Zodra ik iets motorgerelateerd in mijn account hebquote:Op maandag 18 juni 2007 18:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Wanneer mogen de gebroeders op een ruige advertentie op 1 wiel voorbij komen?
Je weet niet hoe juist je het hebtquote:Op maandag 18 juni 2007 18:42 schreef bvvt het volgende:
[..]
Sooow hey,
phat model zeg
heeft ff bloed zweet en tranen gekost maar daar is het resultaat
quote:Op maandag 18 juni 2007 18:43 schreef worldpimber het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/172244
WTF is dit voor kansloos topic, allemaal poeberds die bang zijn (geweest) om op de snelweg te rijden?Zeker van die Worldbeater look-a-likes beginnertjes.
Ik hou me verder afzijdig ...
Beetje jammer zo'n incompleet bericht van Motozoom.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:33 schreef ikookhier het volgende:
Langs deze weg willen wij je op de hoogte stellen van een terugroepactie van Michelin voorbanden van het type Pilot Power en Pilot Power 2CT in de maat 120/70 ZR 17".
Michelin maakte afgelopen vrijdag bekend zo'n 68.000 voorbanden terug te moeten roepen, omdat ontdekt was dat er een defect in het karkas kan zitten vanwege een productiefout.
Volgens Michelin hebben zich (nog) geen ongelukken voorgedaan als gevolg van de productiefout.
![]()
Klaar.quote:Het gaat om de Pilot Power en/of Pilot Power 2 CT met de volgende DOT-codes: DOT 6UCW 980T en DOT 6UCW 979T. Bij beide gaat het om de maat 120/70 R17 58W.
Nou ja, leuk dat je het aanhaalt!quote:
De klachten over het cuppen zijn bij Bridgestone bijna meer regel dan uitzondering.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:41 schreef bvvt het volgende:
Ik blij dat ik Bridgestone rij
Waar wordt mijn naam nou weer voor misbruikt...quote:Op maandag 18 juni 2007 18:43 schreef worldpimber het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/172244
WTF is dit voor kansloos topic, allemaal poeberds die bang zijn (geweest) om op de snelweg te rijden?Zeker van die Worldbeater look-a-likes beginnertjes.
Ik hou me verder afzijdig ...
Mijn banden zijn zo groot dat ik met één omwenteling al in Den Bosch benquote:Op maandag 18 juni 2007 19:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nou ja, leuk dat je het aanhaalt!(
![]()
![]()
)
Ik heb inferieure Continental toerbanden,
waar volgens Makster zelfs met de sportieve versie niet mee te rijden is.![]()
En dan heb ik ze ook nog in 18 inch.Ook gij heeft trouwens grote wielmaten.
Waar wordt jouw naam nou weer voor misbruikt ...quote:[..]
Waar wordt mijn naam nou weer voor misbruikt...
quote:Max Biaggi race 1 position: retired Max Biaggi race 2 position: 3° Hi guys, in the race 1 I had a contact with Haga at two laps to go and we both fall. There was enought space to pass him and it was worth to do it, it was a pity. I feel sorry about his lack of fairplay. At first, when I was still on the ground after the crash, Noryuki trough me some stones, I understand his disappoint but I do not agree with this kind of behaviour. However I prefered not to say anything and I have also tried to shake his hand on the podium. In the race 2, my right leg was hearting me very bad from the crash, so I could not ride proper. Only after a while I started to go up with the race positions. The Italian crowd was fantastic as usual, lots of supporters on the grandstands, I was very happy to see them. Take care guys, ciao!![]()
Tuin, vergeet vooral tuin nietquote:
Max is the shit heequote:Op maandag 18 juni 2007 19:17 schreef -XX- het volgende:
Las in de bus toevallig een blaadje met wat gigantische negatieve teksten over Max biaggi![]()
Wel kwam dat blaadje uit mei 2006
Dat hij alles perfect wil en niet snel tevreden is etcen hij vanwege zijn gedrag werd gedumpt.
Mei 2006quote:Op maandag 18 juni 2007 19:17 schreef -XX- het volgende:
Las in de bus toevallig een blaadje met wat gigantische negatieve teksten over Max biaggi![]()
Wel kwam dat blaadje uit mei 2006
Dat hij alles perfect wil en niet snel tevreden is etcen hij vanwege zijn gedrag werd gedumpt.
Aardig geluktquote:Op maandag 18 juni 2007 19:19 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Heb je nog kunnen stucen of is het muurtje stuk
Je bent in ieder geval niet doofquote:Op maandag 18 juni 2007 19:17 schreef BazzieK het volgende:
Ik voel mezelf echt geen oude vent. Ik ben na het eten echt niet in slaap gevallen om een half uur te laat voor mijn jogafspraak door het onweer wakker te schrikken.![]()
![]()
Ik vond hem tussen een berg stof in me rollade onder me bed ( HAHA VET GEDETAILLEERD!)quote:
Ze is trots op jequote:Op maandag 18 juni 2007 19:21 schreef Makster het volgende:
[..]
Aardig gelukt
Alleen nog ff met een schuurpapiertje erover en hij is strak genoeg![]()
Hopelijk zaterdag mijn vlonderterras leggen, dan volgende week ergens naar de vuilstort om alle puin weg te brengen en volgende weekend, over 2 weken dus hopelijk de tegels erin. Dan kan het vrouwtje aan de slag met accesoires![]()
Rossiquote:Op maandag 18 juni 2007 19:18 schreef Makster het volgende:
[..]
Max is the shit heeBeter als die Rossi, die vind ik niet zo tofferz
quote:Op maandag 18 juni 2007 19:22 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik vond hem tussen een berg stof in me rollade onder me bed ( HAHA VET GEDETAILLEERD!)
!! En had em nog niet gelezenDusjaaaaaaaaaaaaaaa waarom niet.
![]()
Ik zeg maar zo: WOONING: Keukens, badkamers, tegelsquote:Op maandag 18 juni 2007 19:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Marketingpik, overal een positieve draai aan geven![]()
![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 19:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik zeg maar zo: WOONING: Keukens, badkamers, tegels
Beter van wel anders doet ze het de volgende keer maar lekker zelfquote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 19:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik zeg maar zo: WOONING: Keukens, badkamers, tegels
Ja johhhhhhhhhh! und 3 rollerbakken met diverse papparazzie! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 18 juni 2007 19:24 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat bewaar je nog meer onder je bed
bt14quote:Op maandag 18 juni 2007 18:42 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Neh sorry, slecht argument om dat baggermerk te rijden.
BT020's rij je ofzo
Cuppen???? - wtf is that?quote:Op maandag 18 juni 2007 19:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De klachten over het cuppen zijn bij Bridgestone bijna meer regel dan uitzondering.![]()
[..]
quote:Op maandag 18 juni 2007 19:51 schreef bvvt het volgende:
bt14
quote:Op maandag 18 juni 2007 19:50 schreef Beach het volgende:
En heeft -XX- al foto's van dr nieuwe scheurijzer?
Woensdagavond lulquote:Op maandag 18 juni 2007 19:50 schreef Beach het volgende:
En heeft -XX- al foto's van dr nieuwe scheurijzer?
Ik weet van niks andersquote:Op maandag 18 juni 2007 20:02 schreef -XX- het volgende:scheurijzer!
Me schatjekomt woensdag avond als het goed is met foto's in dit topic
![]()
quote:
Ja jongehhh, hij komt ook met fotoos in het topic zeg ik netquote:Op maandag 18 juni 2007 20:04 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik weet van niks anders![]()
Oh, gaat BazzieK met je mee?
wtfquote:
PatrickM die via een ketsende beweging zijn spuitpoep in het kopje koffie van Krathje floept. Krath is er zichtbaar van aan het genieten, dat spreekt voor zichquote:
dudequote:
WWOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOTTTTquote:
PatrickM en Krathjequote:Op maandag 18 juni 2007 20:56 schreef Makster het volgende:
[..]
PatrickM die via een ketsende beweging zijn spuitpoep in het kopje koffie van Krathje floept. Krath is er zichtbaar van aan het genieten, dat spreekt voor zich![]()
Mei 2006.. weet je dat wel zeker?quote:Op maandag 18 juni 2007 19:22 schreef -XX- het volgende:
Ik vond hem tussen een berg stof in me rollade onder me bed ( HAHA VET GEDETAILLEERD!)
Goede keuze voor woon~werk.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:51 schreef bvvt het volgende:
bt14
Een Bridgestone term.quote:Cuppen???? - wtf is that?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 juni 2007 21:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Goede keuze voor woon~werk.![]()
[..]
Een Bridgestone term.
Daarom heeft TataK ook zijn BT20 voorband weg kunnen doen toen ie nog niet eens half op wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aha 'an eye witness!quote:Op maandag 18 juni 2007 21:37 schreef BazzieK het volgende:
Daarom heeft TataK ook zijn BT20 voorband weg kunnen doen toen ie nog niet eens half op was![]()
quote:
Quote eensz niet zo snel.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:37 schreef BazzieK het volgende:
Daarom heeft TataK ook zijn BT20 voorband weg kunnen doen toen ie nog niet eens half op was![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 juni 2007 21:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Quote eensz niet zo snel.
Ik quote sneller dan mijn schaduwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Op die korte afstanden naar het werk wordt een meer slijtvaste BT-020/21 natuurlijk niet goed warm.quote:
Idddquote:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:14 schreef Jarno het volgende:
Verkapt "kijk-mij-eens-doen-of-ik-een-culinair-genie-ben" topic.
Man, jij zou goede koffie nog niet herkennen als het je in de reet neukte en je daarna een t-shirt overhandigd met daarop de tekst: 'U bent geneukt door goede koffie!'.
Jij komt ook nog aardig goed mee he?quote:
In GTST gaat het allemaal vanzelfquote:Op maandag 18 juni 2007 22:00 schreef Beach het volgende:
Baaah ik moet opruimen van mezelf maar heb er totaal geen zin in![]()
Ik ben echt van het uitstellen; ligt al twee weken zooi op mn kamer.
quote:Op maandag 18 juni 2007 21:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jij komt ook nog aardig goed mee he?![]()
Faken dat je ontzettend veel werkt en amper mee kunnen posten, maar ondertussen wel de juiste quotes ertussen uit kunnen pakken en regelmatig te vinden in V&A op MF. [afbeelding]
quote:Op maandag 18 juni 2007 22:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
In GTST gaat het allemaal vanzelf
quote:Op maandag 18 juni 2007 22:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Topiclist lurkerquote:Op maandag 18 juni 2007 22:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 juni 2007 22:08 schreef Beach het volgende:
http://www.online-theorie-examen.nl/A/proefnummer.php
linkje voor gratis proefnummer van motoplus![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 21:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jij komt ook nog aardig goed mee he?![]()
Faken dat je ontzettend veel werkt en amper mee kunnen posten, maar ondertussen wel de juiste quotes ertussen uit kunnen pakken en regelmatig te vinden in V&A op MF. [afbeelding]
Nou??quote:Op maandag 18 juni 2007 22:18 schreef -XX- het volgende:![]()
mAAAR jongeeeeeeee, wie spant de kroon dan?!?? HEH HEH!?![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 22:29 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nou??heH Heh hEh hEH????
Jij?Neh, jij bent ook plakkert.
Dat pwnd zo hardquote:Op maandag 18 juni 2007 22:37 schreef BazzieK het volgende:
http://www.dailymotion.com/video/xyysd_freeride-vtt
![]()
Hmppfzzz NoOHhzzzzquote:Op maandag 18 juni 2007 22:30 schreef -XX- het volgende:
tssssssssssssssssssss
hoe durf je.
HEhe HEH HEH!?!?!?
Als ik je nog eens meet krijg je een smack op je linker wangetje!![]()
![]()
Kenkerconditiequote:Op maandag 18 juni 2007 22:37 schreef BazzieK het volgende:
http://www.dailymotion.com/video/xyysd_freeride-vtt
![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 22:43 schreef worldpimber het volgende:
Morgen ff ZX-12 halen, nu pitteh
[afbeelding]
Jaaaaaaa inderdaad, voor downhill heb je conditie nodigquote:
Weet die jongen toch niet, heeft nog nooit gefietst johquote:Op maandag 18 juni 2007 22:48 schreef -XX- het volgende:
[..]
Jaaaaaaa inderdaad, voor downhill heb je conditie nodighehehehehhehehe
![]()
2 wekenquote:Op maandag 18 juni 2007 22:00 schreef Beach het volgende:
quote:Op maandag 18 juni 2007 22:50 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Weet die jongen toch niet, heeft nog nooit gefietst joh
volgens mij heb ik toch dit weekend nog wat gemist....quote:Op maandag 18 juni 2007 20:02 schreef -XX- het volgende:
[..]scheurijzer!
Me schatjekomt woensdag avond als het goed is met foto's in dit topic
![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 22:43 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
Wollaaaaaaquote:Op maandag 18 juni 2007 22:43 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
Paar borreltjes doen het beter dan bier.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:52 schreef Beach het volgende:slapen
ik hoop dat die 4 blikjes bier helpen en dat ik niet uren lig te woelen om in slaap te komen![]()
wtfquote:Op maandag 18 juni 2007 22:43 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
Ouwe lullen fietsquote:Op maandag 18 juni 2007 22:43 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
Domo vlaquote:
Nee, is geen lekkere chocola. Is zwakke melk chokoquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Wie wil er nou m’n koetjesrepen![]()
Moet mijnes nog online zettenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:33 schreef Worldbeater het volgende:
Wat te kopen voor 6.000 euro qua auto.![]()
Misschien die van mij, kost een stuk minder, is een stuk stoerderquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:33 schreef Worldbeater het volgende:
What did you dooooooooooquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:09 schreef Makster het volgende:
[..]
Vandaag geen eens mijn 15 minutes fame gehad op MF![]()
Heb volgend jaar toch weer genoeg geld om een nieuwe motor te kopen en tijdens mijn 25kw blijf ik toch mijn ZXR houden, dus ben maar niet bang mijn motordromen komen niet in het gedrangquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:33 schreef Worldbeater het volgende:
Wat rijd je dan en hoe penetrant is de geur van zweet, feces en sperma in de auto?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:09 schreef Makster het volgende:
[..]
Misschien die van mij, kost een stuk minder, is een stuk stoerder
Climate Control, diesel, sportief, pittig alels boeng olm je wets. Wel gay die Bassie, dat zonder meer![]()
Vandaag geen eens mijn 15 minutes fame gehad op MF![]()
Dat is het goede antwoord.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:02 schreef BazzieK het volgende:
Heb volgend jaar toch weer genoeg geld om een nieuwe motor te kopen en tijdens mijn 25kw blijf ik toch mijn ZXR houden, dus ben maar niet bang mijn motordromen komen niet in het gedrang
Een Alfa met nagenoeg nieuwe knipperlichtschakelaar.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:04 schreef BazzieK het volgende:
Wat rijd je dan en hoe penetrant is de geur van zweet, feces en sperma in de auto?
Valt af.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:26 schreef BazzieK het volgende:
geen kamperbak zijn.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een Alfa met nagenoeg nieuwe knipperlichtschakelaar.![]()
Er staat toch ook al in de OP hier dat je plizie in opleiding bent.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:40 schreef BazzieK het volgende:
-XX-, doe eens plizie wegeditten in mijn homofieleautotopic
En nu is het ook gequotequote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Er staat toch ook al in de OP hier dat je plizie in opleiding bent.![]()
![]()
Tr*t, nu zeg je het weer.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:50 schreef -XX- het volgende:
waarom mag er niet gezegt worden dat je pliezie in opleiding ben!?!?!?!?!?
Hij doet ook topics starten.quote:
Watje.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:00 schreef Beach het volgende:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:51 schreef Worldbeater het volgende:
HOOR IK DAAR DAT ER IEMAND HIER BIJ DE POLITIE IN OPLEIDING ZIT??
BAZZIEK
BAZZIEKBAZZIEKBAZZIEKBAZZIEKBAZZIEKBAZZIEKBAZZIEKBAZZIEKBAZZIEKBAZZIEKBAZZIEKBAZZIEKBAZZIEKBAZZIEKBAZZIEKBAZZIEKBAZZIEK
WAT ZEG JE?![]()
[..]
Hij doet ook topics starten.![]()
[..]
Watje.![]()
Wacht maar totdat je een eigen huis hebt, dan weet je pas wat onderhoud en opruimen is.![]()
![]()
Het is gewoon een tweede baan erbij.![]()
Deze week hoef ik zo ongeveer alleen vrijdagavond niets te doen.![]()
![]()
Ok jij hebt al je rijbewijs en ikke nog nietquote:
JIj hebt wel al motor toch?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Ok jij hebt al je rijbewijs en ikke nog niet![]()
Oh enne zo weer GTST kijken [afbeelding] [afbeelding]
waarom gun je mij dat halfuur per dag nietquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:58 schreef -XX- het volgende:
Ik zal er veel voor over hebben dat programma te laten schrappen op t.v.![]()
![]()
![]()
Al wat op het oog!?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:59 schreef Beach het volgende:
[..]
morgen les 6, nee dan heb ik nog geen motor![]()
in ieder geval een kawa, maar verder nog nietquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:00 schreef -XX- het volgende:
[..]
Al wat op het oog!?
Of eerst dat stukkie plastic en dan zie je wel verder!?![]()
![]()
NOoohhhhHHhhh wel hoor!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:32 schreef ikookhier het volgende:
Zag vandaag nog een Z750 2007 model langs m'n bus rijden![]()
En nee ik was niet weer eens verzeild geraakt in een van m'n parallelle werelden![]()
Het lot tart me gewoon![]()
Z750![]()
OWwww
IOH![]()
![]()
Nog wel te breiken Mail/Skype![]()
hij is wel groen he!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:02 schreef worldpimber het volgende:
Chronologische volgorde![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ach ja, wat kan ik zeggen, trekt wel een beetje hard op![]()
Dodehoekspiegels en achteruitrijcamera's zijn wel handig.![]()
Ik ga eten![]()
van mij foto's.????quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:03 schreef worldpimber het volgende:
Haha, -XX- 1 dag eerder pwned met foto's![]()
Nice sequencequote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:02 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ga eten![]()
Kickenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:02 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ga eten![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:02 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ga eten![]()
Ahem?quote:Laat het anders even weten wanneer je die ZX gaat halen, kom ik wel even kieken.
Goed idee!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:16 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Kicken![]()
zwartgeld![]()
KICKEN
![]()
Dope vis![]()
Rib-i![]()
Meet in NH met -XX- & WP + rest Fok!MC in NH![]()
Regiocistquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:16 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Meet in NH met -XX- & WP + rest Fok!MC in NH![]()
Ik ben veel maar dat nietquote:
Alfa 145 1.9 JTD uit half 2000quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:04 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wat rijd je dan en hoe penetrant is de geur van zweet, feces en sperma in de auto?
Ik snap hem nietquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat is het goede antwoord.![]()
![]()
[..]
Een Alfa met nagenoeg nieuwe knipperlichtschakelaar.![]()
Een goede 156/145 kan je al onder de 3.000 euro kopen.![]()
[..]
Valt af.![]()
De kenker gekquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:02 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ga eten![]()
Hij had het ook morgen kunnen doenquote:
Ps een neger is je motor aan het stelenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:02 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ga eten![]()
Hij heeft allemaal nog wheelie, stoppies en tankwheelie foto's in zijn mapje staan.quote:
Aerodynamisch ontworpen voor snelheden die iedereen in de Fok! MC alleen maar kan dromen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:30 schreef Makster het volgende:
Maar doe wel wat aan dat voorspatbordTe erg
![]()
MAar goed als je dan weer met 200 op je achterwiel voorbij komt zal ik verder ook wel zwijgen![]()
Mijn reet dat dat veel uitmaaktquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Aerodynamisch ontworpen voor snelheden die iedereen in de Fok! MC alleen maar kan dromen.![]()
ZX-12!!! [afbeelding]
Ik heb er ooit eens bijgestaan in de showroom, en toch maar de BMW R1100S genomen.
Die ZX is toch wel erg groot. Dat worden leuke foto's van WP op een megamotor.![]()
![]()
![]()
![]()
Fabrikanten besteden zwart wit gezien 33% van het budget aan de wegligging,quote:
Bij de Maasvlakte een stuk 260 km/u gereden met de TL.quote:MAar zulke snelheden ijn sowieso niet aan mij besteed, naja met een kuip kan je aardig doorgaan natuurlijk
Nee, en niet doen, raak je binnen 3 km op uitgekeken.quote:Weet jij niet nog ergens een propere CR250 te staan![]()
Ja en, een GSXR 1000 heeft ook niet zo een groot spatbord. En fuck die aerodynamica, gewoon een porn spatbord, alsof wij dat merken dat verschil. Naja ik moet voor mezelf spreken natuurlijkquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Fabrikanten besteden zwart wit gezien 33% van het budget aan de wegligging,
33% aan meer vermogen voor het motorblok, en 33% aan de aerodynamica.
10 pk erbij is op top minder van belang dan een 1% lagere luchtweerstand.
And ZX12/10~GSX-R1000~CBR1000RR are in a spec batle.![]()
Yepper de pep, die heeft nog steeds die ktm 360 GS SM van die gozer die mijn KLX destijds kochtquote:Nee, en niet doen, raak je binnen 3 km op uitgekeken.![]()
Doet die buurjongen van jou trouwens nog wat met crossers?![]()
Ja dat kan ja. WB trapt een keer de kickstarter van zijn CR500 dwars door zijn motorlaarsquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:07 schreef -XX- het volgende:
Is het echt zo dat je bij sommige crossers tijdens het aantrappen een gebroken scheen kan krijgen!?![]()
Dat die terugslag van die aantrap pook (hoe dat ook heet...) zo hard is!!!
Voor asfaltridders zit er te weinig snelheid in.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:04 schreef -XX- het volgende:
Als je goed kan springen niet hoor wb!(Ow dat had ik al eens gezegt hier
) Zijn heel veel truucjes die je kan leren met zo'n fietsje
!!!!
![]()
Alleen moet je wel de juiste heuvels weten![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:05 schreef Makster het volgende:
Ja en, een GSXR 1000 heeft ook niet zo een groot spatbord.
Carbon, met bevestiging over de vorkquote:En fuck die aerodynamica, gewoon een porn spatbord, alsof wij dat merken dat verschil.
In de soep lopen kan de beste motoren gebeuren.quote:Yepper de pep, die heeft nog steeds die ktm 360 GS SM van die gozer die mijn KLX destijds kochtMijn buurjongen heeft toen zijn pauper KTM geruild tegen die 2 takt van hem. Die oude van mijn buurjoch draaide niet veel later kompleet in de soep
![]()
De CR500 heeft vanaf ca 1990 een heel nieuw en wat beter startgedeelte.quote:Maar toch ben ik op zoek naar een 2 takt voor erbij, het blijft trekkenEn aangezien een 500 aantrappen niet lukt, moet ik maar voor een 250
![]()
![]()
Echt gek hoor, damnquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:02 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
Ik ga eten![]()
Aerodynamica is allesquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:05 schreef Makster het volgende:
Ja en, een GSXR 1000 heeft ook niet zo een groot spatbord. En fuck die aerodynamica, gewoon een porn spatbord, alsof wij dat merken dat verschil. Naja ik moet voor mezelf spreken natuurlijk![]()
Tnx, maar ben jij een kloon van -XX-?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:08 schreef jeweetsch het volgende:
[..]
hij is wel groen he!
zommggggg hoe mooi ook!![]()
![]()
![]()
![]()
Valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:45 schreef Worldbeater het volgende:
Ik heb er ooit eens bijgestaan in de showroom, en toch maar de BMW R1100S genomen.
Die ZX is toch wel erg groot. Dat worden leuke foto's van WP op een Acrapovicmegamotor.![]()
![]()
![]()
![]()
Nehquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:30 schreef -XX- het volgende:
Hij heeft allemaal nog wheelie, stoppies en tankwheelie foto's in zijn mapje staan.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:25 schreef Makster het volgende:
De kenker gek![]()
![]()
![]()
Zeer strak ding, wel voor vetkleppen en ouwe fopper maar goed dat wist je al![]()
Daar houden we je aanquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:18 schreef -XX- het volgende:
[..]
Goed idee!![]()
22 Juli @ Schagen bij de brikkenrace.
JAJA. En dan daarna richting huize baas voor een heerlijk maal.
Slaapplek und motorstalling genoeg.
![]()
quote:
^w^squote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:25 schreef Makster het volgende:
Zeer strak ding
^w^squote:wel voor vetkleppen en ouwe fopper maar goed dat wist je al![]()
Die moet je ook niet kopen voor op asfaltquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Voor asfaltridders zit er te weinig snelheid in.![]()
Jumpen.![]()
[..]
Noquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Voor asfaltridders zit er te weinig snelheid in.![]()
Jumpen.![]()
[..]
[afbeelding]
Anders gezegd, een Raptor 650 heeft een erg afgetraind spatbord.![]()
Oeiquote:
OWja, 2 keer bij jouquote:In de soep lopen kan de beste motoren gebeuren.![]()
Ik geloof dat Mike500 er destijds ook wat moeite mee had is het nietquote:De CR500 heeft vanaf ca 1990 een heel nieuw en wat beter startgedeelte.![]()
Maar maar maar, doet u nu ook 300+ rijdenquote:
What did i sayyyyquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:15 schreef worldpimber het volgende:
Dank dank dank aan allen die steun hebben betuigd. [afbeelding]
Neh [afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
Daar houden we je aan [afbeelding]
[..]
Hij had het al lang in de gaten mennn!quote:Had geen tijdsindicatie wanneer/hoe laat ik ging, maar Ribi stalkte me net op het moment dat de aankoop min of meer was afgesloten en kwam sneaky de onderhandelingsruimte binnentreden.
![]()
[afbeelding]
JIj bent zo sneakyquote:EN niemand die zich afvroeg waarvoor die valdoppen nou bedoeld waren die ik 4 weken geleden fozo kocht. [afbeelding]
[afbeelding]
Vandaag niet verder dan 250 gekomen, maar voornamelijk omdat het gewoon snelweg wasquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:18 schreef Makster het volgende:
[..]
Maar maar maar, doet u nu ook 300+ rijden![]()
![]()
Hij had gemailed, zo sneakyquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:19 schreef -XX- het volgende:
Hij had het al lang in de gaten mennn!
quote:
de jenker tanker,das serieus gruwelijk graf tering veel gekquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Vandaag niet verder dan 250 gekomen, maar voornamelijk omdat het gewoon snelweg was
Ik zal zeer spoedig de top testen en u zo snel mogelijk inlichten
[afbeelding]
Uitdraai van dees bike
Was de Yogi halalquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:26 schreef worldpimber het volgende:
Ribi nog bedankt voor de begeleiding en psychologische steun [afbeelding]![]()
[..]
[afbeelding]
Ik heb gewoon een liter Dirk van den Broek Yoki op![]()
Halal aardbeiquote:
Je avatar is er ook van tussen!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:29 schreef Makster het volgende:
Ben neer
Morgen weer een lange VTL dag![]()
en iets over een andere baan enzoDaarover morgen meer lieve kijkbuis kinders
![]()
Dat doen tegenwoordig de meeste.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:16 schreef -XX- het volgende:
Die moet je ook niet kopen voor op asfalt...
![]()
Dat leek mij eerder voor maxgewicht van een ZX 50cc R. Build quality.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:15 schreef worldpimber het volgende:
EN niemand die zich afvroeg waarvoor die valdoppen nou bedoeld waren die ik 4 weken geleden fozo kocht.
Voor deze keer accepteer ik het antwoordquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:15 schreef worldpimber het volgende:
[..]Had geen tijdsindicatie wanneer/hoe laat ik ging,
Uw troepen steunen u in deze moeilijke tijden meneer de Generaalquote:maar Ribi stalkte me net op het moment dat de aankoop min of meer was afgesloten en kwam sneaky de onderhandelingsruimte binnentreden.![]()
Over flitspalen gesproken, heb ik nog een leuk verhaal over maar is niet voor internet geschiktquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:48 schreef Rib-i het volgende:
@ WP
Phatte shizzle
En ik zag je wel wegscheuren bij het stoplicht, ik wilde je nog waarschuwen voor de 3 camera's langs de weg
[afbeelding]
Hopelijk heb je ze gezien
MSNquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:49 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Over flitspalen gesproken, heb ik nog een leuk verhaal over maar is niet voor internet geschikt
Tjeh, aan de ene kant, maar aan de andere kant, tjehquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:51 schreef Rib-i het volgende:
@Bazziek
Ik weet nog wel iets leuks en degelijks te koop voor weinig
[afbeelding]
Niet kapot te krijgen
Je liegtquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:48 schreef Rib-i het volgende:
@ WP
Phatte shizzle
En ik zag je wel wegscheuren bij het stoplicht, ik wilde je nog waarschuwen voor de 3 camera's langs de weg
[afbeelding]
Hopelijk heb je ze gezien
Jah, leuk leuk dat je flitsboetes kan verwijderenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:49 schreef BazzieK het volgende:
Over flitspalen gesproken, heb ik nog een leuk verhaal over maar is niet voor internet geschikt
Was het maar zo'n feestquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jah, leuk leuk dat je flitsboetes kan verwijderen![]()
Nee ik lieg nietquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je liegt
Wel goed weggetje om de motor te kunnen uittesten als je beetje bekend bent
@ BazzieKquote:[..]
Jah, leuk leuk dat je flitsboetes kan verwijderen![]()
Maar het begin waar ik doortrok of langs de gehele linie?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:56 schreef Rib-i het volgende:
Nee ik lieg niet
Mischien zijn ze zelfs te zien via google maps
Het moraal onder uw manschappen daaltquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je hebt in een flits al je collega's gepaald?
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:56 schreef Rib-i het volgende:
[..]
@ BazzieK
Kijk morgen gelijk even voor WP
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:57 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Maar het begin waar ik doortrok of langs de gehele linie?
Ik was wel op mijn hoede/broekschijter dus mijn snelheid was daarna laag
Negen van de tien doen het niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:49 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nog bedanktquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Negen van de tien doen het niet.![]()
28 april reed Rib-i te hard door een routecontrole. Toen ook maar even handje naar voren gedaan.![]()
Je telefoon doet het toch?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:07 schreef Rib-i het volgende:
Sorry dat ik niet meer in huis had WP, ik kan niet koken
Ik moest snel weg, schaamde me een beetje dat ik niets beters kon aanbieden dan eierkoek en Fanta No bubblesquote:
In de MC kan het me aan mijn reet roestenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:11 schreef Rib-i het volgende:
En Bas, koop iets groots voor die 6K en onderscheid je van de rest
Oh, dat doe je al door een POLITIEOPLEIDING te volgen
Je was toch POLITIE IN OPLEIDING
Ohjee, zodadelijk wordt het gequote
Achjoh, zolang het maar halal isquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:12 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik moest snel weg, schaamde me een beetje dat ik niets beters kon aanbieden dan eierkoek en Fanta No bubbles
Beetje lullig als je iemand helpt, en dan vervolgens 75 euro extra moet betalen voor het omrijden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
No probz m8, Fanta no bubblez was lekker.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:12 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik moest snel weg, schaamde me een beetje dat ik niets beters kon aanbieden dan eierkoek en Fanta No bubbles
quote:
Ach ja, we zien wel... hoef me geen zorgen te maken om dat soort armelui palenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:02 schreef Rib-i het volgende:
Je kan ze bij maps.google zienType in "Loon op zand" en volg de midden brabant weg
Het zijn de vierkantjes in het midden van de weg tot aan Waalwijk
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Beetje lullig als je iemand helpt, en dan vervolgens 75 euro extra moet betalen voor het omrijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maw, komt wel goed dude![]()
Verzekering en belastingdienst zien me al aankomen, die bestellen meteen een zwembad achter in de tuinquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:19 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wat dacht je van zoiets
[afbeelding]
Heb je in ieder geval een auto waarmee je met de motor achterop naar het circuit kan rijden
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ach ja, we zien wel... hoef me geen zorgen te maken om dat soort armelui palen
Zeg dat danquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
No probz m8, Fanta no bubblez was lekker.![]()
Durfde alleen niet die fles te pakken en leeg te zuipen, had heel dag niks gedronken![]()
quote:![]()
Eierkoek was wel matig.Neh geintje
Zoek een ex-directie autoquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:23 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Verzekering en belastingdienst zien me al aankomen, die bestellen meteen een zwembad achter in de tuin
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ga eten![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ga eten![]()
Bunginyoubungholioquote:Op woensdag 20 juni 2007 08:43 schreef -XX- het volgende:
buenos días
Als de moto met een echte ketting vast heeft gelegen aan een lantaarn paal zal het wel mee vallenquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:12 schreef Rib-i het volgende:
Onderwerp van vandaag:
Heeft de Motor van WP de nacht in Amsterdam overleefd
De vraag is: Wanneer wordt WP nongalant qua hoeveelheid sloten?quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:20 schreef bvvt het volgende:
[..]
Als de moto met een echte ketting vast heeft gelegen aan een lantaarn paal zal het wel mee vallen
Maar over 2 of 3 dagen heeft het dieven gilde de motor wel opgemerkt en gaan ze pooslhoorte nemen.
Of de motor er dan nog is ????
zo een moto hoort niet buiten te staanquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:12 schreef Rib-i het volgende:
Onderwerp van vandaag:
Heeft de Motor van WP de nacht in Amsterdam overleefd
quote:Op maandag 18 juni 2007 22:51 schreef worldpimber het volgende:
Idd, die gozer met teveel glijmiddel op z'n body. Kenkerlelijk![]()
Specsquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:38 schreef Makster het volgende:
Blijkt echt GEK![]()
![]()
[afbeelding]
Mist alleen nog wat onderdelen hier en daar maar verder![]()
Nou je het zegt.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:20 schreef bvvt het volgende:
Als de moto met een echte ketting vast heeft gelegen aan een lantaarn paal zal het wel mee vallen
Maar over 2 of 3 dagen heeft het dieven gilde de motor wel opgemerkt en gaan ze pooslhoorte nemen.
2 jaar geleden miste hij die ook al.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:38 schreef Makster het volgende:
Mist alleen nog wat onderdelen hier en daar maar verder![]()
Chrysler Stratus, moet wel handgeschakeld en voorzien van een Mitsubishi motor.quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:45 schreef koffiekoekje het volgende:
De vraag is: Wanneer wordt WP nongalant qua hoeveelheid sloten?
Te erg gewoonquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:20 schreef bvvt het volgende:
Klopt, misschien heeft hij vakantiequote:Op woensdag 20 juni 2007 12:55 schreef Worldbeater het volgende:
2 jaar geleden miste hij die ook al.![]()
Ah, ik las net blijkt. Maar dacht het al.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:10 schreef Makster het volgende:
Klopt, misschien heeft hij vakantie![]()
Maar blijft gek
Oops, my badquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ah, ik las net blijkt. Maar dacht het al.![]()
![]()
Laterss.![]()
Hoezoquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Te erg gewoon![]()
![]()
![]()
![]()
Maar Ribi, hij heeft het overleefd.
Gelukkig maar, de goudvis ookquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Te erg gewoon![]()
![]()
![]()
![]()
Maar Ribi, hij heeft het overleefd.
zomggggggquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:58 schreef -XX- het volgende:
EINDELIJK! Mijn eigen motor.![]()
[afbeelding]
HEERLIJK RIJDEN![]()
[afbeelding]
ALLE 3
[afbeelding]
Wat issie mooi!![]()
[afbeelding]
En dan...een bocht!!! Waar een auto iet wat erg veel deelnam aan de hele wegbreedte ...
Ik wijk uit in het grind..., SHIT, ZIE IK DAAR EEN SLOOT?
jJAAAAAAAAAAAAAAA, HET IS ENE SLOOTIik moet remmen! maar maar, remmen op grind..ACH FAK IT, liever dat dan in de sloot rijden
DAAR GING IK ONDERUIT.![]()
JAWE HOORRRrr Waarom ook niet![]()
hele middag geknutseldnouja, me pa en bro!
![]()
uiT ELKAAR HALEN
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar hij doet het noghij zit weer helemaal in elkaar
wel met wat schadeeee..hier en daar...
Heerlijk!quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:00 schreef jeweetsch het volgende:
[..]
zomgggggggefeliciteerd menn!!
![]()
gelijk ook onderuit!![]()
![]()
![]()
w000ttttt hoe rijdt ie?![]()
Laat je em wel heel deze keer?quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:01 schreef -XX- het volgende:
[..]
Heerlijk!![]()
Vanavond weer een stuk rijden hoorrrrrrrrrnOOOoohHHh
Wtf, me heup is wel aan strontmaarja...ik ben verzekerd!!
![]()
WTFquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:58 schreef -XX- het volgende:
[afbeelding]
HEERLIJK RIJDEN![]()
[afbeelding]
ALLE 3
[afbeelding]
Wat issie mooi!![]()
[afbeelding]
En dan...een bocht!!! Waar een auto iet wat erg veel deelnam aan de hele wegbreedte ...
jJAAAAAAAAAAAAAAA, HET IS ENE SLOOTIik moet remmen! maar maar, remmen op grind..ACH FAK IT, liever dat dan in de sloot rijden
![]()
uiT ELKAAR HALEN
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij is weer helemaal als nieuw hoorrrrrrrrrrr![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:58 schreef -XX- het volgende:
[afbeelding]
HEERLIJK RIJDEN![]()
[afbeelding]
ALLE 3
[afbeelding]
Wat issie mooi!![]()
[afbeelding]
![]()
uiT ELKAAR HALEN
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar wel lekker RIJDENOnly a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Vonden je mederijders het ook terecht dat je gevallen was of was het een beschamend eerste keersfoutje?quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:19 schreef -XX- het volgende:
Zeg niet dat ik de enigste ben die gevallen is in het verkeer hierPfffffff
![]()
Wow phatquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:58 schreef -XX- het volgende:
[afbeelding]
HEERLIJK RIJDEN![]()
[afbeelding]
ALLE 3
[afbeelding]
Wat issie mooi!![]()
[afbeelding]
![]()
uiT ELKAAR HALEN
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
idd - waar wijst dat pijltje nu naar?quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:33 schreef hicham het volgende:
Gefeliciteerd en gecondoleerd -XX- [afbeelding] [afbeelding]
Waar wijst dat pijltje nou naar op de laatste foto, ik kan het niet in perspectief brengen
En w'rom heb je blonde haren
Niemand zag het! Me broer keek om en daar lag ikquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:27 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Vonden je mederijders het ook terecht dat je gevallen was of was het een beschamend eerste keersfoutje?![]()
Mejeh, is welerg snel gegaan heHWieviel is die Schade nou?
UBER KUTquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Alleen meteen al onder uit das wel zonde![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |