Mja, help yourself.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik heb met Arriva momenteel al ellende genoeg.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:04 schreef Duvel het volgende:
[..]
En dat is dan iemand die na vier dagen geëmmer op het spoor diep depri is geraakt.
Ik ben blij dat ik vrijdag niet met de trein hoefquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Vrijdag een aanrijding, dan ben je weer compleet
Dus alle tijd om er voor te gaan liggen...quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:34 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik vrijdag niet met de trein hoef
leg ergens 1KM spoor.. zet er een DH-1 op met computer welke alleen maar heen en weer rijd..quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:29 schreef Peterselieman het volgende:
Ik vind dat je niet zo moet denken, omdat je hierbij geen rekening houdt met mogelijke nare gedachtes die bij het spoorwegpersoneel heersen vanwege zulke gebeurtenissen.
dat ook..quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:45 schreef Peterselieman het volgende:
Zal wel teveel kosten. Maar ja het is een vreemde gedachte om in die richting te denken. Hopelijk wordt er veel meer gedaan om de mensen over te halen, omdat het niet de juiste oplossing voor alle problemen is.
Correctie: Toch welquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:34 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik vrijdag niet met de trein hoef
Omdat het lijntje niet in de Randstad ligt zekerquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:40 schreef MREn het volgende:
Gewoon via Ww en Zp dus.
Niet te geloven dan ProRail nog weg komt met die bagger op Ah-Ww
rijd randstadrail dan al fatsoenlijk?quote:Op donderdag 21 juni 2007 07:59 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Omdat het lijntje niet in de Randstad ligt zeker![]()
In het weekend wil zich er nogal wat overtallig DDAR rijden op de 3700, icm met wat nog meer overtollig is in Nederland. Maar goed, mat'64 is nog niet zo erg als de lengte maar genoeg is, je kan niet een IC rijden met een Plan V in de avond-spits...quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:02 schreef MREn het volgende:
Ach, bekijk het van de positieve kant: er reed tenminste een trein, je had ook een halfuur kunnen moeten wachten
En gelukkig is DDM (en DDAR) de schrootlijn over het algemeen gespaard gebleven (alleen rond 2000 reden er planmatig een paar treinen met DD-AR)
Met daarin?quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:59 schreef Peterselieman het volgende:
Zo. Een gepeperd mailtje richting Arriva is onderweg![]()
ja.. vertel?quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:59 schreef Peterselieman het volgende:
Zo. Een gepeperd mailtje richting Arriva is onderweg![]()
Ach, soms moet je je frustratie even kwijtquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik hoor ze hier al in hun broek schijten van angst
Jawel hoor, als het er maar genoeg zijnquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:50 schreef Brembo het volgende:
je kan niet een IC rijden met een Plan V in de avond-spits...
Moet je doenquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:42 schreef Socios het volgende:
Binnenkort stuur ik een tegendienstregeling naar ze op met het verzoek die m.i.v. het volgende spoorboekje in te voeren.
Ik ga stage lopen in Deventer, en reis dus vanuit Leeuwarden... EN moet dus ook vroeg daar zijn, dus ga niet echt 5 uur weg dagelijks om zo de schrootlijn te vermijden. UIteraard smiddags wel om via Amf...quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:01 schreef MREn het volgende:
Niets is verplicht
Zelfs vanuit Zwolle naar Zutphen heb je nog alternatieven
(bus 95 naar Apeldoorn en daar lekker met DM'90 ofzo)
Wacht eff Dv- Amf - Zl - Lw alleen om de 3700 te ontlopenquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:32 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Ik ga stage lopen in Deventer, en reis dus vanuit Leeuwarden... EN moet dus ook vroeg daar zijn, dus ga niet echt 5 uur weg dagelijks om zo de schrootlijn te vermijden. UIteraard smiddags wel om via Amf...
quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik hoor ze hier al in hun broek schijten van angst
Doe wat je niet laten kunt.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:47 schreef Zug-Chef het volgende:
Ik moet toch ergens mn 400 km per dag vandaan halenRechtstreeks zijn het er maar 250 per dag
Ja, jij moet wat zeggenquote:
Daar maak je een fundamentele denkfout. Je mag hier NIET posten wat je wilt. Er zijn vrijplaatsen geschapen waar mensen tamelijk ongestoord kunnen posten, zoals de diverse SC-reeksen, er is een heel subforum met idiotie (ONZ), daar heb je een zekere mate van vrijheid. Dit is een reekstopic over treinen. Met foto's, nieuws, en gepraat. De laatste tijd bijna alleen nog maar "gepraat", maar een betere omschrijving is geleuter. En ik heb geen zin om telkens meer dan drie pagina's geleuter door te worstelen op zoek naar een foto of iets nieuws. Ik kan niet meer over die teringzooi "heen lezen", omdat de teringzooi het interessante in het topic ver overtreft.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:16 schreef Peterselieman het volgende:
Dit is Fok en je mag posten wat je wilt. Als het je niet interesseert, dan lees je er maar overheen.
Wat hij zegt dus.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:29 schreef Duvel het volgende:
verkanker maar in je kuttopic, want ik ben het stierlijk beu.
En in Haarlem staat een kopbak zonder VIRM! Die is van een van de twee treinen van het ongeval in Weesp, rest van de trein was blijkbaar niet beschadigd, dus.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:46 schreef Dichterbijer het volgende:
Op watergraafsmeer tevens een VIRM zonder kopbak
Helemaal eensquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:16 schreef Peterselieman het volgende:
Dit is Fok en je mag posten wat je wilt. Als het je niet interesseert, dan lees je er maar overheen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |