ZIt ik al een tijdje te kijken maar heb totaal geen verstand van auto's en wat wel en niet betrouwbare bakken zijn.quote:
Groot klein maakt me niet veel uit, zelfde voor aantal deuren. 15k km per jaar. Groot moet overigens wel iets hebben wat het de extra wegenbelasting en verzekering waard maakt.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:42 schreef CreativeMind het volgende:
Groot, klein, sedan, 3/5 deurs, hoeveel km's/jaar...?
De mijne:quote:Op maandag 18 juni 2007 15:50 schreef Tomfan het volgende:
[afbeelding]
Dit wordt mijn volgende waarschijnlijk ...![]()
Een wat rationelere keuze is wellicht een snellere uitvoering 323 hb of een 1.8 626.quote:Model: Overige modellen Bouwjaar: tot en met 1994
Brandstof: Benzine Kilometerstand: 100.000 - 150.000 km
Carrosserie: Sedan (2/4-deurs) Transmissie: Handgeschakeld
Kleur: Rood
Bouwjaar: 06/1994
Kilometerstand: 127.064 km
Carrosserie: Sedan 4-deurs
Brandstof: Benzine
Motor: 1995 cm3; 106 kW
Transmissie: Handgeschakeld
Gewicht: 1220 kg
Kleur: Rood
Interieur: Leder
Opties(o.a.):
achterbank neerklapbaar (ongelijke delen), airbag bestuurder, airconditioning, anti blokkeer systeem, centrale deurvergr. afstandbed., elektr. ramen, stuurhoogte verstelbaar, lichtmetalen velgen, mistlampen voor, stoelverwarming voor, stuurbekrachtiging
Autobedrijf is aangesloten bij:
Bovag
NAP
Website: www.toyota-bakker.nl
Te vaak te erg afgeragd..quote:Op maandag 18 juni 2007 15:50 schreef Feitosa het volgende:
Gewoon een golf TDI kopen. betrouwbaar, comfortabel en trekt lekker op.
m,n pa zweert bij TDi en die man zit al 45 jaar op hoog nivo in de tuningbranche. ( Audi is niet voor niets Lemans winnaar met een TDI )
quote:Op maandag 18 juni 2007 18:56 schreef LoggedIn het volgende:
...maar zon auto rijdt je niet omdat ie mooi iszou ik voor een Seat Ibiza
Dingen zitten vaak net boven de 1k (en gaan dus nog wel ff mee),
en comfortabel ook
...
Kut Friesquote:Op maandag 18 juni 2007 17:53 schreef Dangel het volgende:
Koop een witte opel astra met rode en blauwe strepen
En met extra stevige vering voor je dikke aars
Klopt maarja ben best lui s'ochtendsquote:Op maandag 18 juni 2007 18:28 schreef lipje het volgende:
blijf gewoon brommer rijden, continu in de file is ook niet alles
Zegt de GTST kijkerquote:Op maandag 18 juni 2007 22:30 schreef Beach het volgende:
Een Golf natuurlijk!
Vergeet niet je petje scheef te zetten na aankoop [afbeelding]
reactie ts?quote:Op maandag 18 juni 2007 22:26 schreef MdMa98 het volgende:
klik
[afbeelding]
zou dan wel voor een 1.5 VTEC-E zoeken, meestal iets duurder
Bekijk alle opties die hier gepost worden en als iets er direct heel erg uitspringt zal ik er op reageren, voor de rest wacht ik even af wat hier de komende dagen wordt gepost om tot een beslissing te kunnen komen. Bedankt voor je inbrengquote:
ermquote:Op maandag 18 juni 2007 22:26 schreef MdMa98 het volgende:
klik
[afbeelding]
VTEC-Equote:Op maandag 18 juni 2007 22:26 schreef MdMa98 het volgende:
klik
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
quote:Op maandag 18 juni 2007 23:18 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
VTEC-Etis meer een: "Kben wel een VTEC, maar aan mij heb je net niks"
sure je hebt er veel aan.,..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[afbeelding]
VTEC-E is zuiniger dan gewone benzinemotoren... 1 op 15 is standaard, en als ik mijn best doe kan het nog zuiniger:P
dus je hebt VTEC, leuk in de crxjes, gaan hard etc, en je hetb VTEC-E lekker zuinig en 115pk is rap zat..
deze heeft meer in petto dan bijvoorbeeld een mondeo 1.8 zetecblok (sorry broertje moest t even als voorbeeld gebruiken)
Jimmeh mag dood:P wat had jij dan in gedachten? een dacia logan ofzo? bejaarde:Pquote:Op maandag 18 juni 2007 23:58 schreef Jimmeh het volgende:
-Moet er enigzins leuk uitzien en geen kamper of tupperwarebak zijn.
Tsja al die Jappen bakken die hier gepost worden voldoen hier niet echt aan he:
En als je ook zakelijke dingen met je auto moet doen kan je niet met zo'n emotieloze, niet representatieve auto aan komen zetten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |