abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Jubileum moderator maandag 18 juni 2007 @ 20:14:01 #1
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_50589498
Ouders; Blundertopic part II

laatste 2 blunders:
quote:
Op maandag 18 juni 2007 09:35 schreef Noli. het volgende:
Elise

Niet vanmezelf maar husb die gisteren blunderde:
Gisteren zijn wij weer eens naar "de Ballenbak" geweest, hartstikke leuk en gezellig. De kinderen hebben zich weer heerlijk vermaakt.

Ik had net een rondje apekooi met Wilyan gedaan toen we Husb met Hanne op de trampoline zagen. Hanne staat te springen samen met haar pappa, gaat lekker rustig niks aan het handje. Terwijl Wilyan en ik naar de trampolines lopen laat husb zich op zijn kont vallen op de trampoline net op het moment dat Hanne neerkomt tijdens een sprong. Door de plof van husb kreeg Hanne ineens veel meer vaart bij de afzet en maakte ze een salto van wel een dikke meter hoog !!!! Ze had gelukkig helemaal niks omdat ze precies helemaal rond ging en pappa haar goed op kon vangen maar ze was flink geschrokken.

De pappa deed er wat lacherig om, Wilyan vond het erg grappig wat Hanne deed maar moeder en dochter waren beiden not amused
quote:
Op maandag 18 juni 2007 20:04 schreef zndagmorgen het volgende:

niet met een jongetje van twee,maar wel met een puber van 14
die ik had gebeld of 'ie thuis de film kwam afkijken ipv bij de buurjongen.ik wilde op tijd gaan slapen,was niet lekker.
dus hij zou thuis komen tijdens reclameblok en thuis de film uitkijken.
reclameblok,niets.gebeld,niets.volgend reclameblok,niets.half elf,niets.elf uur,half twaalf,niets!
ik hardstikke kwaad bij de buren aan bellen,en bellen en bellen.staat er een slaperige buurjongen;die is hier niet. niet?? ik in de stress.zoeken met de buurvrouw.bijkt dat ie al in zijn bed lag.had hem niet thuis horen komen (en hij dan ook wel niets gezegt...zijn reactie;"oooh vergeten"(raar volk ,die pubers) maar mooi niet vroeg naar bed,en mooi iedereen wakker!!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † maandag 18 juni 2007 @ 20:20:47 #2
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_50589802
quote:
Op maandag 18 juni 2007 20:04 schreef zndagmorgen het volgende:
niet met een jongetje van twee,maar wel met een puber van 14 *knip*...
Hehe, die moet je naar J/M pubers sturen.
  maandag 18 juni 2007 @ 21:00:33 #3
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_50591432
Noli, ik zou ook not amused zijn!
pi_50593102
quote:
Op maandag 18 juni 2007 20:20 schreef Sebasser het volgende:

[..]

Hehe, die moet je naar J/M pubers sturen.
kan...maar ik las oudersblundertopic
  maandag 18 juni 2007 @ 21:50:07 #5
62233 Jelief
ikke lief!
pi_50593726
Van het weekend verteld schoonzus over een erotische speeltjes party waar collega's heen zijn geweest. Het gaat over rupsje nooitgenoeg. Met grote omzichtigheid vertelt ze verder opdat Emma geen woorden nazegd die ze nog maar beter niet kan zeggen. Waarop Manlief ineens roept Oh het is een dildo! en ja hoor Emma: dido!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  vrijdag 9 november 2007 @ 20:43:59 #6
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_54490997
Jolie heeft op de peuterzaal een mooie lantaarn gemaakt op de peuterspeelzaal. Aangezien we niet aan Sint Maarten doen en ze het best een beetje jammer vindt dat we er dus geen lichtje in zullen doen. De juf heeft gezegd dat Sint Maarten het feest van het delen is, dus er moet iets gedeeld worden vindt Jolie. Ik besluit dat de lantaarn dan maar gebruikt moet worden als sfeerlicht bij het eten, dan delen we ons eigen eten en de herinnering. En ik was aan het koken en klaar met het gedoe oner een ongebruikte lantaarn Jolie moest nog even naar de wc en dat leek me een goede gelegenheid om er even een waxinelichtje in te doen.

Maar euh, hoe moet je dat ding in aansteken? Vanaf boven met een lucifer erin durf ik niet. Onderlangs met het kaarsje al aan gaat net niet. Splitpen aan de zijkant eruit en daarlangs dan? Ook niet, dan raak je het vloeipapier sowieso. Waxinelichtje aandoen en dan vanaf boven met beleid in het houdertje laten vallen, dat is de enige optie. Even snel doen want Jolie komt er al weer aan en ik kan me vast niet zo goed concentreren met haar erbij. Lichtje aan, boven het gat houden, zo ver mogelijk laten zakken.....en toen werd het erg heet bij mijn vingers en liet ik het lichtje zonder enig beleid vallen. Tegen het dunne vloeipapier aan, uiteraard precies op dat moment verschijnt Jolie naast me. Ik gooi nog net het geheel in de wasbak en probeer te redden wat er te redden valt. Maar het is te laat.

We delen een heel erg rot moment, we moeten alletwee huilen. Jolie omdat haar moeder eerst haar lantaarn in brand heeft gestoken en het ding onder de kraan houdt. Ik omdat er tijdens mijn poging er nog wat van te maken, kaarsvet direct van het lichtje op mijn vinger en onder mijn nagelriem terecht kwam. En iets doet me vermoeden dat ik dit me deze avond nog vaak zal mogen herinneren.....het leek namelijk bijna alsof we niet om een brandblaar bij de dokter waren maar omdat mijn peuter niet meer kon stoppen met huilen 'want *snik* mama hebt *snik* de Sint Maarten lantaarn *snik* aaaangeeesstoooookeeeeen'

Game on mensen
  vrijdag 9 november 2007 @ 21:10:08 #7
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_54491536
Oh LB .

Sneu voor Jolie, maar ik moest er toch wel even heel hard om lachen .

Hoest nou met je vinger dan?
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_54491767
LB toch

Waarschijnlijk is dit zo'n verhaal waar jullie later samen om kunnen lachen...
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 9 november 2007 @ 21:22:57 #9
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_54491891
och gossie arme jolie, maar ooit kan ze er om lachen weet ik uit ervaring.
  vrijdag 9 november 2007 @ 21:47:11 #10
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_54492486
Oh KD ik ben niet alleen dus

En met m'n vinger gaat het wel hoor, dikke blaar maar ja. [sub]Kreeg wel het advies nooit meer zelf aan zoiets te gaan peuteren maar dat had ik zelf ook al bedacht nadat ik het gedaan had.[s/ub] Ik heb nog wel geprobeerd om Jolie op te vrolijken door te vragen of ze dan misschien frietjes wilde gaan eten. Maar ze wilde alleen nog maar naar bed na al dit gedoe, dat wordt nog spannend morgenvroeg....
  vrijdag 9 november 2007 @ 22:22:19 #11
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_54493347
Nou het ging iets anders maar het eindresultaat was hetzelfde, hahaha.
Maar wel sneu voor je meisje en jij beterschap met je vinger!
pi_54494193
Achgos LB en Jolie
Saartje
  zaterdag 10 november 2007 @ 13:57:42 #13
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_54503927
Heb zelf geen kinderen en woon nog bij m'n ouders (wachlijst voor een huurwoning is lang genoeg om de Chinese muur mee te behangen). Ze hebben vrienden met een baby en een dochtertje van vier jaar, en die hadden een keer de koters meegenomen op de koffie. Het was zomer, dus alle deuren stonden open zodat het een beetje kon luchten, waardoor de oudste ondeugd vrij gemakkelijk naar boven kon glippen, waar ik in mijn slaapkamer zat te gamen met mijn rug naar de gang toe.

Lente_ninja: "Naar rechts! Naar rechts! Oooooh, wat DOE je?! Schiet 'm overhoop, stomme N00b!"
vreemd klein stemmetje: hihihi!
*Lente_ninja draait zich verbaast om en ziet koter in de deuropening staan*
koter: Noeb! Noeb! Hihihi! Schiet um overhoop!
Lente_ninja: !!!

De ouders weten nog steeds niet 'waar ze 't nou vandaan heeft'

[ Bericht 6% gewijzigd door Lente_ninja op 10-11-2007 14:04:58 ]
pi_54504425
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 13:57 schreef Lente_ninja het volgende:
Heb zelf geen kinderen en woon nog bij m'n ouders (wachlijst voor een huurwoning is lang genoeg om de Chinese muur mee te behangen). Ze hebben vrienden met een baby en een dochtertje van vier jaar, en die hadden een keer de koters meegenomen op de koffie. Het was zomer, dus alle deuren stonden open zodat het een beetje kon luchten, waardoor de oudste ondeugd vrij gemakkelijk naar boven kon glippen, waar ik in mijn slaapkamer zat te gamen met mijn rug naar de gang toe.

Lente_ninja: "Naar rechts! Naar rechts! Oooooh, wat DOE je?! Schiet 'm overhoop, stomme N00b!"
vreemd klein stemmetje: hihihi!
*Lente_ninja draait zich verbaast om en ziet koter in de deuropening staan*
koter: Noeb! Noeb! Hihihi! Schiet um overhoop!
Lente_ninja: !!!

De ouders weten nog steeds niet 'waar ze 't nou vandaan heeft'
Oeps
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zaterdag 10 november 2007 @ 17:56:20 #15
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_54508400
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 14:24 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Oeps
Je kan echt niets zeggen met dat kind in de buurt
pi_54522553
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 17:56 schreef Lente_ninja het volgende:

[..]

Je kan echt niets zeggen met dat kind in de buurt
Dat zijn de ergsten
  donderdag 6 december 2007 @ 12:50:28 #17
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55076322
Luchtbel en Jolie.. Ik moest er wel een beetje om lachen

Ik ben net terug van de huisarts..
We hadden net Wilyan van school gehaald en bij de voordeur til ik hem eerst van de fiets. Dan zet ik de fiets goed neer en til Hanne uit het voorzitje. Terwijl ik haar eruit til draai ik bij richting voordeur maar Wilyan staat ineens achter me, ik stuikel en laat Hanne van best hoog zo uit mijn handen op het stoepje voor onze deur vallen.
Ze viel echt naar en zegt steeds dat haar handjes zeer doen maar ik mag er niet naar kijken. Huisarts maar gebeld dus, we mochten meteen komen en zijn vrouw had 'm al opgepiept toen we er kwamen.
Ze is van top tot teen nagekeken. Op het eerste gezicht heeft ze niks gebroken. Misschien is haar handje gekneusd maar dat moeten we dus afwachten. En ze zal heel misschien wat spierpijn kunnen krijgen.

Bij mij komt nu op dit moment de spierpijn al wel opzetten.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  donderdag 6 december 2007 @ 13:04:50 #18
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_55076609
Oei Noli Met Wilyan wel alles goed? Hopelijk gaat Hanne er niet al teveel last van hebben. Sterkte met je spierpijn...
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 6 december 2007 @ 13:53:01 #19
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55077696
Met Wilyan alles
Die viel vrij zacht om en stoote wel zijn knie maar dat deed volgens hem niet zeer.

Hanne heeft trouwens nu wel MEGA blauwe knieën zag ik net..
Maxi, Midi & Mini
  donderdag 6 december 2007 @ 13:56:03 #20
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_55077748
quote:
Op donderdag 6 december 2007 13:53 schreef Noli. het volgende:
Met Wilyan alles
Die viel vrij zacht om en stoote wel zijn knie maar dat deed volgens hem niet zeer.

Hanne heeft trouwens nu wel MEGA blauwe knieën zag ik net..
ff Cardiflorcreme erop. helpt enorm ook tegen pijn.... Bas heeft een bult op z'n kop... gister gevallen terwijl hij een kar trok, dus vol op z'n hoofd. het lijkt net een tennisbal. Maar die zegt dat de pijn eruit trekt door die zalf....
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_55095656
Oew, dat klinkt niet best, arme Hanne.
pi_55095976
Van de week moest ik Yoram wakker maken en kwam bij hem op bed zitten, hij wordt wakker slaat een arm om me heen en zegt:"mijn voet doet zo'n pijn!" Ik: "Ojee, wat is er met je voetje dan?" waarop hij zegt:"Je zit op mijn voet mama"
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_55103258
Bij mijn ouders Sinterklaas gevierd, later kwamen mijn vriend en zijn 2 dochters ons ophalen want we moesten nog naar een verjaardag.
Alle spulletjes gepakt, jassen aan en iedereen gedag gezegd.
Word er in de tuin aan me gevraagd of ik niet iets vergeet.

Oepsss Milou was ik dus vergeten, die zat stilletjes op de trap te wachten tot we haar mee zouden nemen
pi_55125155
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 10:26 schreef melonovy het volgende:
Van de week moest ik Yoram wakker maken en kwam bij hem op bed zitten, hij wordt wakker slaat een arm om me heen en zegt:"mijn voet doet zo'n pijn!" Ik: "Ojee, wat is er met je voetje dan?" waarop hij zegt:"Je zit op mijn voet mama"
Hoe droog
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zaterdag 8 december 2007 @ 18:02:23 #25
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55128070
Whehehe
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_55133072
Het geluid zachter willen zetten mbv de telefoon, je later realiseren dat het niet de tv is die te hard staat, maar 2 kleine meisjes......

Ik vul het badje in de keuken....normaal gesproken staat daar ook badolie....In hoeverre is het erg dat de flensjes in de bakboter lagen te dobberen ???
pi_55134361
quote:
Op donderdag 6 december 2007 13:56 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

ff Cardiflorcreme erop. helpt enorm ook tegen pijn.... Bas heeft een bult op z'n kop... gister gevallen terwijl hij een kar trok, dus vol op z'n hoofd. het lijkt net een tennisbal. Maar die zegt dat de pijn eruit trekt door die zalf....
cardi is voor huidbeschadiging
arnica of arniflor is voor blauwe plekken en spierpijn.

KP zolang je ze daarna niet in de oven gedroogd hebt gaat het wel goed denk ik
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  zaterdag 8 december 2007 @ 22:04:40 #28
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_55134430
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 22:02 schreef Jelief het volgende:

[..]

cardi is voor huidbeschadiging
arnica of arniflor is voor blauwe plekken en spierpijn.

KP zolang je ze daarna niet in de oven gedroogd hebt gaat het wel goed denk ik
dat bedoel ik...
heb er ook arniflor opgesmeerd bedenk ik me nu... in het feestdagentopique de betreffende bult.

levendige fantasie: ziet twee schattige meisjes in de oven
pi_55134443
ja, ik zat ook al te denken, dat heette toch anders? maar arnica, da's de naam die ik zocht inderdaad. werkt hier ook altijd goed.

melonovy!

kapitein pannekoek, hihi! bakboter! kregen ze er een lekker zacht huidje van? enne... zát er soms maar een volumeknop op he!
  zaterdag 15 maart 2008 @ 17:13:48 #30
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_57397416
* Ireth doet een ernstige beschamende kickup.....

Sta vanmiddag bij livera ff te neuzen in een rek met spannend spul (as if! Ut is geen Christine Le Duc!) tot ik ineens een mij heel bekende stem door de winkel hoor galmen....

"Jij heb grotuh tietuh zeg! Mijn mama heb niet zulke grotuh! Ga jij een beehaa passen! Dat mag ook in de winkel hoor!!!"

Terwijl ik mijn kwakbol achter een gordijn bij de kleedkamers sleurde onderwijl een sorry en wat excuses roepend was ik ernstig op zoek naar een gat om in te verdwijnen...
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_57401490
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 17:13 schreef Ireth het volgende:
* Ireth doet een ernstige beschamende kickup.....

Sta vanmiddag bij livera ff te neuzen in een rek met spannend spul (as if! Ut is geen Christine Le Duc!) tot ik ineens een mij heel bekende stem door de winkel hoor galmen....

"Jij heb grotuh tietuh zeg! Mijn mama heb niet zulke grotuh! Ga jij een beehaa passen! Dat mag ook in de winkel hoor!!!"

Terwijl ik mijn kwakbol achter een gordijn bij de kleedkamers sleurde onderwijl een sorry en wat excuses roepend was ik ernstig op zoek naar een gat om in te verdwijnen...

Zie het zo voor me. Daar kom je voorlopig zeker niet meer?

[ Bericht 1% gewijzigd door _Ingrid_ op 16-03-2008 00:10:21 ]
  zaterdag 15 maart 2008 @ 21:02:07 #32
133767 Libel
Mama van Aiken, Iben en Junah
pi_57401746
Ow, Ireth, zo pijnlijk!!
Ik zou de komende week niet meer buiten durven komen.
pi_57422305
pijnlijk ja!

maar waarom gebruik je 'tieten' eigenlijk als woord om met je kind over borsten te praten? is misschien een gekke vraag maar ik zou er echt niet op komen.
pi_57422356
en wat is een kwakbol! Ik moet steeds zo griezelen als ik het woord hoor lees dat ik me slecht voor kan stellen dat het over die lieve mooie Suus gaat
  maandag 17 maart 2008 @ 09:56:54 #35
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_57427125
Wie zegt dat ik tietuh gebruik als ik met mijn kind over borsten praat? Wie zegt dat ik ubrehaupt over borsten praat Mijn kind gaat tegenwoordig naar school en komt met de meest vreemde woorden thuis! (vorige week moest ik niet zo zeuren, ik was een mafketel! )

@Owlet: tijdens de eerste echo's leek Suus op een kikkervisje, andere benaming daarvoor is kwakbol, en sindsdien is dat een vaak terugkomend koosnaampje (en zo lief is ze vaak niet hoor! Schijn bedriegt! Ut kan een reincarnatie van Lucifer himself zijn af en toe )
pi_57428419
sorry, ik ging ervan uit dat ze die term thuis geleerd had. maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet.
pi_57455495
Mikael kan er ook al wat van

We zitten in de bus als er een donker meisje instapt. Mikael zit eerst vol verwondering te kijken en schreeuwt daarna de bus door: "Heej mama die is bah", wijzend op dat meisje Nee joh die is niet bah die is bruin. "Neej heel bah, moet bad?" Meisje kon er gelukkig wel om lachen maar toch!!
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_57537089
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 16:09 schreef MeNicole het volgende:
Mikael kan er ook al wat van

We zitten in de bus als er een donker meisje instapt. Mikael zit eerst vol verwondering te kijken en schreeuwt daarna de bus door: "Heej mama die is bah", wijzend op dat meisje Nee joh die is niet bah die is bruin. "Neej heel bah, moet bad?" Meisje kon er gelukkig wel om lachen maar toch!!
Oeehhh dat zijn wel erge ja, gelukkig reageerde het meisje er zelf goed op.
Had zelf ook zoiets toen ik ongeveer 3 was. In die tijd waren er vaak van die afro-disco-combo's op tv met Toppop, en dan zapte mijn vader altijd weg met de vrij racistsche verzuchting: "Daar heb je weer van die Sambo's..."
Nou ja, dat heeft-ie ook afgeleerd the hard way toen we onderweg naar opa en oma in een Haagse tram gezelschap kregen van een Surinaamse man met een indrukwekkend afrokapsel dat bij mij de blije uitroep ontlokte van "Kijk kijk! Daar heb je weer zo'n Sambo!"
Resultaat: paar haltes te vroeg maar uitgestapt en me een zwarte pop gegeven met de nadrukkelijke instructie Dat Dit Vanaf Nu De Enige Sambo Van De Hele Wereld Was.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_57537151
hee Mwana je bent er weer!
  zaterdag 22 maart 2008 @ 14:47:14 #40
144006 chacama
Ondernemend!
pi_57539722
Ook even naar Mwana zwaait
  donderdag 27 maart 2008 @ 08:44:06 #41
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_57641044
Dinsdagochtend 7.00 uur. Fles maken, brood smeren, drinken voor Luuke pakken. Om 9.00 uur gaat Lena terug naar bed en ik ben nog steeds erg moe. Luuke vraagt of ik bij haar 'kom logeren.'
Ze stopt me toe in haar bed, lamp uit, kus en knuffel.

Anderhalf uur later word ik wakker. Half 11! Oeps, maar ik ben heeeeerlijk uitgeslapen.
"Ik heb mijn paashaas gepakt mama, en nu is hij op. Mag dat?" Voor deze keer, en dankjewel voor het uitslapen.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_57710952
Lekker toch?
Al was het waarschijnlijk toch niet helemaal de bedoeling

Even een oude van onze familie om de TVP goed te maken:
Zoontje van mijn broer (3) tegen de dokter: "laten we afspreken, jij ruimt je bureau op! "
Schoonzus:
pi_57712148
hehheh goeie, neef!
en Lishe, heerlijk! (die paashaas was dat vast ook! )

ik heb laatst ook vreselijk geblunderd: was vergeten opvang te regelen voor Piet die een keer een middag vrij had (studiedag docenten) op een dag dat ik werk. op die dag blijft hij normaal gesproken over en gaat dan 's middags naar een gastouder. om 12.30u realiseerde ik me ineens dat ik haar niet gebeld had om te vragen of ze 'm die dag al om 12.00u op kon halen. ik heb me nog niet vaak zó vreselijk gevoeld. ik zag 't al helemaal voor me, Piet moederziel alleen op dat schoolplein, niemand om 'm op te halen. als klap op de vuurpijl was de batterij van m'n mobiele telefoon ook nog leeg, dus hadden ze me ook niet kunnen bereiken. Wonder boven wonder had de gastmoeder 'm uit eigen beweging al meegenomen (gelukkig moest ze nog een kind van die school ophalen). Pffffffffffffffffff. de opluchting! ik schaam me er nog steeds diep over, zoiets belangrijks zomaar vergeten. hopelijk was dat de eerste en ook de laatste keer.
  † In Memoriam † zondag 30 maart 2008 @ 12:23:11 #44
37843 lady-wrb
kortaf
pi_57712278
o ja, die herken ik wel bix.
je kind van het kerstdiner moeten afhalen en niet even checken wanneer het afgelopen is maar blindelings geloven als hij half 9 zegt. (het was dus 8 uur en het kind stond dus een half uur te wachten buiten, totdat hij meegenomen werd door de buurman, wiens dochter bij hem in de klas zit)
pi_57712290
Ik krijg het plaatsvervangend warm Bix Gelukkig is het goed afgelopen

Lishe, ik moest echt zo lachen om jouw logeerpartijtje
pi_57716264
quote:
Op zondag 30 maart 2008 12:23 schreef lady-wrb het volgende:
o ja, die herken ik wel bix.
je kind van het kerstdiner moeten afhalen en niet even checken wanneer het afgelopen is maar blindelings geloven als hij half 9 zegt. (het was dus 8 uur en het kind stond dus een half uur te wachten buiten, totdat hij meegenomen werd door de buurman, wiens dochter bij hem in de klas zit)
Check, maar dan met Sinterklaas. Was al een gedoe met 2 kindertjes op twee verschillende scholen en een 1-jarig trolletje erbij. Hoop gedoe met weetikveel hoeveel verschillende familieleden en gelegenheids-oppassen om het allemaal te kanaliseren, maar het kwam er uiteindelijk toch op neer dat mijn lieve kleine broertje (23) die ingesprongen was afgeblaft werd door de kleuterjuf "dat hullie dat toch beter hadden moeten regelen" omdat hij kwart voor elf verstaan had als kwart over elf en een ernstig vereenzaamd snotterend zoontje een half uur te laat ophaalde.

en hoi allemaal, ik ben de grootste lurker van de hele wereld!
  zondag 30 maart 2008 @ 18:29:59 #47
133767 Libel
Mama van Aiken, Iben en Junah
pi_57719240
Oooh, Bix. Dat moment dat je je dat realiseert dat je niemand geregeld hebt om hem af te halen, moet zooooooo verschrikkelijk zijn.
En wat een ongelooflijk toeval dat die gastmoeder hem had opgehaald.
Ik voelde de opluchting in jouw plaats geloof ik
pi_68689864
kick na 400 dagen

Is er ook een OUD-blundertopic?
Anders ga ik er een openen

Die arme dochter van mij heeft een open plekje op haar billen. Dus ik wil er, zorgzame moeder die ik ben , wat zinkzalfspray op doen.
Wat gek toch dat ze dan ineens zo hard begint te huilen?

hmmm..... ik zie geen witte spray....

tip van de dag: nooit de billenspray binnen handbereik en dus naast de beeldschermschoonmaakspray zetten
  dinsdag 5 mei 2009 @ 13:27:13 #49
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_68689949
owlet
Dat doe je dus niet nog een keer!

Wij hebben hier 4 verschillende tubes tandpasta staan. Madam vond de mentholversie van papa niet zo lekker
Saartje
pi_68690318
Auw arme Anna. Wat voel je je rot dan he!

En Maneki, Mahre vind paradontax ook niet lekker, terwijl ik mopperde dat ze niet moest zeuren (tandenpoetsen gaat hier niet van harte als mama het doet..) keek ik naar de tandenborstel en toen zag ik het pas.
pi_68690637
Hier ook weleens verkeerde tandpasta gehad. En ze heeft al een mega hekel aan tandenpoetsen.
pi_68690938
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 13:37 schreef Lenaatje het volgende:
Auw arme Anna. Wat voel je je rot dan he!

En Maneki, Mahre vind paradontax ook niet lekker, terwijl ik mopperde dat ze niet moest zeuren (tandenpoetsen gaat hier niet van harte als mama het doet..) keek ik naar de tandenborstel en toen zag ik het pas.
Dat deed mijn papa bij mij met tijgerbalsem
Voelt hij zich nog schuldig over
pi_68691327
Whehehe idd, staat er ineens een kind te kokken van "Heet! Heet!" en jij zo van: "Stel je niet aan, mond open!"

Offe offe offe datte je zo met het spuitje met de epilepsie-medicatie voor een kindersmoeltje staat te zwaaien van "Nou, doe open dan!" en dat dat kind je dan zo aankijkt van totdat je man opmerkt: "Schat, verkeerde kind..."

(disclaimer: nog nooit echt de verkeerde medische producten werkelijk in het verkeerde kind ingebracht, iek schweer)
pi_68691430
Oi Das wel een linke inderdaad.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 14:09:19 #55
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_68691496
Oh, dat zou mij ook kunnen overkomen.

Ik was gister écht goed bezig!
Aan zwemles gedacht, dus keurig om 5 uur aan tafel, kinderen helemaal afgestyled in de juiste zwembroek, abonnementen zo maar voor het grijpen, iedereen een handdoek mee. Dus ik zwaaide ze innig tevreden uit.

2 minuten later stonden ze weer op de stoep. Zwembad dicht. Oh ja. 4 mei.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 14:22:03 #56
24188 Belana
kloon van belana
pi_68691997
buuf
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † dinsdag 5 mei 2009 @ 15:50:05 #57
43556 miss_dynastie
pi_68695407
Mwana
pi_68695779
En dan zal ik het maar niet hebben over de 3 margedagen (dit jaar alleen al) dat ik mijn lief een heel klein beetje vergeten was te vertellen dat er geen school was en hij dus twee kinderen uit hun bed meesleurend het schoolplein op gehobbeld was om er daar pas achter te komen...juist.
Nu wonen we 2 minuten van die school af, maar toch...

Hij belt me dan dus op mijn werk op van van "Ehhh schat, het was weer zover..."
Ik ben dus heel blij met zijn uh geestelijke veerkracht aangaande mijn blunders.
pi_68695918
Hihihi Mwanatabu jij bent goed bezig!! Heerlijk!

Ieuw Freecell tijgerbalsem, jakkes......
  dinsdag 5 mei 2009 @ 16:04:23 #60
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_68695936
Mwana met de epileptie-medicatie!!!
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 5 mei 2009 @ 16:04:43 #61
156412 hestria
erg gastvrij
pi_68695944
dat had ik dus gisteren, schik om 7:30 wakker, schips, verslapen, spurt na beneden om brood uit de vries tehalen, loop naar boven om mies wakker te maken, om me net op tijd te realiseren dat ze 2 weken vakantie heeft, daarna maar heel stil naar beneden geslopen(helaas was heel het huis wel wakker na mijn actie)
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  dinsdag 5 mei 2009 @ 17:21:39 #62
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_68698881
mooi verhalen hier
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 15:01:12 #63
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_68810698
Denken bij het bureau waarom heeft zwemt Eva toch uit die romper om dan bij het uitkleden erachter te komen dat de romper maat 98/104 in het labeltje heeft staan ipv 74/80. Ook niet echt gezien bij het aankleden thuis omdat we haast hadden.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 13:25:26 #64
108648 cattie
lieve moeder
pi_69054055
Ik ging Ive net in bed stoppen voor zijn middagslaapje. Hij was lekker vrolijk en ik wilde hem met een mooie zwier in zijn bedje leggen. Sla ik hem met zijn hoofd tegen de bedrand aan... Ik zag direct al dat het blauw werd. Hij moest erg huilen, maar is nu wel gaan slapen. Arm ventje.
pi_69054947
ah gos, arme Ive!
  vrijdag 15 mei 2009 @ 13:52:32 #66
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_69055065
Cattie, dat zou mij ook zomaar kunnen gebeuren! (het kind heeft het onbesuisde niet van een vreemde)
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 15 mei 2009 @ 15:04:33 #67
108648 cattie
lieve moeder
pi_69057665
Ive is weer wakker, het valt mee. Een blauwe streep, maar geen bult.
(Ik kan zo lomp zijn...)
  vrijdag 15 mei 2009 @ 15:09:07 #68
56471 pinquit
oh my lama!
pi_69057847
oei! dat soort dingen heb ik nu wat minder, maar ook veel gehad. vooral hoofd tegen de deurlijst aanbonken. oeps
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 15 mei 2009 @ 15:53:05 #69
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_69059587
Oh Cattie! Erg voelt dat hè. ik heb zo al eens enthousiast met oudste op mijn nek lopen hupsen die vol tegen de deurpost knalde toen Euh, ja, met kind op nek ben je iets langer ja.

Daarna was hij ook niet lekker. ik moest werken en manlief ging met kind en ellenlange brief naar de dokter. Die nuchter constateerde dat ik zwanger niet op m'n best was. (hij zei geloof ik emotioneel niet zo stabiel ofzo, maar dat heeft husb wijselijk voor zich gehouden) ik voel me er nog lullig over, maar niet meer zo als toen.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 15:55:57 #70
105850 Fuente
mamamuts
pi_69059704
Och Cattie

Ik vorige week bij mijn oma, kamer vol visite want ze was jarig. Ik tilde Merel uit de draagdoek, omhoog *klabats* tegen het plafond aan Merel keihard huilen natuurlijk, gelukkig niks blauw of kapot, maar ik voelde me echt een enorme oen
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_69070973
Haha, herkenbaar! Denk dat elke ouder weleens iets te enthousiast met een kind leuk heeft willen doen en onderweg een deurpost of ander immobiel deel van de kamer tegenkwam. ("Klim maar op mijn rug jongens, mama is een paard! Hiiiiihihihihihhhhiiiiiiih brrrrrrrr" Kindjes: *bats* weeeeheeeheheheeehh)
  vrijdag 15 mei 2009 @ 23:05:05 #72
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_69073712
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 13:25 schreef cattie het volgende:
Ik ging Ive net in bed stoppen voor zijn middagslaapje. Hij was lekker vrolijk en ik wilde hem met een mooie zwier in zijn bedje leggen. Sla ik hem met zijn hoofd tegen de bedrand aan... Ik zag direct al dat het blauw werd. Hij moest erg huilen, maar is nu wel gaan slapen. Arm ventje.
ach gos, kan me goed voorstellen dat je je dan heel gemeen voelt zeg

gelukkig valt het allemaal mee
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_69144057
Nou, ik heb ook een blunder. We gaan Kims kamer beetje pimpen. Dus ik ging de poster van Plop en Dora eraf halen. Zegt Kim ik krijg prinsessenkamer, Winnie gaat nu weg. Ik zeg, ja dat klopt.
Ineens hoor ik rats, scheur. Ik kijk om, heeft ze de groeimeter van Winnie eraf gehaald. Alleen zat die nogal goed vast, is er een stuk behang mee gekomen. OEPS!
Nu nog bedenken wat te doen. Zie de foto's. Kast verplaatsen en bed onder raam is de makkelijkste optie. Maar lijkt me best koud zo te slapen. En zit verwarming naast.
Heb Djeez maar alvast gemaild als waarschuwing.

Vanaf de deur ingang bekeken. Geen idee waarom deze foto donker is en de anderen niet.

En hier zou dan het bed komen, wat me niet handig lijkt.
pi_69144138
ai!
Een prinsessengroeimeter kopen en die eroverheen plakken?
  maandag 18 mei 2009 @ 11:03:28 #75
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_69144177
Een leuk goedkoop behangetje kopen en een baan achter het bed behangen.
  maandag 18 mei 2009 @ 11:06:54 #76
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_69144272
Kast op schuiven tot voor die lelijke plek en bedje in de lengte daar naast neerzetten. Dus hoofdeind/voeteneind naar het raamkant.
pi_69144326
prinsessengroeimeter zat ik ook aan te denken idd. Uitzoeken of die te koop is en waar. Maar de randen zijn ook gescheurd, dus moet breed genoeg zijn.
Behang is ook een optie idd. Of ik dacht nog aan een poster, ben online aan het kijken.
pi_69144520
quote:
Op maandag 18 mei 2009 11:06 schreef Ireth het volgende:
Kast op schuiven tot voor die lelijke plek en bedje in de lengte daar naast neerzetten. Dus hoofdeind/voeteneind naar het raamkant.
Ik denk dat dat lastig is en raar lijkt. Kast moet nog open kunnen natuurlijk. Maar bedankt voor meedenken. Baal er wel van!

http://www.posters.nl/inf(...)-pretty_1_19126.html
Deze vind Kim leuk.
  maandag 18 mei 2009 @ 11:14:52 #79
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_69144544
Kast kan dan toch ook open? Zoals de kast nu staat, helemaal doorschuiven naar rechts tegen de muur aan. En dan daarnaast het bedje tegen de muur aan? Volgens mij krijg je dan juist een zee van ruimte!
pi_69144689
Ja kast dus helemaal tegen de uur aan en daarnaast dus. Ja ok, kan het proberen idd.
Ik las het heel raar eerst

Nou, ik ben in overleg met Djeez of we de poster doen, of de boel verschuiven.
pi_69146558
Oh, Ingrid, die poster is anders wel heel leuk hoor

Je kan ook de kast verschuiven én die poster kopen
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_69146705
Kast verschuiven lijkt wel een optie

Ik heb wel eens, toen L. nog niet kon zitten en beide oppas-ukken wel. L. gewoon op zijn kontje neergezet en losgelaten.

BOM Brúúúúl! Oja, dat kon hij nog niet
pi_69147026
Kast verschuiven gaat niet lukken, vanwege stopcontact die nodig is.
Poster ga ik nog bij praxis kijken en anders die van hierboven bestellen. Of ik moet bij praxis iets anders tegenkomen.
pi_69148334
Ik zou ook even bij Xenos kijken, daar hebben ze ook vaak een hoop posters
pi_69149501
Bedankt voor de tip!
pi_69149882
een strook prinsessenbehang van boven naar beneden?
  † In Memoriam † maandag 18 mei 2009 @ 13:58:11 #87
7074 moussy
kuttekop
pi_69149931
De start van nog meer scheuren en kleuren
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_69150856
Ervaring Moussy?

Maar ik heb toch wel die poster besteld net. Ben benieuwd hoe ze het vind, morgen of overmorgen is hij er!
pi_69179631
Tante hier: een poosje geleden gingen we met de hele familie (grootouders, tante, broer met vrouw+3 kinderen) naar een vakantiepark.

Dag 2: kleine meid van 19 maanden speelt onder het wakend oog van tante in het babybad. Je kent het wel: 2 emmertjes en niks leuker dan water van het een in het andere emmertje gooien. En repeat. Andere versie: water scheppen in beide emmertjes!
Emmertjes staan op de rand van het zwembad en kind bukt zich 1353 keer om water te scheppen. Bij de 1354e keer ging het mis: hoofd tegen de rand, tand door de lip. Kind: Tante:

Dag 3: kleine meid beklimt - onder (niet zo) wakend oog van moeder- een kinderstoel en dondert met stoel en al omver. Buil op haar koppie.

Dag 5: gezellig samen bowlen. Iedereen houdt de kleine meid in de gaten want bowlingballen zijn gevaarlijk. Waarop zij over een drempeltje struikelt: tand door de lip.

Terwijl moeder met jankend kind met bloedend lipje op schoot zit komt een echtpaar langs. Hee, die kennen we nog uit het zwembad! Waarop zij vragen: 'goh, heeft ze alweer een tand door de lip?

Ouders:
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_69182652
oh vooruit, hier mijn ergste. indertijd met broertje. het had gesneeuwd. we hebben dus:
1 simmu
1 broertje
1 sleetje
en een hond
guess wat die combinatie oplevert! sneu dat de hond niet zo goed luisterde en pardoes (over het slootje en onder de draad door) het weiland in rende.......

voor de duidelijkheid: ik bond dus de hond voor het sleetje met broertje erin

[ Bericht 11% gewijzigd door simmu op 19-05-2009 11:28:40 ]
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  dinsdag 19 mei 2009 @ 22:49:41 #91
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_69208023
Hihihi, zo ken ik er ook eentje Simmu. Tante in Zwitserland, besneeuwde berghelling, opgeblazen vrachtwagenbinnenband, schans gebouwd aan de onderkant van de helling, nichtje met bril. Oh en dan op 24 december, waardoor ze kerst met een met ducktape aan elkaar hangende bril heeft mogen 'vieren'.

Het zelfde nichtje heeft overigens jaren later wraak genomen door bij mij blonde highlights in mijn haar te zetten, maar iets te scheutig met blondeerspul en daarna goed doorkammen. Natuurlijk ook weer op de 24ste (ik had beter moeten weten....) waardoor ik wortelkleurig op alle kerstfoto's sta.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  woensdag 20 mei 2009 @ 07:28:58 #92
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_69214008
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 09:40 schreef Cat22 het volgende:
Tante hier: een poosje geleden gingen we met de hele familie (grootouders, tante, broer met vrouw+3 kinderen) naar een vakantiepark.

Dag 2: kleine meid van 19 maanden speelt onder het wakend oog van tante in het babybad. Je kent het wel: 2 emmertjes en niks leuker dan water van het een in het andere emmertje gooien. En repeat. Andere versie: water scheppen in beide emmertjes!
Emmertjes staan op de rand van het zwembad en kind bukt zich 1353 keer om water te scheppen. Bij de 1354e keer ging het mis: hoofd tegen de rand, tand door de lip. Kind: Tante:

Dag 3: kleine meid beklimt - onder (niet zo) wakend oog van moeder- een kinderstoel en dondert met stoel en al omver. Buil op haar koppie.

Dag 5: gezellig samen bowlen. Iedereen houdt de kleine meid in de gaten want bowlingballen zijn gevaarlijk. Waarop zij over een drempeltje struikelt: tand door de lip.

Terwijl moeder met jankend kind met bloedend lipje op schoot zit komt een echtpaar langs. Hee, die kennen we nog uit het zwembad! Waarop zij vragen: 'goh, heeft ze alweer een tand door de lip?

Ouders:
Welkom in de wereld van het ouderschap. Gebeurt er niks van het gene dat je voorziet, gebeurt er wel iets anders. En dan heb je ook nog de 'clumsyfase', waarin je denkt dat je kind veel meer valt dan al die anderen.

Simmu

Ca.ra
pi_69214180
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 07:28 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Welkom in de wereld van het ouderschap. Gebeurt er niks van het gene dat je voorziet, gebeurt er wel iets anders. En dan heb je ook nog de 'clumsyfase', waarin je denkt dat je kind veel meer valt dan al die anderen.

Dat hebben wij nu Ons manneke staat een beetje sneller dan goed voor hem is, klimt overal in en op, wil langs de tafel lopen (waar hij niet zo goed in is) en los staan (dat kan hij écht nog niet) en flikkert dus constant om. En maar blijven proberen. Bult op zijn koppie, gelukkig nog geen tanden om door de lip te gaan, maar wel her en der wat blauwe plekken en butsen.

Gisteren bij het CB is me een keer of 4 door die arts verteld dat ik wel om hem moest denken en voorzichtig moest zijn.

Voelde me zo lullig
  woensdag 20 mei 2009 @ 13:22:43 #94
11682 Moonah
Jolie femme
pi_69223971
quote:
[b]Op dinsdag 19 mei 2009 09:40 schreef Dag 5: gezellig samen bowlen. Iedereen houdt de kleine meid in de gaten want bowlingballen zijn gevaarlijk. Waarop zij over een drempeltje struikelt: tand door de lip.
Ah, wel zielig, maar ik moest er wel hardop om lachen!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_70729471
Oip Eerste melding hier dan maar!

Hier stilte, lief spelen, nog steeds lief spelen, wat gemompel We zeggen net tegen elkaar dat het zo lekker rustig is, want gisteren was meneer niet te genieten.
Op dat moment komt hij even dichter naar ons toe gekropen en trekt zich aan mijn been op. Ik zie dat hij iets in zijn mond heeft Dat is maf. Wat is het? Steekt half uit zijn mond. Dus ik trek het er uit....

Snoepsmiley Stond onze snoeppot er nog van gisteravond
Dat is zo'n weckfles achtig iets, dus al knap dat hij hem open kreeg. Dus smiley afpakken (huilen!!! Nee vent, je bent bijna 11 maanden, je mag geen smileys!) en ventje schoongepoetst en een stuk fruit gegeven.

Ik de snoeppot opruimen, liggen er nog een stuk of 3 afgelebberde smileys naast (gelukkig! alleen smileys in de snoeppot, die kan hij niet helemaal in zijn mond steken)

En er zat er ook nog één aan zijn been geplakt net
  † In Memoriam † dinsdag 7 juli 2009 @ 09:26:56 #96
7074 moussy
kuttekop
pi_70729622
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 09:20 schreef freecell het volgende:
Oip Eerste melding hier dan maar!

Hier stilte, lief spelen, nog steeds lief spelen, wat gemompel We zeggen net tegen elkaar dat het zo lekker rustig is, want gisteren was meneer niet te genieten.
Op dat moment komt hij even dichter naar ons toe gekropen en trekt zich aan mijn been op. Ik zie dat hij iets in zijn mond heeft Dat is maf. Wat is het? Steekt half uit zijn mond. Dus ik trek het er uit....

Snoepsmiley Stond onze snoeppot er nog van gisteravond
Dat is zo'n weckfles achtig iets, dus al knap dat hij hem open kreeg. Dus smiley afpakken (huilen!!! Nee vent, je bent bijna 11 maanden, je mag geen smileys!) en ventje schoongepoetst en een stuk fruit gegeven.

Ik de snoeppot opruimen, liggen er nog een stuk of 3 afgelebberde smileys naast (gelukkig! alleen smileys in de snoeppot, die kan hij niet helemaal in zijn mond steken)

En er zat er ook nog één aan zijn been geplakt net

Ik ben laatst Cas vergeten in de auto hij zat er nog in en wij zaten thuis van, waar is Cas nou?
Je zou er haast een boek over schrijven!
  dinsdag 7 juli 2009 @ 11:01:39 #97
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_70732139
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 09:26 schreef moussy het volgende:

[..]

Ik ben laatst Cas vergeten in de auto hij zat er nog in en wij zaten thuis van, waar is Cas nou?
pi_70735585

Goed dat je 't door had! Hier in B zijn er laatst nog twee kindjes geweest die in de auto achtergelaten werden (één door verstrooidheid en één bewust)

Ik probeer mijn blunders snel te vergeten
Een recente: ze saat stiekem in het fruitmandje te prutsen terwijl ik afwas. Nog voor ik haar kan berispen heeft ze haar mond al in een perzik gezet...uiterraard die ene met schimmel op (en er waren nog drie tot moes geknepen perzikken zo bleek later, schimmelloos)
  dinsdag 7 juli 2009 @ 17:58:43 #99
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_70748268
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 12:52 schreef Iksje het volgende:

Goed dat je 't door had! Hier in B zijn er laatst nog twee kindjes geweest die in de auto achtergelaten werden (één door verstrooidheid en één bewust)

Ik probeer mijn blunders snel te vergeten
Een recente: ze saat stiekem in het fruitmandje te prutsen terwijl ik afwas. Nog voor ik haar kan berispen heeft ze haar mond al in een perzik gezet...uiterraard die ene met schimmel op (en er waren nog drie tot moes geknepen perzikken zo bleek later, schimmelloos)
Het kan in een kwartier tijd al heeel erg warm worden in zo'n auto! Ik zou het nooit doen op zo'n hete dag. In de winter misschien eventjes. Maar altijd eventjes.
En die andere... hoe kan dat toch? Ik werk zelf in de kinderopvang en als we een kind missen, wordt er altijd gebeld. Iemand moet dat kind toch gemist hebben?? En je moet wel een heel erg work-aholic zijn, wil je je kind vergeten weg te brengen.
Intriest dat dit blijft gebeuren.
pi_70762645
Ja, ik snap het ook niet, hoe je je kind kan vergeten, dat de frank niet eerder valt. (zoals bij moussy, van huh waar is X?)
En nu je het zegt, bij ons wordt er ook gebeld/gesmst als ons meisje er op de verwachte dag niet is.
  woensdag 29 juli 2009 @ 22:32:41 #101
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_71443142
Oké. Als je weet dat er in de buurt glasvezel wordt gelegd en er daarom overal om je heen wordt kuilen zijn. Dan moet je dus niet zomaar een kind van net vijf een blokje laten fietsen, zonder dat blokje zelf eerst bekeken te hebben.

pi_71443796
Arme jolie!
♥mama van het liefste jongetje♥
pi_71450308
Och
Pijn?
  donderdag 30 juli 2009 @ 10:58:07 #104
144006 chacama
Ondernemend!
pi_71452393
Oei Jolie, geschrokken?
pi_77322150
Ik mag weer meedoen

Zonet alledrie boven in ons nieuwe huis (zijn we niet gewend, we hadden een flat) ik tegen TARA: 'is het traphekje dicht?' TARA *klik* 'nu wel! '
Dus ik zet hummel op de grond. Veiligheid voor alles.

10 minuten later ga ik vast naar beneden, moet nog even wat doen. Ik laat hummelke boven bij TARA.
Ik hoor wat gedoe op de trap en denk: 'hey, hij gooit dingetjes naar beneden, wat lag er dan op de overloop? Nuja, zie ik straks wel'
En ineens staat hij achter me in de keuken 'dag!'

Ok, als je naar beneden gaat traphekje ook dichtdoen
pi_77322303
FC
  woensdag 27 januari 2010 @ 10:02:11 #107
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_77324118
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 08:30 schreef freecell het volgende:
Ik mag weer meedoen

Zonet alledrie boven in ons nieuwe huis (zijn we niet gewend, we hadden een flat) ik tegen TARA: 'is het traphekje dicht?' TARA *klik* 'nu wel! '
Dus ik zet hummel op de grond. Veiligheid voor alles.

10 minuten later ga ik vast naar beneden, moet nog even wat doen. Ik laat hummelke boven bij TARA.
Ik hoor wat gedoe op de trap en denk: 'hey, hij gooit dingetjes naar beneden, wat lag er dan op de overloop? Nuja, zie ik straks wel'
En ineens staat hij achter me in de keuken 'dag!'

Ok, als je naar beneden gaat traphekje ook dichtdoen
pi_77324552
Freecell!
  woensdag 27 januari 2010 @ 10:28:14 #109
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77325425
Freecell wat een schitterende actie de tranen staan in mijn ogen van het lachen (nog een geluk dat ik een bureau voor mezelf heb )
pi_77327546
Wat is er dan zo dramatisch grappig aan?
Ik was vooral héél verbaasd en geschrokken ook wel
Een ventje van anderhalf, helemaal alleen de trap af zonder vallen
pi_77327852
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 11:44 schreef freecell het volgende:
Knáp, en dóódeng
pi_77328004
Freecell Da's inderdaad schrikken!

Ik had van de week een klein blundertje. Isabeau is snipverkouden en haar neusje zit nogal verstopt. Ik pakte een tissue en hield die onder haar neus en wachte tot ze ging snuiten.......
pi_77328125
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 11:54 schreef Sorbootje het volgende:
Freecell Da's inderdaad schrikken!

Ik had van de week een klein blundertje. Isabeau is snipverkouden en haar neusje zit nogal verstopt. Ik pakte een tissue en hield die onder haar neus en wachte tot ze ging snuiten.......

Wonderbaby
pi_77328464
Sorbootje, dat is wel erg optimistisch

Freecell, ik moest meer lachen om het "dag".. Zo'n klein ventje dat heel nuchter achter je staat en droog zoiets zegt..
Maar de was voor de enge situatie. Gelukkig is het goed gegaan
  woensdag 27 januari 2010 @ 12:05:14 #116
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_77328519
Sorbo

Freeecell Maar hoe meer hij oefent hoe beter hij het leert!
pi_77329027
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 12:04 schreef Deepfreeze het volgende:
Sorbootje, dat is wel erg optimistisch

Freecell, ik moest meer lachen om het "dag".. Zo'n klein ventje dat heel nuchter achter je staat en droog zoiets zegt..
Maar de was voor de enge situatie. Gelukkig is het goed gegaan
Ok, dat was inderdaad grappig
Volgens mij sprong ik ook echt de lucht in
  woensdag 27 januari 2010 @ 12:17:55 #118
35189 Troel
scherp en bot
pi_77329047
quote:
Tuurlijk schrok je. Nu flink oefenen met Leander en dan zul je zien dat je binnen no0time het hekje weer weg kan doen, wat erg makkelijk is met een baby op je arm
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_77329427
Sorbo!

Freecell, dat is zeker schrikken!
Maar ach, jij vergeet nu nooit meer om een traphekje achter je dicht te doen
pi_77332682
quote:
Het was wat mij betreft eigenlijk de manier waarop je het hier postte en effectief, die "dag"
  woensdag 27 januari 2010 @ 14:26:20 #121
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77334426
Dat droge 'dag' was ook waarom ik moest lachen. Kan me voorstellen dat je geschrokken bent joh!
Maar blijkbaar kan hij goed genoeg klauteren om van de trap te komen.
Tip: ga het hem maar vast leren hoe het goed te doen.
Mijn zus heeft een open trap in de huiskamer en heeft haar jongens vrij vlot geleerd hoe je er op en af kan. Ze heeft boven wel traphekjes maar beneden niet.
Er is er nog nooit eentje van de trap gevallen...
wel gesprongen

Sorbo
  dinsdag 2 februari 2010 @ 08:47:45 #122
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_77540466
Met het schaamrood op de kaken....

In de auto zie ik een kaartje liggen, formaat visitekaartje. Dus ik pak dat. 'Die zal ik even weggooien, die heb ik niet meer nodig.' 'Nee!' zegt mijn hij, 'Die heeft Luuke van juf gekregen, die moest ze goed bewaren.' Dus ik vraag voorzichtig door. Volgens mijn vriend lag dat kaartje een tijdje in de bewaarbak op school en vergat juf het steeds terug te geven.

Beetje jammer dat het het kaartje is waar de gegevens en plaatsingsdatum van mijn (ex)spiraaltje opstaan en dat mijn dochter die vrolijk mee naar school heeft genomen. Tralalala. 'Goeiemorgen juf!'
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  dinsdag 2 februari 2010 @ 08:50:54 #123
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77540514
  dinsdag 2 februari 2010 @ 08:53:21 #124
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_77540536
pi_77541172

Stond het er duidelijk op of was het nog te missen?
pi_77541245
Lishe Hallo juf!

Oei Freecell dat is zeker schrikken zeg Maar wel heel knap!

En Sorbo verwacht je neit te veel van d'r?

's nachts de neus van je baby willen sprayen met zeezoutoplossing en op het moment supreme draait ze wild haar hoofd weg uit de houdgreep en spuit je vol in haar oog
  dinsdag 2 februari 2010 @ 09:33:43 #127
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_77541268

oh ja erg hè. Gelukkig lag het er al een poos, en heb je het al die tijd niet geweten.

*mental note* bezwaarlijke info achter slot en grendel
  maandag 22 februari 2010 @ 15:25:10 #128
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_78306018
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 09:26 schreef moussy het volgende:

[..]

Afgelopen weekend de oudste twee afgeleverd bij opa en oma om een weekendje te logeren.
Weer thuis aangekomen stap ik uit de auto en loop naar de voordeur om die van het slot te halen. Staat manlief naast me...

Ik: "Uhm, zou jij je dochter niet even uit de auto halen?"
Hij: "Oh ja, die is wél mee terug."
(hij wist niet hoe snel hij bij de auto moest komen, en maar sorry zeggen tegen het kleine ding die 'm vervolgens echt zat aan te kijken)
Maxi, Midi & Mini
pi_78656546
Ik heb weer iets doms voor elkaar gekregen... Vanavond zou er -voor zover ik wist- een muziekavond zijn voor ouder en kind op mijn peuterzaal. Ik vond de tijden wel achterlijk laat voor een peuter (tot 21:45) maar goed, misschien is dat wel hip ofzo, of een typo. In ieder geval zag ik met mijn overwerkte harses op het papiertje staan dat het iets muzikaals was voor ouder(s) en kind(eren).
Ik sleep dus Nune op haar mooist 's avonds naar de peuterzaal, om daar compleet voor lul te staan omdat ik (denk ik) een ouderavond had verwisseld voor die muziekavond en dus met een verbaasde peuter even verbaasde ouders en peuterjuffen sta aan te staren.

Dat ik het niet zeker weet is trouwens omdat ik van schrik iets mompelde van "Ohdannietbedankttochhoorgoeinaaf" en de beduusde juf subiet liet staan om dat lokaal maar uit te kunnen en balend naar huis ben gelopen. Heb ook niet durven bellen later ("Ja sorry dat ik overkwam als een complete debiel hoor net, maar wat voor avond was het nu? Mag ik nog komen?")

Nou ja, dat doet een Kilo Utrecht Tango-dag dus met je op een nieuwe Kilo Utrecht Tango-werkplek met een Kilo Utrecht Tango-organisatie op Kilo Utrecht Tango-tijden via een Kilo Utrecht Tango-verbinding van de NS dus met je. Kan wel janken.
  † In Memoriam † dinsdag 2 maart 2010 @ 21:47:31 #130
37843 lady-wrb
kortaf
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 2 maart 2010 @ 21:54:08 #131
147316 crew  DJMO
#trut
pi_78657318
ah mwana gewoon morgen even bellen en de situatie uitleggen? zullen ze toch wel begrijpen neem ik aan?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_78657803
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 21:54 schreef DJMO het volgende:
ah mwana gewoon morgen even bellen en de situatie uitleggen? zullen ze toch wel begrijpen neem ik aan?
Morgen stuur ik mijn man langs met uitleg denk ik, want ik moet ook nog 1) een verjaardag organiseren 2) aan de dokter vragen waarom mijn navel pijn doet als ik hoest of lach en 3) de halve nacht een net-niet-zindelijke peuter boven de pot hangen.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 22:24:11 #133
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_78659382
Mwana ik mis je echt hoor! Je mag best wel vaker posten hier hoor!
pi_78667640
mag je hier geen KUT zeggen ofzo
  woensdag 3 maart 2010 @ 07:37:52 #135
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_78668643
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 22:24 schreef Books het volgende:
Mwana ik mis je echt hoor! Je mag best wel vaker posten hier hoor!
Ik denk dat mwana het te druk heeft met haar Kilo Utrecht Tango's....

Een KUT mag toch wel?
Moet je maar eens in het bevallingentopique kijken.... 'flamoes', 'benedenverdieping', 'poes' etc etc.
pi_78675507
benedenverdieping?! Hier in huis wordt btw geen kut meer gezegd. Floept het er toch uit dan word ik keihard terechtgewezen door mijn dochter: ohh mammie, magge nie kut zeggen!
pi_78676864
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 11:50 schreef SeaOfLove het volgende:
benedenverdieping?! Hier in huis wordt btw geen kut meer gezegd. Floept het er toch uit dan word ik keihard terechtgewezen door mijn dochter: ohh mammie, magge nie kut zeggen!
Ja hier ook. "Oooooh! Mag je niet zeggen!"

Ik heb trouwens het foldertje over de muziekavond nog es doorgelezen. Er staat gewoon een thema-avond over "Muziek" met je peuter, kleuter of baby. Ik ben niet gek! *stampvoet*

En ik heb een nieuwe baan. Collega's zijn leuk, maar de werktijden en organisatie echt kut. Ben compleet gesloopt 's avonds.
  woensdag 3 maart 2010 @ 12:43:09 #138
259886 pessie
pi_78677468
mwana dat is echt een vervelende blunder zeg! Maar als ik het zo lees dan had ik het ook niet goed begrepen denk ik! En succes vandaag! klinkt alsof je het erg druk hebt.
pi_78681076
hihihi mwana.. ik zou me echt doodschamen maar ik snel wel waarom je het dacht inderdaad
pi_78683301
Ik maak eigenlijk weinig blunders meer. De laatste is al van een tijd geleden. Schooldag, alles verliep echt rete-soepel die ochtend, schooltas gepakt op tijd enzo, echt superrelaxed waar het meestal stressen is s ochtends. Ik had zelfs nog 5 minuten over, nou dat heb ik zelden. Ik ga even zitten en er bekruipt me een gevoel dat ik iets ben vergeten, het verliep iets te soepel.... Kijk ik naar mijn dochter die braaf aan de eettafel met haar lego aant spelen is en boem! Ik wist het opeens toen ik haar zag: KUT, kind vergeten aan te kleden Dus alsnog stress om haar optijd beneden te krijgen
pi_78683360
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 14:53 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik maak eigenlijk weinig blunders meer. De laatste is al van een tijd geleden. Schooldag, alles verliep echt rete-soepel die ochtend, schooltas gepakt op tijd enzo, echt superrelaxed waar het meestal stressen is s ochtends. Ik had zelfs nog 5 minuten over, nou dat heb ik zelden. Ik ga even zitten en er bekruipt me een gevoel dat ik iets ben vergeten, het verliep iets te soepel.... Kijk ik naar mijn dochter die braaf aan de eettafel met haar lego aant spelen is en boem! Ik wist het opeens toen ik haar zag: KUT, kind vergeten aan te kleden Dus alsnog stress om haar optijd beneden te krijgen
pi_78684560
Ik weet niet meer of ik het al eerder heb verteld, is al een tijdje terug...

Vorig jaar moest dochterlief brommerexamen doen, en ze was gezakt.
Dus ze komt een beetje pissig en balend thuis.
Ik vraag iets later of ze wat wil drinken en ze zegt "ja doe maar chocomel"
Dus ik pak een beker uit de kast, doe de choco dr in en zet het voor haar neus.

In de beker waar met grote letters" Geslaagd" op staat, die had ze gekregen toen ze voor school was geslaagd.

"Mahaaammmm, vind je dat nou nodigggg?"

"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  woensdag 3 maart 2010 @ 15:23:46 #143
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_78684610
Fannie dat is wel heel bruut gedaan hoor
pi_78684713
Ja maar ik deed het echt niet expres , ik pakte gewoon de eerste de beste beker die ik zag

Ik vond het ook heel lullig
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  woensdag 3 maart 2010 @ 20:04:43 #145
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_78697086
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 15:26 schreef Fannie het volgende:
Ja maar ik deed het echt niet expres , ik pakte gewoon de eerste de beste beker die ik zag

Ik vond het ook heel lullig
Lol!
pi_78700903
Fannie
  woensdag 3 maart 2010 @ 22:09:46 #147
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_78705317
Whehehehe ik heb smakelijk zitten lachen om veel verhalen. Kende het topique helemaal niet

Al goed, mijn bijdrage:

Ik had Alexa in bad gedaan en zoals altijd doe ik haar dan in zo'n groot handdoekomslagding. Daar leg ik haar dan op het aankleedkussen mee. Dan krijgt ze een heerlijke massage a la Takkembah op haar voorkant en draai ik haar om op haar buik, om vervolgens ook haar ruggetje lekker te masseren. Vervolgens til ik haar altijd op om dat handdoekomslagding weg te halen. Enfin, alles ging zoals gepland. Alexa gemasseerd aan beide kanten, Alexa opgetild en op het moment dat ik haar in één hand/arm vastheb en met mijn andere hand de handdoek weghaal, laat Alexa twee grote scheten. Waarop ik haar als reactie neergooi op het aankleedkussen in de angst dat ze me onderschijt (dat had ze tijdens de bevalling namelijk ook gedaan ) en zij dus haar arm stoot aan de muur en haar arm schaaft .

Ze huilde niet, maar keek me wel aan zo van: What the F*** just happened, mum? What the hell did you do?
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  woensdag 3 maart 2010 @ 23:06:35 #148
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_78709601
Takkembah!
Wie schrok er meer, zij of jij?

Ik half in paniek, tijdens de eerste keer buidelen:
'Uhm, kun je even komen kijken, volgens mij gaat er iets niet goed! Ze schokt en maakt rare geluiden!'

Verpleegster komt aanrennen, kijkt en zegt half hikkend van het lachen:
'Gefeliciteerd, ze kan niezen!'

Ik:

We kunnen er nog steeds om lachen!

('t klonk echt als: 'Ni, ni,ni.ni. grom, ni, ni, ni)

Volgens D. is ze nu 'one of the knights that say Ni'.
A grand adventure has begun.
pi_78711208
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 23:06 schreef Keshet het volgende:
Takkembah!

'Uhm, kun je even komen kijken, volgens mij gaat er iets niet goed! Ze schokt en maakt rare geluiden!'

Ik:

Leuk topique

Onze blunder was dat we bij ons allereerste cb-bezoek geen luiertas bij ons hadden. Wisten wij veel dat ze helemaal bloot op de weegschaal moest En natuurlijk pieste onze dochter de weegschaal onder en hadden we geen luiertjes bij ons Dan voel je je best wel lullig Gelukkig konden we er een lenen van het cb. (Bij ons hebben ze dus niet standaard luiertjes liggen voor ouders die de luiertas vergeten zijn )
#geen
pi_78724300
quote:
Takkembah!

Ik:

Herkenbaar
  donderdag 4 maart 2010 @ 14:06:54 #151
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_78729713
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 23:31 schreef DuchessX het volgende:
Gelukkig konden we er een lenen van het cb.
En heb je dat luiertje alweer teruggebracht?
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_78732681
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 14:06 schreef Grijs het volgende:

[..]

En heb je dat luiertje alweer teruggebracht?
ja die moest de afspraak erna ingeleverd worden
#geen
pi_78732708
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 15:23 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Welja!
pi_78733575
quote:

[..]

Wat een dorken
  donderdag 4 maart 2010 @ 16:01:34 #155
259886 pessie
pi_78734249
Fannie das inderdaad wel een blundertje, al vind ik em erg grappig.

Keshet, ik was waarschijnlijk ook erg onzeker geweest, maar gefeliciteerd met het niezen!

En wat betreft het luiertje, hihi...
pi_78744023
quote:

[..]

Ik zou gewoon uit dwarsheid zo'n GIGANTISCHE incontinentie-luier teruggeven
  Jubileum moderator donderdag 4 maart 2010 @ 20:31:46 #157
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_78745914
quote:

Whahahahaa
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 5 maart 2010 @ 09:16:21 #158
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_78762332
quote:

[..]

Nee!
pi_78768939
quote:

[..]

ohnoes
  Licht Ontvlambaar vrijdag 5 maart 2010 @ 12:38:57 #160
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_78769597
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 19:54 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ik zou gewoon uit dwarsheid zo'n GIGANTISCHE incontinentie-luier teruggeven
Ben je mal, gewoon het luiertje in kwestie. 'Nog bedankt voor het lenen, geloof dat het wel fijn zat'

Telt dit ook als blunder?
Bij school staan en je realiseren dat je de fietssleutel van dochterlief vergeten bent Isa is met vriendinnetje mee naar huis gelopen, ik ben als een gek weer terug naar huis gefietst. Toen terug en een poging gedaan om met mijn fiets en die van Isa naar huis te lopen. De vader van een klasgenootje vond dat zo sneu dat hij de fiets van Isa achterin de auto gelegd heeft en bij ons afgezet
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 5 maart 2010 @ 14:37:08 #161
259886 pessie
pi_78774475
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 12:38 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ben je mal, gewoon het luiertje in kwestie. 'Nog bedankt voor het lenen, geloof dat het wel fijn zat'

Bij school staan en je realiseren dat je de fietssleutel van dochterlief vergeten bent Isa is met vriendinnetje mee naar huis gelopen, ik ben als een gek weer terug naar huis gefietst. Toen terug en een poging gedaan om met mijn fiets en die van Isa naar huis te lopen. De vader van een klasgenootje vond dat zo sneu dat hij de fiets van Isa achterin de auto gelegd heeft en bij ons afgezet
Blundertje!!
pi_78789590
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 12:38 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Fijn he? Soms kom je zo ineens Aardige Mensen tegen, geweldig!
  vrijdag 5 maart 2010 @ 20:50:14 #163
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_78790639
Is het erg dat ik op een Mwana-blunder hoopte als laatste post? .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 20:56:49 #164
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78790978
Keshet!
En die van Fannie is ook heel subtiel!
En wat een raar CB DuchessX! Ik bedoel, dat ze er niet op ingesteld zijn soit, maar als ze er dan wel eentje hebben, dat je hem dan terug moet geven! Ik ben echt in shock!
  vrijdag 5 maart 2010 @ 21:39:30 #165
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_78793518
Ow Keshet, wat een schattige blunder! Ik zie het al helemaal voor me.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_79839196
situatieschets: ik ben ziek, co-ouderschap, milou gaat met de taxi van en naar school en vrijdag is de ruildag maar ik kreeg milou vandaag al. Dus de taxi-centrale vanochtend bellen.... Goedemorgen, met de moeder van Milou, ik wilde even doorgeven dat ze vandaag niet met I. meegaat naar haar vader maar met de chauffeur die haar altijd naar mij brengt. De meneer van de centrale: Ah oké, wat is zijn naam? Ik: weet ik eigenlijk niet Milou noemt hem de ene keer Paul en de andere keer Wil, maar hij heeft een grijs busje met een blauw kenteken. (wat nu de grootste blunder is weet ik niet btw, of dat ik de naam van de taxi-chauffeur niet weet of dat ik vermeld dat de taxi een blauw kenteken heeft ze is hier in ieder geval vanmiddag netjes thuisbezorgd )
  donderdag 1 april 2010 @ 19:31:42 #167
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_79841914
quote:
Op donderdag 1 april 2010 18:18 schreef SeaOfLove het volgende:
situatieschets: ik ben ziek, co-ouderschap, milou gaat met de taxi van en naar school en vrijdag is de ruildag maar ik kreeg milou vandaag al. Dus de taxi-centrale vanochtend bellen.... Goedemorgen, met de moeder van Milou, ik wilde even doorgeven dat ze vandaag niet met I. meegaat naar haar vader maar met de chauffeur die haar altijd naar mij brengt. De meneer van de centrale: Ah oké, wat is zijn naam? Ik: weet ik eigenlijk niet Milou noemt hem de ene keer Paul en de andere keer Wil, maar hij heeft een grijs busje met een blauw kenteken. (wat nu de grootste blunder is weet ik niet btw, of dat ik de naam van de taxi-chauffeur niet weet of dat ik vermeld dat de taxi een blauw kenteken heeft ze is hier in ieder geval vanmiddag netjes thuisbezorgd )
hehehehe!
pi_79868181
quote:

en DuchessX: nou jaaaa. Dit is duidelijk een CB blunder!

SeafLove: DE taxi met het blauwe kenteken? haha
  vrijdag 2 april 2010 @ 14:32:18 #169
56471 pinquit
oh my lama!
pi_79869745
beetje blunder vind ik; Max werd gisterenochtend wakker; "hey, mama ik heb mijn sokken nog aan! "

muh
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_85642342
De degelijke mama die ik ben met een hele zomer op Birckenstocks lopen besloot ik vandaag eens mijn schoentjes met hakken van 8 cm aan te doen O+ Een ochtend zoals elke andere school-ochtend, behalve dan dat Milou haar schooltas vergeten was en ze me er pas op attendeerde toen we al bijna bij de bushalte waren :( Rennen dus, op hakken van 8 cm hoog :') Kind onderweg bij de slager gestationeerd, lift naar boven, rennend over de galerij, tas gepakt, zelfde route terug rennend, kind bij slager weggeplukt, bus staat er al, nog harder rennen op die 8 cm hoog :') Ik kan niet meer dus laat Milou alleen rennen het laatste stukje :') Bus gehaald! Pas bij school was ik een beetje weer op adem :+ Alles om je kind maar op tijd op school te krijgen O+ En nu heb ik voetpijn :') :+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2010 12:46:55 ]
pi_85642451
oh en de taxi-chauffeur zijn naam was btw Bill :') Over 2 weken gaat ze dus gewoon weer met de taxi ipv dat ik haar zelf breng :P
pi_85649708
Klinkt als een goed plan :+
En middelen? hakken van een CM of 3 à 4? ;)
pi_85653226
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:41 schreef SeaOfLove het volgende:
De degelijke mama die ik ben met een hele zomer op Birckenstocks lopen besloot ik vandaag eens mijn schoentjes met hakken van 8 cm aan te doen O+ Een ochtend zoals elke andere school-ochtend, behalve dan dat Milou haar schooltas vergeten was en ze me er pas op attendeerde toen we al bijna bij de bushalte waren :( Rennen dus, op hakken van 8 cm hoog :') Kind onderweg bij de slager gestationeerd, lift naar boven, rennend over de galerij, tas gepakt, zelfde route terug rennend, kind bij slager weggeplukt, bus staat er al, nog harder rennen op die 8 cm hoog :') Ik kan niet meer dus laat Milou alleen rennen het laatste stukje :') Bus gehaald! Pas bij school was ik een beetje weer op adem :+ Alles om je kind maar op tijd op school te krijgen O+ En nu heb ik voetpijn :') :+
Mental picture _O- :D
#geen
pi_85774430
School is weer begonnen *O*
Allemaal nieuwe dingen dus: nieuwe groep, nieuwe juf, nieuwe vakken en een nieuw klaslokaal.
Alleen was mijn vriend -die normaal haalt en brengt- even vergeten te zeggen dat hij voortaan door een andere uitgang naar buiten zou komen. Stond ik dus in de zeikregen te blauwbekken bij de verkeerde deur. Na een kwartier waren de kinderen op en stond ik zo'n beetje in m'n uppie nog op het plein. Toch maar zijn vorige juf aangeschoten of ik wel goed stond. Weer een mooie indruk gemaakt op het schoolteam :')

Aan de andere kant van het gebouw stond meneertje dus als laatste met een chagrijnige kop te wachten op mij :@
pi_85774483
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:41 schreef SeaOfLove het volgende:
_O- Heerlijk dat beeld. Hart onder de riem: jij kunt tenminste nog rennen op van die hakken. Met mijn motoriek was dit geëindigd met een verzwikte enkel, ladder in mijn panty en iets met veel modder op de eerste hulp...
pi_85775854
Nog even een andere blunder maar dan niet van mezelf. Omdat het wachten dus nogal lang duurde en iedereen samengepropt onder een afdakje stond tegen de regen hoorde ik de gesprekken om me heen.

Naast me stond een vader. Een moeder benaderde hem en vroeg hem dat zijn dochter met de hare wilde spelen, of dat mocht.

"Nee!" zei de man. "Ze is maar net over gegaan, dus ze mag doordeweeks niet meer spelen met kinderen,"
"Ach," zei de moeder beduusd. "Maar ze kan toch niet de hele tijd met school bezig zijn?"
"Jawel hoor," zei de man. "Alles is beter dan de klas over moeten doen. En in het weekend mag ze met haar zusjes spelen,"

Een kind van 6, uit groep 3!!! Ik stond echt met mijn oren te klapperen. Da's wat mij betreft echt een opvoedblunder: je dochter sociaal contact met leeftijdsgenootjes ontzeggen omdat het arme kind niet goed genoeg presteert op school. Zielig...
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 16:28:33 #177
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_85775979
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 16:24 schreef Mwanatabu het volgende:
Nog even een andere blunder maar dan niet van mezelf. Omdat het wachten dus nogal lang duurde en iedereen samengepropt onder een afdakje stond tegen de regen hoorde ik de gesprekken om me heen.

Naast me stond een vader. Een moeder benaderde hem en vroeg hem dat zijn dochter met de hare wilde spelen, of dat mocht.

"Nee!" zei de man. "Ze is maar net over gegaan, dus ze mag doordeweeks niet meer spelen met kinderen,"
"Ach," zei de moeder beduusd. "Maar ze kan toch niet de hele tijd met school bezig zijn?"
"Jawel hoor," zei de man. "Alles is beter dan de klas over moeten doen. En in het weekend mag ze met haar zusjes spelen,"

Een kind van 6, uit groep 3!!! Ik stond echt met mijn oren te klapperen. Da's wat mij betreft echt een opvoedblunder: je dochter sociaal contact met leeftijdsgenootjes ontzeggen omdat het arme kind niet goed genoeg presteert op school. Zielig...
:o :X
pi_85781325
Ik zou naar de meester/juf van het betreffende kind gaan en dat uitleggen denk ik...
Het werkt wrs alleen maar averechts en als een leerkracht dat tegen een ouder zegt helpt het vaak meer dan wanneer iemand anders het aangeeft.
pi_85781637
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 19:26 schreef freecell het volgende:
Ik zou naar de meester/juf van het betreffende kind gaan en dat uitleggen denk ik...
Het werkt wrs alleen maar averechts en als een leerkracht dat tegen een ouder zegt helpt het vaak meer dan wanneer iemand anders het aangeeft.
Er stond een juf pal naast, dus dat is niet (meer) nodig. Daarnaast begin ik nu ik erover nadenk te vermoeden dat het misschien een smoes is geweest van de vader omdat hij niet wilde dat zijn dochter met dat andere meisje speelde. Gezin 2 is nogal volks, net niet aso maar wel met een joekel van een hond en gezin 1 is Turks. Vergezocht misschien maar beter te verteren dan een meisje van 6 dat niet mag spelen...
pi_85825509
Dochter: Mama! Mama! Wie! Wat? Hoe! Waar? Waarom! Waarom? Waarom! :o
Ik: Daarom etc. :(
Dochter: Mama wat ga je koken? Mama, wanneer ga je koken? Mag ik snoep? Mamaaaah...Hoe ga je koken? Wie gaat er koken! :o
Ik: Pipo de Clown! grrtvrrddll :(
Dochter: *even stil* Kan Pipo de Clown ook pizza koken? :D
pi_85825538
Whehe :D
pi_87281360
vanochtend had milou haar dierbare kastanje die ze zondag had gevonden, mee de taxi ingenomen. Zij en kastanje zijn onafscheidelijk en ik moet er goed op passen als ze naar school gaat van haar :') Dus vanochtend is het van: oh mammie, jij tatanjuh bij houden geeft 'm aan mij vanuit het busje en ik laat het ding vallen :@ Oeps zo onder een band van de taxi, maar dat zag ik pas toen ik een platte kastanje van de straat pakte toen de taxi weggereden was :') Ik denk dat ik straks een boze Milou heb :P
pi_87281745
quote:
Op donderdag 6 december 2007 12:50 schreef Noli. het volgende:
:o Luchtbel en Jolie.. Ik moest er wel een beetje om lachen :@

Ik ben net terug van de huisarts..
We hadden net Wilyan van school gehaald en bij de voordeur til ik hem eerst van de fiets. Dan zet ik de fiets goed neer en til Hanne uit het voorzitje. Terwijl ik haar eruit til draai ik bij richting voordeur maar Wilyan staat ineens achter me, ik stuikel en laat Hanne van best hoog zo uit mijn handen op het stoepje voor onze deur vallen. :o :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Ze viel echt naar en zegt steeds dat haar handjes zeer doen maar ik mag er niet naar kijken. Huisarts maar gebeld dus, we mochten meteen komen en zijn vrouw had 'm al opgepiept toen we er kwamen.
Ze is van top tot teen nagekeken. Op het eerste gezicht heeft ze niks gebroken. Misschien is haar handje gekneusd maar dat moeten we dus afwachten. En ze zal heel misschien wat spierpijn kunnen krijgen.

Bij mij komt nu op dit moment de spierpijn al wel opzetten. :X
oei oei oei.

Doet me denken aan iets wat ik zag (zelf geen kids)
Was met een vriend aan m'n auto aan t prutsen toen we in eens een rare, harde doffe klap hoorden.
We stonden allebei op en zagen nog net hoe een (jonge) vrouw haar baby oppakt. :o
Even snel nog wat uit de auto pakken met een kind op en boodschappen onder de arm wil dus niet.

Die klap (en vooral de vreemde stilte erna) vergeten wij nooit weer!

voor zover ik weet is t goed afgelopen met t kindje

[ Bericht 1% gewijzigd door mien-moeke op 07-10-2010 13:32:39 ]
  donderdag 7 oktober 2010 @ 13:06:45 #184
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87281907
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 12:48 schreef SeaOfLove het volgende:
vanochtend had milou haar dierbare kastanje die ze zondag had gevonden, mee de taxi ingenomen. Zij en kastanje zijn onafscheidelijk en ik moet er goed op passen als ze naar school gaat van haar :') Dus vanochtend is het van: oh mammie, jij tatanjuh bij houden geeft 'm aan mij vanuit het busje en ik laat het ding vallen :@ Oeps zo onder een band van de taxi, maar dat zag ik pas toen ik een platte kastanje van de straat pakte toen de taxi weggereden was :') Ik denk dat ik straks een boze Milou heb :P
snel even naar 't bos/park/kastanjebomenlaantje!
in de haak.
pi_87284753
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:06 schreef trui het volgende:

[..]

snel even naar 't bos/park/kastanjebomenlaantje!
mijn gedachte!
pi_87285264
Done :7 Nadat ik berichtje had getypt bedacht ik me al dat ik net zo goed even een nieuwe kastanje kon halen om Milou dit tragische verlies te besparen :+ Bespaard me weer een hoop gezeik....om een f*cking kastanje :')
  donderdag 7 oktober 2010 @ 15:01:01 #187
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_87285833
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:46 schreef SeaOfLove het volgende:
Done :7 Nadat ik berichtje had getypt bedacht ik me al dat ik net zo goed even een nieuwe kastanje kon halen om Milou dit tragische verlies te besparen :+ Bespaard me weer een hoop gezeik....om een f*cking kastanje :')
heb je nog een paar reserve meegenomen? ;)
pi_87285918
Wedden dat ze het merkt dat het een andere is? 8-)
pi_87286801
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 15:03 schreef freecell het volgende:
Wedden dat ze het merkt dat het een andere is? 8-)
dan kan je me echt opvegen _O- @Asinyur: ze is vanaf morgen toch een week bij haar vader als ze dan weer hier is, is ze de kastanje weer vergeten 8-)
pi_87291029
Nou schiet mij maar neer, Milou zag de overreden kastanje in de prullenbak liggen: Oh MAMA! Das die van MIJ! KAPOT EN DOOD :( Maar mammie nu hebbuh ik twee tatanjuh, ene hele en ene die ut niet meer doehoet! En ze pakt het ding uit de vuilnisbak en gaat samen met de hele kastanje met haar lego-poppetjes spelen :') Raar kind :+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2010 17:09:02 ]
  donderdag 7 oktober 2010 @ 17:44:19 #191
292014 appelfan
Pleegmama <3
pi_87292328
Sol, beter een kastanje tic dan onafscheidelijk zijn met iets wat kan rotten. Een appel ofzo.
pi_87293392
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:44 schreef appelfan het volgende:
Sol, beter een kastanje tic dan onafscheidelijk zijn met iets wat kan rotten. Een appel ofzo.
"Mama, waar is mijn lievelingsgarnaal?"
  donderdag 7 oktober 2010 @ 20:47:09 #193
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_87299958
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:07 schreef SeaOfLove het volgende:
Nou schiet mij maar neer, Milou zag de overreden kastanje in de prullenbak liggen: Oh MAMA! Das die van MIJ! KAPOT EN DOOD :( Maar mammie nu hebbuh ik twee tatanjuh, ene hele en ene die ut niet meer doehoet! En ze pakt het ding uit de vuilnisbak en gaat samen met de hele kastanje met haar lego-poppetjes spelen :') Raar kind :+
_O-
  donderdag 7 oktober 2010 @ 21:26:47 #194
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_87302031
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:44 schreef appelfan het volgende:
Was er niet iemand op het forum die een broccoli had gehaakt voor een meisje met een voorliefde voor die groente? Ik zag een foto van een meisje met een broccoli in een poppenwagen. :D
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 7 oktober 2010 @ 21:34:56 #195
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87302420
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 21:26 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Was er niet iemand op het forum die een broccoli had gehaakt voor een meisje met een voorliefde voor die groente? Ik zag een foto van een meisje met een broccoli in een poppenwagen. :D
was dat niet Oxy die die gemaakt had? staat me heel vaag iets van bij ...
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_87302468
Ik dacht dat het iemand uit het haaktopic was, voor de dochter van Lois :) Maar zeker ben ik het niet. Ik vond hem alleszins super :Y
  donderdag 7 oktober 2010 @ 21:42:40 #197
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87302855
het was spuuglokje, voor eva inderdaad. geweldig gelukt! ^O^
in de haak.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 21:44:23 #198
292014 appelfan
Pleegmama <3
pi_87302943
Dat is wel een creative oplossing zeg :)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 7 oktober 2010 @ 21:48:57 #199
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87303204
Ik kon me alleen herinneren dat ik Oxy erover had zien posten ;)

pi_87304471
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 21:26 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

_O- :D
pi_87304857
Achteraf bekeken is de grootste blunder natuurlijk ikke die zich een halve dag met een doodgereden kastanje heeft bezig heeft gehouden :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2010 22:19:29 ]
pi_87376836
Best wel een dikke blunder hier vanmorgen!!

Tess is aan het huilen, ik kijk op de klok en ik denk 1.13 uur te zien.. veul te vroeg dus!! Ik naar Tess, haar geprobeerd te troosten maar dat lukte niet echt. Dus matje en deken gepakt en naast haar gaan liggen, toen ging ze dus een partij liggen kletsen en daar had ik helemaal geen zin in. Ze klonk ook wat benauwd dus ik ging de neusspray halen. Kom terug, doe haar neus en ga weer naast haar zitten. Mevrouw was echt niet van plan om te gaan slapen.. Ik balen want ik was nog moe! Ik Tess maar uit bed gehaald en haar bij ons in bed gelegd. Vraagt M: wat ben je nou allemaal aan het doen. Dus ik zeg, het is nog veel te vroeg, ik wil slapen maar Tess zegt niet. Nou zegt ie, uhhh het is al half 7 hoor... 8)7 8)7 8)7
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 10 oktober 2010 @ 09:56:57 #203
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87377563
en is hij er toen uitgegaan, zodat jij nog even kon slapen? ^O^
in de haak.
pi_87377692
Yep maar na een uur moest ik er ook uit omdat hij geen ab binnenkreeg bij Amber..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_91665963
Ken je dat? Van die momenten dat je denkt "wat is het toch verdacht stil"?

Laat nooit een pak drinken op tafel staan En zéker niet met de dop los :')
Rienk vond het geweldig. Tegen de tijd dat ik een teil met water en doeken had gepakt wassie voetsporen aan het maken _O-

Leuk joh. Een houten vloer :{

Let niet op mijn stem. Het klinkt nergens naar, dat wéét ik :X
  vrijdag 21 januari 2011 @ 16:52:15 #206
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_91666109
_O-

Ik bedoel, wat vervelend, nou! :@
Hopelijk is het goed gekomen met je vloer
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 16:53:24 #207
259886 pessie
pi_91666170
_O- Ge-wel-dig.

Wel jammer van je vloer, komt goed denk je?
pi_91666405
Ik heb het zo goed mogelijk schoon gemaakt tussen de naden. Maar het rook wel erg zoet toen ik zonet beneden kwam :o Het is afwachten wat de vloer nu doet. Maar ik maak me er niet zo druk om :)
pi_91666968
_O-

jep, altijd mooi die stiltes :')

Ik doe nou steeds dingen als het verkeerde kind de beker/boterham/fles/whatever geven.
Levert vooral :? van de kinderen zelf op. :+
  vrijdag 21 januari 2011 @ 17:34:53 #210
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_91667825
Vlindur _O-

Ach, en het huis moet jou dienen he ;)
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  vrijdag 21 januari 2011 @ 21:52:51 #211
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_91680659
Vlindur :o _O-
Die vloeren kunnen daar wel tegen hoor :Y
pi_91681872
Ach gos. Mooie! :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')