quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:20 schreef Gamedemon het volgende:
Dus goku het is aan jou, doorgaan of stoppen? als jij er mee door wilt gaan dan blijf ik ook wel doorspelen
Tandpasta op de disc smeren, daarna schoonvegen met een droog doek. Als het goed is kan je je disc weer gebruiken. Maat van mij heeft zo zijn GoW disc "gerepareerd".quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:39 schreef Darow het volgende:
Ok dat was dus het duck or die team.
(dat zei Dancin_rhino dus gister via de private chat, snapte er helemaal niks van)
Wat betreft mijn GoW disc; ik kan hier helemaal niks over zeggen, kwestie van wachten. Heb al met de klantenservice gebeld maar deze kon mij niks zeggen over de status ervan. Maar bij wie zit ik nu in het team, of doe ik door het uiteenvallen van het team automatisch niet meer mee?
Heb em 2 weken geleden al opgestuurd, na tandpasta, autowax en dergelijke geprobeerd te hebben. Er zat met al die rotzooi erop te smeren wel progressie in, eerst kwam ik niet verder dan het hoofdmenu en vervolgens kwam ik zelfs al in een match( voor 2 sec.).quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:46 schreef Viro het volgende:
[..]
Tandpasta op de disc smeren, daarna schoonvegen met een droog doek. Als het goed is kan je je disc weer gebruiken. Maat van mij heeft zo zijn GoW disc "gerepareerd".
Volgens mij bestaat het team nog steedsquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:39 schreef Darow het volgende:
Ok dat was dus het duck or die team.
(dat zei Dancin_rhino dus gister via de private chat, snapte er helemaal niks van)
Wat betreft mijn GoW disc; ik kan hier helemaal niks over zeggen, kwestie van wachten. Heb al met de klantenservice gebeld maar deze kon mij niks zeggen over de status ervan. Maar bij wie zit ik nu in het team, of doe ik door het uiteenvallen van het team automatisch niet meer mee?
Ik ben wel actief in het forum, maar ik post alleen niet zoveel. Ik heb jou i.i.g. toegevoegd aan de friendlist. Die anderen doe ik vanavond wel.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:19 schreef aightZz het volgende:
Ik weet niet of hij actief is op ;t forummaar hij kan me op xbox live toevoegen (gamertag: aightZz) als we doorgaan natuurlijk.
Anderhalve week geledenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:00 schreef JelleS het volgende:
Wanneer beginnen de wedstrijden eigenlijk?
Sorry Heintje, maar de reden dat er camperig gespeeld wordt, vind ik absoluut geen reden om te stoppen. Dat is echt bullshit.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:08 schreef Heintje het volgende:
Ik begin er steeds meer aan te twijfelen of het wel een goed idee was om hier aan mee te doen.
Inmiddels zijn er al twee bij ons in het team die het druk hebben met verhuizing / verbouwing. Blijven er nog 4 over. En die hebben ook allemaal een leven dus die kunnen ook niet altijd.
Waardoor het vaak lastig gaat worden om 4 man te vinden.
Ook als ik hier lees dat teams juist heel erg camperig spelen werkt voor mij niet positief. Ik wil gewoon het level in rennen om zo snel mogelijk de ander dood te hebben (of dood gemaakt worden)
Gewoon een beetje een ruote kueze gok die de uitslag bepaald.
Niet dan afwachtende spelen.
Verder is er veel te veel onduidelijk heid over wie er nog wel mee doet en wie niet. En wanneer wat gespeeld moet worden. Het idee van het toernooi was leuk maar helaas heeft het niet echt goed uitgepakt.
Als de overige mensen van mijn team nog verder willen gaan zal ik ze zeker niet teleur stellen als ik kan, maar om ook het hoerenteam uit het toernooi te halen zou ik ook niet erg vinden.
Rielekst joh, ik was gister aan het werk, gisteravond geen tijd gehad. Bij deze dus reactie: ik vind het wel leuk om door te gaan, maar niet met 2 spelers. Als we gewoon met zn vieren doorgaan (twi, GD, heintje, ik), en af en toe missch. 3, hoor je mij niet klagenquote:
Ok, dan blijf ik ookquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:46 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Rielekst joh, ik was gister aan het werk, gisteravond geen tijd gehad. Bij deze dus reactie: ik vind het wel leuk om door te gaan, maar niet met 2 spelers. Als we gewoon met zn vieren doorgaan (twi, GD, heintje, ik), en af en toe missch. 3, hoor je mij niet klagen
Nee ik heb gezegd dat als goku niet door wilt dat het voor mij ook niet meer hoeft.quote:
Ik doelde ook niet per se op jouquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Nee ik heb gezegd dat als goku niet door wilt dat het voor mij ook niet meer hoeft.
Goku geeft aan door te willen en ik houd me aan mijn woord.
Alleen als de volgende match weer niet doorgaat op het laatste moment dan kap ik er echt mee.
Je bedoelt natuurlijk dankzij het gezeur van het Hoerenteam, anders hadden we tot in de eeuwigheid met allerlei verschillende invallerteams en andere crea-bea oplossingen moeten aanklooien.quote:De hele toernooi opzet is veranderd, vooral door het gezeur van het Hoerenteam
Nee, ik bedoel gewoon door het gezeur. Zoals ik het zeg..quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:32 schreef twi het volgende:
Ik ga ook gewoon door hoor, en vind het geen probleem om met 3 te spelen af en toe. Tegen Phoebe leek het erop of we zelfs met z'n 2'en aan moesten treden, en zelfs dat had geen punt geweest voor een keertje.
[..]
Je bedoelt natuurlijk dankzij het gezeur van het Hoerenteam, anders hadden we tot in de eeuwigheid met allerlei verschillende invallerteams en andere crea-bea oplossingen moeten aanklooien.
De arrogantiequote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:40 schreef Timmetjuh. het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel gewoon door het gezeur. Zoals ik het zeg..
Maar wel mooi dat jullie toch willen doorspelen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |