En als je koffie drinkt als bier, wat dan?quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:01 schreef hamkaastosti het volgende:
senseo is prima spul voor iemand die koffie drinkt als koffie.
Die zijn lekker makkelijk jaquote:Op donderdag 8 maart 2007 09:09 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Meen je datje houdt cker ook van magnetronmaaltijden
veel tandenpoetsenquote:Op donderdag 8 maart 2007 09:09 schreef veldmuis het volgende:
[..]
En als je koffie drinkt als bier, wat dan?
Idd net zoiets als een hoer neuken ook vies en ook makkelijk jaquote:Op donderdag 8 maart 2007 09:30 schreef tslh het volgende:
![]()
Het mooiste is dat, als je Senseo drinkers confronteert met de vieze smaak, deze dat
meestal niet eens ontkennen maar roepen ter verdediging:
"ja, maar het is zo lekker makkelijk"
![]()
Senseo![]()
Hervulbare filters met zelfgemalen koffie en mespuntje gebrande suiker, opgelost. Het makkelijke ook, want je moet die houder dus zelf vullen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:30 schreef tslh het volgende:
![]()
Het mooiste is dat, als je Senseo drinkers confronteert met de vieze smaak, deze dat
meestal niet eens ontkennen maar roepen ter verdediging:
"ja, maar het is zo lekker makkelijk"
![]()
Senseo![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:14 schreef Jarno het volgende:
Verkapt "kijk-mij-eens-doen-of-ik-een-culinair-genie-ben" topic.
Man, jij zou goede koffie nog niet herkennen als het je in de reet neukte en je daarna een t-shirt overhandigd met daarop de tekst: 'U bent geneukt door goede koffie!'.
Leer koffie drinken.quote:Op donderdag 8 maart 2007 08:52 schreef paultjuhhh het volgende:
Jongens ff eerlijk he
Senseo koffie man, dat is nog viezer dan de koffie uit menigeen automaat, kiosk en zulks
Ja toch ?
Van die gore automatenkofie ga je tenminste nog flink scheiten, zelfs dat lukt senseo nietquote:Op donderdag 8 maart 2007 10:19 schreef karr-1 het volgende:
Mensen die zeggen dat Senseo lekker is, hebben geen verstand van koffie. Senseo is van die gore automatenkoffie die ik op mijn werk ook kan krijgen. Altijd goed voor een spontane maagkramp.
Senseo![]()
Scheelt weer, hoef je ook niet speciaal activia shit te etenquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:32 schreef erikh het volgende:
[..]
Van die gore automatenkofie ga je tenminste nog flink scheiten, zelfs dat lukt senseo niet![]()
Top Vergelijkingquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:06 schreef Equinix het volgende:
Senseo is de Heineken onder de koffie!
Gore troep *kots*
Man, jij zou goede koffie nog niet herkennen als het je in de reet neukte en je daarna een t-shirt overhandigd met daarop de tekst: 'U bent geneukt door goede koffie!'.
Ik denk dat die senseo op termijn toch duurder is als een espressomachine.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:31 schreef luminary het volgende:
Vergeleken met de automatenkoffie bij ons op het werk is Senseo een godendrank!
Maar de lekkerste koffie die ik ooit had kwam uit een hele dure espressomachine.
en die kan ik even niet betalen
Tel daar het voordeel bij op dat je uit een volle kan koffie zeker 8 kopjes haaltquote:Op maandag 18 juni 2007 22:08 schreef piet_pelle het volgende:
Wat me ook opvalt is dat als je een kopje senseo gaat maken dat je bijna net zo lang bezig bent als dat je een kopje 'echte' koffie gaat maken.
Eerst moet je water in die bak doen, dan 2 pads erop leggen en dan ff wachten.
Alles bij mekaar duurt het maar een fractie korter dan dat je een filter vult en water in je apparaat doet en wacht tot je van Nelle klaar is.
En ja het is slap en vies die senseo.
Ik eet altijd koffiebonen want ik vind espresso vies, plus het gaat wat sneller!quote:Op maandag 18 juni 2007 22:50 schreef paultjuhhh het volgende:
Ja maar senseo maak je omdat het makkelijk en snel is en geen gedoe je weets toch
eeh ja echt hetzelfde koffiebonen eten of koffie drinkenquote:Op maandag 18 juni 2007 22:53 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Ik eet altijd koffiebonen want ik vind espresso vies, plus het gaat wat sneller!![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 22:54 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
eeh ja echt hetzelfde koffiebonen eten of koffie drinken![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 22:56 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Koffie = gemalen koffiebonen met water
ik maal ze in m'n mond en ik spoel het weg met water![]()
Als cappuccino verslaafde kan ik je vertellen dat die van Senseo echt niet lekker is. Net aanmaakkoffie.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:17 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Ik moest smile-en.
![]()
![]()
Anyway, ik ben een ontzettende cappuccino en Cafe Frescofreak (- please bespaar me dat "dat is geen echte koffie/ dat ie koffie voor mietjes" etc - kennelijk hou ik lekker niet van 'echte koffie'.).
Naja, zo'n cappuccino apparaat is natuurlijk geweldig (en komt uiteraard straks in mijn bling bling keukentje te staan) maar is nu even niet zo 123 in mijn studentenbudget te passen...
Nu kan ik wel redelijk goedkoop zo'n Senseo apparaat krijgen, en weet dat je daar ook cappuccino pads in kan doen... Klinkt niet erg veel belovend imho.. Nu vroeg ik me wel af of er iemand is die die dingen ff kan revieuwen.. ?
Ist wat qua cappuccino, of is het echt bagger?
[afbeelding]
Senseo is gewoon vies klaarquote:Op maandag 18 juni 2007 23:19 schreef Repeat het volgende:
Altijd dat gezeik van die zelfbenoemde fijnproevers
Zijn geen zelfbenoemde fijnproevers, zijn gewoon veel mensen met dezelfde mening.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:19 schreef Repeat het volgende:
Altijd dat gezeik van die zelfbenoemde fijnproevers
Dat vind ik pas echt ranzigquote:Op woensdag 20 juni 2007 02:20 schreef Schlumberger het volgende:
(Eigenlijk zou ik niet moeten inhaken op het zoveelste Senseo-topic, maar goed)
Senseo is inderdaad makkelijk en snel, maar niet bepaald lekker. 't Is maar waar je prioriteiten liggen. Wat ik me echter afvraag, is waarom tegenwoordig niemand meer oploskoffie gebruikt. Het is net zo makkelijk, en er zit een krachtigere smaak aan; iets waar je wellicht van moet houden... Ik drink het in ieder geval graag
Dan ken je onze automatenkoffie nietquote:Op donderdag 8 maart 2007 08:52 schreef paultjuhhh het volgende:
Jongens ff eerlijk he
Senseo koffie man, dat is nog viezer dan de koffie uit menigeen automaat, kiosk en zulks
Ja toch ?
U mag hier uw mening geven![]()
[afbeelding]
Jezus, wat een onzinquote:Op donderdag 8 maart 2007 10:19 schreef karr-1 het volgende:
Mensen die zeggen dat Senseo lekker is, hebben geen verstand van koffie. Senseo is van die gore automatenkoffie die ik op mijn werk ook kan krijgen. Altijd goed voor een spontane maagkramp.
Hier op kantoor hebben we een professioneel espressoapparaat staan met een bonenmaler ernaast waar echte goeie (geen idee welk type, maar de bonen zijn reteduur). Mensen die zitten te zeiken op senseo koffie en dan melden dat ze starbucks the bomb vinden zijn gewoon zieligquote:Op maandag 18 juni 2007 22:04 schreef Sapstengel het volgende:
Espressomachines zijn de shit.
Senseo is idd koffie voor ff tussendoor, maar als je lekkere koffie wil dan zijn versgemalen bonen het beste.
Een blikje Heineken wordt niet onder 0.5 bar in een glas gepompt.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:21 schreef SwiffMeister het volgende:
Zijn geen zelfbenoemde fijnproevers, zijn gewoon veel mensen met dezelfde mening.
Net als dat veel mensen Heineken bier ook niet lekker vinden.
Ja, mensen die zeiken dat senseo niet te zuipen is moeten misschien eens de juiste pads nemen. Die standaard dingen koopt sowieso niemand, en ze zijn niet voor niets met extra dark roast gekomen...quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:51 schreef speknek het volgende:
Je moet natuurlijk alleen wel weten dat je de Extra Dark Roast moet hebben en niet een of andere milde DE pad. Ik kom dan wel uit Utrecht, maar tochDE
.
Nespresso is niet weg te krijgen. Net slootwater. Vliegticket naar Wenen, aanschuiven in het beste cafe. Wel wat duur, maar dan drink je ook echt lekkere koffie!quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:59 schreef spanks het volgende:
Senseo is inderdaad niet weg te krijgen. Slok slootwater. Geef mij maar Nespresso: heerlijke koffie, goede espresso, lungo en ristretto en bovenal vers door de vacuumverpakking per cupje. Wel wat duur, maar dan drink je ook echt lekkere koffie!
okeeeeejjquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:57 schreef JamesBrownie het volgende:
Wij drinken bijna nooit koffie thuis, het is gewoon gemakkelijker.
Als we veel koffie zouden drinken, zouden we voor gewone koffie gaan.
En zo is het.quote:Op donderdag 21 juni 2007 05:24 schreef NiTiN het volgende:
Koffie
Senseo voldoet, goed genoeg. Niet meer niet minder.
Eind.
Daar stond een percolator.quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Was is dat voor een bijzonder machien?
Geen dank homies 4 lifequote:Op zaterdag 22 november 2008 19:33 schreef The_Verve het volgende:
Bedankt voor het kicken van dit topic, Paultjuhhh. Hardop gelachen.
[..]
Ut zijn padsquote:Op maandag 18 juni 2007 22:40 schreef Apfel. het volgende:
Senseo met originele tabs![]()
![]()
Senseo met niet originele tabs![]()
![]()
![]()
Er zit wat op je lip.quote:
juistem, dat is echt goddelijkquote:Op zaterdag 22 november 2008 19:39 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Daar stond een percolator.
[ afbeelding ]
Percolator. Voor échte espresso.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |