De 3213 was voor vrijdag al onder handen genomen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:58 schreef Wadloper het volgende:
Ze hebben die wadlopers weer te pakken gekregen, die 'kunstschilders'
Check mn foto van de 3213 en je zult versteld staanquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De 3213 was voor vrijdag al onder handen genomen.![]()
Ah okee, valt me nog mee dan, 15 cent toeleggen per reizigerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:04 schreef MREn het volgende:
Als ik het jaarverslag ff snel bekijk, haalden ze (in '05) met 14 miljoen reizigers (hm, dat doet de NS in twee weken) een bedrijfsresultaat van 6,2 miljoen, maar als daar de financiering ed. nog mee wordt gerekend, blijft er 2,2 miljoen negatief over.
Bron: christrainsforum gebruiker AlfaArjenquote:Dit treinstel heeft wel een probleempje...
Voor de aardingsprocedure moet je op het dak wezen. En laat dat nou net even niet toegestaan zijn. Beteje rare constructie dat je voor het aarden van een elektrisch treinstel op het dak moet zijn. IVW zal het treinstel voorlopig dus niet goedkeuren.
Bron: IVW na telefoongesprek.
HSB, Harzer Schmallspurbahnenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:46 schreef densmee het volgende:
wie weet welk lijntje dat was vandaag bij rail away met die stoomtrein
IVWquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:02 schreef Peterselieman het volgende:
Even een stukje over de Protos:
[..]
Bron: christrainsforum gebruiker AlfaArjen
is het de moeite om een keer met de trein daar omhoog te gaanquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:04 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
HSB, Harzer Schmallspurbahnen
http://www.hsb-wr.de
durf je dat nog te vragenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:06 schreef densmee het volgende:
[..]
is het de moeite om een keer met de trein daar omhoog te gaan![]()
dan gaan we van de winter eens kijken als het hier sneeuwt en wij niet kunnen werkenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:11 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
durf je dat nog te vragen
JA tuurlijk, dat is een van de weinige plekken in Europa waar er nog dagelijks met stoomtractie gereden wordt. En de natuur is zo fucking mooi daar. Prachtig. Dikke aanrader dus !
Ja hoor, en daar komen ze NU ineens achter zekerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:02 schreef Peterselieman het volgende:
Even een stukje over de Protos:
[..]
Bron: christrainsforum gebruiker AlfaArjen
Zie m'n foto's van een paar topics geleden.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:06 schreef densmee het volgende:
[..]
is het de moeite om een keer met de trein daar omhoog te gaan![]()
Des te beter.. t ding is lelijkquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor, en daar komen ze NU ineens achter zeker
Ik geloof het gewoon niet.
Nou en? Als ie toch lekker zit en al die herriekleuters allemaal aan de ene kant zitten zodat het rustig wordt aan de andere kant, lijkt me dat erg positief.quote:
Dat is ook niet zo lastigquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:37 schreef MREn het volgende:
Het ding zal in ieder geval stiller zijn dan mat'64.
Net als beter zitcomfort dan in Br425quote:
Wat is er mis met die treinen? Ik meende dat het best prima zat, maar goed, ik reis er niet dagelijks mee.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:52 schreef MREn het volgende:
[..]
Net als beter zitcomfort dan in Br425
Ik had zaterdag weer het genoegen een 50minuten in zo'n barrel te zitten (twee gekoppeld, en nog stampvol ook), maar goed, ik had ze ruim twee jaar weten te ontlopen
Let wel: er hebben al wel twee treinen (ofzo) op de BR gereden...quote:BABBERICH - Bewoners uit Babberich die langs de Betuwelijn wonen, klagen over stankoverlast.
Op het traject mogen voorlopig alleen dieseltreinen rijden en die diesellucht zorgt bij de bewoners voor problemen. ProRail heeft ventilatoren laten plaatsen in de huizen, maar deze zuigen de vieze lucht juist naar binnen.
Maandag is de eerste lege goederentrein over de Betuwelijn vertrokken naar Hongarije om daar graan op te halen. Kijk op www.omroepgelderland.nl via Extra's voor ons Betuwelijn-dossier.
Dat het meer een stoffeerde plank is dan nog echte zitkussens zoals in de goede oude Silberlingen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:59 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Wat is er mis met die treinen? Ik meende dat het best prima zat, maar goed, ik reis er niet dagelijks mee.
idd. Eén trein merk je echt niet, zeker niet als er ook nog eens manshoge geluidsschermen de huizen scheiden van het spoor.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:01 schreef en_door_slecht het volgende:
Wat kun je ruiken van die drie treinen die langs zijn gekomen? Dat is zeiken om het zeiken.
Welke overwegen in de betuweroutequote:Op woensdag 20 juni 2007 00:14 schreef MREn het volgende:
Iedereen weet toch dat dieseltreinen stinken en alleen maar gevaarlijke stoffen vervoeren en allemaal onschuldige mensen doodrijden op overwegen, en vrachtwagens niet.
Ja, of onder de rook van Schiphol gaan wonen en dan gaan janken over lawaaiquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:44 schreef Peterselieman het volgende:
Het is net zoiets als naast een boerderij gaan wonen en klagen dat het af en toe wat stinkt.
Het valt ook niet mee he, leren van het verledenquote:Rekenkamer kraakt regie HSL-flitstrein
DEN HAAG - Opnieuw ligt het ministerie van Verkeer en Waterstaat onder vuur. De Algemene Rekenkamer oefent woensdag zware kritiek uit op de regierol van het ministerie bij de slepende problemen rond de snelle treinverbinding naar Brussel en Parijs, de HSL-Zuid.
Ging de eerste vrachttrein over de Betuwelijn een half jaar later dan beoogd maandag rijden, de vraag is wanneer de HSL-Zuid opengaat. Verkeersminister Camiel Eurlings kondigde een maand geleden al aan dat hij pas in september met harde opleveringsdata komt. Dit voorjaar hadden de eerste treinen moeten gaan rijden.
Volgens de Rekenkamer, in de arm genomen door de Tweede Kamer, liggen veel problemen aan het departement. De HSL-Zuid is aanbesteed door een ingewikkeld stelsel van contracten. In combinatie met een gebrek aan integrale aansturing, heeft dit het 'adequaat' managen van risico's en tegenvallers bij de aanleg en de exploitatie bemoeilijkt, schrijft de Rekenkamer.
Onzekerheid over de exploitatie is troef. "Zo zijn de treinen waarschijnlijk niet tijdig beschikbaar en bestaan zorgen over de punctualiteit (op tijd rijden) van het vervoer."
NS heeft al voor betere stoelen gekozen, tenminste ik neem aan dat ik niet voor niets vorig jaar hebben mogen proefzitten om m'n favoriet uit te kiezen. Zat allemaal beter dan wat er nu in SGMm zit, dus dat moet haast wel goed zitten.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:01 schreef MREn het volgende:
[..]
Dat het meer een stoffeerde plank is dan nog echte zitkussens zoals in de goede oude Silberlingen.
Voordeel van die dingen is wel dat ze vrij snel zijn en inmiddels ook goed kunnen remmen, maar ik hoop echt dat NS betere stoelen kiest.
Dat valt eigenlijk best mee, het ding is vrijwel binnen budget gebouwd.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Betuweroute: drama door falende kostenbeheersing
zuiderzeelijn moet je gewoon uitvoeren in std spoor! en in segmenten leggenquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het valt ook niet mee he, leren van het verleden![]()
Randstadrail: drama door bureaucratische versnippering
Betuweroute: drama door falende kostenbeheersing
HSL-zuid: drama door nog wat meer oorzaken
Zuiderzeelijn: helemaal afgeblazen (en dat is misschien maar beter ook)
Hanzelijn ook maar mee stoppen dan?
Waardeloos gepruts allemaal verdorieEn wie kan het allemaal gaan betalen?
Verschil is dat deze mensen er (waarschijnlijk) al woonden toen de Betuweplannen kwamen, en er niet zijn gaan wonen toen er gebouwd werd :"Pquote:Op woensdag 20 juni 2007 08:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, of onder de rook van Schiphol gaan wonen en dan gaan janken over lawaaiEn miljoenen aan belastingcenten verkwisten met geouwehoer over een bulderbos en zo
Mooi land hier joh
Lekker wakkere nimby's ook trouwens, daar in Babberich. Over een tijdje gaat de spanning erop en rijden we elektrisch. En wat is het volgende? Vonken van de bovenleiding die het wasgoed beschadigen?Ophorken met die huilies zeg ik.
Het is het hoogst gelegen intercitystation, maar het station op de Brocken (aan het einde van de brockenbahn, een smalspoorbaan in de Harz) en Feldberg - Barenthal in het Zwarte Woud.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:09 schreef Zug-Chef het volgende:
Hoogste station van Duitsland, Klais, op de lijn München - Innsbruck
[[url=http://img101.imagevenue.com/loc881/th_86869_BahnhofKlais_122_881lo.jpg]afbeelding][/URL]
Prachtige foto´squote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:11 schreef Zug-Chef het volgende:
foto´s
Nabij Leeuwarden Achter de Hoven passeren de wadlopers 3212 en 3206.
En dan van Lelystad tot gn met ICRm graag.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:16 schreef Ou-Tannu het volgende:
desnoods rijd je er tot lelystad met GTW's
En dat is dan iemand die na vier dagen geëmmer op het spoor diep depri is geraakt.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Vrijdag een aanrijding, dan ben je weer compleet
HAHAHAHAHA!quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:04 schreef Duvel het volgende:
[..]
En dat is dan iemand die na vier dagen geëmmer op het spoor diep depri is geraakt.
Zou het?quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:04 schreef Duvel het volgende:
[..]
En dat is dan iemand die na vier dagen geëmmer op het spoor diep depri is geraakt.
Weet ik 't, sta erbij en kijk ernaar. Vergeet niet te fotograferen.quote:
Ik heb met Arriva momenteel al ellende genoeg.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:08 schreef Duvel het volgende:
[..]
Weet ik 't, sta erbij en kijk ernaar. Vergeet niet te fotograferen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |