Rechtermuisknop op taakbalk -> taakbalk vergrendelen.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:05 schreef Diemux het volgende:
[img=578xnull]http://i24.photobucket.com/albums/c20/diemux/desktop-1.jpg[/img]
Wtf? Als ik het uiterlijk van mac osX nou mooier vind, wat loop je nou te zeiken man.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:12 schreef Wouser het volgende:
[..]
Sorry maar dit moet...
Wannebee mac kneusje![]()
hier ga je toch scheel van kijkenquote:Op maandag 18 juni 2007 21:31 schreef fransbreda het volgende:
deel 4![]()
Pimp hier met je desktop #3
[afbeelding]
Dat bepaal ik zelf welquote:Op maandag 18 juni 2007 22:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Rechtermuisknop op taakbalk -> taakbalk vergrendelen.
gunstig! waar heb je die vandaan? (wallpapert bedoel ik hequote:
Lol! Jason brengt ons wederom samenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:50 schreef GlazenKaak het volgende:
[..]
Ik zag je username niet, en ik zo van wie zijn dat ik ken ze![]()
En toen herkende ik Jason![]()
Weet niet meer waar ik m vandaan heb, maar heb m ff geuploadquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:11 schreef Pharell het volgende:
[..]
gunstig! waar heb je die vandaan? (wallpapert bedoel ik he)
Dat zijn widgets. Deze kun je gebruiken samen met bijvoorbeeld het programma konfabulator.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:59 schreef NoelGallagher het volgende:
hoe kun je dat doen met die aparte schermpjes op het scherm
[afbeelding] zoals dat? aan de rechterkant?
Gebruik Samurize, werkt perfectquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:46 schreef Doemskie het volgende:
Ja ben ik ook wel benieuwd naar, ik wil ook graag wat metertjes erin etc. Draai op Windows XP of moet je hier iets anders voor hebben?
Niks te bashen, ik zie daar een Enzyme X mp3 staanquote:
haha jij hebt mercury op je pc. Een oud klasgenoot daar sommige delen van geprogrammeert.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:08 schreef znarch het volgende:
http://tinypic.com/view.php?pic=6fotr86
[afbeelding]
Jij nederlands praat?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:10 schreef toma het volgende:
[..]
haha jij hebt mercury op je pc. Een oud klasgenoot daar sommige delen van geprogrammeert.
Klopt.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:38 schreef Diemux het volgende:
Is dat een Toyota?
Ik gebruik de actieve desktop calender daarvoorquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:59 schreef NoelGallagher het volgende:
hoe kun je dat doen met die aparte schermpjes op het scherm
[afbeelding] zoals dat? aan de rechterkant?
Thijsie, kutnewbiequote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:45 schreef bhm het volgende:
[afbeelding]
De mijne
en mn buroblad veranderd automatisch elke 15 minuten:P
Die is gruwelijk, heb je orgineel ervan ?quote:Op maandag 25 juni 2007 10:52 schreef JortK het volgende:
[[url=http://i18.tinypic.com/63x06zp.jpg]afbeelding][/url]
Klik voor realsize
Desktop is 1440x900... 17 inch laptop[afbeelding]
Met dank aan Slarioux overigens
rechts klik deze computer -> eigenschappen -> geavanceerd -> bij pretaties instellingen -> vallende schaduw voor namen..... aanvinkenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:40 schreef donroyco het volgende:
[afbeelding]
Hoe krijg ik die lelijke blauwe strokes weg?
heeft geen nut...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:47 schreef Meddo het volgende:
[..]
rechts klik deze computer -> eigenschappen -> geavanceerd -> bij pretaties instellingen -> vallende schaduw voor namen..... aanvinken
Ook al niet, bedankt voor de hulp thoughquote:
Die is wel vet,waar heb je die vandaan?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:40 schreef donroyco het volgende:
[afbeelding]
Hoe krijg ik die lelijke blauwe strokes weg?
Zelf gemaaktquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:29 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Die is wel vet,waar heb je die vandaan?![]()
Jepquote:
dat is alleen als je je wallpaper rechtstreeks van internet hebt. dus op een website rechtsklik -> instellen als achtergrond. ff uploaden naar xs.to ofzo dus.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:07 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ook al niet, bedankt voor de hulp though![]()
Oke thanksquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:32 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
dat is alleen als je je wallpaper rechtstreeks van internet hebt. dus op een website rechtsklik -> instellen als achtergrond. ff uploaden naar xs.to ofzo dus.
Oy, kruip weer is onder die steen van je!quote:Op zondag 1 juli 2007 13:17 schreef Electro-Worm het volgende:
waarom loopt dit kuttopic nog? Ga gewoon naar DIG?
Where dem titties at?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:23 schreef Der_Michael het volgende:
[afbeelding]
De mijne....beetje vol nog
Misschien is http://interfacelift.com wat voor je.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:18 schreef Pharell het volgende:
Hey zeg misschien dat iemand me kan helpen... maar ik wil deze als achtergrond hebben:
http://www.ookii.org/misc/dock.jpg
maar nu kan ik em alleen maar in 1024x768 vinden en ik heb em nodig op 1280
iemand die beter kan googlen ofzo
Wat een onwijs geilequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:10 schreef Boixos_Nois het volgende:
[..]
Wat een onwijs geileDat dacht ik ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
[..]
Wat een onwijs geilethnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
[..]
Wat een onwijs geileSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
met Tinkertool.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:47 schreef VirusInside het volgende:
[..]
Hoe heb je de dock linksonder gekregen?
Maar het is wel een keiharde film.. jeweetsquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:23 schreef GrupoBalanca het volgende:
Tom Cruise as the last samurai? Brad Pitt as the mexican?I have an idea for a movie. its called 'the last nigga on earth', starring Tom Hanks."
Omg de eerste keer dat ik die hoorde lag ik echt 5 min in een deukquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:23 schreef GrupoBalanca het volgende:
Tom Cruise as the last samurai? Brad Pitt as the mexican?I have an idea for a movie. its called 'the last nigga on earth', starring Tom Hanks."
ik heb het programma gedownload, en nu heb ik zoon rondje met een S erin rechtsonder. En ik heb ook nog zo'n widget gedownload. Maar hoe moeten ze op me bureaublad gedeponeerd worden?quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gebruik Samurize, werkt perfectJe kan het zo simpel/uitgebreid maken als je zelf wil, en het programma is heel eenvoudig.
Rechter muisknop select config filequote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:48 schreef oorsnot het volgende:
[..]
ik heb het programma gedownload, en nu heb ik zoon rondje met een S erin rechtsonder. En ik heb ook nog zo'n widget gedownload. Maar hoe moeten ze op me bureaublad gedeponeerd worden?
bij voorbaat dank![]()
Welke stad/dorp is dat?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:43 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Nu met vistra transformation package![]()
[afbeelding]
vista sidebar met gadgets of samurizequote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:19 schreef McReal het volgende:
zal wel een noob zijn maar hoe doen jullie dat van die leuke dingen op je scherm erbij net zoals een klok en info over de temp. enzo
Moet je daar vista voor hebben of gewoon ook met xp ?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:26 schreef mustisuc het volgende:
[..]
vista sidebar met gadgets of samurize
je hebt zelf een vista sidebar voor xp waarin je alle vista gadgets kan gebruikenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:47 schreef McReal het volgende:
[..]
Moet je daar vista voor hebben of gewoon ook met xp ?
Ja, dat heb ik ook eens gehad op mijn PC maar ik heb geen link meerquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:14 schreef mustisuc het volgende:
[..]
je hebt zelf een vista sidebar voor xp waarin je alle vista gadgets kan gebruiken![]()
en samurize werkt op elk besturingssysteem dacht ik
waar was dat van dan?quote:Op zondag 22 juli 2007 10:23 schreef w00h00 het volgende:
[..]
haha geweldig. heb je die link van dat filmpje nog ergens.
Een aflevering van die asociale mensen. Deze was ergens vlakbij eindhoven ofzo.quote:
Kan ik ook met standaard Nvidia drivers?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:18 schreef het.ismij het volgende:
Voor multi screen gebruik Ultramon!!!
Werkt echt perfect!!! je kan alls part instellen stretchen over alles resizen, 1 achtergrond per scherm, 1 voor alle apart, 1 over alle spreiden! echt een ubertool.
en op maximize schermen slepen e.d.![]()
![]()
![]()
na nu anderhalf jaar gebruik nog steeds niks beters gevonden.
Dat wás in Eindhoven, Woensel-West. Tuigwijk.. Iemand gehoord van Kempi? Komt daar ook vandaan...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:15 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Een aflevering van die asociale mensen. Deze was ergens vlakbij eindhoven ofzo.
Dat is ws zijn winamp agentquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:20 schreef 2Drix het volgende:
[..]
Hoe zorg je ervoor dat winamp alleen in dat vakje rechtsonder komt en niet in je taakbalk![]()
Kun je gewoon aangeven in de opties van Winamp. Kan je ook nog het icoontje kiezen dat je wilt en of je het in zowel je taakbakl als bij de icoontjes.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:20 schreef 2Drix het volgende:
[..]
Hoe zorg je ervoor dat winamp alleen in dat vakje rechtsonder komt en niet in je taakbalk![]()
Lolz, die had ik eerst ook als wallpaperquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:40 schreef kazasky het volgende:
Ligt helemaal aan je scherm.
[afbeelding]
Deze had ik ookquote:
Kempiquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat wás in Eindhoven, Woensel-West. Tuigwijk.. Iemand gehoord van Kempi? Komt daar ook vandaan...![]()
ouwe poker legendquote:Op maandag 30 juli 2007 16:59 schreef mash_ het volgende:
Het zijn 2 apparte scheren. het rechter scherm is een hele oude die een resolutie van 1024x768 heeft vandaar dat het er nu beetje vaag uit ziet
[afbeelding]
en zo als ik bezig ben
[afbeelding]
quote:Op maandag 30 juli 2007 16:59 schreef mash_ het volgende:
Het zijn 2 apparte scheren. het rechter scherm is een hele oude die een resolutie van 1024x768 heeft vandaar dat het er nu beetje vaag uit ziet
[afbeelding]
en zo als ik bezig ben
[afbeelding]
mijn bureaublad is vrijwel identiekquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:08 schreef znarch het volgende:
http://tinypic.com/view.php?pic=6fotr86
[afbeelding]
Kempi is goed!!!! Helft van de tijd niet te verstaan, maar goed...quote:Op maandag 30 juli 2007 15:48 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Kempi![]()
![]()
![]()
Komt ie echt uit precies dezelfde wijk? Dat zegt al genoeg dan_!!
ja welquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:21 schreef classpc het volgende:
[..]
![]()
Heb je daar ook nog de schone van toevallig? (zonder windows en alles)
thanxquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:25 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja wel
http://s120.photobucket.com/albums/o189/relderson/?action=view¤t=achtergrond.png
alstu
Smooth. Alleen wel erg blauw!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:30 schreef mustisuc het volgende:
[[url=http://xs318.xs.to/xs318/07315/Visual_Style_Logon.png]afbeelding][/url]
klikbaar voor groter met meer info!!
augustus maar weerNiet al te veel veranderd aangezien ik er niet echt tijd voor had
Aimeequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:37 schreef W00fer het volgende:
Vooruit dan maar
[[url=http://img40.picoodle.com/img/img40/9/8/9/f_achtergrondm_570af79.png]afbeelding][/URL]
Geil!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:30 schreef mustisuc het volgende:
[[url=http://xs318.xs.to/xs318/07315/Visual_Style_Logon.png]afbeelding][/url]
klikbaar voor groter met meer info!!
augustus maar weerNiet al te veel veranderd aangezien ik er niet echt tijd voor had
i also wanna knowquote:
ik heb geen taakbalkquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 03:33 schreef Amadeo het volgende:
[..]
Heb je die achtergrond schoon, zonder taakbalk etc.?
quote:
Martini Mansion, www.martinimansion.nl maar die site is dichtquote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik heb geen taakbalk
Uberhaupt niet.
[..]
[..]
Martini Mansion, www.martinimansion.nl maar die site is dicht
Ik zal 'm straks effe uploaden voor u allen.
die is ook vrij geniaal.... is die van interfacelift?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:53 schreef toma het volgende:
[[url=http://i18.tinypic.com/4vs6du0]afbeelding][/url]
op welke sites kun je sjieke wallpapers vinden??
ik ken alleen www.interfacelift.com
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:51 schreef Pharell het volgende:
[..]
die is ook vrij geniaal.... is die van interfacelift?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik heb geen taakbalk
Uberhaupt niet.
[..]
[..]
Martini Mansion, www.martinimansion.nl maar die site is dicht
Ik zal 'm straks effe uploaden voor u allen.
Ik ook niet, maar ik ga ook nietquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:06 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ben nog niet op vakantie geweest. Heb nu letterlijk iets om naar uit te kijken![]()
Hoe krijg jij die gesatureerde kleur voor het apple logo en spotlight?quote:
mweh laat die schooiers maar een normale verbinding kopenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
Blijf resizen hè. Grote afbeeldingen zijn klote voor verbindingen.
Dank je.
Mooi man, nu staat hij op mijn Xp'tjequote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:08 schreef TomR het volgende:
Sweet appeltje:
[[url=http://public.tomroelofs.nl/screenshot-k.jpg]afbeelding][/url]
Klik voor het originele formaat
Background: http://interfacelift.com/wallpaper/details.php?id=1223
[..]
Hoe krijg jij die gesatureerde kleur voor het apple logo en spotlight?
edit: gevonden, shape shifter
Je bent gewoon jaloersquote:
zoals je iets hierboven ziet, heb ik zelf al een prachtige desktopquote:
Ja ik geloof het ook niet allemaal, maar Zoveel Stress is wel goede rapquote:Op maandag 30 juli 2007 15:57 schreef Electro-Worm het volgende:
Ewww Kempi. Knaken rapper met zn zwangere meisjes en hoe arm hij wel niet is. CARE!
toffe plaatquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:38 schreef Lunar het volgende:
[afbeelding]
GROOT
Mac OS 10.4.10 Tiger
Wallpaper: klik
Dock (vlnr): Finder - Dashboard - iCal - Mail - Safari - Transmission - Cyberduck - Colloquy - Adium X - Skype - iTunes - QuickTime - iMovie - iDVD - iPhoto - Garageband - Keynote - Numbers - Pages - System Preferences - VMware Fusion.
Mwa.. Ik hou totaal niet van bende en daarbij heb ik deze Mac pas sinds maandagquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
toffe plaat
Je hebt niet zoveel in je doch zitten als ik
Bij mij is het echt een puinhoop in dat dock
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:32 schreef jappas het volgende:
http://img249.imageshack.us/img249/9995/achtergrondsi7.jpg
Kikker!![]()
![]()
ik ook niet, maar i kdraai gewoon veel programmasquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:10 schreef Lunar het volgende:
[..]
Mwa.. Ik hou totaal niet van bende en daarbij heb ik deze Mac pas sinds maandag
grolschquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:35 schreef jappas het volgende:
[..]
Die zijn ook groen
[[url=http://xs318.xs.to/xs318/07354/achtergrond.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
bekend probleem, alles wat ik minimaal 1x in de week nodig heb prop ik in het dock (+40 stuksquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je hebt niet zoveel in je doch zitten als ik
Bij mij is het echt een puinhoop in dat dock
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:28 schreef TomR het volgende:
[..]
bekend probleem, alles wat ik minimaal 1x in de week nodig heb prop ik in het dock (+40 stuks)
Ikke absoluut niet juist.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook
Maar, dat dock verschjint pas wanneer nodig, en mijn bureaublad is gewoon leeg
Zoals het hoort.
ach, waarom niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:59 schreef classpc het volgende:
[..]
Ikke absoluut niet juist.
Ik heb alleen Finder en Firefox en Azureus erin. Voor de rest gebruik ik niet zo veel, maar het is ook maar een kleine moeite om een programma vanuit Finder op te starten dus waarom zou ik alles in m'n dock gooien?
here you goquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:32 schreef stame het volgende:
Heeft iemand die wallpaper van dat glas waarin water overgaat in vuur (of andersom?)
Heb 'm een x in deze reeks gezien, maar kan 'n niet meer terugvinden![]()
quicksilver?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:58 schreef nietzman het volgende:
Quicksilver voor de overwinning jongens.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:17 schreef stame het volgende:
[..]
Is dit orginele of is er nog een grotere? Alvast bedankt
quote:
Gaaafquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:53 schreef toma het volgende:
[[url=http://i18.tinypic.com/4vs6du0]afbeelding][/url]
op welke sites kun je sjieke wallpapers vinden??
ik ken alleen www.interfacelift.com
Ik wil graag die wallpaper!! Waar kan ik hem downloaden?!?!1quote:
http://burnsflipper.devia(...)c-wallpaper-46112225 Hier dusquote:Op zondag 2 september 2007 19:24 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Ik wil graag die wallpaper!! Waar kan ik hem downloaden?!?!1
nice, hoe heb je dat zo gedaan? met die widgets? ('apple-style')quote:Op donderdag 6 september 2007 00:02 schreef toma het volgende:
[[url=http://i13.tinypic.com/4zbdowh.png]afbeelding][/url]
Ik denk dat ie met Photoshop oid zelf 'vakjes' heeft gemaakt op die wallpaper.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:34 schreef GrupoBalanca het volgende:
[..]
nice, hoe heb je dat zo gedaan? met die widgets? ('apple-style')
juistquote:Op donderdag 6 september 2007 10:14 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Ik denk dat ie met Photoshop oid zelf 'vakjes' heeft gemaakt op die wallpaper.
Oeeh heb je een link van deze ?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:23 schreef Der_Michael het volgende:
[afbeelding]
De mijne....beetje vol nog
quote:Op donderdag 6 september 2007 10:42 schreef eer-ik het volgende:
waarom is deze ooit van DIG naar PUB verhuisd eigenlijk?
quote:Op donderdag 6 september 2007 20:32 schreef yosander het volgende:
[..]
Er zijn er twee, één DIG ( Het grote enige echte 'post je desktopic' topic! dl. 16) en in PUB.
typ in: systeminfoquote:Op zaterdag 15 september 2007 19:19 schreef W00fer het volgende:
Hoe doe je die systemspecs opvragen in cmd ? Welk commando is dat ?
goed tochquote:Op zaterdag 15 september 2007 21:33 schreef mistermaniac het volgende:
[..]
pssst, Windows via VirtualBox @ Gentoo
Jepsquote:
Elishaquote:Op maandag 5 november 2007 00:57 schreef Arkaneor het volgende:
[ afbeelding ]
De troep op m'n bureaublad is meestal WIO of tijdelijk.
Ze is alleen mooi als ze lacht, die foto's waarop ze gemaakt wulps kijkt doen me weinig..quote:
Lekker wijf. Wies da?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:37 schreef W00fer het volgende:
Vooruit dan maar
[ link | afbeelding ]
http://www.alienware.com/intro_pages/invader.aspxquote:Op zondag 11 november 2007 21:27 schreef kamustra het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gedaan, die startbutton verandert?
Neejoh, dan heb je je filter verkeerd staan. Als je de goeie filter in FF geïnstalleerd hebt, zie je allemaal geile wijven. Probeer maar!quote:
Euhm... NEE.quote:Op zondag 11 november 2007 22:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neejoh, dan heb je je filter verkeerd staan. Als je de goeie filter in FF geïnstalleerd hebt, zie je allemaal geile wijven. Probeer maar!
Om dat af te maken zou je eignelijk eventjes iets als dit moeten installeren en daar die tyfuszooi van je desktop in moeten gooienquote:
geweldige shitquote:Op maandag 12 november 2007 07:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Om dat af te maken zou je eignelijk eventjes iets als dit moeten installeren en daar die tyfuszooi van je desktop in moeten gooien
thanks, je hebt wel veel progammatjes nodig trouwensquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:18 schreef saaw het volgende:
http://features.engadget.com/2004/06/09/turn-your-pc-into-a-mac/
voor de liefhebbers van mac
Grapje hoop ik ?quote:Op woensdag 14 november 2007 17:45 schreef reconnect het volgende:
is er niet een leuk programmaatje die bv elke dag je achtergrond veranderd(A) ?
Die is mooiquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:55 schreef DuTank het volgende:
Ik heb mijne veranderd..
[ afbeelding ]
check: John's Background Switcher. Die gebruik ik ookquote:Op woensdag 14 november 2007 17:45 schreef reconnect het volgende:
is er niet een leuk programmaatje die bv elke dag je achtergrond veranderd(A) ?
ik zal hem ff uploaden vanavond, stuur je me even pm dan, want anders vergeet ik het..quote:Op woensdag 14 november 2007 17:55 schreef classpc het volgende:
[..]
Die is mooi
Mag ik je nadoen? En mag ik die wallpaper?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |