Rechtermuisknop op taakbalk -> taakbalk vergrendelen.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:05 schreef Diemux het volgende:
[img=578xnull]http://i24.photobucket.com/albums/c20/diemux/desktop-1.jpg[/img]
Wtf? Als ik het uiterlijk van mac osX nou mooier vind, wat loop je nou te zeiken man.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:12 schreef Wouser het volgende:
[..]
Sorry maar dit moet...
Wannebee mac kneusje![]()
hier ga je toch scheel van kijkenquote:Op maandag 18 juni 2007 21:31 schreef fransbreda het volgende:
deel 4![]()
Pimp hier met je desktop #3
[afbeelding]
Dat bepaal ik zelf welquote:Op maandag 18 juni 2007 22:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Rechtermuisknop op taakbalk -> taakbalk vergrendelen.
gunstig! waar heb je die vandaan? (wallpapert bedoel ik hequote:
Lol! Jason brengt ons wederom samenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:50 schreef GlazenKaak het volgende:
[..]
Ik zag je username niet, en ik zo van wie zijn dat ik ken ze![]()
En toen herkende ik Jason![]()
Weet niet meer waar ik m vandaan heb, maar heb m ff geuploadquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:11 schreef Pharell het volgende:
[..]
gunstig! waar heb je die vandaan? (wallpapert bedoel ik he)
Dat zijn widgets. Deze kun je gebruiken samen met bijvoorbeeld het programma konfabulator.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:59 schreef NoelGallagher het volgende:
hoe kun je dat doen met die aparte schermpjes op het scherm
[afbeelding] zoals dat? aan de rechterkant?
Gebruik Samurize, werkt perfectquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:46 schreef Doemskie het volgende:
Ja ben ik ook wel benieuwd naar, ik wil ook graag wat metertjes erin etc. Draai op Windows XP of moet je hier iets anders voor hebben?
Niks te bashen, ik zie daar een Enzyme X mp3 staanquote:
haha jij hebt mercury op je pc. Een oud klasgenoot daar sommige delen van geprogrammeert.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:08 schreef znarch het volgende:
http://tinypic.com/view.php?pic=6fotr86
[afbeelding]
Jij nederlands praat?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:10 schreef toma het volgende:
[..]
haha jij hebt mercury op je pc. Een oud klasgenoot daar sommige delen van geprogrammeert.
Klopt.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:38 schreef Diemux het volgende:
Is dat een Toyota?
Ik gebruik de actieve desktop calender daarvoorquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:59 schreef NoelGallagher het volgende:
hoe kun je dat doen met die aparte schermpjes op het scherm
[afbeelding] zoals dat? aan de rechterkant?
Thijsie, kutnewbiequote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:45 schreef bhm het volgende:
[afbeelding]
De mijne
en mn buroblad veranderd automatisch elke 15 minuten:P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |