Dat komt vanzelf wel bij het teruglezen... Verklaart ook meteen de TT!quote:Op maandag 18 juni 2007 20:43 schreef nixxx het volgende:
erwin.. heb ik wat gemist?
hmmmmquote:Op maandag 18 juni 2007 15:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een post met een verwijzing naar nixxx en toch krijg ik de kriebels ervan in mijn buik...![]()
En weer gaat de subtiliteit van een post van Litpho reddeloos verloren... En hij was zo mooi...quote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 20:43 schreef nixxx het volgende:
erwin.. heb ik wat gemist?
Hij viel bij _Cara_ ook al nauwelijks in perfecte aarde.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En weer gaat de subtiliteit van een post van Litpho reddeloos verloren... En hij was zo mooi...
quote:Op maandag 18 juni 2007 20:42 schreef AirwiN het volgende:
* AirwiN doet z'n Ralph Lauren polo aan...
*kraagje omhoog*
nixxx, lullo!
dingen uit verband rukken gaat me goed af... dawg kan maar beter uit mijn buurt blijvenquote:Op maandag 18 juni 2007 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En weer gaat de subtiliteit van een post van Litpho reddeloos verloren... En hij was zo mooi...
Terwijl dat van nature toch een fijngevoelige vrouw lijkt te zijn...quote:Op maandag 18 juni 2007 20:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hij viel bij _Cara_ ook al nauwelijks in perfecte aarde.
quote:Op maandag 18 juni 2007 20:49 schreef nixxx het volgende:
[..]
dingen uit verband rukken gaat me goed af... dawg kan maar beter uit mijn buurt blijven
quote:Op maandag 18 juni 2007 20:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Terwijl dat van nature toch een fijngevoelige vrouw lijkt te zijn...
Oh, die indruk wekt ze absoluut. Dat sluit alleen niet dat ze op sommige punten maar zo eens haar conclusies nét iets aan de snelle kant zou kunnen trekken en daar vervolgens nét iets te lang aan vasthoudt.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Terwijl dat van nature toch een fijngevoelige vrouw lijkt te zijn...
't Is net een mens!quote:Op maandag 18 juni 2007 20:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Oh, die indruk wekt ze absoluut. Dat sluit alleen niet dat ze op sommige punten maar zo eens haar conclusies nét iets aan de snelle kant zou kunnen trekken en daar vervolgens nét iets te lang aan vasthoudt.
Ook jij bent uiteraard niet immuun voor nét te snelle conclusies.quote:
air heeft ook wel iets menselijksquote:Op maandag 18 juni 2007 20:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ook jij bent uiteraard niet immuun voor nét te snelle conclusies.
Da's genetisch bepaald... It is beyond my control!quote:Op maandag 18 juni 2007 20:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ook jij bent uiteraard niet immuun voor nét te snelle conclusies.
Masturbeer?quote:
Shockwave? Fireclaw? Hunger? Maul?quote:Op maandag 18 juni 2007 21:07 schreef nixxx het volgende:
weerbeer
quote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 13:09 schreef Anthraxx het volgende:
Mannen spelen gewoon Diablo 2.
quote:
quote:
Ik heb esprit polo's en Hilfiger jurkjes.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:42 schreef AirwiN het volgende:
* AirwiN doet z'n Ralph Lauren polo aan...
*kraagje omhoog*
nixxx, lullo!
Nee, excuus. Ik was aan het slapen.quote:
Merken kutjequote:Op maandag 18 juni 2007 21:34 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik heb esprit polo's en Hilfiger jurkjes..
quote:
Ja, ik zag het op televisie vanmiddagquote:Op maandag 18 juni 2007 21:43 schreef Frezer het volgende:
Over merken gesproken, als 16 jarige puber je Bjorn Borg boxers (roze) helemaal omhoog tussen je naad trekken zodat het merk goed leesbaar is boven je broek is helemaal hip geloof ik.
Ik zie het onderhand dagelijks, de laatste weken. Live, that is.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja, ik zag het op televisie vanmiddag.
Ik heb ze ook wel (BB-boxers) maar trek ze echt niet zo ver op. Ze zitten gewoon fijn.
De H&M kan me voorlopig ook een redelijk complete inhoud voor een kledingkast leveren,quote:Op maandag 18 juni 2007 21:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wel leuke en mooie merken hoor, ze zijn alleen zo duur!
Oh, van de H&M heb ik ook behoorlijk wat liggen, maar het is de kunst om het goed te combinerenquote:Op maandag 18 juni 2007 21:54 schreef Frezer het volgende:
[..]
De H&M kan me voorlopig ook een redelijk complete inhoud voor een kledingkast leveren,.
Goed combineren is moeilijk, maar wellicht omdat ik man benquote:Op maandag 18 juni 2007 22:04 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oh, van de H&M heb ik ook behoorlijk wat liggen, maar het is de kunst om het goed te combineren.
Ja, enórmquote:Op maandag 18 juni 2007 22:28 schreef Frezer het volgende:
Die boxer boven je broek uitgetrokken staat er vast énig bij!.
op naar de masturbeerquote:
"Qurdie" ?quote:Op maandag 18 juni 2007 22:40 schreef Burdie het volgende:
Zo, artiestennaam geregeld.
Bijbehorend domeinnaam geregisteerd.
Komt 'ie ook voor de DS?quote:Op maandag 18 juni 2007 22:44 schreef Pheno het volgende:
EA's Boogie krijgt een releasedatum must have
Wil je op de DS dansen?quote:
Nerd!quote:
Mwah, valt wel mee hoorquote:Op maandag 18 juni 2007 22:47 schreef Frezer het volgende:
[..]
Nerd!
Jij bent ook van alle markten thuis,.
quote:
Het lijkt me grappig, dus ik moet het weer eens hebben. Natuurlijk ook door die muziek. Heerlijk fout, dus dan toch weer coolquote:Op maandag 18 juni 2007 22:49 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het lijkt een beetje op Elite Beat Agents.
De DS is meer dan computerspelquote:Op maandag 18 juni 2007 22:50 schreef Frezer het volgende:
[..]
. Mop, je bent nu computerspelletjes met pheno aan het bespreken!
quote:
Nee hoor. De DS is gewoon leuk, soitquote:Op maandag 18 juni 2007 22:54 schreef Frezer het volgende:
[..]
. Ik kwam er van de week pas achter dat dat zo'n heel klein rotding is!
nu heb ik zeker gevloekt?
Maar het is toch gameboy formaat?quote:Op maandag 18 juni 2007 22:55 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee hoor. De DS is gewoon leuk, soit.
En misschien ga ik mijn witte ruilen met de roze van m'n zus.
Watist mop?quote:
Mede-n00bquote:
quote:
Gelukkig hebben wij elkander nog,quote:
Dat gaat rap!quote:
over twee weken komt de nieuwe brain training uit volgens de website van bart smitquote:Op maandag 18 juni 2007 22:55 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee hoor. De DS is gewoon leuk, soit.
En misschien ga ik mijn witte ruilen met de roze van m'n zus.
HEBBENquote:Op maandag 18 juni 2007 22:44 schreef Pheno het volgende:
EA\'s Boogie krijgt een releasedatum must have
Welkom, nerd.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
over twee weken komt de nieuwe brain training uit volgens de website van bart smit.
Een watte?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:12 schreef Burdie het volgende:
een console
Danquote:Op maandag 18 juni 2007 23:15 schreef vencodark het volgende:
Ik wil graag even mededelen dat ik morgen jarig ben.![]()
Dankje, ik wilde het niet te groots aankondigen vandaar de kleine lettertjes.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:18 schreef Frezer het volgende:
[..]
Danfeliciteer
ik je alvast heel hartelijk, aangezien ik het niet ga redden tot 12 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |