Je hebt je doorstreepstift weer gevonden zie ik...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:11 schreef patrickt37 het volgende:
Perez Mag niet komen
v Brockhorst Mag ook niet meer komen
Makaay Komt niet, want v. Brockhorst komt ook niet.
Hofland, twijfelachtig aangezien transferbedrag te hoog is.
Koevermans Te duur
Yepp, en hij is nog lang niet leeg.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:16 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Je hebt je doorstreepstift weer gevonden zie ik...
Van Marwijk heeft dit niet gezegd. Hij zei wel alleen exact hetzelfde verhaal over Perez die een voorkeur voor PSV heeft. En dat is inderdaad triest. Beetje makkelijk scoren. Als de transfer van Perez nog mogelijk was had hij dit nooit gezegd.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:09 schreef snabbi het volgende:
Best triest als je het Van Bronckhorst kwalijk wil nemen dat hij liever bij Barca speelt dan bij ons.
Jammer...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:18 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Yepp, en hij is nog lang niet leeg.
Ik word er gek van! Telkens die geruchten. Laat ze maar eens een paar spelers presenteren!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:44 schreef Rotterdam-Zuid het volgende:
Hij vindt Feyenoord wel heel erg interessant.
Ik zou naar het Maasgebouw gaan!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:51 schreef Snatsie het volgende:
[..]
Ik word er gek van! Telkens die geruchten. Laat ze maar eens een paar spelers presenteren!
Kut bestuur![]()
Je zit te janken, kerel. Hier een kleenex.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:18 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Van Marwijk heeft dit niet gezegd. Hij zei wel alleen exact hetzelfde verhaal over Perez die een voorkeur voor PSV heeft. En dat is inderdaad triest. Beetje makkelijk scoren. Als de transfer van Perez nog mogelijk was had hij dit nooit gezegd.
allemaal prima, maar dan moet ie niet telkens roepen dat ie zo graag terug komtquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:12 schreef EnactedChaos het volgende:
Ze gaan natuurlijk niks naar buiten brengen "omdat wij dat zo graag willen"... Als er echt wat te melden is horen we dat echt wel. Op dit moment is dat gewoon niet zo.
En wat betreft Gio, ik snap op zich wel dat mensen op m lopen te zeiken maar helemaal terecht is het natuurlijk niet. Hij moet zelf een beetje een afweging maken tot wanneer hij voor ons nog van waarde kan zijn. Als ie over 3 jaar komt en aan alle kanten van t veld wordt gelopen heb je er natuurlijk geen fluit aan. Kan ie t dan nog makkelijk aan dan snap ik dat ie nog wel ff daar blijft zitten met zn reet in de zon...
Drenthe vertrekt toch niet, daarnaast is 5 miljoen lang niet genoeg voor één van de talentstvolle en jongste spelers van Feyenoord.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:44 schreef patrickt37 het volgende:
Zestal Premiership-clubs wil Royston Drenthe
Gepubliceerd op 19-06-07 om 16:35 door Tim Vogelpoel
De Engelse krant The Independent weet vandaag te melden dat zes Premiership-clubs achter de handtekening van Feyenoorder Royston Drenthe aanzitten. Drenthe baarde tot nog toe veel opzien met zijn sterke optreden op het EK onder 21, en lijkt dan ook de interesse van verscheidene (top)clubs hebben gewekt.
Het zou hierbij gaan om Arsenal, Aston Villa, West Ham United, Newcastle United, Sunderland en Manchester City. Vooral West Ham United en Sunderland hebben verregaande interesse.
Ook uit andere richtingen van Europa is er interesse voor de dartelende twintigjarige Feyenoorder, die zo'n vijf miljoen euro moet opleveren. Als Drenthe vertrekt, lijkt zijn reis richting Engeland te gaan, zo weet diezelfde krant.
Kom op zeg. Ik mag toch wel reageren op iemand die het echt in z'n kop haalt om kut bestuur te roepen omdat ie ongeduldig isquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij moet lekker wieberen hier. Irritante gepost van je constant.
Nee, kutzeeuw.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kom op zeg. Ik mag toch wel reageren op iemand die het echt in z'n kop haalt om kut bestuur te roepen omdat ie ongeduldig is.
En mij dan kutpostgedrag verwijtenquote:
Dat komt ie ook. Maar misschien dit jaar nog ff niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:44 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
allemaal prima, maar dan moet ie niet telkens roepen dat ie zo graag terug komt
Zo wordt het bij Ajax een beetje heet onder de voetenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:11 schreef patrickt37 het volgende:
Perez Mag niet komen
v Brockhorst Mag ook niet meer komen
Makaay Komt niet, want v. Brockhorst komt ook niet.
Hofland, twijfelachtig aangezien transferbedrag te hoog is.
Koevermans Te duur
kijk nou eens naar je posts op deze pagina, er staat echt niets zinnigs inquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En mij dan kutpostgedrag verwijten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |