Eric heeft geen 24-uur rust. Zodra vanavond de psychologe Anita binnenstapt weet iedereen meteen wat er aan de hand is. Eric kan erop rekenen dat ze alles doen om hem in de daaropvolgende 24-uur het laatste zetje te geven.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar wel met een vette smile op z' n gezicht, omdat ie dat kliekje over de rooie heeft gekregen.
Dat vergoedt weer een hele hoop terror.![]()
Daar had ik nog nieteens aan gedacht.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Eric heeft geen 24-uur rust. Zodra vanavond de psychologe Anita binnenstapt weet iedereen meteen wat er aan de hand is. Eric kan erop rekenen dat ze alles doen om hem in de daaropvolgende 24-uur het laatste zetje te geven.
en dat zou wel eens precies kunnen zijn wat Jensen doet, nadat Jaap de vorige keer zo stoer deed. Nu de beelden laten zien van emo- Jaap.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:41 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik hoop op boegeroep als Natasja bij Jensen komt, maar dat zal wel niet gebeuren. Ik hoop dat hij Palma aanpakt..en ik hoop Terror-jaap te zien en niet emo-Jaap
Idd, daarmee zou hij laten zien dat ze hem er wel uit MOETEN stemmen... Maargoed, ze hebben gezegd dat ze dat niet doen, dus dan wordt het gewoon een spelletje.. Anyway, of dat nu al die moeite waard is.. De hele tijd daar alleen zitten, niets doenquote:Op maandag 18 juni 2007 16:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat zou hem in mijn ogen dan weer een held maken.![]()
Luitjes..denken jullie echt nog dat sommige bewoners 10.000 hebben betaald? Waar kon Natasia dat van betalen? Ik heb nooit gelooft dat Nena, Brian, Eric en Nicolaas (voor de 2de keer) 10.000 hebben betaald. Als de redactie je graag wil dan hoef je niks te betalen. Waar ging immers dat geld naartoe van de bewoners die zijn weggestemd? Waarom hebben we Nena hier nooit over gehoord?quote:Op maandag 18 juni 2007 16:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
BSOL, even serieus. Denk je dat er echt nog mensen te vinden zijn die met een inleg van 10 K dat hok ingaan. Ik geloof er niks van.
Kijk, now we're talking. Ik verwacht een feestje hier.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:41 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik hoop op boegeroep als Natasja bij Jensen komt, maar dat zal wel niet gebeuren. Ik hoop dat hij Palma aanpakt..en ik hoop Terror-jaap te zien en niet emo-Jaap
Die zijn nog niet op tv geweestquote:Op maandag 18 juni 2007 16:43 schreef 2live het volgende:
[..]
en dat zou wel eens precies kunnen zijn wat Jensen doet, nadat Jaap de vorige keer zo stoer deed. Nu de beelden laten zien van emo- Jaap.![]()
En steeds hoop je, tegen beter weten in, dat ze een geintje maaktquote:Op maandag 18 juni 2007 16:44 schreef mootie het volgende:
Amanda: Wat is een pleegkind?
Ja, ik denk wel dat er mensen het hok ingaan. Wel twijfel ik of ze daadwerkelijk 10 K moeten betalen, het zouden wel eens een soort acteurs kunnen zijn, die het spel levendig moeten houden. Ik ga ervan uit dat de redactie het spel gaande wil houden.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
BSOL, even serieus. Denk je dat er echt nog mensen te vinden zijn die met een inleg van 10 K dat hok ingaan. Ik geloof er niks van.
Die meid speelt ook een spelletje, zo stom is zelfs de Jostieband nog nietquote:Op maandag 18 juni 2007 16:44 schreef mootie het volgende:
Amanda: Wat is een pleegkind?
Die heeft waarschijnlijk een lading contractjes getekend waardoor ze sowieso haar bek moet houden over zulke onderwerpen.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:44 schreef LoveProfusion het volgende:
Waarom hebben we Nena hier nooit over gehoord?
Jaap die bij de opkomst Natasja tegen de paal aangooit en een ei boven Palma's hoofd kapot maakt..of iets ergers, verf ofzo zodat ze er de hele uitzending als een spook bij zit.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk, now we're talking. Ik verwacht een feestje hier.![]()
![]()
![]()
Het zou geweldig zijn maar ik vreesch dat we niets van dat alles krijgen.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:45 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Jaap die bij de opkomst Natasja tegen de paal aangooit en een ei boven Palma's hoofd kapot maakt..of iets ergers, verf ofzo zodat ze er de hele uitzending als een spook bij zit.
Had je gisteren even naar de uitzending moeten kijken.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:45 schreef 2live het volgende:
Het zijn wat mij betreft geen mooie beelden om Eric zo verslagen te zien. Ik ben een watje.
Een mensch mag toch hopen?quote:Op maandag 18 juni 2007 16:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het zou geweldig zijn maar ik vreesch dat we niets van dat alles krijgen.
Alhoewel het wel goede reclame zou zijn voor Jensen.
Als het een beetje uit de hand loopt![]()
nee idd, jammer dat het niet in een andere omstandigheden z'n 24uur ging aanvragenquote:Op maandag 18 juni 2007 16:45 schreef 2live het volgende:
Het zijn wat mij betreft geen mooie beelden om Eric zo verslagen te zien. Ik ben een watje.
Het is moeilijk te geloven dat er mensen zo gek zijn om dat bedrag neer te leggen met zo'n onzekere uitkomst.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nu al?quote:Op maandag 18 juni 2007 16:48 schreef Kinga het volgende:
Kut kapster lult hem om!!!!!!!
quote:Op maandag 18 juni 2007 16:49 schreef Peter6000 het volgende:
Ik geloof dat Jolanda perongeluk Huubs keel gaat doorsnijden.
Dat zou mij persoonlijk riant te ver gaan.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:49 schreef Peter6000 het volgende:
Ik geloof dat Jolanda perongeluk Huubs keel gaat doorsnijden.
+ mute op stream 1quote:Op maandag 18 juni 2007 16:51 schreef SiRojK het volgende:
Dit past echt super, stream 1-3
Zijn allemaal dingen die niet mogen van Achter, wel leuke ideeen trouwensquote:Op maandag 18 juni 2007 16:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat zou mij persoonlijk riant te ver gaan.
Maar Huub per ongeluk een "coupe Hitler" aanmeten, is misschien wel een aardig idee.![]()
Nee inderdaad. Afgekakt tot een niveautje niks. Met dank aan Lieke.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bovendien stelt Huub imho niet zoveel meer voor.
Het is hier vast ook al geopperd, maar wat een belachelijke domme streek van de anderen. Eric vrijwillig weg betekent dat er een nieuwe komt. Nog even 10 dagen wachten en ze hadden hem eruit kunnen stemmen zonder dat er dus een nieuwe bewoner komt. De bewoners zijn volkomen de weg kwijt.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Eric heeft geen 24-uur rust. Zodra vanavond de psychologe Anita binnenstapt weet iedereen meteen wat er aan de hand is. Eric kan erop rekenen dat ze alles doen om hem in de daaropvolgende 24-uur het laatste zetje te geven.
De vergoeding is toch voor iedereen gelijk?quote:Op maandag 18 juni 2007 16:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is overigens wèl zo, dat elke bewoner een maandvergoeding krijgt die gebaseerd is op zijn/haar situatie voordat het huis werd betreden. In de praktijk zal het er dus op neerkomen dat iemand die na een aantal maanden het huis verlaat, geen schulden meer zal hebben bij DGK.
Kom op mensen!quote:Op maandag 18 juni 2007 16:50 schreef SiRojK het volgende:
Hoe heet dat nummer dat Huub speelt? Ik vind het echt prachtig!
Daar hebben we het inderdaad al meermalen over gehad. De laatste keer nog maar enkele pagina's geleden.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is hier vast ook al geopperd, maar wat een belachelijke domme streek van de anderen. Eric vrijwillig weg betekent dat er een nieuwe komt. Nog even 10 dagen wachten en ze hadden hem eruit kunnen stemmen zonder dat er dus een nieuwe bewoner komt. De bewoners zijn volkomen de weg kwijt.
heb ik op de streams gezien, en dat was heel erg. Maar omdat eric toevallig nu bij het 'foute' groepje hoort wil dat nog niet zeggen dat dit leuk is om te zien. Het zou niet mijn manier van spelen zijn, daarom hoor ik ook niet in DGK thuis.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Had je gisteren even naar de uitzending moeten kijken.
Dan denk je alleen maar: "boontje komt om zijn loontje"
Twee kanttekeningen :quote:Op maandag 18 juni 2007 16:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is moeilijk te geloven dat er mensen zo gek zijn om dat bedrag neer te leggen met zo'n onzekere uitkomst.
Aan de andere kant: voor roem en een kans op rijkdom doen mensen heel veel. En voor de DGK-produktie is het een fantastisch middel om wat stabiliteit te creëren, én nog wat te vangen als ze het huis verlaten.
Het is overigens wèl zo, dat elke bewoner een maandvergoeding krijgt die gebaseerd is op zijn/haar situatie voordat het huis werd betreden. In de praktijk zal het er dus op neerkomen dat iemand die na een aantal maanden het huis verlaat, geen schulden meer zal hebben bij DGK.
Ok, hint begrepen. Ik zal niet meer storen.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar hebben we het inderdaad al meermalen over gehad. De laatste keer nog maar enkele pagina's geleden.
Mij staat bij van niet. Ze hebben het daar weleens over gehad. Nathanael kreeg een behoorlijk hoge vergoeding (en zijn excel-sheet met zijn inkomsten en uitgaven heeft even online gestaan), omdat hij aardig verdiende als projectleider en hoge vaste lasten had.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
De vergoeding is toch voor iedereen gelijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |