quote:Op maandag 18 juni 2007 09:35 schreef Noli. het volgende:Elise
Niet vanmezelf maar husb die gisteren blunderde:
Gisteren zijn wij weer eens naar "de Ballenbak" geweest, hartstikke leuk en gezellig. De kinderen hebben zich weer heerlijk vermaakt.
Ik had net een rondje apekooi met Wilyan gedaan toen we Husb met Hanne op de trampoline zagen. Hanne staat te springen samen met haar pappa, gaat lekker rustig niks aan het handje.Terwijl Wilyan en ik naar de trampolines lopen laat husb zich op zijn kont vallen op de trampoline net op het moment dat Hanne neerkomt tijdens een sprong. Door de plof van husb kreeg Hanne ineens veel meer vaart bij de afzet en maakte ze een salto van wel een
dikke
meter
hoog
!!!! Ze had gelukkig helemaal niks omdat ze precies helemaal rond ging en pappa haar goed op kon vangen maar ze was flink geschrokken.
De pappa deed er wat lacherig om, Wilyan vond het erg grappig wat Hanne deed maar moeder en dochter waren beiden not amused![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 20:04 schreef zndagmorgen het volgende:
niet met een jongetje van twee,maar wel met een puber van 14
die ik had gebeld of 'ie thuis de film kwam afkijken ipv bij de buurjongen.ik wilde op tijd gaan slapen,was niet lekker.
dus hij zou thuis komen tijdens reclameblok en thuis de film uitkijken.
reclameblok,niets.gebeld,niets.volgend reclameblok,niets.half elf,niets.elf uur,half twaalf,niets!
ik hardstikke kwaad bij de buren aan bellen,en bellen en bellen.staat er een slaperige buurjongen;die is hier niet. niet?? ik in de stress.zoeken met de buurvrouw.bijkt dat ie al in zijn bed lag.had hem niet thuis horen komen (en hij dan ook wel niets gezegt...zijn reactie;"oooh vergeten"(raar volk ,die pubers) maar mooi niet vroeg naar bed,en mooi iedereen wakker!!
Hehe, die moet je naar J/M pubers sturen.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:04 schreef zndagmorgen het volgende:
niet met een jongetje van twee,maar wel met een puber van 14 *knip*...
kan...maar ik las oudersblundertopicquote:Op maandag 18 juni 2007 20:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hehe, die moet je naar J/M pubers sturen.
Oepsquote:Op zaterdag 10 november 2007 13:57 schreef Lente_ninja het volgende:
Heb zelf geen kinderen en woon nog bij m'n ouders (wachlijst voor een huurwoning is lang genoeg om de Chinese muur mee te behangen). Ze hebben vrienden met een baby en een dochtertje van vier jaar, en die hadden een keer de koters meegenomen op de koffie. Het was zomer, dus alle deuren stonden open zodat het een beetje kon luchten, waardoor de oudste ondeugd vrij gemakkelijk naar boven kon glippen, waar ik in mijn slaapkamer zat te gamen met mijn rug naar de gang toe.
Lente_ninja: "Naar rechts! Naar rechts! Oooooh, wat DOE je?! Schiet 'm overhoop, stomme N00b!"
vreemd klein stemmetje: hihihi!
*Lente_ninja draait zich verbaast om en ziet koter in de deuropening staan*
koter: Noeb! Noeb! Hihihi! Schiet um overhoop!
Lente_ninja: !!!![]()
De ouders weten nog steeds niet 'waar ze 't nou vandaan heeft'![]()
Dat zijn de ergstenquote:Op zaterdag 10 november 2007 17:56 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Je kan echt niets zeggen met dat kind in de buurt![]()
ff Cardiflorcreme erop. helpt enorm ook tegen pijn.... Bas heeft een bult op z'n kop...quote:Op donderdag 6 december 2007 13:53 schreef Noli. het volgende:
Met Wilyan alles
Die viel vrij zacht om en stoote wel zijn knie maar dat deed volgens hem niet zeer.
Hanne heeft trouwens nu wel MEGA blauwe knieën zag ik net..
quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:26 schreef melonovy het volgende:
Van de week moest ik Yoram wakker maken en kwam bij hem op bed zitten, hij wordt wakker slaat een arm om me heen en zegt:"mijn voet doet zo'n pijn!" Ik: "Ojee, wat is er met je voetje dan?" waarop hij zegt:"Je zit op mijn voet mama"
cardi is voor huidbeschadigingquote:Op donderdag 6 december 2007 13:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ff Cardiflorcreme erop. helpt enorm ook tegen pijn.... Bas heeft een bult op z'n kop...gister gevallen terwijl hij een kar trok, dus vol op z'n hoofd. het lijkt net een tennisbal.
Maar die zegt dat de pijn eruit trekt door die zalf....
quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:02 schreef Jelief het volgende:
[..]
cardi is voor huidbeschadiging
arnica of arniflor is voor blauwe plekken en spierpijn.
KP zolang je ze daarna niet in de oven gedroogd hebt gaat het wel goed denk ik![]()
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:13 schreef Ireth het volgende:
* Ireth doet een ernstige beschamende kickup.....
Sta vanmiddag bij livera ff te neuzen in een rek met spannend spul (as if! Ut is geen Christine Le Duc!) tot ik ineens een mij heel bekende stem door de winkel hoor galmen....
"Jij heb grotuh tietuh zeg! Mijn mama heb niet zulke grotuh! Ga jij een beehaa passen! Dat mag ook in de winkel hoor!!!"
![]()
![]()
![]()
Terwijl ik mijn kwakbol achter een gordijn bij de kleedkamers sleurde onderwijl een sorry en wat excuses roepend was ik ernstig op zoek naar een gat om in te verdwijnen...
Oeehhh dat zijn wel erge ja, gelukkig reageerde het meisje er zelf goed op.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:09 schreef MeNicole het volgende:
Mikael kan er ook al wat van![]()
We zitten in de bus als er een donker meisje instapt. Mikael zit eerst vol verwondering te kijken en schreeuwt daarna de bus door: "Heej mama die is bah", wijzend op dat meisjeNee joh die is niet bah die is bruin. "Neej heel bah, moet bad?" Meisje kon er gelukkig wel om lachen maar toch!!
Check, maar dan met Sinterklaas. Was al een gedoe met 2 kindertjes op twee verschillende scholen en een 1-jarig trolletje erbij. Hoop gedoe met weetikveel hoeveel verschillende familieleden en gelegenheids-oppassen om het allemaal te kanaliseren, maar het kwam er uiteindelijk toch op neer dat mijn lieve kleine broertje (23) die ingesprongen was afgeblaft werd door de kleuterjuf "dat hullie dat toch beter hadden moeten regelen" omdat hij kwart voor elf verstaan had als kwart over elf en een ernstig vereenzaamd snotterend zoontje een half uur te laat ophaalde.quote:Op zondag 30 maart 2008 12:23 schreef lady-wrb het volgende:
o ja, die herken ik wel bix.
je kind van het kerstdiner moeten afhalen en niet even checken wanneer het afgelopen is maarblindelings geloven als hij half 9 zegt. (het was dus 8 uur
en het kind stond dus een half uur te wachten buiten, totdat hij meegenomen werd door de buurman, wiens dochter bij hem in de klas zit)
Dat deed mijn papa bij mij met tijgerbalsemquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:37 schreef Lenaatje het volgende:
Auw arme Anna. Wat voel je je rot dan he!
En Maneki, Mahre vind paradontax ook niet lekker, terwijl ik mopperde dat ze niet moest zeuren (tandenpoetsen gaat hier niet van harte als mama het doet..) keek ik naar de tandenborstel en toen zag ik het pas.
ach gos, kan me goed voorstellen dat je je dan heel gemeen voelt zegquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:25 schreef cattie het volgende:
Ik ging Ive net in bed stoppen voor zijn middagslaapje. Hij was lekker vrolijk en ik wilde hem met een mooie zwier in zijn bedje leggen. Sla ik hem met zijn hoofd tegen de bedrand aan...Ik zag direct al dat het blauw werd.
Hij moest erg huilen, maar is nu wel gaan slapen. Arm ventje.
Ik denk dat dat lastig is en raar lijkt. Kast moet nog open kunnen natuurlijk. Maar bedankt voor meedenken. Baal er wel van!quote:Op maandag 18 mei 2009 11:06 schreef Ireth het volgende:
Kast op schuiven tot voor die lelijke plek en bedje in de lengte daar naast neerzetten. Dus hoofdeind/voeteneind naar het raamkant.
Welkom in de wereld van het ouderschap. Gebeurt er niks van het gene dat je voorziet, gebeurt er wel iets anders. En dan heb je ook nog de 'clumsyfase', waarin je denkt dat je kind veel meer valt dan al die anderen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:40 schreef Cat22 het volgende:
Tante hier: een poosje geleden gingen we met de hele familie (grootouders, tante, broer met vrouw+3 kinderen) naar een vakantiepark.
Dag 2: kleine meid van 19 maanden speelt onder het wakend oog van tante in het babybad. Je kent het wel: 2 emmertjes en niks leuker dan water van het een in het andere emmertje gooien. En repeat. Andere versie: water scheppen in beide emmertjes!![]()
Emmertjes staan op de rand van het zwembad en kind bukt zich 1353 keer om water te scheppen. Bij de 1354e keer ging het mis: hoofd tegen de rand, tand door de lip. Kind:![]()
![]()
![]()
Tante:
![]()
![]()
![]()
Dag 3: kleine meid beklimt - onder (niet zo) wakend oog van moeder- een kinderstoel en dondert met stoel en al omver. Buil op haar koppie.![]()
![]()
![]()
![]()
Dag 5: gezellig samen bowlen. Iedereen houdt de kleine meid in de gaten want bowlingballen zijn gevaarlijk. Waarop zij over een drempeltje struikelt: tand door de lip.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Terwijl moeder met jankend kind met bloedend lipje op schoot zit komt een echtpaar langs. Hee, die kennen we nog uit het zwembad! Waarop zij vragen: 'goh, heeft ze alweer een tand door de lip?
Ouders:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2009 07:28 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Welkom in de wereld van het ouderschap. Gebeurt er niks van het gene dat je voorziet, gebeurt er wel iets anders. En dan heb je ook nog de 'clumsyfase', waarin je denkt dat je kind veel meer valt dan al die anderen.
Dat hebben wij nuOns manneke staat een beetje sneller dan goed voor hem is, klimt overal in en op, wil langs de tafel lopen (waar hij niet zo goed in is) en los staan (dat kan hij écht nog niet) en flikkert dus constant om. En maar blijven proberen. Bult op zijn koppie, gelukkig nog geen tanden om door de lip te gaan, maar wel her en der wat blauwe plekken en butsen.
Gisteren bij het CB is me een keer of 4 door die arts verteld dat ik wel om hem moest denken en voorzichtig moest zijn.
Voelde me zo lullig
Ah, wel zielig, maar ik moest er wel hardop om lachen!quote:[b]Op dinsdag 19 mei 2009 09:40 schreef Dag 5: gezellig samen bowlen. Iedereen houdt de kleine meid in de gaten want bowlingballen zijn gevaarlijk. Waarop zij over een drempeltje struikelt: tand door de lip.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:20 schreef freecell het volgende:
OipEerste melding hier dan maar!
Hier stilte, lief spelen, nog steeds lief spelen, wat gemompelWe zeggen net tegen elkaar dat het zo lekker rustig is, want gisteren was meneer niet te genieten.
Op dat moment komt hij even dichter naar ons toe gekropen en trekt zich aan mijn been op. Ik zie dat hij iets in zijn mond heeftDat is maf. Wat is het? Steekt half uit zijn mond. Dus ik trek het er uit....
SnoepsmileyStond onze snoeppot er nog van gisteravond
![]()
Dat is zo'n weckfles achtig iets, dus al knap dat hij hem open kreeg. Dus smiley afpakken (huilen!!! Nee vent, je bent bijna 11 maanden, je mag geen smileys!) en ventje schoongepoetst en een stuk fruit gegeven.
Ik de snoeppot opruimen, liggen er nog een stuk of 3 afgelebberde smileys naast (gelukkig! alleen smileys in de snoeppot, die kan hij niet helemaal in zijn mond steken)
En er zat er ook nog één aan zijn been geplakt net
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:26 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik ben laatst Cas vergeten in de autohij zat er nog in en wij zaten thuis van, waar is Cas nou?
Het kan in een kwartier tijd al heeel erg warm worden in zo'n auto! Ik zou het nooit doen op zo'n hete dag. In de winter misschien eventjes. Maar altijd eventjes.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:52 schreef Iksje het volgende:![]()
Goed dat je 't door had! Hier in B zijn er laatst nog twee kindjes geweest die in de auto achtergelaten werden (één door verstrooidheid en één bewust)
Ik probeer mijn blunders snel te vergeten![]()
Een recente: ze saat stiekem in het fruitmandje te prutsen terwijl ik afwas. Nog voor ik haar kan berispen heeft ze haar mond al in een perzik gezet...uiterraard die ene met schimmel op (en er waren nog drie tot moes geknepen perzikken zo bleek later, schimmelloos)
quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:30 schreef freecell het volgende:
Ik mag weer meedoen
Zonet alledrie boven in ons nieuwe huis (zijn we niet gewend, we hadden een flat) ik tegen TARA: 'is het traphekje dicht?' TARA *klik* 'nu wel!'
Dus ik zet hummel op de grond. Veiligheid voor alles.
10 minuten later ga ik vast naar beneden, moet nog even wat doen. Ik laat hummelke boven bij TARA.
Ik hoor wat gedoe op de trap en denk: 'hey, hij gooit dingetjes naar beneden, wat lag er dan op de overloop? Nuja, zie ik straks wel'
En ineens staat hij achter me in de keuken 'dag!'![]()
![]()
Ok, als je naar beneden gaat traphekje ook dichtdoen
Knáp, en dóódengquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:44 schreef freecell het volgende:
Wat is er dan zo dramatisch grappig aan?
Ik was vooral héél verbaasd en geschrokken ook wel![]()
Een ventje van anderhalf, helemaal alleen de trap af zonder vallen
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:54 schreef Sorbootje het volgende:
FreecellDa's inderdaad schrikken!
Ik had van de week een klein blundertje. Isabeau is snipverkouden en haar neusje zit nogal verstopt. Ik pakte een tissue en hield die onder haar neus en wachte tot ze ging snuiten.......
Ok, dat was inderdaad grappigquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:04 schreef Deepfreeze het volgende:
Sorbootje, dat is wel erg optimistisch
Freecell, ik moest meer lachen om het "dag".. Zo'n klein ventje dat heel nuchter achter je staat en droog zoiets zegt..
Maar dewas voor de enge situatie. Gelukkig is het goed gegaan
Tuurlijk schrok je. Nu flink oefenen met Leander en dan zul je zien dat je binnen no0time het hekje weer weg kan doen, wat erg makkelijk is met een baby op je armquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:44 schreef freecell het volgende:
Het was wat mij betreft eigenlijk de manier waarop je het hier postte en effectief, die "dag"quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:44 schreef freecell het volgende:
Afgelopen weekend de oudste twee afgeleverd bij opa en oma om een weekendje te logeren.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:26 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik ben laatst Cas vergeten in de autohij zat er nog in en wij zaten thuis van, waar is Cas nou?
Morgen stuur ik mijn man langs met uitleg denk ik, want ik moet ook nog 1) een verjaardag organiseren 2) aan de dokter vragen waarom mijn navel pijn doet als ik hoest of lach en 3) de halve nacht een net-niet-zindelijke peuter boven de pot hangen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:54 schreef DJMO het volgende:
ah mwanagewoon morgen even bellen en de situatie uitleggen? zullen ze toch wel begrijpen neem ik aan?
Ik denk dat mwana het te druk heeft met haar Kilo Utrecht Tango's....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:24 schreef Books het volgende:
Mwana ik mis je echt hoor! Je mag best wel vaker posten hier hoor!
Ja hier ook. "Oooooh! Mag je niet zeggen!"quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:50 schreef SeaOfLove het volgende:
benedenverdieping?!Hier in huis wordt btw geen kut meer gezegd. Floept het er toch uit dan word ik keihard terechtgewezen door mijn dochter: ohh mammie, magge nie kut zeggen!
quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:53 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik maak eigenlijk weinig blunders meer. De laatste is al van een tijd geleden. Schooldag, alles verliep echt rete-soepel die ochtend, schooltas gepakt op tijd enzo, echt superrelaxed waar het meestal stressen is s ochtends. Ik had zelfs nog 5 minuten over, nou dat heb ik zelden. Ik ga even zitten en er bekruipt me een gevoel dat ik iets ben vergeten, het verliep iets te soepel.... Kijk ik naar mijn dochter die braaf aan de eettafel met haar lego aant spelen is en boem! Ik wist het opeens toen ik haar zag: KUT, kind vergeten aan te kledenDus alsnog stress om haar optijd beneden te krijgen
Lol!quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:26 schreef Fannie het volgende:
Ja maar ik deed het echt niet expres, ik pakte gewoon de eerste de beste beker die ik zag
![]()
Ik vond het ook heel lullig
quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:06 schreef Keshet het volgende:
Takkembah!![]()
Wie schrok er meer, zij of jij?![]()
![]()
Ik half in paniek, tijdens de eerste keer buidelen:
'Uhm, kun je even komen kijken, volgens mij gaat er iets niet goed! Ze schokt en maakt rare geluiden!'
Verpleegster komt aanrennen, kijkt en zegt half hikkend van het lachen:
'Gefeliciteerd, ze kan niezen!'
Ik:![]()
![]()
We kunnen er nog steeds om lachen!![]()
('t klonk echt als: 'Ni, ni,ni.ni. grom, ni, ni, ni)
Volgens D. is ze nu 'one of the knights that say Ni'.
Takkembah!![]()
Wie schrok er meer, zij of jij?![]()
![]()
Ik half in paniek, tijdens de eerste keer buidelen:
'Uhm, kun je even komen kijken, volgens mij gaat er iets niet goed! Ze schokt en maakt rare geluiden!'
Verpleegster komt aanrennen, kijkt en zegt half hikkend van het lachen:
'Gefeliciteerd, ze kan niezen!'
Ik:![]()
![]()
We kunnen er nog steeds om lachen!![]()
('t klonk echt als: 'Ni, ni,ni.ni. grom, ni, ni, ni)
quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:31 schreef DuchessX het volgende:
Gelukkig konden we er een lenen van het cb.
ja die moest de afspraak erna ingeleverd wordenquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:06 schreef Grijs het volgende:
[..]En heb je dat luiertje alweer teruggebracht?
quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:23 schreef DuchessX het volgende:
[..]
ja die moest de afspraak erna ingeleverd worden
quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:23 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ik zou gewoon uit dwarsheid zo'n GIGANTISCHE incontinentie-luier teruggevenquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:23 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Whahahahaaquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:06 schreef Keshet het volgende:
Nee!quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:23 schreef DuchessX het volgende:
[..]
ohnoesquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:23 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ben je mal, gewoon het luiertje in kwestie. 'Nog bedankt voor het lenen, geloof dat het wel fijn zat'quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:54 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik zou gewoon uit dwarsheid zo'n GIGANTISCHE incontinentie-luier teruggeven
Blundertje!!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:38 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ben je mal, gewoon het luiertje in kwestie. 'Nog bedankt voor het lenen, geloof dat het wel fijn zat'
Telt dit ook als blunder?
Bij school staan en je realiseren dat je de fietssleutel van dochterlief vergeten bentIsa is met vriendinnetje mee naar huis gelopen, ik ben als een gek weer terug naar huis gefietst. Toen terug en een poging gedaan om met mijn fiets en die van Isa naar huis te lopen. De vader van een klasgenootje vond dat zo sneu dat hij de fiets van Isa achterin de auto gelegd heeft en bij ons afgezet
Fijn he? Soms kom je zo ineens Aardige Mensen tegen, geweldig!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:38 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ben je mal, gewoon het luiertje in kwestie. 'Nog bedankt voor het lenen, geloof dat het wel fijn zat'
Telt dit ook als blunder?
Bij school staan en je realiseren dat je de fietssleutel van dochterlief vergeten bentIsa is met vriendinnetje mee naar huis gelopen, ik ben als een gek weer terug naar huis gefietst. Toen terug en een poging gedaan om met mijn fiets en die van Isa naar huis te lopen. De vader van een klasgenootje vond dat zo sneu dat hij de fiets van Isa achterin de auto gelegd heeft en bij ons afgezet
quote:Op donderdag 1 april 2010 18:18 schreef SeaOfLove het volgende:
situatieschets: ik ben ziek, co-ouderschap, milou gaat met de taxi van en naar school en vrijdag is de ruildag maar ik kreeg milou vandaag al. Dus de taxi-centrale vanochtend bellen.... Goedemorgen, met de moeder van Milou, ik wilde even doorgeven dat ze vandaag niet met I. meegaat naar haar vader maar met de chauffeur die haar altijd naar mij brengt. De meneer van de centrale: Ah oké, wat is zijn naam? Ik: weet ik eigenlijk nietMilou noemt hem de ene keer Paul en de andere keer Wil, maar hij heeft een grijs busje met een blauw kenteken. (wat nu de grootste blunder is weet ik niet btw, of dat ik de naam van de taxi-chauffeur niet weet of dat ik vermeld dat de taxi een blauw kenteken heeft
ze is hier in ieder geval vanmiddag netjes thuisbezorgd
)
Mental picturequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:41 schreef SeaOfLove het volgende:
De degelijke mama die ik ben met een hele zomer op Birckenstocks lopen besloot ik vandaag eens mijn schoentjes met hakken van 8 cm aan te doenEen ochtend zoals elke andere school-ochtend, behalve dan dat Milou haar schooltas vergeten was en ze me er pas op attendeerde toen we al bijna bij de bushalte waren
Rennen dus, op hakken van 8 cm hoog
Kind onderweg bij de slager gestationeerd, lift naar boven, rennend over de galerij, tas gepakt, zelfde route terug rennend, kind bij slager weggeplukt, bus staat er al, nog harder rennen op die 8 cm hoog
Ik kan niet meer dus laat Milou alleen rennen het laatste stukje
Bus gehaald! Pas bij school was ik een beetje weer op adem
Alles om je kind maar op tijd op school te krijgen
En nu heb ik voetpijn
![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:41 schreef SeaOfLove het volgende:
De degelijke mama die ik ben met een hele zomer op Birckenstocks lopen besloot ik vandaag eens mijn schoentjes met hakken van 8 cm aan te doenEen ochtend zoals elke andere school-ochtend, behalve dan dat Milou haar schooltas vergeten was en ze me er pas op attendeerde toen we al bijna bij de bushalte waren
Rennen dus, op hakken van 8 cm hoog
Kind onderweg bij de slager gestationeerd, lift naar boven, rennend over de galerij, tas gepakt, zelfde route terug rennend, kind bij slager weggeplukt, bus staat er al, nog harder rennen op die 8 cm hoog
Ik kan niet meer dus laat Milou alleen rennen het laatste stukje
Bus gehaald! Pas bij school was ik een beetje weer op adem
Alles om je kind maar op tijd op school te krijgen
En nu heb ik voetpijn
![]()
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:24 schreef Mwanatabu het volgende:
Nog even een andere blunder maar dan niet van mezelf. Omdat het wachten dus nogal lang duurde en iedereen samengepropt onder een afdakje stond tegen de regen hoorde ik de gesprekken om me heen.
Naast me stond een vader. Een moeder benaderde hem en vroeg hem dat zijn dochter met de hare wilde spelen, of dat mocht.
"Nee!" zei de man. "Ze is maar net over gegaan, dus ze mag doordeweeks niet meer spelen met kinderen,"
"Ach," zei de moeder beduusd. "Maar ze kan toch niet de hele tijd met school bezig zijn?"
"Jawel hoor," zei de man. "Alles is beter dan de klas over moeten doen. En in het weekend mag ze met haar zusjes spelen,"
Een kind van 6, uit groep 3!!! Ik stond echt met mijn oren te klapperen. Da's wat mij betreft echt een opvoedblunder: je dochter sociaal contact met leeftijdsgenootjes ontzeggen omdat het arme kind niet goed genoeg presteert op school. Zielig...
Er stond een juf pal naast, dus dat is niet (meer) nodig. Daarnaast begin ik nu ik erover nadenk te vermoeden dat het misschien een smoes is geweest van de vader omdat hij niet wilde dat zijn dochter met dat andere meisje speelde. Gezin 2 is nogal volks, net niet aso maar wel met een joekel van een hond en gezin 1 is Turks. Vergezocht misschien maar beter te verteren dan een meisje van 6 dat niet mag spelen...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:26 schreef freecell het volgende:
Ik zou naar de meester/juf van het betreffende kind gaan en dat uitleggen denk ik...
Het werkt wrs alleen maar averechts en als een leerkracht dat tegen een ouder zegt helpt het vaak meer dan wanneer iemand anders het aangeeft.
oei oei oei.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:50 schreef Noli. het volgende:Luchtbel en Jolie.. Ik moest er wel een beetje om lachen
![]()
Ik ben net terug van de huisarts..
We hadden net Wilyan van school gehaald en bij de voordeur til ik hem eerst van de fiets. Dan zet ik de fiets goed neer en til Hanne uit het voorzitje. Terwijl ik haar eruit til draai ik bij richting voordeur maar Wilyan staat ineens achter me, ik stuikel en laat Hanne van best hoog zo uit mijn handen op het stoepje voor onze deur vallen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze viel echt naar en zegt steeds dat haar handjes zeer doen maar ik mag er niet naar kijken. Huisarts maar gebeld dus, we mochten meteen komen en zijn vrouw had 'm al opgepiept toen we er kwamen.
Ze is van top tot teen nagekeken. Op het eerste gezicht heeft ze niks gebroken. Misschien is haar handje gekneusd maar dat moeten we dus afwachten. En ze zal heel misschien wat spierpijn kunnen krijgen.
Bij mij komt nu op dit moment de spierpijn al wel opzetten.
snel even naar 't bos/park/kastanjebomenlaantje!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:48 schreef SeaOfLove het volgende:
vanochtend had milou haar dierbare kastanje die ze zondag had gevonden, mee de taxi ingenomen. Zij en kastanje zijn onafscheidelijk en ik moet er goed op passen als ze naar school gaat van haarDus vanochtend is het van: oh mammie, jij tatanjuh bij houden geeft 'm aan mij vanuit het busje en ik laat het ding vallen
Oeps zo onder een band van de taxi, maar dat zag ik pas toen ik een platte kastanje van de straat pakte toen de taxi weggereden was
Ik denk dat ik straks een boze Milou heb
mijn gedachte!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:06 schreef trui het volgende:
[..]
snel even naar 't bos/park/kastanjebomenlaantje!
heb je nog een paar reserve meegenomen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:46 schreef SeaOfLove het volgende:
DoneNadat ik berichtje had getypt bedacht ik me al dat ik net zo goed even een nieuwe kastanje kon halen om Milou dit tragische verlies te besparen
Bespaard me weer een hoop gezeik....om een f*cking kastanje
dan kan je me echt opvegenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:03 schreef freecell het volgende:
Wedden dat ze het merkt dat het een andere is?
"Mama, waar is mijn lievelingsgarnaal?"quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:44 schreef appelfan het volgende:
Sol, beter een kastanje tic dan onafscheidelijk zijn met iets wat kan rotten. Een appel ofzo.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:07 schreef SeaOfLove het volgende:
Nou schiet mij maar neer, Milou zag de overreden kastanje in de prullenbak liggen: Oh MAMA! Das die van MIJ! KAPOT EN DOODMaar mammie nu hebbuh ik twee tatanjuh, ene hele en ene die ut niet meer doehoet! En ze pakt het ding uit de vuilnisbak en gaat samen met de hele kastanje met haar lego-poppetjes spelen
Raar kind
Was er niet iemand op het forum die een broccoli had gehaakt voor een meisje met een voorliefde voor die groente? Ik zag een foto van een meisje met een broccoli in een poppenwagen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:44 schreef appelfan het volgende:
Sol, beter een kastanje tic dan onafscheidelijk zijn met iets wat kan rotten. Een appel ofzo.
was dat niet Oxy die die gemaakt had? staat me heel vaag iets van bij ...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:26 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Was er niet iemand op het forum die een broccoli had gehaakt voor een meisje met een voorliefde voor die groente? Ik zag een foto van een meisje met een broccoli in een poppenwagen.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:26 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Was er niet iemand op het forum die een broccoli had gehaakt voor een meisje met een voorliefde voor die groente? Ik zag een foto van een meisje met een broccoli in een poppenwagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2010 22:19:29 ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |