Je onderschat Huub imo.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:52 schreef Elounda het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Afgekakt tot een niveautje niks. Met dank aan Lieke.
Het is ook niet mijn stijl, maar als je het niet kunt incasseren, moet je het ook niet uitdelen.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:54 schreef 2live het volgende:
[..]
heb ik op de streams gezien, en dat was heel erg. Maar omdat eric toevallig nu bij het 'foute' groepje hoort wil dat nog niet zeggen dat dit leuk is om te zien. Het zou niet mijn manier van spelen zijn, daarom hoor ik ook niet in DGK thuis.
MFG, dit is echt het toppunt van haat richting Eric!quote:Op maandag 18 juni 2007 16:56 schreef Katewalker het volgende:
Een kapster hoort je haar te doen zoals jij het wilt en niet zoals zij het wilt...sjonge wat een huppeltrut dat mens..alles snel snel snel snel en dan moet Lieke het maar leuk vinden..![]()
Eric Sate's Gymnopediequote:
Huub is geen flikker meer aan de laatste tijd.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je onderschat Huub imo.
long time no see.
Nou, dat weet ik nog niet, ik vind hem gewoon beduidend slechter als eerst, schelden, beetje duwen en gitaren op de verkeerde momenten kapot rammen. Niet meer zo sterk als voor dat Lieke erin zat.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je onderschat Huub imo.
long time no see.
ik weet ook wel dat je daar gelijk in hebtquote:Op maandag 18 juni 2007 16:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn stijl, maar als je het niet kunt incasseren, moet je het ook niet uitdelen.
En hij was haantje de voorste om Lieke zo ver te krijgen als dat die nu zelf is.
Preciesquote:Op maandag 18 juni 2007 16:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn stijl, maar als je het niet kunt incasseren, moet je het ook niet uitdelen.
En hij was haantje de voorste om Lieke zo ver te krijgen als dat die nu zelf is.
Nee, enkele bedragen zijn bekend geworden. Nena had oorspronkelijk 700 euro (werd later verhoogd). Natasia krijgt ongeveer 1800 en Natahanael had 2250 (incl 2e hypotheek ivm huis ex en zoontje).quote:Op maandag 18 juni 2007 16:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
De vergoeding is toch voor iedereen gelijk?
Mwah, niet helemaal, huur/hypotheek, andere vaste lasten, en de rest van het gezin moet ondertussen wel eten natuurlijk, alleen mensen die niet zelfstandig wonen en waarbij niemand (mede)afhankelijk is van hun inkomen hebben een schone lei na een aantal maanden, de rest zal altijd minder overhouden dan er aan "salaris" betaald is.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is moeilijk te geloven dat er mensen zo gek zijn om dat bedrag neer te leggen met zo'n onzekere uitkomst.
Aan de andere kant: voor roem en een kans op rijkdom doen mensen heel veel. En voor de DGK-produktie is het een fantastisch middel om wat stabiliteit te creëren, én nog wat te vangen als ze het huis verlaten.
Het is overigens wèl zo, dat elke bewoner een maandvergoeding krijgt die gebaseerd is op zijn/haar situatie voordat het huis werd betreden. In de praktijk zal het er dus op neerkomen dat iemand die na een aantal maanden het huis verlaat, geen schulden meer zal hebben bij DGK.
Stel dat ik geen streams heb, wat moet ik me dan voorstellen bij deze opmerking?quote:Op maandag 18 juni 2007 16:58 schreef lillkiss het volgende:
kijk die schijtlieke
Omdat Lieke niet de band met Eric had die Huub wel had.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:58 schreef lillkiss het volgende:
huub vind het helemaal niet leuk! Lieke is echt een gemeen loeder dat is totaal geen gevoelsmens. Huub heeft er echt wel moeite mee
haha dat het echt een schijnheiig lelijk kut loeder isquote:Op maandag 18 juni 2007 16:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Stel dat ik geen streams hebt, wat moet ik me dan voorstellen bij deze opmerking?![]()
Zal wel weer Erik Satie zijn. Trois Gymnopédies 1 of zo (of 2 of 3).quote:
Geloof dat je die smiley niet begrijptquote:Op maandag 18 juni 2007 17:01 schreef lillkiss het volgende:
[..]
haha tweede reactie! Het was gewoon een impuls ik mag dat (schijt) mens echt niet
Dacht het toch niet... ze loopt achter Huub aan, met alles wat die doet.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat Lieke niet de band met Eric had die Huub wel had.
Ga zo door.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:00 schreef lillkiss het volgende:
[..]
haha dat het echt een schijnheiig lelijk kut loeder is
Als ik Eric was zou ik dat gesprek weigeren.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:02 schreef schatje het volgende:
Huub wil morgen met Eric praten. Hij vindt het jammer hoe het is gelopen. Hij gaat hem nu verder negeren en niet meer taggen.
quote:Op maandag 18 juni 2007 17:03 schreef Kinga het volgende:
Ik word gewoon kriebelig van dat geklep van die stijltang.... he ja, laten we die 20 haren die we nog hebben ook verschroeien!
Snap ik, heus.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, niet helemaal, huur/hypotheek, andere vaste lasten, en de rest van het gezin moet ondertussen wel eten natuurlijk, alleen mensen die niet zelfstandig wonen en waarbij niemand (mede)afhankelijk is van hun inkomen hebben een schone lei na een aantal maanden, de rest zal altijd minder overhouden dan er aan "salaris" betaald is.
En dat moet ik geloven, hij heeft hem tot het bot toe venederd.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:58 schreef lillkiss het volgende:
huub vind het helemaal niet leuk! Lieke is echt een gemeen loeder dat is totaal geen gevoelsmens. Huub heeft er echt wel moeite mee
Dat zou ik toejuichen. Alleen trek ik Eric nogsteeds niet. ( ik weet het, inkoppertje, dus laat maar)quote:Op maandag 18 juni 2007 17:01 schreef LoveProfusion het volgende:
Oh ik zie het nieuwe scenario al komen.. Eric sluit zich terug aan bij Huub. Huub laat Lieke vallen die nu een alliantie aangaat met Jaap.
Even doorzetten, 4 is in zicht!quote:Op maandag 18 juni 2007 17:04 schreef maril het volgende:
[..]
En dat moet ik geloven, hij heeft hem tot het bot toe venederd.
Je punt is wel lekker duidelijk nu.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:05 schreef maril het volgende:
Sorry , maar fok loopt langzaam bij mij , wist niet dat is 3x hetzelfde heb gepost raar.
Gaat het goed met Mart?quote:Op maandag 18 juni 2007 17:04 schreef maril het volgende:
[..]
En dat moet ik geloven, hij heeft hem tot het bot toe venederd.
Jah, had em al gevonden, kom er net achter dat een deel van mijn harde schijf is gecrashed... 70 gig aan muziek, allemaal wegquote:Op maandag 18 juni 2007 17:01 schreef demins het volgende:
[..]
Zal wel weer Erik Satie zijn. Trois Gymnopédies 1 of zo (of 2 of 3).
Ik ookquote:Op maandag 18 juni 2007 17:06 schreef mootie het volgende:
Ik geloof gewoon dat Huub het hier best moeilijk mee heeft.![]()
Je ziet duidelijk het dualisme tussen 'vriendschap' en 'spel'. Of dat 'spel' in opdracht is maakt niet eens uit. Je ziet dat ook tussen Huub en Natasia, ze 'haten' elkaar in het spel en 'houden' van elkaar als mens.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:04 schreef schatje het volgende:
Ik geloof ook wel dat Huub er ergens moeite mee heeft, maar dat hij geen andere keus heeft omdat de Febo hem nu eenmaal heeft opgedragen om Eric weg te pesten.
Knap!!! Officieel kán dat niet eens...quote:Op maandag 18 juni 2007 17:05 schreef maril het volgende:
Sorry , maar fok loopt langzaam bij mij , wist niet dat is 3x hetzelfde heb gepost raar.
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat Eric nog houdt van Huub 'als mens'.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je ziet duidelijk het dualisme tussen 'vriendschap' en 'spel'. Of dat 'spel' in opdracht is maakt niet eens uit. Je ziet dat ook tussen Huub en Natasia, ze 'haten' elkaar in het spel en 'houden' van elkaar als mens.
"Je kan niet 2 keer hetzelfde bericht posten. Keer nu terug naar het topic"quote:Op maandag 18 juni 2007 17:07 schreef demins het volgende:
[..]
Knap!!! Officieel kán dat niet eens...![]()
Eergisteren nog welquote:Op maandag 18 juni 2007 17:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat Eric nog houdt van Huub 'als mens'.
Yepquote:Op maandag 18 juni 2007 17:08 schreef Haunter het volgende:
Weet Huub al dat Eric zijn 24 heeft aangevraagd?
Weet ik tochquote:Op maandag 18 juni 2007 17:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Snap ik, heus.
Neemt niet weg dat er per saldo geen 10K meer betááld hoeft te worden, wilde ik slechts beweren.
Vannacht overkwam het me echter wel: 2x tegelijkertijd hetzelfde bericht.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:07 schreef demins het volgende:
[..]
Knap!!! Officieel kán dat niet eens...![]()
Waarchijnlijk zien zij nog beter dan wij hoe gesloopt Eric is.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:15 schreef BarryK het volgende:
Die Eric zit er zoooo doorheen, hij is echt kapot.
Wel grappig ook dat er totaal geen twijfel is of hij morgen gaat bij Huub en Lieke. De discussie gaat al over wie ervoor in de plaats komt.
yep...en ook dat ze ff bij het afscheid van joris,theo en hedda aan joris vraagt over dat drankgebuik van huub...ook vanmorgen begon ze er tegen huub over...volgens mij weet ze heel goed wat ze doet.....huub heeft zo'n beetje al zijn wantrouwen jegens haar verloren....ze kan als ze het goed speelt heel ver komen,als er een nieuwe bewoner in komt kan ze daar een pact mee sluiten....ik weet niet,volgens mij snappen de meesten in dat huis niet hoe sterk ze isquote:Op maandag 18 juni 2007 16:32 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Lieke is in mijn ogen de slimste speler. Ze neemt van Huub dingen over en van anderen. Ze is slim, uitgekookt. Huub, hoe gek ik ook op hem ben, draait steeds meer door, gedraagd zich als een diva.
lieke pakt haar tv momentjes HEEL goed..of dat nu gespeeld is of niet. Uit heel de Amanda ruzie kwam zij zeer positief, nu met het Hedda-Huub gedoe en zij die 's nachts in de tuin zit te huilen...verschillende facetten.
OK, ik ben om. Het wordt echt tijd dat die jongen de villa nu snel verlaat.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:18 schreef mootie het volgende:
Erics moeder heeft hem een keer meegenomen naar het hiernamaals?![]()
Jij hebt ook een streepje voor in de COS.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Vannacht overkwam het me echter wel: 2x tegelijkertijd hetzelfde bericht.
Dat werd tijdquote:Op maandag 18 juni 2007 17:20 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, ik ben om. Het wordt echt tijd dat die jongen de villa nu snel verlaat.
Ze zei nog net niet: Jajaja Blablala doei!quote:Op maandag 18 juni 2007 17:21 schreef Kinga het volgende:
Het gaat bij Amanda het ene oor in en andere oor uit...
Hij hoorde het telefoongesprekje.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:24 schreef Peter6000 het volgende:
Van wie heeft Huub nou gehoord dat Eric zijn 24 uur heeft aangevraagd?
Afgeluisterd.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:24 schreef Peter6000 het volgende:
Wie denk je? Febo hoopt op terror natuurlijk...quote:Op maandag 18 juni 2007 17:24 schreef Peter6000 het volgende:
Hmmmmmm al zn back-up wordt op de een of andere manier de villa uitgewerkt.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:25 schreef scanman01 het volgende:
Lieke noemt nu alle voorgaande maatjes op van Huub: Ilona, Sylvia, Nena, Eric.... zelfs Bart een beetje op het einde. Zullen ze nu ook beseffen dat net die bewoners allemaal weg zijn? Kan haast geen toeval zijn
En dan ook zeggen, dat ie zeker niet gaat janken..quote:Op maandag 18 juni 2007 17:27 schreef scanman01 het volgende:
Jezus, Eric komt echt heel erg labiel over nu.
Bij de FEBO geweest? Hij lijkt wel stoned..quote:Op maandag 18 juni 2007 17:27 schreef scanman01 het volgende:
Vrijwel iedereen in zo`n situatie zou labiel zijn.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:27 schreef scanman01 het volgende:
Hij krijgt zelfs zenuwtrekjes. Het gaat niet goed met die jongen.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bij de FEBO geweest? Hij lijkt wel stoned..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |