Zal wel weer Erik Satie zijn. Trois Gymnopédies 1 of zo (of 2 of 3).quote:
Geloof dat je die smiley niet begrijptquote:Op maandag 18 juni 2007 17:01 schreef lillkiss het volgende:
[..]
haha tweede reactie! Het was gewoon een impuls ik mag dat (schijt) mens echt niet
Dacht het toch niet... ze loopt achter Huub aan, met alles wat die doet.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat Lieke niet de band met Eric had die Huub wel had.
Ga zo door.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:00 schreef lillkiss het volgende:
[..]
haha dat het echt een schijnheiig lelijk kut loeder is
Als ik Eric was zou ik dat gesprek weigeren.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:02 schreef schatje het volgende:
Huub wil morgen met Eric praten. Hij vindt het jammer hoe het is gelopen. Hij gaat hem nu verder negeren en niet meer taggen.
quote:Op maandag 18 juni 2007 17:03 schreef Kinga het volgende:
Ik word gewoon kriebelig van dat geklep van die stijltang.... he ja, laten we die 20 haren die we nog hebben ook verschroeien!
Snap ik, heus.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, niet helemaal, huur/hypotheek, andere vaste lasten, en de rest van het gezin moet ondertussen wel eten natuurlijk, alleen mensen die niet zelfstandig wonen en waarbij niemand (mede)afhankelijk is van hun inkomen hebben een schone lei na een aantal maanden, de rest zal altijd minder overhouden dan er aan "salaris" betaald is.
En dat moet ik geloven, hij heeft hem tot het bot toe venederd.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:58 schreef lillkiss het volgende:
huub vind het helemaal niet leuk! Lieke is echt een gemeen loeder dat is totaal geen gevoelsmens. Huub heeft er echt wel moeite mee
Dat zou ik toejuichen. Alleen trek ik Eric nogsteeds niet. ( ik weet het, inkoppertje, dus laat maar)quote:Op maandag 18 juni 2007 17:01 schreef LoveProfusion het volgende:
Oh ik zie het nieuwe scenario al komen.. Eric sluit zich terug aan bij Huub. Huub laat Lieke vallen die nu een alliantie aangaat met Jaap.
Even doorzetten, 4 is in zicht!quote:Op maandag 18 juni 2007 17:04 schreef maril het volgende:
[..]
En dat moet ik geloven, hij heeft hem tot het bot toe venederd.
Je punt is wel lekker duidelijk nu.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:05 schreef maril het volgende:
Sorry , maar fok loopt langzaam bij mij , wist niet dat is 3x hetzelfde heb gepost raar.
Gaat het goed met Mart?quote:Op maandag 18 juni 2007 17:04 schreef maril het volgende:
[..]
En dat moet ik geloven, hij heeft hem tot het bot toe venederd.
Jah, had em al gevonden, kom er net achter dat een deel van mijn harde schijf is gecrashed... 70 gig aan muziek, allemaal wegquote:Op maandag 18 juni 2007 17:01 schreef demins het volgende:
[..]
Zal wel weer Erik Satie zijn. Trois Gymnopédies 1 of zo (of 2 of 3).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |