abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Jubileum moderator maandag 18 juni 2007 @ 20:14:01 #1
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_50589498
Ouders; Blundertopic part II

laatste 2 blunders:
quote:
Op maandag 18 juni 2007 09:35 schreef Noli. het volgende:
Elise

Niet vanmezelf maar husb die gisteren blunderde:
Gisteren zijn wij weer eens naar "de Ballenbak" geweest, hartstikke leuk en gezellig. De kinderen hebben zich weer heerlijk vermaakt.

Ik had net een rondje apekooi met Wilyan gedaan toen we Husb met Hanne op de trampoline zagen. Hanne staat te springen samen met haar pappa, gaat lekker rustig niks aan het handje. Terwijl Wilyan en ik naar de trampolines lopen laat husb zich op zijn kont vallen op de trampoline net op het moment dat Hanne neerkomt tijdens een sprong. Door de plof van husb kreeg Hanne ineens veel meer vaart bij de afzet en maakte ze een salto van wel een dikke meter hoog !!!! Ze had gelukkig helemaal niks omdat ze precies helemaal rond ging en pappa haar goed op kon vangen maar ze was flink geschrokken.

De pappa deed er wat lacherig om, Wilyan vond het erg grappig wat Hanne deed maar moeder en dochter waren beiden not amused
quote:
Op maandag 18 juni 2007 20:04 schreef zndagmorgen het volgende:

niet met een jongetje van twee,maar wel met een puber van 14
die ik had gebeld of 'ie thuis de film kwam afkijken ipv bij de buurjongen.ik wilde op tijd gaan slapen,was niet lekker.
dus hij zou thuis komen tijdens reclameblok en thuis de film uitkijken.
reclameblok,niets.gebeld,niets.volgend reclameblok,niets.half elf,niets.elf uur,half twaalf,niets!
ik hardstikke kwaad bij de buren aan bellen,en bellen en bellen.staat er een slaperige buurjongen;die is hier niet. niet?? ik in de stress.zoeken met de buurvrouw.bijkt dat ie al in zijn bed lag.had hem niet thuis horen komen (en hij dan ook wel niets gezegt...zijn reactie;"oooh vergeten"(raar volk ,die pubers) maar mooi niet vroeg naar bed,en mooi iedereen wakker!!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † maandag 18 juni 2007 @ 20:20:47 #2
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_50589802
quote:
Op maandag 18 juni 2007 20:04 schreef zndagmorgen het volgende:
niet met een jongetje van twee,maar wel met een puber van 14 *knip*...
Hehe, die moet je naar J/M pubers sturen.
  maandag 18 juni 2007 @ 21:00:33 #3
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_50591432
Noli, ik zou ook not amused zijn!
pi_50593102
quote:
Op maandag 18 juni 2007 20:20 schreef Sebasser het volgende:

[..]

Hehe, die moet je naar J/M pubers sturen.
kan...maar ik las oudersblundertopic
  maandag 18 juni 2007 @ 21:50:07 #5
62233 Jelief
ikke lief!
pi_50593726
Van het weekend verteld schoonzus over een erotische speeltjes party waar collega's heen zijn geweest. Het gaat over rupsje nooitgenoeg. Met grote omzichtigheid vertelt ze verder opdat Emma geen woorden nazegd die ze nog maar beter niet kan zeggen. Waarop Manlief ineens roept Oh het is een dildo! en ja hoor Emma: dido!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  vrijdag 9 november 2007 @ 20:43:59 #6
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_54490997
Jolie heeft op de peuterzaal een mooie lantaarn gemaakt op de peuterspeelzaal. Aangezien we niet aan Sint Maarten doen en ze het best een beetje jammer vindt dat we er dus geen lichtje in zullen doen. De juf heeft gezegd dat Sint Maarten het feest van het delen is, dus er moet iets gedeeld worden vindt Jolie. Ik besluit dat de lantaarn dan maar gebruikt moet worden als sfeerlicht bij het eten, dan delen we ons eigen eten en de herinnering. En ik was aan het koken en klaar met het gedoe oner een ongebruikte lantaarn Jolie moest nog even naar de wc en dat leek me een goede gelegenheid om er even een waxinelichtje in te doen.

Maar euh, hoe moet je dat ding in aansteken? Vanaf boven met een lucifer erin durf ik niet. Onderlangs met het kaarsje al aan gaat net niet. Splitpen aan de zijkant eruit en daarlangs dan? Ook niet, dan raak je het vloeipapier sowieso. Waxinelichtje aandoen en dan vanaf boven met beleid in het houdertje laten vallen, dat is de enige optie. Even snel doen want Jolie komt er al weer aan en ik kan me vast niet zo goed concentreren met haar erbij. Lichtje aan, boven het gat houden, zo ver mogelijk laten zakken.....en toen werd het erg heet bij mijn vingers en liet ik het lichtje zonder enig beleid vallen. Tegen het dunne vloeipapier aan, uiteraard precies op dat moment verschijnt Jolie naast me. Ik gooi nog net het geheel in de wasbak en probeer te redden wat er te redden valt. Maar het is te laat.

We delen een heel erg rot moment, we moeten alletwee huilen. Jolie omdat haar moeder eerst haar lantaarn in brand heeft gestoken en het ding onder de kraan houdt. Ik omdat er tijdens mijn poging er nog wat van te maken, kaarsvet direct van het lichtje op mijn vinger en onder mijn nagelriem terecht kwam. En iets doet me vermoeden dat ik dit me deze avond nog vaak zal mogen herinneren.....het leek namelijk bijna alsof we niet om een brandblaar bij de dokter waren maar omdat mijn peuter niet meer kon stoppen met huilen 'want *snik* mama hebt *snik* de Sint Maarten lantaarn *snik* aaaangeeesstoooookeeeeen'

Game on mensen
  vrijdag 9 november 2007 @ 21:10:08 #7
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_54491536
Oh LB .

Sneu voor Jolie, maar ik moest er toch wel even heel hard om lachen .

Hoest nou met je vinger dan?
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_54491767
LB toch

Waarschijnlijk is dit zo'n verhaal waar jullie later samen om kunnen lachen...
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 9 november 2007 @ 21:22:57 #9
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_54491891
och gossie arme jolie, maar ooit kan ze er om lachen weet ik uit ervaring.
  vrijdag 9 november 2007 @ 21:47:11 #10
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_54492486
Oh KD ik ben niet alleen dus

En met m'n vinger gaat het wel hoor, dikke blaar maar ja. [sub]Kreeg wel het advies nooit meer zelf aan zoiets te gaan peuteren maar dat had ik zelf ook al bedacht nadat ik het gedaan had.[s/ub] Ik heb nog wel geprobeerd om Jolie op te vrolijken door te vragen of ze dan misschien frietjes wilde gaan eten. Maar ze wilde alleen nog maar naar bed na al dit gedoe, dat wordt nog spannend morgenvroeg....
  vrijdag 9 november 2007 @ 22:22:19 #11
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_54493347
Nou het ging iets anders maar het eindresultaat was hetzelfde, hahaha.
Maar wel sneu voor je meisje en jij beterschap met je vinger!
pi_54494193
Achgos LB en Jolie
Saartje
  zaterdag 10 november 2007 @ 13:57:42 #13
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_54503927
Heb zelf geen kinderen en woon nog bij m'n ouders (wachlijst voor een huurwoning is lang genoeg om de Chinese muur mee te behangen). Ze hebben vrienden met een baby en een dochtertje van vier jaar, en die hadden een keer de koters meegenomen op de koffie. Het was zomer, dus alle deuren stonden open zodat het een beetje kon luchten, waardoor de oudste ondeugd vrij gemakkelijk naar boven kon glippen, waar ik in mijn slaapkamer zat te gamen met mijn rug naar de gang toe.

Lente_ninja: "Naar rechts! Naar rechts! Oooooh, wat DOE je?! Schiet 'm overhoop, stomme N00b!"
vreemd klein stemmetje: hihihi!
*Lente_ninja draait zich verbaast om en ziet koter in de deuropening staan*
koter: Noeb! Noeb! Hihihi! Schiet um overhoop!
Lente_ninja: !!!

De ouders weten nog steeds niet 'waar ze 't nou vandaan heeft'

[ Bericht 6% gewijzigd door Lente_ninja op 10-11-2007 14:04:58 ]
pi_54504425
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 13:57 schreef Lente_ninja het volgende:
Heb zelf geen kinderen en woon nog bij m'n ouders (wachlijst voor een huurwoning is lang genoeg om de Chinese muur mee te behangen). Ze hebben vrienden met een baby en een dochtertje van vier jaar, en die hadden een keer de koters meegenomen op de koffie. Het was zomer, dus alle deuren stonden open zodat het een beetje kon luchten, waardoor de oudste ondeugd vrij gemakkelijk naar boven kon glippen, waar ik in mijn slaapkamer zat te gamen met mijn rug naar de gang toe.

Lente_ninja: "Naar rechts! Naar rechts! Oooooh, wat DOE je?! Schiet 'm overhoop, stomme N00b!"
vreemd klein stemmetje: hihihi!
*Lente_ninja draait zich verbaast om en ziet koter in de deuropening staan*
koter: Noeb! Noeb! Hihihi! Schiet um overhoop!
Lente_ninja: !!!

De ouders weten nog steeds niet 'waar ze 't nou vandaan heeft'
Oeps
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zaterdag 10 november 2007 @ 17:56:20 #15
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_54508400
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 14:24 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Oeps
Je kan echt niets zeggen met dat kind in de buurt
pi_54522553
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 17:56 schreef Lente_ninja het volgende:

[..]

Je kan echt niets zeggen met dat kind in de buurt
Dat zijn de ergsten
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  donderdag 6 december 2007 @ 12:50:28 #17
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55076322
Luchtbel en Jolie.. Ik moest er wel een beetje om lachen

Ik ben net terug van de huisarts..
We hadden net Wilyan van school gehaald en bij de voordeur til ik hem eerst van de fiets. Dan zet ik de fiets goed neer en til Hanne uit het voorzitje. Terwijl ik haar eruit til draai ik bij richting voordeur maar Wilyan staat ineens achter me, ik stuikel en laat Hanne van best hoog zo uit mijn handen op het stoepje voor onze deur vallen.
Ze viel echt naar en zegt steeds dat haar handjes zeer doen maar ik mag er niet naar kijken. Huisarts maar gebeld dus, we mochten meteen komen en zijn vrouw had 'm al opgepiept toen we er kwamen.
Ze is van top tot teen nagekeken. Op het eerste gezicht heeft ze niks gebroken. Misschien is haar handje gekneusd maar dat moeten we dus afwachten. En ze zal heel misschien wat spierpijn kunnen krijgen.

Bij mij komt nu op dit moment de spierpijn al wel opzetten.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  donderdag 6 december 2007 @ 13:04:50 #18
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_55076609
Oei Noli Met Wilyan wel alles goed? Hopelijk gaat Hanne er niet al teveel last van hebben. Sterkte met je spierpijn...
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 6 december 2007 @ 13:53:01 #19
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55077696
Met Wilyan alles
Die viel vrij zacht om en stoote wel zijn knie maar dat deed volgens hem niet zeer.

Hanne heeft trouwens nu wel MEGA blauwe knieėn zag ik net..
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  donderdag 6 december 2007 @ 13:56:03 #20
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_55077748
quote:
Op donderdag 6 december 2007 13:53 schreef Noli. het volgende:
Met Wilyan alles
Die viel vrij zacht om en stoote wel zijn knie maar dat deed volgens hem niet zeer.

Hanne heeft trouwens nu wel MEGA blauwe knieėn zag ik net..
ff Cardiflorcreme erop. helpt enorm ook tegen pijn.... Bas heeft een bult op z'n kop... gister gevallen terwijl hij een kar trok, dus vol op z'n hoofd. het lijkt net een tennisbal. Maar die zegt dat de pijn eruit trekt door die zalf....
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_55095656
Oew, dat klinkt niet best, arme Hanne.
pi_55095976
Van de week moest ik Yoram wakker maken en kwam bij hem op bed zitten, hij wordt wakker slaat een arm om me heen en zegt:"mijn voet doet zo'n pijn!" Ik: "Ojee, wat is er met je voetje dan?" waarop hij zegt:"Je zit op mijn voet mama"
Het voelt goed hč?
A je to!
pi_55103258
Bij mijn ouders Sinterklaas gevierd, later kwamen mijn vriend en zijn 2 dochters ons ophalen want we moesten nog naar een verjaardag.
Alle spulletjes gepakt, jassen aan en iedereen gedag gezegd.
Word er in de tuin aan me gevraagd of ik niet iets vergeet.

Oepsss Milou was ik dus vergeten, die zat stilletjes op de trap te wachten tot we haar mee zouden nemen
pi_55125155
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 10:26 schreef melonovy het volgende:
Van de week moest ik Yoram wakker maken en kwam bij hem op bed zitten, hij wordt wakker slaat een arm om me heen en zegt:"mijn voet doet zo'n pijn!" Ik: "Ojee, wat is er met je voetje dan?" waarop hij zegt:"Je zit op mijn voet mama"
Hoe droog
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zaterdag 8 december 2007 @ 18:02:23 #25
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55128070
Whehehe
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_55133072
Het geluid zachter willen zetten mbv de telefoon, je later realiseren dat het niet de tv is die te hard staat, maar 2 kleine meisjes......

Ik vul het badje in de keuken....normaal gesproken staat daar ook badolie....In hoeverre is het erg dat de flensjes in de bakboter lagen te dobberen ???
pi_55134361
quote:
Op donderdag 6 december 2007 13:56 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

ff Cardiflorcreme erop. helpt enorm ook tegen pijn.... Bas heeft een bult op z'n kop... gister gevallen terwijl hij een kar trok, dus vol op z'n hoofd. het lijkt net een tennisbal. Maar die zegt dat de pijn eruit trekt door die zalf....
cardi is voor huidbeschadiging
arnica of arniflor is voor blauwe plekken en spierpijn.

KP zolang je ze daarna niet in de oven gedroogd hebt gaat het wel goed denk ik
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  zaterdag 8 december 2007 @ 22:04:40 #28
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_55134430
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 22:02 schreef Jelief het volgende:

[..]

cardi is voor huidbeschadiging
arnica of arniflor is voor blauwe plekken en spierpijn.

KP zolang je ze daarna niet in de oven gedroogd hebt gaat het wel goed denk ik
dat bedoel ik...
heb er ook arniflor opgesmeerd bedenk ik me nu... in het feestdagentopique de betreffende bult.

levendige fantasie: ziet twee schattige meisjes in de oven
pi_55134443
ja, ik zat ook al te denken, dat heette toch anders? maar arnica, da's de naam die ik zocht inderdaad. werkt hier ook altijd goed.

melonovy!

kapitein pannekoek, hihi! bakboter! kregen ze er een lekker zacht huidje van? enne... zįt er soms maar een volumeknop op he!
  zaterdag 15 maart 2008 @ 17:13:48 #30
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_57397416
* Ireth doet een ernstige beschamende kickup.....

Sta vanmiddag bij livera ff te neuzen in een rek met spannend spul (as if! Ut is geen Christine Le Duc!) tot ik ineens een mij heel bekende stem door de winkel hoor galmen....

"Jij heb grotuh tietuh zeg! Mijn mama heb niet zulke grotuh! Ga jij een beehaa passen! Dat mag ook in de winkel hoor!!!"

Terwijl ik mijn kwakbol achter een gordijn bij de kleedkamers sleurde onderwijl een sorry en wat excuses roepend was ik ernstig op zoek naar een gat om in te verdwijnen...
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_57401490
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 17:13 schreef Ireth het volgende:
* Ireth doet een ernstige beschamende kickup.....

Sta vanmiddag bij livera ff te neuzen in een rek met spannend spul (as if! Ut is geen Christine Le Duc!) tot ik ineens een mij heel bekende stem door de winkel hoor galmen....

"Jij heb grotuh tietuh zeg! Mijn mama heb niet zulke grotuh! Ga jij een beehaa passen! Dat mag ook in de winkel hoor!!!"

Terwijl ik mijn kwakbol achter een gordijn bij de kleedkamers sleurde onderwijl een sorry en wat excuses roepend was ik ernstig op zoek naar een gat om in te verdwijnen...

Zie het zo voor me. Daar kom je voorlopig zeker niet meer?

[ Bericht 1% gewijzigd door _Ingrid_ op 16-03-2008 00:10:21 ]
  zaterdag 15 maart 2008 @ 21:02:07 #32
133767 Libel
Mama van Aiken, Iben en Junah
pi_57401746
Ow, Ireth, zo pijnlijk!!
Ik zou de komende week niet meer buiten durven komen.
pi_57422305
pijnlijk ja!

maar waarom gebruik je 'tieten' eigenlijk als woord om met je kind over borsten te praten? is misschien een gekke vraag maar ik zou er echt niet op komen.
pi_57422356
en wat is een kwakbol! Ik moet steeds zo griezelen als ik het woord hoor lees dat ik me slecht voor kan stellen dat het over die lieve mooie Suus gaat
  maandag 17 maart 2008 @ 09:56:54 #35
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_57427125
Wie zegt dat ik tietuh gebruik als ik met mijn kind over borsten praat? Wie zegt dat ik ubrehaupt over borsten praat Mijn kind gaat tegenwoordig naar school en komt met de meest vreemde woorden thuis! (vorige week moest ik niet zo zeuren, ik was een mafketel! )

@Owlet: tijdens de eerste echo's leek Suus op een kikkervisje, andere benaming daarvoor is kwakbol, en sindsdien is dat een vaak terugkomend koosnaampje (en zo lief is ze vaak niet hoor! Schijn bedriegt! Ut kan een reincarnatie van Lucifer himself zijn af en toe )
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_57428419
sorry, ik ging ervan uit dat ze die term thuis geleerd had. maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet.
pi_57455495
Mikael kan er ook al wat van

We zitten in de bus als er een donker meisje instapt. Mikael zit eerst vol verwondering te kijken en schreeuwt daarna de bus door: "Heej mama die is bah", wijzend op dat meisje Nee joh die is niet bah die is bruin. "Neej heel bah, moet bad?" Meisje kon er gelukkig wel om lachen maar toch!!
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_57537089
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 16:09 schreef MeNicole het volgende:
Mikael kan er ook al wat van

We zitten in de bus als er een donker meisje instapt. Mikael zit eerst vol verwondering te kijken en schreeuwt daarna de bus door: "Heej mama die is bah", wijzend op dat meisje Nee joh die is niet bah die is bruin. "Neej heel bah, moet bad?" Meisje kon er gelukkig wel om lachen maar toch!!
Oeehhh dat zijn wel erge ja, gelukkig reageerde het meisje er zelf goed op.
Had zelf ook zoiets toen ik ongeveer 3 was. In die tijd waren er vaak van die afro-disco-combo's op tv met Toppop, en dan zapte mijn vader altijd weg met de vrij racistsche verzuchting: "Daar heb je weer van die Sambo's..."
Nou ja, dat heeft-ie ook afgeleerd the hard way toen we onderweg naar opa en oma in een Haagse tram gezelschap kregen van een Surinaamse man met een indrukwekkend afrokapsel dat bij mij de blije uitroep ontlokte van "Kijk kijk! Daar heb je weer zo'n Sambo!"
Resultaat: paar haltes te vroeg maar uitgestapt en me een zwarte pop gegeven met de nadrukkelijke instructie Dat Dit Vanaf Nu De Enige Sambo Van De Hele Wereld Was.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_57537151
hee Mwana je bent er weer!
  zaterdag 22 maart 2008 @ 14:47:14 #40
144006 chacama
Ondernemend!
pi_57539722
Ook even naar Mwana zwaait
  donderdag 27 maart 2008 @ 08:44:06 #41
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_57641044
Dinsdagochtend 7.00 uur. Fles maken, brood smeren, drinken voor Luuke pakken. Om 9.00 uur gaat Lena terug naar bed en ik ben nog steeds erg moe. Luuke vraagt of ik bij haar 'kom logeren.'
Ze stopt me toe in haar bed, lamp uit, kus en knuffel.

Anderhalf uur later word ik wakker. Half 11! Oeps, maar ik ben heeeeerlijk uitgeslapen.
"Ik heb mijn paashaas gepakt mama, en nu is hij op. Mag dat?" Voor deze keer, en dankjewel voor het uitslapen.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_57710952
Lekker toch?
Al was het waarschijnlijk toch niet helemaal de bedoeling

Even een oude van onze familie om de TVP goed te maken:
Zoontje van mijn broer (3) tegen de dokter: "laten we afspreken, jij ruimt je bureau op! "
Schoonzus:
pi_57712148
hehheh goeie, neef!
en Lishe, heerlijk! (die paashaas was dat vast ook! )

ik heb laatst ook vreselijk geblunderd: was vergeten opvang te regelen voor Piet die een keer een middag vrij had (studiedag docenten) op een dag dat ik werk. op die dag blijft hij normaal gesproken over en gaat dan 's middags naar een gastouder. om 12.30u realiseerde ik me ineens dat ik haar niet gebeld had om te vragen of ze 'm die dag al om 12.00u op kon halen. ik heb me nog niet vaak zó vreselijk gevoeld. ik zag 't al helemaal voor me, Piet moederziel alleen op dat schoolplein, niemand om 'm op te halen. als klap op de vuurpijl was de batterij van m'n mobiele telefoon ook nog leeg, dus hadden ze me ook niet kunnen bereiken. Wonder boven wonder had de gastmoeder 'm uit eigen beweging al meegenomen (gelukkig moest ze nog een kind van die school ophalen). Pffffffffffffffffff. de opluchting! ik schaam me er nog steeds diep over, zoiets belangrijks zomaar vergeten. hopelijk was dat de eerste en ook de laatste keer.
  † In Memoriam † zondag 30 maart 2008 @ 12:23:11 #44
37843 lady-wrb
kortaf
pi_57712278
o ja, die herken ik wel bix.
je kind van het kerstdiner moeten afhalen en niet even checken wanneer het afgelopen is maar blindelings geloven als hij half 9 zegt. (het was dus 8 uur en het kind stond dus een half uur te wachten buiten, totdat hij meegenomen werd door de buurman, wiens dochter bij hem in de klas zit)
pi_57712290
Ik krijg het plaatsvervangend warm Bix Gelukkig is het goed afgelopen

Lishe, ik moest echt zo lachen om jouw logeerpartijtje
pi_57716264
quote:
Op zondag 30 maart 2008 12:23 schreef lady-wrb het volgende:
o ja, die herken ik wel bix.
je kind van het kerstdiner moeten afhalen en niet even checken wanneer het afgelopen is maar blindelings geloven als hij half 9 zegt. (het was dus 8 uur en het kind stond dus een half uur te wachten buiten, totdat hij meegenomen werd door de buurman, wiens dochter bij hem in de klas zit)
Check, maar dan met Sinterklaas. Was al een gedoe met 2 kindertjes op twee verschillende scholen en een 1-jarig trolletje erbij. Hoop gedoe met weetikveel hoeveel verschillende familieleden en gelegenheids-oppassen om het allemaal te kanaliseren, maar het kwam er uiteindelijk toch op neer dat mijn lieve kleine broertje (23) die ingesprongen was afgeblaft werd door de kleuterjuf "dat hullie dat toch beter hadden moeten regelen" omdat hij kwart voor elf verstaan had als kwart over elf en een ernstig vereenzaamd snotterend zoontje een half uur te laat ophaalde.

en hoi allemaal, ik ben de grootste lurker van de hele wereld!
  zondag 30 maart 2008 @ 18:29:59 #47
133767 Libel
Mama van Aiken, Iben en Junah
pi_57719240
Oooh, Bix. Dat moment dat je je dat realiseert dat je niemand geregeld hebt om hem af te halen, moet zooooooo verschrikkelijk zijn.
En wat een ongelooflijk toeval dat die gastmoeder hem had opgehaald.
Ik voelde de opluchting in jouw plaats geloof ik
pi_68689864
kick na 400 dagen

Is er ook een OUD-blundertopic?
Anders ga ik er een openen

Die arme dochter van mij heeft een open plekje op haar billen. Dus ik wil er, zorgzame moeder die ik ben , wat zinkzalfspray op doen.
Wat gek toch dat ze dan ineens zo hard begint te huilen?

hmmm..... ik zie geen witte spray....

tip van de dag: nooit de billenspray binnen handbereik en dus naast de beeldschermschoonmaakspray zetten
  dinsdag 5 mei 2009 @ 13:27:13 #49
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_68689949
owlet
Dat doe je dus niet nog een keer!

Wij hebben hier 4 verschillende tubes tandpasta staan. Madam vond de mentholversie van papa niet zo lekker
Saartje
pi_68690318
Auw arme Anna. Wat voel je je rot dan he!

En Maneki, Mahre vind paradontax ook niet lekker, terwijl ik mopperde dat ze niet moest zeuren (tandenpoetsen gaat hier niet van harte als mama het doet..) keek ik naar de tandenborstel en toen zag ik het pas.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')