Je onderschat Huub imo.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:52 schreef Elounda het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Afgekakt tot een niveautje niks. Met dank aan Lieke.
Het is ook niet mijn stijl, maar als je het niet kunt incasseren, moet je het ook niet uitdelen.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:54 schreef 2live het volgende:
[..]
heb ik op de streams gezien, en dat was heel erg. Maar omdat eric toevallig nu bij het 'foute' groepje hoort wil dat nog niet zeggen dat dit leuk is om te zien. Het zou niet mijn manier van spelen zijn, daarom hoor ik ook niet in DGK thuis.
MFG, dit is echt het toppunt van haat richting Eric!quote:Op maandag 18 juni 2007 16:56 schreef Katewalker het volgende:
Een kapster hoort je haar te doen zoals jij het wilt en niet zoals zij het wilt...sjonge wat een huppeltrut dat mens..alles snel snel snel snel en dan moet Lieke het maar leuk vinden..![]()
Eric Sate's Gymnopediequote:
Huub is geen flikker meer aan de laatste tijd.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je onderschat Huub imo.
long time no see.
Nou, dat weet ik nog niet, ik vind hem gewoon beduidend slechter als eerst, schelden, beetje duwen en gitaren op de verkeerde momenten kapot rammen. Niet meer zo sterk als voor dat Lieke erin zat.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je onderschat Huub imo.
long time no see.
ik weet ook wel dat je daar gelijk in hebtquote:Op maandag 18 juni 2007 16:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn stijl, maar als je het niet kunt incasseren, moet je het ook niet uitdelen.
En hij was haantje de voorste om Lieke zo ver te krijgen als dat die nu zelf is.
Preciesquote:Op maandag 18 juni 2007 16:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn stijl, maar als je het niet kunt incasseren, moet je het ook niet uitdelen.
En hij was haantje de voorste om Lieke zo ver te krijgen als dat die nu zelf is.
Nee, enkele bedragen zijn bekend geworden. Nena had oorspronkelijk 700 euro (werd later verhoogd). Natasia krijgt ongeveer 1800 en Natahanael had 2250 (incl 2e hypotheek ivm huis ex en zoontje).quote:Op maandag 18 juni 2007 16:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
De vergoeding is toch voor iedereen gelijk?
Mwah, niet helemaal, huur/hypotheek, andere vaste lasten, en de rest van het gezin moet ondertussen wel eten natuurlijk, alleen mensen die niet zelfstandig wonen en waarbij niemand (mede)afhankelijk is van hun inkomen hebben een schone lei na een aantal maanden, de rest zal altijd minder overhouden dan er aan "salaris" betaald is.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is moeilijk te geloven dat er mensen zo gek zijn om dat bedrag neer te leggen met zo'n onzekere uitkomst.
Aan de andere kant: voor roem en een kans op rijkdom doen mensen heel veel. En voor de DGK-produktie is het een fantastisch middel om wat stabiliteit te creëren, én nog wat te vangen als ze het huis verlaten.
Het is overigens wèl zo, dat elke bewoner een maandvergoeding krijgt die gebaseerd is op zijn/haar situatie voordat het huis werd betreden. In de praktijk zal het er dus op neerkomen dat iemand die na een aantal maanden het huis verlaat, geen schulden meer zal hebben bij DGK.
Stel dat ik geen streams heb, wat moet ik me dan voorstellen bij deze opmerking?quote:Op maandag 18 juni 2007 16:58 schreef lillkiss het volgende:
kijk die schijtlieke
Omdat Lieke niet de band met Eric had die Huub wel had.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:58 schreef lillkiss het volgende:
huub vind het helemaal niet leuk! Lieke is echt een gemeen loeder dat is totaal geen gevoelsmens. Huub heeft er echt wel moeite mee
haha dat het echt een schijnheiig lelijk kut loeder isquote:Op maandag 18 juni 2007 16:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Stel dat ik geen streams hebt, wat moet ik me dan voorstellen bij deze opmerking?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |