Wat is dit nou weerquote:Op maandag 18 juni 2007 23:46 schreef Rotterdam-Zuid het volgende:
Is ie zeker vergeten.
Lijkt me juist wel. Juist nu.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:54 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hij had alleen een gesprek met zijn club, meen ik. Lijkt mij overigens stug, dat je na zo'n teleurstelling gelijk over toekomst gaat praten.
Achja, we horen het wel. Ik vrees dat 'ie niet komt.
Investeerders nemen rationele beslissingen. Zij baseren een rente percentage op het risico wat het met zich meebrengt. Over het algemeen mag je best verwachten dat dit rond marktconforme rente percentages ligt, dus alsof je een grote lening afsluit met aflossingsverplichtingen. In mijn ogen wordt Feyenoord er wel beter van, omdat zij over kapitaal kunnen beschikken, maar het is niet zo dat dit een gouden ei is ofzo.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:05 schreef Tomasso het volgende:
25%... Heb je uberhaupt dat plan ooit wel eens gelezen op Feyenoord.nl
Die had ik vanmiddag al gezien maar mn duits is toch slechter dan ik dachtquote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:11 schreef Sloggi het volgende:
http://www.kicker.de/fuss(...)eite/artikel/125577/
Lampard.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:05 schreef Sloggi het volgende:
Psst. Je vergeet Gerrard, Xabi Alonso en Lampard.
Dat is 1...quote:18/6/2007 - AZ: interesse Feyenoord voor Koevermans niet serieus
In het Algemeen Dagblad liet Marcel Brands van AZ weten dat zijn club de interesse van Feyenoord voor Koevermans niet serieus neemt. Hij bevestigde dat feyenoord geinformeerd heeft naar de aanvaller. ,,Maar toen wij zeiden wat hij ongeveer moet kosten, liet Feyenoord weten dat die prijs onhaalbaar was,’’ aldus Brands. ,,Ik neem die interesse dan ook niet serieus.’’
Volgens Radio Rijnmond moet Koevermans zeven miljoen euro kosten.
Inderdaad, logisch dat t dan niet doorgaat.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:46 schreef TC03 het volgende:
Zeven miljoen is dan ook belachelijk voor Koevermans.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:55 schreef DrDentz het volgende:
Willen ze grote namen komen ze met Hofland op de proppen. Ik word er niet warm of koud van hoor.
neemt ie zichzelf wel serieus met die 7 miljoen?quote:
ik zat ook meer aan Nesta en Cannavaro te denkenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:55 schreef DrDentz het volgende:
Willen ze grote namen komen ze met Hofland op de proppen. Ik word er niet warm of koud van hoor.
Als Bronckhorst komt, moet'ie spelen waar'ie neergezet word.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:56 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Maar Gio gaat geen back spelen (doet ie dat wel is t helemaal fijn natuurlijk maar dan moet je nog een VM kopen). En Lucius hoeft van mij daar niet te spelen... Of RB of helemaal niet
Ik hoor dat Eto`o als nummer een in de belangstelling stond bij Milanquote:Op maandag 18 juni 2007 22:39 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Ja.
Je volgt het laatste nieuws niet echt he?
Kwaliteit betaal je voor.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
4 miljoen voor iemand die nog een 1-jarig contact heeft....
Dat moet een speler willen, want in principe moet de speler dan zelf zijn contract afkopen.quote:Hij kon toch goedkoper weg via dat Webster-arrest?
Investeerders, plannen als de talentpool en meer van dit geneuzel?quote:Op maandag 18 juni 2007 17:57 schreef Pritt het volgende:
Hoezo kan Feyenoord nu even 4 miljoen uit de mouw schudden voor het afkopen van een 1-jarig contract?
-------------------------Ekramy----------------------------quote:Op dinsdag 19 juni 2007 07:47 schreef Keltie het volgende:
[..]
Als Bronckhorst komt, moet'ie spelen waar'ie neergezet word.
Daarnaast kan je Bronckhorst en Drenthe op papier LB en LM zetten, maar zullen ze in de praktijk elkaar vaak afwisselen. Dat zou ook 1 van de grotere wapens op links zijn, Bronckhorst opkomen > Drenthe terugvallen enzo..
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 07:53 schreef Crespo09 het volgende:
[..]
-------------------------Ekramy----------------------------
----AANKOOP----AANKOOP------Vlaar----------Gio
----AANKOOP----de Guzman------Lucius--------Drenthe
-------------------------------------------------Slory
-------------------------Makaay
Eventueel RM hofs Salihamidvic moet volgens miij ook weg
Heel simpel, knulletje.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:51 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]Jongen rot toch een eind op
![]()
Voor wat hoort wat, Feyenoord krijgt dat geld niet cadeau. Ik wil gewoon weten waar het vandaan komt, misschien dat ik er dan wat geruster op ben.
Opbouwen mag nooit prioriteit 1 bij een verdediger zijn.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:13 schreef druze_eddy het volgende:
Een investering van 4 mil voor een speler van 28 is alleen te verdedigen als hij de rest van het elftal beter laat spelen en zo ook de transferwaarde van de andere spelers laat stijgen. Ik betwijfel of Hofland zo'n speler is. Hij is een beetje een kopie van Vlaar....verdedigend sterk maar opbouwend zwak. Beiden naast elkaar in de verdediging is dus vragen om problemen.
Ik heb ook een beetje de indruk dat het bij feyenoord nu "de dood of de gladiolen" is. Als deze aankopen mislukken is het lot van de club bezegeld.
quote:Op maandag 18 juni 2007 21:51 schreef ub40_bboy het volgende:
Voor 4 miljoen kan je Boulharouz wel kopen denk ik. Alleen die wil niet naar feyenoord.
Zo moet het.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 07:53 schreef Crespo09 het volgende:
[..]
-------------------------Ekramy----------------------------
----Lucius----Vlaar------AANKOOP----------AANKOOP
----Buijs----de Guzman------AANKOOP--------Drenthe
-------------------------------------------------Slory
-------------------------AANKOOP
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 07:58 schreef Keltie het volgende:
Opbouwen mag nooit prioriteit 1 bij een verdediger zijn.
De tent achterin dichthouden, dat is belangrijk.
Nee Buijs moet eruitquote:Op dinsdag 19 juni 2007 08:12 schreef Happel het volgende:
Nee, nee. Weer een slechte opstelling.
[..]
Zo moet het.
quote:Topclubs bekeken Royston Drenthe
Volgens The Independent bekeken vertegenwoordigers van Arsenal, Aston Villa, Newcastle United en Manchester City afgelopen weekend de ontwikkelingen van Royston Drenthe. De meest serieuze interesse zou er zijn van Sunderland and West Ham United. Daarnaast sprak zaakwaarnemer Wasiman over interesse vanuit Spanje en Italië. Feyenoord hoeft de linkerflankspeler echter niet te verkopen en zal als Drenthe zelf al weg zou willen een miljoenenbedrag vragen.
Wasiman in het AD: "Het zijn clubs uit de grote voetballanden van Europa," zegt Wasiman, die niet op namen van clubs wil ingaan. "Ik stuur alle geïnteresseerde clubs en trainers door naar Feyenoord. Meld je eerst maar bij zijn werkgever is de boodschap die clubs krijgen."
Volgens The Independent beslist Feyenoord volgende week definitief of het uverhaupt wil denken over een verkoop van Drenthe. Maandag op de presentatie liet Van Marwijk al duidelijk weten dat Drenthe niet wegmag en gaf Vogelzang aan dat hij 'in principe' niet wegmag.
quote:Van Marwijk wil inderdaad vaker trainen op Varkenoord
Bert van Marwijk bevestigde het bericht van afgelopen week dat Feyenoord vaker zal gaan trainen op Varkenoord. Een van de redenen zijn de zeer kritische fans die de selectie onheus zouden bejegenen, maar volgens Van Marwijk is ruimte een belangrijker reden. Van Marwijk in het AD: ,,Op Varkenoord heb je de beschikking over twee velden. Als je met 23 of 25 spelers traint, dan is dat gewoon praktischer. Dan is één veld gewoon te weinig, dat heb ik in mijn eerste periode al eens aangegeven. En je hebt inderdaad iets meer privacy. Maar ik zeg niet dat we nooit meer bij het stadion zullen trainen.’’
stuur dan je benzinebon naar Boszquote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:18 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ik breng hem wel weg, weet ik zeker dat ie de grens over is
bron: Lunaticnewsquote:Zeven jaar geleden kwam Bert van Marwijk op z'n knieën van het nietige Fortuna Sittard naar het grote Feyenoord. Gisteren kwam hij na een afwezigheid van drie jaar als grote meneer terug in De Kuip. Als de grote baas en het gezicht van Feyenoord, omdat leiding ontbreekt bij de Rotterdamse club.
Ga maar na: de zelfbenoemde president-commissaris Gerard Kerkum zwaait deze zomer af. Zijn opvolger Dick van Well is een groentje in de voetballerij en vooral bekend vanwege een kwalijke rol in de bouwfraudezaak. De benoeming van Peter Vogelzang als interim-directeur is een opgespeld brevet van onvermogen aan de directeuren Onno Jacobs en Chris Woerts, die het daarvoor, zonder resultaat, met z'n tweeën mochten proberen.
Vogelzang zelf heeft zich voor een half jaar verhuurd aan Feyenoord, vliegt dan weer uit en is als autoriteit ongeloofwaardig voor de mensen in De Kuip. Z'n versprekingen - Cor Adriaanse in plaats van Co Adriaanse en Borussia Mönchengladbach in plaats van Borussia Dortmund - tijdens de presentatie gisteren van Van Marwijk zijn hem vergeven. Vogelzang moet een nieuwe directeur achterlaten, die partij is voor Van Marwijk. Dat is bij voorbaat gedoemd te mislukken als het geen Feyenoorder wordt en deze uit de koker komt van een ingeschakeld en ongetwijfeld prijzig headhuntersbureau.
Blijft over Peter Bosz, de technisch manager wiens verbintenis, evenals die van Van Marwijk, loopt tot medio 2009. Hij heeft in de zomer van 2006 zijn recht van spreken vergooid. Onder Bosz' verantwoordelijkheid gaf Feyenoord negen miljoen euro aan spelers uit om vervolgens Europees voetbal te missen. Kwam nog bij dat hij zijn eigen aankopen acht maanden later afserveerde bij de presentatie van z'n beleidsplan. Met dat papierwerk in de hand zou voor die spelers geen plaats zijn bij Feyenoord. Prijs: negen miljoen euro.
Bert van Marwijk besefte sterk te staan, profiteerde optimaal van Feyenoords afhankelijkheid en heeft de touwtjes in handen genomen. Bosz' beleidsplan, waarvoor hij acht maanden salaris opstreek, had Van Marwijk niet eens gelezen. "Het draait namelijk om de praktijk." Feyenoord moet 4-3-3 spelen. ,,Ik speel zoals ik graag wil en heb me dat nooit door iemand laten voorschrijven. Daarbij hou ik rekening met de kwaliteiten van m'n spelers. " Bosz constateerde dat een topsportklimaat ontbrak bij Feyenoord. ,,Zo heb ik dat nooit ervaren bij Feyenoord." Tenslotte bepaalt Van Marwijk de aankopen, want niemand is welkom zonder zijn toestemming.
Bert van Marwijk is de baas en kan de baas spelen in De Kuip, omdat aan alle huidige beleidsbepalers een vlekje zit. Uit bedrijfsoogpunt is de geschetste situatie uiteraard niet gezond, maar dat kunnen ze bij Feyenoord alleen zichzelf verwijten.
Krijgen ze Vincken erbij.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:44 schreef TJDoornbos het volgende:
Of zullen we een collecte houden zodat we als fans massaal meebetalen aan het opzouten van die mafketel!!
Wanneer gaat Van Marwijk trouwens hetzelfde over Van Bronckhorst zeggen?quote:'Als hij naar PSV wil, moet hij dat doen. Ik vind altijd dat iemand die naar Feyenoord komt, ook graag voor Feyenoord moet willen spelen.'
quote:'Als hij bij Barcelona wil blijven, moet hij dat doen. Ik vind altijd dat iemand die naar Feyenoord komt, ook graag voor Feyenoord moet willen spelen.'
Neem je wel een lunchpakketje mee?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij mag op het bagagerek van mijn fiets. Ik breng hem dan persoonlijk weg.
Lunatic news...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:44 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
stuur dan je benzinebon naar Bosz![]()
Of zullen we een collecte houden zodat we als fans massaal meebetalen aan het opzouten van die mafketel!!
[..]
bron: Lunaticnews
Mijn Feijenoord broodtrommel en een pakje sinaasappelsap, natuurlijk kan dat.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:47 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Neem je wel een lunchpakketje mee?
Och, ik denk dat het niet verkeerd is hoor, anders krijg je weer van die spelers die eigenlijk ergens anders hadden willen spelen. Laat ze maar zien dat het een eer is voor Feyenoord te mogen voetballen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:31 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Wanneer gaat Van Marwijk trouwens hetzelfde over Van Bronckhorst zeggen?
[..]
Ben ik niet met je eens. Dat je als eerste optie een andere club hebt, wil niet zeggend at je niet bij Feyenoord wil spelen. En een eventuele transfer vn Makaay laten afketsen op eer zou ik een knap staaltje wanbeleid vinden.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:05 schreef DivineJester het volgende:
Och, ik denk dat het niet verkeerd is hoor, anders krijg je weer van die spelers die eigenlijk ergens anders hadden willen spelen. Laat ze maar zien dat het een eer is voor Feyenoord te mogen voetballen.
Hofland... kun je net zo goed Patrick Paauwe kopenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 07:34 schreef ruud_fr het volgende:
ik zat ook meer aan Nesta en Cannavaro te denken
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:30 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hofland... kun je net zo goed Patrick Paauwe kopen
whahaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:30 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hofland... kun je net zo goed Patrick Paauwe kopen
Bron?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:51 schreef Crespo09 het volgende:
Als Makaay niet komt wil Bert rond de tafel met Dortmund voor smolarek
Heb ik ook ergens vandaag gelezen, maar weet niet meer waar.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:52 schreef BobbyHill het volgende:
Hofland is gewoon een prima verdediger. Dat ziet Hans Kraay jr. zelfs.
Er stond bij FR12 een bericht over iemand die ergens gelezen had dat smolarek kanidaat wasquote:
je moet ophouden met die vage berichten met nog vagere bronnenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:13 schreef Crespo09 het volgende:
[..]
Er stond bij FR12 een bericht over iemand die ergens gelezen had dat smolarek kanidaat was
Etó en Thuram zeker welquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:20 schreef Kadoc het volgende:
Gio niet op de zwarte lijst van Barca.
Dus? Die komt niet?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:20 schreef Kadoc het volgende:
Gio niet op de zwarte lijst van Barca.
Schrap die naam maar hoor, is onzin.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:13 schreef Crespo09 het volgende:
[..]
Er stond bij FR12 een bericht over iemand die ergens gelezen had dat smolarek kanidaat was
Halen we Saviola toch.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:22 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Dus? Die komt niet?
Bron?
Edit:
'Zeven spelers mogen vertrekken bij Barça'
19/6/2007 15:05
Zeven spelers krijgen binnenkort van Txiki Begiristain te horen dat ze weg moeten bij Barcelona. Volgens Marca staan Juliano Belletti (foto), Silvinho, Thiago Motta, Edmilson, Ludovic Giuly, Santi Ezquerro en Javier Saviola op het lijstje van de technisch directeur.
Van het zevental is Saviola de enige die een aflopend contract heeft bij de onttroonde kampioen. De Argentijn vertelde maandag al dat hij moest vertrekken bij Barcelona. De zes anderen zullen van Begiristain te horen krijgen dat ze komend seizoen niet op (veel) speeltijd hoeven te rekenen.
Ook Eidur Gudjohnsen, Rafael Márquez en Lilian Thuram zijn niet zeker van hun plaats bij Barcelona. Mochten de Blaugranas een goed aanbod ontvangen voor hen, dan mogen ze naar een andere club verkassen.
hier > je bent niet welkomquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:56 schreef sanni het volgende:
ff iets tussendoor: Waar vind ik info m.b.t jullie 100 jaar feest?
quote:'Het is graag of niet. Als Barcelona hem niet meer nodig heeft, heeft Van Bronckhorst heel wat uit te leggen aan Feyenoord om hier nog onder contract te komen', lijkt Vogelzang de deur voor Van Bronckhorst dicht te hebben gedaan. Ook nieuwe coach Bert van Marwijk denkt er zo over: 'Als hij bij Barcelona wil blijven, moet hij dat doen. Ik vind altijd dat iemand die naar Feyenoord komt, ook graag voor Feyenoord moet willen spelen.'
De vriendelijkheid zelve altijd, onze rotterdamse vrinden...quote:
Niemand is welkom die niet voor 100% achter 010 staat. Zelfs spelers niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De vriendelijkheid zelve altijd, onze rotterdamse vrinden...
Hetgeen natuurlijk een prima zaak is.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:01 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Niemand is welkom die niet voor 100% achter 010 staat. Zelfs spelers niet.
Je hebt je doorstreepstift weer gevonden zie ik...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:11 schreef patrickt37 het volgende:
Perez Mag niet komen
v Brockhorst Mag ook niet meer komen
Makaay Komt niet, want v. Brockhorst komt ook niet.
Hofland, twijfelachtig aangezien transferbedrag te hoog is.
Koevermans Te duur
Yepp, en hij is nog lang niet leeg.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:16 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Je hebt je doorstreepstift weer gevonden zie ik...
Van Marwijk heeft dit niet gezegd. Hij zei wel alleen exact hetzelfde verhaal over Perez die een voorkeur voor PSV heeft. En dat is inderdaad triest. Beetje makkelijk scoren. Als de transfer van Perez nog mogelijk was had hij dit nooit gezegd.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:09 schreef snabbi het volgende:
Best triest als je het Van Bronckhorst kwalijk wil nemen dat hij liever bij Barca speelt dan bij ons.
Jammer...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:18 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Yepp, en hij is nog lang niet leeg.
Ik word er gek van! Telkens die geruchten. Laat ze maar eens een paar spelers presenteren!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:44 schreef Rotterdam-Zuid het volgende:
Hij vindt Feyenoord wel heel erg interessant.
Ik zou naar het Maasgebouw gaan!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:51 schreef Snatsie het volgende:
[..]
Ik word er gek van! Telkens die geruchten. Laat ze maar eens een paar spelers presenteren!
Kut bestuur![]()
Je zit te janken, kerel. Hier een kleenex.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:18 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Van Marwijk heeft dit niet gezegd. Hij zei wel alleen exact hetzelfde verhaal over Perez die een voorkeur voor PSV heeft. En dat is inderdaad triest. Beetje makkelijk scoren. Als de transfer van Perez nog mogelijk was had hij dit nooit gezegd.
allemaal prima, maar dan moet ie niet telkens roepen dat ie zo graag terug komtquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:12 schreef EnactedChaos het volgende:
Ze gaan natuurlijk niks naar buiten brengen "omdat wij dat zo graag willen"... Als er echt wat te melden is horen we dat echt wel. Op dit moment is dat gewoon niet zo.
En wat betreft Gio, ik snap op zich wel dat mensen op m lopen te zeiken maar helemaal terecht is het natuurlijk niet. Hij moet zelf een beetje een afweging maken tot wanneer hij voor ons nog van waarde kan zijn. Als ie over 3 jaar komt en aan alle kanten van t veld wordt gelopen heb je er natuurlijk geen fluit aan. Kan ie t dan nog makkelijk aan dan snap ik dat ie nog wel ff daar blijft zitten met zn reet in de zon...
Drenthe vertrekt toch niet, daarnaast is 5 miljoen lang niet genoeg voor één van de talentstvolle en jongste spelers van Feyenoord.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:44 schreef patrickt37 het volgende:
Zestal Premiership-clubs wil Royston Drenthe
Gepubliceerd op 19-06-07 om 16:35 door Tim Vogelpoel
De Engelse krant The Independent weet vandaag te melden dat zes Premiership-clubs achter de handtekening van Feyenoorder Royston Drenthe aanzitten. Drenthe baarde tot nog toe veel opzien met zijn sterke optreden op het EK onder 21, en lijkt dan ook de interesse van verscheidene (top)clubs hebben gewekt.
Het zou hierbij gaan om Arsenal, Aston Villa, West Ham United, Newcastle United, Sunderland en Manchester City. Vooral West Ham United en Sunderland hebben verregaande interesse.
Ook uit andere richtingen van Europa is er interesse voor de dartelende twintigjarige Feyenoorder, die zo'n vijf miljoen euro moet opleveren. Als Drenthe vertrekt, lijkt zijn reis richting Engeland te gaan, zo weet diezelfde krant.
Kom op zeg. Ik mag toch wel reageren op iemand die het echt in z'n kop haalt om kut bestuur te roepen omdat ie ongeduldig isquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij moet lekker wieberen hier. Irritante gepost van je constant.
Nee, kutzeeuw.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kom op zeg. Ik mag toch wel reageren op iemand die het echt in z'n kop haalt om kut bestuur te roepen omdat ie ongeduldig is.
En mij dan kutpostgedrag verwijtenquote:
Dat komt ie ook. Maar misschien dit jaar nog ff niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:44 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
allemaal prima, maar dan moet ie niet telkens roepen dat ie zo graag terug komt
Zo wordt het bij Ajax een beetje heet onder de voetenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:11 schreef patrickt37 het volgende:
Perez Mag niet komen
v Brockhorst Mag ook niet meer komen
Makaay Komt niet, want v. Brockhorst komt ook niet.
Hofland, twijfelachtig aangezien transferbedrag te hoog is.
Koevermans Te duur
kijk nou eens naar je posts op deze pagina, er staat echt niets zinnigs inquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En mij dan kutpostgedrag verwijten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |