Straks gaan ze nog medeleven tonen.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:32 schreef 2live het volgende:
[..]
zou ik ook doen, geen afscheidspraatje, allemaal gelul, gewoon de poort uitlopen.
Wat meer rust de komende 24 uur?quote:
Ik vind het volledig zijn eigen schuld.. Ik snapte Eric niet helemaal op het moment dat hij met Huub het 'suck-up-with-BAN' plannetje had.. Dat kon gewoon niet, je kunt niet in twee kampen twee verschillende verhalen vertellen.. Je weet dat als je ruzie krijgt met één van beide dat je dan de ander knalhard hebt voorgelogen, dat is het risico dat je neemt, wat dus helemaal verkeerd heeft uitgepakt..quote:
Ik vraag me af of de terror daarna niet dubbel zo erg gaat zijn als blijkt dat hij toch niet weg zou gaan.quote:
Kom op Cc, dat was toch ook zo. Wat een vertoning. Je weet , ik pruim dat mens ook niet, maar dit was echt low, zeker van Eric.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zeker. Gisteren werd dat jurk-trek-uit verhaal ook heel positief gebracht voor Lieke. Met dramatische muziek eronder waardoor het bully gehalte van 'met z'n allen tegen een' nog hoger kwam te liggen.
ja idd ..je ben toch je geld kwijt ..........dus als ik het besluit had genomen zou ik gelijk gaan....maar ja zullen wel regels voor zijn ...bart wilde ook gelijk weg...ging ook niet doorquote:Op maandag 18 juni 2007 16:30 schreef lillkiss het volgende:
als ik eric was, was ik nu gelijk weggegaan zonder iedereen gedag te zeggen want wedduh morgen gaat ie weg en zegt iedereen (behalve jaap) hem poeslief gedag
Dat zou hem in mijn ogen dan weer een held maken.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:35 schreef Gert het volgende:
Plús het een loer draaien van zijn kwelgeesten, door morgen rond deze tijd te zeggen: "Kom maar op, stelletje homo's. Ik blijf. Huub zal ik je nog eens lekker pijpen?"![]()
Met als resultaat dubbele terror als hij het intrekt.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat meer rust de komende 24 uur?
Plús het een loer draaien van zijn kwelgeesten, door morgen rond deze tijd te zeggen: "Kom maar op, stelletje homo's. Ik blijf. Huub zal ik je nog eens lekker pijpen?"![]()
Dat was zeker zo. Maar je weet hoe de redactie dingen graag manipuleert. Gisteren was ik dan ook echt verbaasd over de goede registratie met de perfecte toonzetting.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:36 schreef beequeen het volgende:
Kom op Cc, dat was toch ook zo. Wat een vertoning. Je weet , ik pruim dat mens ook niet, maar dit was echt low, zeker van Eric.
Genau.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:38 schreef Kinga het volgende:
[..]
Met als resultaat dubbele terror als hij het intrekt.
hoe bedoel je?quote:Op maandag 18 juni 2007 16:33 schreef Yollie het volgende:
[..]
Als dat zo is dan ben ik op voorhand al voor de nieuwe bewoner!
Dat weet ik wel zekerquote:Op maandag 18 juni 2007 16:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vraag me af of de terror daarna niet dubbel zo erg gaat zijn als blijkt dat hij toch niet weg zou gaan.
Maar wel met een vette smile op z' n gezicht, omdat ie dat kliekje over de rooie heeft gekregen.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:38 schreef Kinga het volgende:
[..]
Met als resultaat dubbele terror als hij het intrekt.
Tot eind september mogen vrijwillige exits worden vervangen, vertrek door stemming levert geen nieuwe bewoner op. Je kunt er zeker van zijn dat FEBO het liefst rond eind september nog een hoog aantal bewoners wil hebben, dan kan DGK nog lang doorgaan. Globaal kun je zeggen dat bij 4-5 bewoners het eindspel gaat beginnen. Dat moment willen ze zo lang mogelijk uitstellen. Dus heeft FEBO zeker baat bij maximale bezetting. (De kans is aanwezig dat Natasia direct NA de grensdatum vertrekt, dus dat is dan al meteen 1 man minder)quote:Op maandag 18 juni 2007 16:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit vragen we ons dus al dágen af. Totaal niet in het belang van de spelers dit. Conclusie: voorgekookt door de Febo. Die willen er een nieuwe bewoner in natuurlijk.
Ik kijk nooit de reguliere tv uitzendingen, dat zal het zijn.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat was zeker zo. Maar je weet hoe de redactie dingen graag manipuleert. Gisteren was ik dan ook echt verbaasd over de goede registratie met de perfecte toonzetting.
Nu snap jij mij weer niet.
Dus lijkt het me niet slim van Eric om een 24 uur hoax te spelen.quote:
zelfde actie als sniekolaas doen, maja dan heeft wel iedereen het door. ik zou echt gewoon de poort uitlopen, hij gaat altijd open als er iemand voor staat dus...quote:Op maandag 18 juni 2007 16:37 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ja idd ..je ben toch je geld kwijt ..........dus als ik het besluit had genomen zou ik gelijk gaan....maar ja zullen wel regels voor zijn ...bart wilde ook gelijk weg...ging ook niet door
Inderdaad, Eric moet gewoon met zijn jatten van een vrouw afblijven. Dat hij graag een vrouw wilt zijn, betekent nog niet dat hij er 1 isquote:Op maandag 18 juni 2007 16:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kom op Cc, dat was toch ook zo. Wat een vertoning. Je weet , ik pruim dat mens ook niet, maar dit was echt low, zeker van Eric.
BSOL, even serieus. Denk je dat er echt nog mensen te vinden zijn die met een inleg van 10 K dat hok ingaan. Ik geloof er niks van.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
(De kans is aanwezig dat Natasia direct NA de grensdatum vertrekt, dus dat is dan al meteen 1 man minder)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |