En als je koffie drinkt als bier, wat dan?quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:01 schreef hamkaastosti het volgende:
senseo is prima spul voor iemand die koffie drinkt als koffie.
Die zijn lekker makkelijk jaquote:Op donderdag 8 maart 2007 09:09 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Meen je datje houdt cker ook van magnetronmaaltijden
veel tandenpoetsenquote:Op donderdag 8 maart 2007 09:09 schreef veldmuis het volgende:
[..]
En als je koffie drinkt als bier, wat dan?
Idd net zoiets als een hoer neuken ook vies en ook makkelijk jaquote:Op donderdag 8 maart 2007 09:30 schreef tslh het volgende:
![]()
Het mooiste is dat, als je Senseo drinkers confronteert met de vieze smaak, deze dat
meestal niet eens ontkennen maar roepen ter verdediging:
"ja, maar het is zo lekker makkelijk"
![]()
Senseo![]()
Hervulbare filters met zelfgemalen koffie en mespuntje gebrande suiker, opgelost. Het makkelijke ook, want je moet die houder dus zelf vullen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:30 schreef tslh het volgende:
![]()
Het mooiste is dat, als je Senseo drinkers confronteert met de vieze smaak, deze dat
meestal niet eens ontkennen maar roepen ter verdediging:
"ja, maar het is zo lekker makkelijk"
![]()
Senseo![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:14 schreef Jarno het volgende:
Verkapt "kijk-mij-eens-doen-of-ik-een-culinair-genie-ben" topic.
Man, jij zou goede koffie nog niet herkennen als het je in de reet neukte en je daarna een t-shirt overhandigd met daarop de tekst: 'U bent geneukt door goede koffie!'.
Leer koffie drinken.quote:Op donderdag 8 maart 2007 08:52 schreef paultjuhhh het volgende:
Jongens ff eerlijk he
Senseo koffie man, dat is nog viezer dan de koffie uit menigeen automaat, kiosk en zulks
Ja toch ?
Van die gore automatenkofie ga je tenminste nog flink scheiten, zelfs dat lukt senseo nietquote:Op donderdag 8 maart 2007 10:19 schreef karr-1 het volgende:
Mensen die zeggen dat Senseo lekker is, hebben geen verstand van koffie. Senseo is van die gore automatenkoffie die ik op mijn werk ook kan krijgen. Altijd goed voor een spontane maagkramp.
Senseo![]()
Scheelt weer, hoef je ook niet speciaal activia shit te etenquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:32 schreef erikh het volgende:
[..]
Van die gore automatenkofie ga je tenminste nog flink scheiten, zelfs dat lukt senseo niet![]()
Top Vergelijkingquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:06 schreef Equinix het volgende:
Senseo is de Heineken onder de koffie!
Gore troep *kots*
quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:14 schreef Jarno het volgende:
Verkapt "kijk-mij-eens-doen-of-ik-een-culinair-genie-ben" topic.
Man, jij zou goede koffie nog niet herkennen als het je in de reet neukte en je daarna een t-shirt overhandigd met daarop de tekst: 'U bent geneukt door goede koffie!'.
Ik denk dat die senseo op termijn toch duurder is als een espressomachine.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:31 schreef luminary het volgende:
Vergeleken met de automatenkoffie bij ons op het werk is Senseo een godendrank!
Maar de lekkerste koffie die ik ooit had kwam uit een hele dure espressomachine.
en die kan ik even niet betalen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |