quote:Op maandag 18 juni 2007 09:35 schreef Noli. het volgende:Elise
Niet vanmezelf maar husb die gisteren blunderde:
Gisteren zijn wij weer eens naar "de Ballenbak" geweest, hartstikke leuk en gezellig. De kinderen hebben zich weer heerlijk vermaakt.
Ik had net een rondje apekooi met Wilyan gedaan toen we Husb met Hanne op de trampoline zagen. Hanne staat te springen samen met haar pappa, gaat lekker rustig niks aan het handje.Terwijl Wilyan en ik naar de trampolines lopen laat husb zich op zijn kont vallen op de trampoline net op het moment dat Hanne neerkomt tijdens een sprong. Door de plof van husb kreeg Hanne ineens veel meer vaart bij de afzet en maakte ze een salto van wel een
dikke
meter
hoog
!!!! Ze had gelukkig helemaal niks omdat ze precies helemaal rond ging en pappa haar goed op kon vangen maar ze was flink geschrokken.
De pappa deed er wat lacherig om, Wilyan vond het erg grappig wat Hanne deed maar moeder en dochter waren beiden not amused![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 20:04 schreef zndagmorgen het volgende:
niet met een jongetje van twee,maar wel met een puber van 14
die ik had gebeld of 'ie thuis de film kwam afkijken ipv bij de buurjongen.ik wilde op tijd gaan slapen,was niet lekker.
dus hij zou thuis komen tijdens reclameblok en thuis de film uitkijken.
reclameblok,niets.gebeld,niets.volgend reclameblok,niets.half elf,niets.elf uur,half twaalf,niets!
ik hardstikke kwaad bij de buren aan bellen,en bellen en bellen.staat er een slaperige buurjongen;die is hier niet. niet?? ik in de stress.zoeken met de buurvrouw.bijkt dat ie al in zijn bed lag.had hem niet thuis horen komen (en hij dan ook wel niets gezegt...zijn reactie;"oooh vergeten"(raar volk ,die pubers) maar mooi niet vroeg naar bed,en mooi iedereen wakker!!
Hehe, die moet je naar J/M pubers sturen.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:04 schreef zndagmorgen het volgende:
niet met een jongetje van twee,maar wel met een puber van 14 *knip*...
kan...maar ik las oudersblundertopicquote:Op maandag 18 juni 2007 20:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hehe, die moet je naar J/M pubers sturen.
Oepsquote:Op zaterdag 10 november 2007 13:57 schreef Lente_ninja het volgende:
Heb zelf geen kinderen en woon nog bij m'n ouders (wachlijst voor een huurwoning is lang genoeg om de Chinese muur mee te behangen). Ze hebben vrienden met een baby en een dochtertje van vier jaar, en die hadden een keer de koters meegenomen op de koffie. Het was zomer, dus alle deuren stonden open zodat het een beetje kon luchten, waardoor de oudste ondeugd vrij gemakkelijk naar boven kon glippen, waar ik in mijn slaapkamer zat te gamen met mijn rug naar de gang toe.
Lente_ninja: "Naar rechts! Naar rechts! Oooooh, wat DOE je?! Schiet 'm overhoop, stomme N00b!"
vreemd klein stemmetje: hihihi!
*Lente_ninja draait zich verbaast om en ziet koter in de deuropening staan*
koter: Noeb! Noeb! Hihihi! Schiet um overhoop!
Lente_ninja: !!!![]()
De ouders weten nog steeds niet 'waar ze 't nou vandaan heeft'![]()
Dat zijn de ergstenquote:Op zaterdag 10 november 2007 17:56 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Je kan echt niets zeggen met dat kind in de buurt![]()
ff Cardiflorcreme erop. helpt enorm ook tegen pijn.... Bas heeft een bult op z'n kop...quote:Op donderdag 6 december 2007 13:53 schreef Noli. het volgende:
Met Wilyan alles
Die viel vrij zacht om en stoote wel zijn knie maar dat deed volgens hem niet zeer.
Hanne heeft trouwens nu wel MEGA blauwe knieėn zag ik net..
quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:26 schreef melonovy het volgende:
Van de week moest ik Yoram wakker maken en kwam bij hem op bed zitten, hij wordt wakker slaat een arm om me heen en zegt:"mijn voet doet zo'n pijn!" Ik: "Ojee, wat is er met je voetje dan?" waarop hij zegt:"Je zit op mijn voet mama"
cardi is voor huidbeschadigingquote:Op donderdag 6 december 2007 13:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ff Cardiflorcreme erop. helpt enorm ook tegen pijn.... Bas heeft een bult op z'n kop...gister gevallen terwijl hij een kar trok, dus vol op z'n hoofd. het lijkt net een tennisbal.
Maar die zegt dat de pijn eruit trekt door die zalf....
quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:02 schreef Jelief het volgende:
[..]
cardi is voor huidbeschadiging
arnica of arniflor is voor blauwe plekken en spierpijn.
KP zolang je ze daarna niet in de oven gedroogd hebt gaat het wel goed denk ik![]()
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:13 schreef Ireth het volgende:
* Ireth doet een ernstige beschamende kickup.....
Sta vanmiddag bij livera ff te neuzen in een rek met spannend spul (as if! Ut is geen Christine Le Duc!) tot ik ineens een mij heel bekende stem door de winkel hoor galmen....
"Jij heb grotuh tietuh zeg! Mijn mama heb niet zulke grotuh! Ga jij een beehaa passen! Dat mag ook in de winkel hoor!!!"
![]()
![]()
![]()
Terwijl ik mijn kwakbol achter een gordijn bij de kleedkamers sleurde onderwijl een sorry en wat excuses roepend was ik ernstig op zoek naar een gat om in te verdwijnen...
Oeehhh dat zijn wel erge ja, gelukkig reageerde het meisje er zelf goed op.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:09 schreef MeNicole het volgende:
Mikael kan er ook al wat van![]()
We zitten in de bus als er een donker meisje instapt. Mikael zit eerst vol verwondering te kijken en schreeuwt daarna de bus door: "Heej mama die is bah", wijzend op dat meisjeNee joh die is niet bah die is bruin. "Neej heel bah, moet bad?" Meisje kon er gelukkig wel om lachen maar toch!!
Check, maar dan met Sinterklaas. Was al een gedoe met 2 kindertjes op twee verschillende scholen en een 1-jarig trolletje erbij. Hoop gedoe met weetikveel hoeveel verschillende familieleden en gelegenheids-oppassen om het allemaal te kanaliseren, maar het kwam er uiteindelijk toch op neer dat mijn lieve kleine broertje (23) die ingesprongen was afgeblaft werd door de kleuterjuf "dat hullie dat toch beter hadden moeten regelen" omdat hij kwart voor elf verstaan had als kwart over elf en een ernstig vereenzaamd snotterend zoontje een half uur te laat ophaalde.quote:Op zondag 30 maart 2008 12:23 schreef lady-wrb het volgende:
o ja, die herken ik wel bix.
je kind van het kerstdiner moeten afhalen en niet even checken wanneer het afgelopen is maarblindelings geloven als hij half 9 zegt. (het was dus 8 uur
en het kind stond dus een half uur te wachten buiten, totdat hij meegenomen werd door de buurman, wiens dochter bij hem in de klas zit)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |