuel Depot: 1-7
Gridlock: 3-7
(Inderdaad.... een onverwachte uitslag, BANG-BANG-clan wint zonder HOST erg eenvoudig!)
Volgende keer doe ik gewoon weer meequote:Op woensdag 20 juni 2007 21:25 schreef twi het volgende:
Yup, en gewoon ingemaakt. Hoewel ik m.u.v. op Cannels zelf wel lekker speelde. Jammer, maar helaas. Volgende keer wij hostvoordeel en compleet als team is 't 7-0, 7-0, 7-0
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |