abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50467306
team phoebe ligt ook uit elkaar, rayvinn was daarvan iedere keer aanwezig dus misschien kan hij ipv van bmh mee doen en als er dan nog iemand mist neem je een invaller.
  donderdag 14 juni 2007 @ 22:19:12 #202
177194 aightZz
Lekkerrrrrrr Bonken!!
pi_50467384
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 22:08 schreef Dancin_Rhino het volgende:

[..]

tuurlijk niet ik vind je een schat.
sarcasisch bedoelt ofnie?
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 22:12 schreef ach het volgende:
Vandaag zei ik inderdaad niet veel, moe en i kzag al snel dat het niet ging werken vandaag dus ik had geen zin meer.

maar verder zeg ik wel waar ze zitten enzo. in tegenstelling tot aightzz die dat nog steeds vaak niet doet
Ik had idd ook geen zin om veel te praten want ik zag al bij het begin ook idd kut gaan. Ik zal het voortaan (als we samen nog doorspelen) jullie wel vertellen waar zitten
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 22:17 schreef buffelmaster het volgende:
team phoebe ligt ook uit elkaar, rayvinn was daarvan iedere keer aanwezig dus misschien kan hij ipv van bmh mee doen en als er dan nog iemand mist neem je een invaller.
Ik weet niet of hij actief is op ;t forummaar hij kan me op xbox live toevoegen (gamertag: aightZz) als we doorgaan natuurlijk.
pi_50467802
nee ik speel graag met ach ja en aightzz door !!!
En toen werd het huilen
Xbox360 gamertag : Buffeljezus
pi_50468011
alleen Dancin_Rhino kan ik niet uitstaan
  donderdag 14 juni 2007 @ 22:32:31 #205
177194 aightZz
Lekkerrrrrrr Bonken!!
pi_50468034
Dan spelen wij door met Dancin Rhino, achja, Darow en die gast uit Team Phoebe, die moet ons wel toevoegen op Xbox Live en ik wil dan weten wanneer de eerst volgende match is
pi_50468241
ik ga hem even een berichtje sturen
pi_50468408
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 22:32 schreef ach het volgende:
alleen Dancin_Rhino kan ik niet uitstaan
Dat komt door zijn irritante volksmuziek uit utrecht

Voor de rest valt ie wel mee, zo lang je niet tegen hem speelt me de hammerburst in het lvl
pi_50468603
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 22:40 schreef buffelmaster het volgende:

[..]

Dat komt door zijn irritante volksmuziek uit utrecht

Voor de rest valt ie wel mee, zo lang je niet tegen hem speelt me de hammerburst in het lvl
Haha, die knakkers op die bootjes! Echt geweldig!
Xbox 360 Gamertag: Buffeltjuh
pi_50469540
Heeft het nog wel zin om door te gaan als bijna alle teams uit elkaar vallen
Als ik even snel tel, tel ik max 4 ongewijzigde complete teams (correct me if im wrong).

Kijk het buffelteam wil wel invallen voor andere teams, maar hoe lang gaan jullie dat volhouden ?
pi_50469674
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 23:07 schreef Viro het volgende:
Heeft het nog wel zin om door te gaan als bijna alle teams uit elkaar vallen
Als ik even snel tel, tel ik max 4 ongewijzigde complete teams (correct me if im wrong).

Kijk het buffelteam wil wel invallen voor andere teams, maar hoe lang gaan jullie dat volhouden ?
Ik speel toch bijna elke avond GoW, dus ik houd het nog wel ff vol...
Alleen wordt m'n Forza daar dan een beetje door verwaarloosd
pi_50469969
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 23:11 schreef Timmetjuh. het volgende:

[..]

Ik speel toch bijna elke avond GoW, dus ik houd het nog wel ff vol...
Alleen wordt m'n Forza daar dan een beetje door verwaarloosd
Mijn mening : Forza is een homo spel, als je 180 rijdt likjt het wel of je fucking 30 gaat. Ik heb het snelheidsgevoel niet bij forza. Bij Colin Mcrea heb ik duidelijk wel het gevoel dat ik 200 km/u race over een baan. Snelheidsgevoel vind ik persoonlijk veel belangrijker dan een mooie beeld met een te gevoelig auto'tje

OT : Zo vind ik GoW 10 x beter dan RB6 las vegas. Ik wil gewoon knallen en geen fucking lastige missie's online spelen.
  donderdag 14 juni 2007 @ 23:46:52 #212
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_50471026
Ok. BMH bash party.

BMH is afschuwelijk want hij zegt altijd dat je iets "moet" doen. Wat dus ongelofelijk grote onzin is. Ten eerste vraag ik in iedere game of iemand een tactiek heeft ("wat gaan we doen?"). Naar mijn mening ben ik een van de beleefdste personen in het spel. Ik bedank mensen voor hulp en vraag vriendelijk of ze iets willen doen. Pas als ze iets niet doen en vervolgens geen andere tactiek of totaal niet communiseren word het voor mij onmogelijk om verder te spelen. Dit is een teamspel. In teams is er leiding nodig. Als ik niets zeg neemt vaak niemand de leiding op zich. Ik kan het absoluut niet hebben als er in een teamspel niet als een team word gespeeld. En als niemand de leiding neemt dan doe ik dat maar. Wil je dat ik anders speel? Neem dan de leiding. Zeg eens iets in het spel. Kom met een tactiek.

Enkel na een game hoor ik dit soort commentaar waaruit blijkt dat mensen het afschuwelijk vinden om met mij te spelen. Waarom zeg je dat niet gewoon in het spel? Ijsmeis is echt de enige persoon die ingame kritiek op mij uit. Dit vind ik fantastisch. Ik vind het spelen tegen haar dan ook altijd een leuke bezigheid omdat wij zoveel verschillen. Ik zeik over het spel (host advantage) en Ijsmeis zeikt vervolgens over mij. Zij zegt waar het op staat en gaat niet stil gamen en later op een forum even lekker haar mening geven.

Het is mij duidelijk dat mijn aanwezigheid in het spel en in deze topicreeks absoluut niet gewenst is.

[ Bericht 53% gewijzigd door BMH op 15-06-2007 00:14:58 ]
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  vrijdag 15 juni 2007 @ 01:09:18 #213
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_50473122
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 18:04 schreef Yurithemaster het volgende:
Hoeveel teams doen er nou nog mee dan en hoeveel wedstrijden moeten we spelen,
pi_50477779
dat heb ik even gemist

Er doen nog 8 teams mee en afhankelijk van welk team je bent moet je nu nog 9-13 wedstrijden spelen. Ik deel vanaf nu de wedstrijden in, ik maak geen speelschema meer. Ik zal vandaag de wedstrijden voor volgende week posten.

Dus hou het topic in de gaten
pi_50479731
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 23:46 schreef BMH het volgende:
Ok. BMH bash party.

BMH is afschuwelijk want hij zegt altijd dat je iets "moet" doen. Wat dus ongelofelijk grote onzin is. Ten eerste vraag ik in iedere game of iemand een tactiek heeft ("wat gaan we doen?"). Naar mijn mening ben ik een van de beleefdste personen in het spel. Ik bedank mensen voor hulp en vraag vriendelijk of ze iets willen doen. Pas als ze iets niet doen en vervolgens geen andere tactiek of totaal niet communiseren word het voor mij onmogelijk om verder te spelen. Dit is een teamspel. In teams is er leiding nodig. Als ik niets zeg neemt vaak niemand de leiding op zich. Ik kan het absoluut niet hebben als er in een teamspel niet als een team word gespeeld. En als niemand de leiding neemt dan doe ik dat maar. Wil je dat ik anders speel? Neem dan de leiding. Zeg eens iets in het spel. Kom met een tactiek.

Enkel na een game hoor ik dit soort commentaar waaruit blijkt dat mensen het afschuwelijk vinden om met mij te spelen. Waarom zeg je dat niet gewoon in het spel? Ijsmeis is echt de enige persoon die ingame kritiek op mij uit. Dit vind ik fantastisch. Ik vind het spelen tegen haar dan ook altijd een leuke bezigheid omdat wij zoveel verschillen. Ik zeik over het spel (host advantage) en Ijsmeis zeikt vervolgens over mij. Zij zegt waar het op staat en gaat niet stil gamen en later op een forum even lekker haar mening geven.

Het is mij duidelijk dat mijn aanwezigheid in het spel en in deze topicreeks absoluut niet gewenst is.
Het is ook niet erg dat iemand de leiding neemt . Maar bij jou vind ik de manier waarop irritant. Dat heb ik je al eens uitgelegd en ik ben waarempel niet eens de enige die het vindt ! Ik dacht werkelijk even dat het aan mij lag.

Jeweetwel. De eerste keer dat ik met je in een game kwam zei jij ineens "Zo, nu állemaal naar boven!!". En toen ging ik lekker naar beneden . Als je had gezegd "ik ga naar boven, wie gaat er mee?" ging ik mee naar boven.

Ik vond je toen een behoorlijk irritant arrogant mannetje .
Máár! Ik ben begin steeds meer aan je te wennen , maar toch luister ik nog steeds niet naar je .
  vrijdag 15 juni 2007 @ 11:08:18 #216
35662 Heintje
Gears of War.
pi_50479797
Ik begin er steeds meer aan te twijfelen of het wel een goed idee was om hier aan mee te doen.

Inmiddels zijn er al twee bij ons in het team die het druk hebben met verhuizing / verbouwing. Blijven er nog 4 over. En die hebben ook allemaal een leven dus die kunnen ook niet altijd.
Waardoor het vaak lastig gaat worden om 4 man te vinden.

Ook als ik hier lees dat teams juist heel erg camperig spelen werkt voor mij niet positief. Ik wil gewoon het level in rennen om zo snel mogelijk de ander dood te hebben (of dood gemaakt worden)
Gewoon een beetje een ruote kueze gok die de uitslag bepaald.
Niet dan afwachtende spelen.

Verder is er veel te veel onduidelijk heid over wie er nog wel mee doet en wie niet. En wanneer wat gespeeld moet worden. Het idee van het toernooi was leuk maar helaas heeft het niet echt goed uitgepakt.

Als de overige mensen van mijn team nog verder willen gaan zal ik ze zeker niet teleur stellen als ik kan, maar om ook het hoerenteam uit het toernooi te halen zou ik ook niet erg vinden.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 11:10:58 #217
35662 Heintje
Gears of War.
pi_50479878
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 11:05 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Het is ook niet erg dat iemand de leiding neemt . Maar bij jou vind ik de manier waarop irritant. Dat heb ik je al eens uitgelegd en ik ben waarempel niet eens de enige die het vindt ! Ik dacht werkelijk even dat het aan mij lag.

Jeweetwel. De eerste keer dat ik met je in een game kwam zei jij ineens "Zo, nu állemaal naar boven!!". En toen ging ik lekker naar beneden . Als je had gezegd "ik ga naar boven, wie gaat er mee?" ging ik mee naar boven.

Máár! Ik ben begin steeds meer aan je te wennen , maar toch luister ik nog steeds niet naar je .
Wat ook kut is aan GoW is dat je voor de game met acht man in de chat zit. Op het moment dat de game begint moet je al weten waar je heen wil, als je dan nog een route moet beslissen ben je al te laat.

Maar voor de game kan de tegenstander dat horen dus dat werkt ook niet.

Je zou vanaf de start tot dat iemand gewonnen heeft gewoon met 4 man in 1 chat moeten blijven om echt goed samen te kunnen spelen.
pi_50479909
Najah .

Eigenlijk zouden we een lijstje moeten maken met mensen die de volgende keer niet meer mee mogen doen, ofzo .
pi_50479948
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 11:10 schreef Heintje het volgende:

[..]

Wat ook kut is aan GoW is dat je voor de game met acht man in de chat zit. Op het moment dat de game begint moet je al weten waar je heen wil, als je dan nog een route moet beslissen ben je al te laat.

Maar voor de game kan de tegenstander dat horen dus dat werkt ook niet.

Je zou vanaf de start tot dat iemand gewonnen heeft gewoon met 4 man in 1 chat moeten blijven om echt goed samen te kunnen spelen.
Nou, ik weet niet hoe lang jij erover doet om te zeggen van "Zullen we naar <..> gaan?", maar dat duurt 'maar' 2 seconden?

En bij sommige maps weet ik vantevoren al waar we heen gaan .
  vrijdag 15 juni 2007 @ 11:16:18 #220
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_50480061
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 11:05 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Juist omdat jij een foute eerste indruk van mij hebt gekregen ga je constant mij tegen werken. Ook al vraag ik of je mee wilt gaan dan doe je het niet. Dan vind ik je net zo schuldig aan het verzieken van de teamgeest als mijn manier van orde bewaring.

Jij bent wel een persoon die zegt waar het op staat. En dat waardeer ik erg. Ik wou dat meer mensen zouden zeggen wat ze denken. Helaas doen veel te weinig mensen dat.

p.s. Je "Homo" opmerking begint mij wel te irriteren.
pi_50480078
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 11:16 schreef BMH het volgende:

[..]

Juist omdat jij een foute eerste indruk van mij hebt gekregen ga je constant mij tegen werken. Ook al vraag ik of je mee wilt gaan dan doe je het niet. Dan vind ik je net zo schuldig aan het verzieken van de teamgeest als mijn manier van orde bewaring.
Ik heb daarna bijna niet meer met je gespeeld BMH . Dus da kannie.

Edit: En daarnaast klooi ik wat af in player matches, dat moet iedereen zo onderhand nu wel weten .
  vrijdag 15 juni 2007 @ 11:18:43 #222
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_50480130
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 11:16 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Ik heb daarna bijna niet meer met je gespeeld BMH . Dus da kannie.

Edit: En daarnaast klooi ik wat af in player matches, dat moet iedereen zo onderhand nu wel weten .
Nodig me dan weer eens uit
pi_50480195
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 11:18 schreef BMH het volgende:

[..]

Nodig me dan weer eens uit
Ik speel bijna altijd ranked . En ik zie je btw niet meer zo veel online, kloptda?
pi_50480379
tacktiek of geen tacktiek.

als er een hammerburst in het level ligt komt het allemaal goed.
En toen werd het huilen
  vrijdag 15 juni 2007 @ 12:20:35 #225
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_50482188
Jimmie krijgt het druk met gehuizen inderdaad, en bigore hebben we er tussen gezet als opvulling, volgens mij weet hij geeneens dat dit topic bestaat, en ik heb hem nog nooit in een game met ons zien spelen.

En Twi en ik zijn het zat om iedere keer voor jan lul online te komen en te wachten.
Ik doe eigenlijk alleen nog mee omdat ik het lullig voor twi, heintje en goku vind, maar als 3 van de 4 man van ons team al aangeeft dat ze er nog weinig zin in hebben dan neem ik aan de Goku er ook wel mee akkoord gaat.
En jimmie krijgt het te druk dus en bigore deed al niet mee dus van 5 van de 6 van het hele plaatje weten we het al.
Dus goku het is aan jou, doorgaan of stoppen? als jij er mee door wilt gaan dan blijf ik ook wel doorspelen
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 11:16 schreef BMH het volgende:

[..]

Jij bent wel een persoon die zegt waar het op staat. En dat waardeer ik erg. Ik wou dat meer mensen zouden zeggen wat ze denken. Helaas doen veel te weinig mensen dat.
Doe ik ook, heeft me tot nu toe 2 bans opgeleverd
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_50482789
Ok dat was dus het duck or die team.
(dat zei Dancin_rhino dus gister via de private chat, snapte er helemaal niks van)
Wat betreft mijn GoW disc; ik kan hier helemaal niks over zeggen, kwestie van wachten. Heb al met de klantenservice gebeld maar deze kon mij niks zeggen over de status ervan. Maar bij wie zit ik nu in het team, of doe ik door het uiteenvallen van het team automatisch niet meer mee?
  vrijdag 15 juni 2007 @ 12:39:31 #227
35662 Heintje
Gears of War.
pi_50482799
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 12:20 schreef Gamedemon het volgende:
Dus goku het is aan jou, doorgaan of stoppen? als jij er mee door wilt gaan dan blijf ik ook wel doorspelen
pi_50482993
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 12:39 schreef Darow het volgende:
(dat zei Dancin_rhino dus gister via de private chat, snapte er helemaal niks van)
Wat betreft mijn GoW disc; ik kan hier helemaal niks over zeggen, kwestie van wachten. Heb al met de klantenservice gebeld maar deze kon mij niks zeggen over de status ervan. Maar bij wie zit ik nu in het team, of doe ik door het uiteenvallen van het team automatisch niet meer mee?
Tandpasta op de disc smeren, daarna schoonvegen met een droog doek. Als het goed is kan je je disc weer gebruiken. Maat van mij heeft zo zijn GoW disc "gerepareerd".
pi_50483177
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 12:46 schreef Viro het volgende:

[..]

Tandpasta op de disc smeren, daarna schoonvegen met een droog doek. Als het goed is kan je je disc weer gebruiken. Maat van mij heeft zo zijn GoW disc "gerepareerd".
Heb em 2 weken geleden al opgestuurd, na tandpasta, autowax en dergelijke geprobeerd te hebben. Er zat met al die rotzooi erop te smeren wel progressie in, eerst kwam ik niet verder dan het hoofdmenu en vervolgens kwam ik zelfs al in een match( voor 2 sec.).
pi_50484795
Na zojuist een nieuw record te hebben gevestigd in het openen van een envelop kan ik met een big smile zeggen dat ik weer GoW bezitter ben.
pi_50484905
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 12:39 schreef Darow het volgende:
Volgens mij bestaat het team nog steeds
pi_50486856
ja , ach ja , darow , aightzz en ik
En toen werd het huilen
  vrijdag 15 juni 2007 @ 15:14:43 #233
55260 Rayyvin
Back again
pi_50488667
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 22:19 schreef aightZz het volgende:

Ik weet niet of hij actief is op ;t forummaar hij kan me op xbox live toevoegen (gamertag: aightZz) als we doorgaan natuurlijk.
Ik ben wel actief in het forum, maar ik post alleen niet zoveel. Ik heb jou i.i.g. toegevoegd aan de friendlist. Die anderen doe ik vanavond wel.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 18:00:29 #234
117680 JelleS
film- en muziekreviewer
pi_50494143
Wanneer beginnen de wedstrijden eigenlijk?
  vrijdag 15 juni 2007 @ 19:10:46 #235
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_50496224
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 18:00 schreef JelleS het volgende:
Wanneer beginnen de wedstrijden eigenlijk?
Anderhalve week geleden
pi_50496853
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 11:08 schreef Heintje het volgende:
Ik begin er steeds meer aan te twijfelen of het wel een goed idee was om hier aan mee te doen.

Inmiddels zijn er al twee bij ons in het team die het druk hebben met verhuizing / verbouwing. Blijven er nog 4 over. En die hebben ook allemaal een leven dus die kunnen ook niet altijd.
Waardoor het vaak lastig gaat worden om 4 man te vinden.

Ook als ik hier lees dat teams juist heel erg camperig spelen werkt voor mij niet positief. Ik wil gewoon het level in rennen om zo snel mogelijk de ander dood te hebben (of dood gemaakt worden)
Gewoon een beetje een ruote kueze gok die de uitslag bepaald.
Niet dan afwachtende spelen.

Verder is er veel te veel onduidelijk heid over wie er nog wel mee doet en wie niet. En wanneer wat gespeeld moet worden. Het idee van het toernooi was leuk maar helaas heeft het niet echt goed uitgepakt.

Als de overige mensen van mijn team nog verder willen gaan zal ik ze zeker niet teleur stellen als ik kan, maar om ook het hoerenteam uit het toernooi te halen zou ik ook niet erg vinden.
Sorry Heintje, maar de reden dat er camperig gespeeld wordt, vind ik absoluut geen reden om te stoppen. Dat is echt bullshit.
Iedereen zegt onderhand al weken dat wij (Buffels) alleen maar zitten te campen (al denkt ons team daar anders over), waarom doet niemand daar dan iets aan? Het enige wat er gedaan wordt is zeuren..
Waarom zouden wij onze hele speelstijl om gaan gooien omdat een ander team zo graag aanvallend speelt? In tegendeel zelfs. Wij hebben dan zoiets van 'laat ze maar komen'.

En als je toch al weet dat het qua tijd moeilijk gaat worden met spelen, waarom meldt je je dan überhaubt aan?
De hele toernooi opzet is veranderd, vooral door het gezeur van het Hoerenteam en nou er net een weekje is gespeeld met de nieuwe opzet, komen jullie er ineens mee aankakken dat jullie toch niet meer willen spelen. Sorry, maar dat vind ik laf.. Vooral als je dan ook nog eens aankomt met die vage reden dat er 'camperig' gespeeld wordt, al is dat dan niet de hoofdreden.

Nee, van jou had ik wel anders verwacht, ook al heb je er na alle tegenslagen misschien geen zin meer in.
pi_50498974
yeah, buffel for the win. hij is net zo dodelijk als een hammerburst !!!
En toen werd het huilen
pi_50499815
Nou, we zijn niet eens met de nieuwe opzet bezig toch? Die gaat maandag toch pas écht van start?

En die is niet alleen gestart vanwege het hoerenteam, dat is onzin. Die is voornamelijk gestart vanwege het uitvallen van een aantal teams.

Als het hoerenteam ermee kapt vind ik dat wel erg jammer ja, aangezien we met de nieuwe opzet gaan starten. Waarom zou je het dan niet nog een kansje geven?

En áls de reden inderdaad is omdat wij zogenaamd teveel campen (ik vind overigens van niet, bij feul depot staat altijd iedereen aan zijn kant en op een gegeven moment gaan beide teams vaak naar het midden, zo ook wij), dan vind ik dat inderdaad een beetje een kansloze reden . Aangezien we nog niet eens tegen het Hoerenteam hebben gespeeld.
pi_50512319
Ok, ik post vanavond de wedstrijden voor volgende week (gister is het niet helemaal gelukt, was pas 00.30 thuis ipv de gedachte 22.00 uur). Hoerenteam de genoemde redenen voor een deel van het team komen als het goed is niet meer voor. Alle teams die meedoen hebben tot nu toe elke wedstrijd gespeeld, tevens campen dat gebeurt in onmogelijke situatie. Ik weet niet hoe jij het bedenkt, maar als je een wedstrijd wilt winnen heeft het geen nut om als enige persoon (indien je daarvan op de hoogte bent ) als een gek tegen drie man in te gaan lopen, maar dat is dan mijn mening en ik heb het andere teams ook zien doen. Maar goed laat vanavond even weten of jullie nog mee doen want ik moet er wel rekening mee houden.
pi_50515311
Hoeveel teams zijn er nu nog over, stuk of 6? Zou het dan misschien beter zijn om 2 ipv 3 matches in de week te spelen ( wel natuurlijk op de voorwaarde dat de teams die er nu nog zijn ook blijven) Anders ben je in 2 weken klaar.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 12:27:02 #241
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50516097
Liever in 2 weken klaar voordat er nog meer teams afhaken.
pi_50516265
Dus je doet nog mee twi ?
pi_50516628
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 12:39 schreef Heintje het volgende:

[..]
Rielekst joh, ik was gister aan het werk, gisteravond geen tijd gehad. Bij deze dus reactie: ik vind het wel leuk om door te gaan, maar niet met 2 spelers. Als we gewoon met zn vieren doorgaan (twi, GD, heintje, ik), en af en toe missch. 3, hoor je mij niet klagen
Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
  zaterdag 16 juni 2007 @ 12:48:07 #244
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_50516668
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 12:46 schreef GokuSFE het volgende:

[..]

Rielekst joh, ik was gister aan het werk, gisteravond geen tijd gehad. Bij deze dus reactie: ik vind het wel leuk om door te gaan, maar niet met 2 spelers. Als we gewoon met zn vieren doorgaan (twi, GD, heintje, ik), en af en toe missch. 3, hoor je mij niet klagen
Ok, dan blijf ik ook
pi_50516684
.

Drama om niks dus .
  zaterdag 16 juni 2007 @ 12:52:06 #246
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_50516768
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 12:48 schreef ijsmeis het volgende:
.

Drama om niks dus .
Nee ik heb gezegd dat als goku niet door wilt dat het voor mij ook niet meer hoeft.
Goku geeft aan door te willen en ik houd me aan mijn woord.
Alleen als de volgende match weer niet doorgaat op het laatste moment dan kap ik er echt mee.
pi_50516797
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 12:52 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Nee ik heb gezegd dat als goku niet door wilt dat het voor mij ook niet meer hoeft.
Goku geeft aan door te willen en ik houd me aan mijn woord.
Alleen als de volgende match weer niet doorgaat op het laatste moment dan kap ik er echt mee.
Ik doelde ook niet per se op jou . Meer op Heintje eigenlijk en de reacties daar op (Timmetjuh., ik en de rest)
  zaterdag 16 juni 2007 @ 16:32:24 #248
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50521623
Ik ga ook gewoon door hoor, en vind het geen probleem om met 3 te spelen af en toe. Tegen Phoebe leek het erop of we zelfs met z'n 2'en aan moesten treden, en zelfs dat had geen punt geweest voor een keertje.
quote:
De hele toernooi opzet is veranderd, vooral door het gezeur van het Hoerenteam
Je bedoelt natuurlijk dankzij het gezeur van het Hoerenteam, anders hadden we tot in de eeuwigheid met allerlei verschillende invallerteams en andere crea-bea oplossingen moeten aanklooien.

[ Bericht 47% gewijzigd door twi op 16-06-2007 16:38:04 ]
pi_50521775
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 16:32 schreef twi het volgende:
Ik ga ook gewoon door hoor, en vind het geen probleem om met 3 te spelen af en toe. Tegen Phoebe leek het erop of we zelfs met z'n 2'en aan moesten treden, en zelfs dat had geen punt geweest voor een keertje.
[..]

Je bedoelt natuurlijk dankzij het gezeur van het Hoerenteam, anders hadden we tot in de eeuwigheid met allerlei verschillende invallerteams en andere crea-bea oplossingen moeten aanklooien.
Nee, ik bedoel gewoon door het gezeur. Zoals ik het zeg..

Maar wel mooi dat jullie toch willen doorspelen
  zaterdag 16 juni 2007 @ 16:46:46 #250
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_50521920
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 16:40 schreef Timmetjuh. het volgende:

[..]

Nee, ik bedoel gewoon door het gezeur. Zoals ik het zeg..

Maar wel mooi dat jullie toch willen doorspelen
De arrogantie
pi_50523817
er zijn nog 8 teams over. Ik ga na het eten het schema voor volgende week in elkaar zetten. Ik doe drie wedstrijden per week. En aan jullie even snel de vraag, moet ik vaste data kiezen of zal ik doen:

Wedstrijd 1: maandag of dinsdag
Wedstrijd 2: woensdag of donderdag
Wedstrijd 3: donderdag, vrijdag of zondag

En dan beslissen de teams onderling welke dag het wordt. Misschien om daar nog niet te veel problemen mee te krijgen is het handig als we voor de tweede optie kiezen om die niet aanstaande week, maar pas die week daarna in te voeren. Dan post ik dat schema wat eerder zodat er op tijd overlegd kan worden. Gaarne even snel reageren wat jullie voorkeur heeft.
pi_50527111
Wedstrijden voor volgende week:

Maandag:

BANG-BANG-Clan (host) vs Buffelteam
Hoerenteam (host) vs Duck or Die
United Scum (host) vs Killers
Mad JK (host) vs De booswigteklup

Woensdag

Duck or Die (host) vs De booswigteklup
Buffelteam (host) vs Hoerenteam
Killers (host) vs United Scum
Mad JK (host) vs BANG-BANG-Clan

Zondag

United Scum (host) vs Buffelteam
Hoerenteam (host) vs Killers
Duck or Die (host) vs Mad JK
BANG-BANG-Clan (host) vs De booswigteklup

Als een team een dag niet kan geef het dan op tijd door, dan probeer ik die wedstrijd te verplaatsen!!
pi_50542021
Ik kan woensdag niet, zijn er nog spelers die nog mee willen doen. Wij hebben er op dit moment 4, dus er kan nog 1 bij.
pi_50546013
rayyvin zit er bij jullie bij darow
  zondag 17 juni 2007 @ 19:54:22 #255
177194 aightZz
Lekkerrrrrrr Bonken!!
pi_50553409
Wedstrijden zijn om 20:00 toch? dan kan ik wel
  zondag 17 juni 2007 @ 20:24:09 #256
106302 mustisuc
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_50554498
zou de wedstrijd van United Scum tegen Killers op maandag ook kunnen worden verplaatst naar dinsdag?
bedankt alvast
pi_50557674
quote:
Op zondag 17 juni 2007 20:24 schreef mustisuc het volgende:
zou de wedstrijd van United Scum tegen Killers op maandag ook kunnen worden verplaatst naar dinsdag?
bedankt alvast
Ik heb hem even een msg gestuurd
  zondag 17 juni 2007 @ 22:32:51 #258
106302 mustisuc
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_50559532
quote:
Op zondag 17 juni 2007 21:51 schreef buffelmaster het volgende:

[..]

Ik heb hem even een msg gestuurd
ok thnx
  maandag 18 juni 2007 @ 09:17:09 #259
35662 Heintje
Gears of War.
pi_50567941
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 19:29 schreef Timmetjuh. het volgende:

[..]

Sorry Heintje, maar de reden dat er camperig gespeeld wordt, vind ik absoluut geen reden om te stoppen. Dat is echt bullshit.
Iedereen zegt onderhand al weken dat wij (Buffels) alleen maar zitten te campen (al denkt ons team daar anders over), waarom doet niemand daar dan iets aan? Het enige wat er gedaan wordt is zeuren..
Waarom zouden wij onze hele speelstijl om gaan gooien omdat een ander team zo graag aanvallend speelt? In tegendeel zelfs. Wij hebben dan zoiets van 'laat ze maar komen'.

En als je toch al weet dat het qua tijd moeilijk gaat worden met spelen, waarom meldt je je dan überhaubt aan?
De hele toernooi opzet is veranderd, vooral door het gezeur van het Hoerenteam en nou er net een weekje is gespeeld met de nieuwe opzet, komen jullie er ineens mee aankakken dat jullie toch niet meer willen spelen. Sorry, maar dat vind ik laf.. Vooral als je dan ook nog eens aankomt met die vage reden dat er 'camperig' gespeeld wordt, al is dat dan niet de hoofdreden.

Nee, van jou had ik wel anders verwacht, ook al heb je er na alle tegenslagen misschien geen zin meer in.
Ik vind het zeker wel iets om mee te nemen.
Ik doe voor de lol mee aan dit toernooi, als er dan erg 'saai' gespeeld wordt is er voor mij niet veel meer te halen in het team.

En voor de rest:
Dit toernooi is niet het eninge dat stroef gaat op het moment in mijn leven, en dat kan ik niet echt meer aan.

Maar ik zal de wedstrijden die ik moet spelen gewoon spelen hoor, als ik kan tenminste.
pi_50567976
Je weet niet eens of we camperig spelen:
quote:
Ook als ik hier lees dat teams juist heel erg camperig spelen werkt voor mij niet positief.
Je leest het van twee mensen.
pi_50570991
Ok wij moeten tegen het hoerenteam, jullie hosten. Voor de zekerheid: tijd is 2000? Welke maps of is dat een verassing?
  maandag 18 juni 2007 @ 11:28:15 #262
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50571158
Geen idee welke maps, we hebben niet speciaal erop zitten oefenen. Mansion is de thuismap, dus hou rekening met in elk geval die. En als 't aan mij ligt iets van Mausoleum en Subway erbij.
pi_50571673
Subway mij goed maar als ik het me goed herinner heeft een aantal teammates die nieuwe maps niet.
pi_50571777
Nieuwe maps ga ik niet spelen want die heb ik pas en heb ik nog helemaal niet gespeeld
pi_50571780
ach ja heeft de nieuwe maps niet dus dat kan niet twi
  maandag 18 juni 2007 @ 11:50:33 #266
35662 Heintje
Gears of War.
pi_50571915
quote:
Op maandag 18 juni 2007 11:46 schreef buffelmaster het volgende:
ach ja heeft de nieuwe maps niet dus dat kan niet twi
Waarschijnlijk heb je de post boven je post nog niet gelezen.

Welke maps het gaan worden weet ik zo niet. Mansion is wel duidelijk. Maar voor de rest...
Zien we vanavond wel denk ik.
pi_50572299
quote:
Op maandag 18 juni 2007 11:50 schreef Heintje het volgende:

[..]

Welke maps het gaan worden weet ik zo niet. Mansion is wel duidelijk. Maar voor de rest...
op hetzelfde tijdstip gepost

Maar laatste keer dat ik hem erover sprak had hij ze nog niet. Maar hij kon niet achter blijven bij de rest dus ik begrijp de aanschaf wel
pi_50572699
quote:
Op maandag 18 juni 2007 11:50 schreef Heintje het volgende:

[..]

Liever geen nieuwe maps dus, als je dat wel doet laat het dan even weten want dan speel ik niet mee en kunnen we nog een vervanger zoeken.
  maandag 18 juni 2007 @ 12:23:18 #269
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_50572920
quote:
Op maandag 18 juni 2007 11:28 schreef twi het volgende:
Geen idee welke maps, we hebben niet speciaal erop zitten oefenen. Mansion is de thuismap, dus hou rekening met in elk geval die. En als 't aan mij ligt iets van Mausoleum en Subway erbij.
Ik vind het allemaal best
  maandag 18 juni 2007 @ 12:24:11 #270
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_50572942
quote:
Op maandag 18 juni 2007 11:46 schreef ach het volgende:
Nieuwe maps ga ik niet spelen want die heb ik pas en heb ik nog helemaal niet gespeeld
Ik heb subway 1 keer gespeeld en bullet marsch 2 keer, en ik ga er ook niet moeilijk over doen.
Zolang je me kereltjes geeft waar ik mijn shotgun in leeg kan pompen vind ik het best
pi_50574449
Ik ben een diva met eisen
pi_50574813
hallo allemal waar blijven die Tussenstand?
pi_50574917
Kan de Mad JK en De booswigteklup van vandaag naar half negen verplaatst worden?
  maandag 18 juni 2007 @ 13:44:18 #274
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50575650
De hostende ploeg host toch sowieso de maps waarvan zij denken de beste kans te hebben omdat die ze het meeste ligt, of de tegenstander niet ligt? Als een andere partij daar moeite mee heeft, dan is die tactiek blijkbaar geslaagd.
pi_50576965
quote:
Op maandag 18 juni 2007 13:44 schreef twi het volgende:
De hostende ploeg host toch sowieso de maps waarvan zij denken de beste kans te hebben omdat die ze het meeste ligt, of de tegenstander niet ligt? Als een andere partij daar moeite mee heeft, dan is die tactiek blijkbaar geslaagd.
Zolang je maar ruim van te voren zegt of je die nieuwe host of niet vind ik het best, dan doe ik niet mee. Ik heb geen zin om ook nog eens de helft van de tijd te lopen zoeken waar ik nou heenmoet.
  maandag 18 juni 2007 @ 14:20:44 #276
167456 JimmieTheSaint
This white powder
pi_50576981
Ik vind het zowieso een beetje vreemd dat iemand die serieus aan een GoW toernooi mee wil doen niet alle maps heeft.
On my sleeve.....
  maandag 18 juni 2007 @ 14:39:11 #277
35662 Heintje
Gears of War.
pi_50577658
quote:
Op maandag 18 juni 2007 14:20 schreef ach het volgende:

[..]

Zolang je maar ruim van te voren zegt of je die nieuwe host of niet vind ik het best, dan doe ik niet mee. Ik heb geen zin om ook nog eens de helft van de tijd te lopen zoeken waar ik nou heenmoet.
Met die instelling leer je de maps natuurlijk nooit.
Dan had je ze trouwens ook niet hoeven te kopen als je ze toch niet wil spelen.
  maandag 18 juni 2007 @ 14:43:15 #278
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50577790
Dan neem je van 19.30 tot 20.00 toch even de tijd om die levels te doorlopen? Zo uitgebreid is dat level nu ook niet.
pi_50578707
quote:
Op maandag 18 juni 2007 14:20 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Ik vind het zowieso een beetje vreemd dat iemand die serieus aan een GoW toernooi mee wil doen niet alle maps heeft.
Zo serieus is dit toernooi nou ook weer niet, want hoeveel teams zijn er nu al afgevallen en wat is de prijs?

Tevens :
- Nieuwe maps mogen worden gespeeld indien alle deelnemende personen beschikken over de maps (merendeel van de mensen die ik ken hebben ze al of gaan ze nog aanschaffen dus dit wordt waarschijnlijk geen probleem)
Das dus niet het geval.
  maandag 18 juni 2007 @ 15:09:12 #280
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50578780
Als een van jullie de maps niet heeft, dan wordt er uiteraard niet op gespeeld. Alleen achja stond in de OP genoemd als iemand die de maps niet heeft, maar die heeft ze gekocht.
pi_50578938
Ik vind dat de nieuwe levels echt stom zijn.
Ik heb er echt spijt van dat ik ze heb gekocht.
En toen werd het huilen
pi_50581384
jo, vanwege disc problemen stap ik uit dit toernooi. Excuses hiervoor maar krijg nu weer bij mijn 5 dagen oude GoW disc een dics unreadable error. Herdoor zal ik weer mijn xbox een tijdje kwijt zijn en natuurlijk ook mijn GoW disc.
  maandag 18 juni 2007 @ 16:36:30 #283
106302 mustisuc
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_50582024
killers hebben voor vanavond gewonnen, we kunnen gewoon niet spelen
pi_50582476
quote:
Op maandag 18 juni 2007 15:13 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Ik vind dat de nieuwe levels echt stom zijn.
Ik heb er echt spijt van dat ik ze heb gekocht.
het is lullig voor je dat ze geen hammerburst hebben in de nieuwe levels

@Darow, balen man, maar ligt het dan wel aan de dvd :S

@musticus: kan niemand of een deel van de mensen niet??
  maandag 18 juni 2007 @ 16:49:42 #285
167456 JimmieTheSaint
This white powder
pi_50582524
quote:
Op maandag 18 juni 2007 15:07 schreef Darow het volgende:

[..]

Zo serieus is dit toernooi nou ook weer niet, want hoeveel teams zijn er nu al afgevallen en wat is de prijs?
"Serieus deelnemen aan een toernooi" en "aan een serieus toernooi deelnemen" zijn 2 verschillende dingen.
On my sleeve.....
pi_50582981
quote:
Op maandag 18 juni 2007 16:49 schreef JimmieTheSaint het volgende:

[..]

"Serieus deelnemen aan een toernooi" en "aan een serieus toernooi deelnemen" zijn 2 verschillende dingen.
whatever....

@buffelmaster, ja want andere spellen doet het wel. Baal er echt dik van, disc is nog geen 5 dagen oud, hij is 1 keer uit de xbox geweest gister omdat ik een film wou kijken. Vervolgens dacht ik net, ff wat oefenen voor vanavond en dan krijg je weer die shit.

Overigens,een vraagje over de dvd drive, draait ie bij jullie constant op volle toeren of stopt ie er af en toe ook gewoon mee.
Dat viel me wel op bij de xbox wat ik heb gekregen na de reparatie, hij stopte er af en toe gewoon mee, vervolgens verwachtte ik een unreadable disc error maar even later draaide ie weer op volle toeren.
  maandag 18 juni 2007 @ 17:16:24 #287
106302 mustisuc
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_50583435
3 van de 5 mensen niet
pi_50583628
quote:
Op maandag 18 juni 2007 17:02 schreef Darow het volgende:

[..]

whatever....

@buffelmaster, ja want andere spellen doet het wel. Baal er echt dik van, disc is nog geen 5 dagen oud, hij is 1 keer uit de xbox geweest gister omdat ik een film wou kijken. Vervolgens dacht ik net, ff wat oefenen voor vanavond en dan krijg je weer die shit.

Overigens,een vraagje over de dvd drive, draait ie bij jullie constant op volle toeren of stopt ie er af en toe ook gewoon mee.
Dat viel me wel op bij de xbox wat ik heb gekregen na de reparatie, hij stopte er af en toe gewoon mee, vervolgens verwachtte ik een unreadable disc error maar even later draaide ie weer op volle toeren.
offtipc maar mijne doet dat ook, ben ook altijd langer bezig met laden dan de rest

Ik doe nu ook mee onder voobehoud want ik kreeg ineens migraine Eerst even zien of het om 2000u nog steeds zo is. De map niet kennen is dan niet zo heel erg maar nu zie ik aan de rechterkant helemaal nisk
pi_50583772
regelen jullie wel dat rayvinn of iemand anders invalt dan
pi_50584252
quote:
Op maandag 18 juni 2007 13:24 schreef UWGcrew_Amarant het volgende:
Kan de Mad JK en De booswigteklup van vandaag naar half negen verplaatst worden?
Tuurlijk , de helft van mijn team kijk naar de gouden kooi, dus due zijn pas om 20.05 online
pi_50584354
kan iemand bij ons nog in vallen
En toen werd het huilen
  maandag 18 juni 2007 @ 18:19:04 #292
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50585396
achja, aightZz, BMHlive, Dancin Rhino en Darow

Dat wordt vanavond dus weer niet spelen?
  maandag 18 juni 2007 @ 18:26:34 #293
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_50585597
Ik vind dat we de wedstrijd gewoon uit kunnen stellen naar woensdag dan spelen we sowieso al de return dus kunnen we net zo goed de wedstrijd van vandaag er achter aan doen
pi_50586762
quote:
Op maandag 18 juni 2007 18:19 schreef twi het volgende:
achja, aightZz, BMHlive, Dancin Rhino en Darow

Dat wordt vanavond dus weer niet spelen?
wel rrayvin en criminal vallen in
En toen werd het huilen
  maandag 18 juni 2007 @ 19:18:10 #295
177194 aightZz
Lekkerrrrrrr Bonken!!
pi_50587241
Ik ben er vanavond wel maar pas om 20:05 ofzo, ik kijk dan gouden kooi
pi_50587817
Gamedemon en ik zitten vast in een game (hoerenteam). Als de andere leden van ons team zich ook willen melden zo? *ahem, twi, heintje, of jimmie...*
Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
pi_50590570
Kutmatch.
pi_50592221
Hoerteam - Duck or Die
Mausuleum 7 5
Mansion 5 - 7
Fuel Depot 5 - 7
En toen werd het huilen
  maandag 18 juni 2007 @ 21:21:07 #299
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50592262
Inderdaad een kutmatch, met name door het enorm laffe spel en laffe reacties van aightZz. Dancing Rhino was er wel relaxed over

Maar verder verdiend verloren van een half Duck or Die team, al kon ik Kronos nou niet echt plaatsen als FOK!User. Wie is dat?
pi_50592746
quote:
Op maandag 18 juni 2007 21:21 schreef twi het volgende:
Inderdaad een kutmatch, met name door het enorm laffe spel en laffe reacties van aightZz. Dancing Rhino was er wel relaxed over

Maar verder verdiend verloren van een half Duck or Die team, al kon ik Kronos nou niet echt plaatsen als FOK!User. Wie is dat?
Wat versta je onder laf spel dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')