Waarom jaap weer?quote:Op maandag 18 juni 2007 16:31 schreef ScofieldM het volgende:
PALMA DE GEKSTE flink dat manwijf likke bashen zou ik zeggen.
Benieuwd hoe Natas zich gaat gedragen daar, zal wel niet veel zeggen denk ik
Jaap, Natasia en Palma zitten er alledrie
Even naar FB gaatquote:Op maandag 18 juni 2007 16:31 schreef ScofieldM het volgende:
PALMA DE GEKSTE flink dat manwijf likke bashen zou ik zeggen.
Benieuwd hoe Natas zich gaat gedragen daar, zal wel niet veel zeggen denk ik
Jaap, Natasia en Palma zitten er alledrie
Omdat Jensen ook wel door heeft dat als je alleen Natasia en Palmaquote:
Ik denk het ookquote:Op maandag 18 juni 2007 16:56 schreef Gelukskoekje het volgende:
[..]
Omdat Jensen ook wel door heeft dat als je alleen Natasia en Palma
uitnodigt, de uitzending verdomde boring word!!![]()
Blijkbaar heeft hij daar weinig over te vertellen, zal wel met de switch naar RTL te maken hebben.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:41 schreef Elounda het volgende:
OMG. Hij weet zeker niet meer wie hij uit moet nodigen of zo?
Funny, kijken of Japio boven Tas haar geschreeuw uitkomtquote:Op maandag 18 juni 2007 16:27 schreef syllekuhhh het volgende:
Hoe zou zich zich vanavond gedragen??
Grapje zeker?quote:Op maandag 18 juni 2007 18:48 schreef EvilMaupie het volgende:
Wie zijn dat dan???
geen grapje neequote:Op maandag 18 juni 2007 18:53 schreef Solidius het volgende:
[..]
Grapje zeker?
Maareh hoelaat en op welke zender is dit tafareel te bewonderen dan?
Sorry hoor...De Gouden Kooi is een soort Big Brother, te volgen op Talpa en 24/7 via degoudenkooi.nlquote:
Twee 'miljonairs' plus de huishoudster uit De Gouden Kooi.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:48 schreef EvilMaupie het volgende:
Wie zijn dat dan???
Dat doen ze dan goed bij Tien.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:26 schreef APK het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft hij daar weinig over te vertellen, zal wel met de switch naar RTL te maken hebben.
Hoezo, er zijn toch regelmatig freakshows op RTL?quote:Op maandag 18 juni 2007 19:18 schreef Elounda het volgende:
Als er al potentiële RTL kijkers waren, dan schrikken die zich toch de vinkentering bij het zien van een Jaap, Palma of Amanda?
Vooral bij Jensenquote:Op maandag 18 juni 2007 19:22 schreef APK het volgende:
[..]
Hoezo, er zijn toch regelmatig freakshows op RTL?
quote:Op maandag 18 juni 2007 19:22 schreef APK het volgende:
[..]
Hoezo, er zijn toch regelmatig freakshows op RTL?
Natasia zegt net?quote:Op maandag 18 juni 2007 21:40 schreef Papabear het volgende:
Natasia zegt net dat het donderdag pas wordt uitgezonden.
Neuh, ik heb 'per ongeluk' voor de streams betaald. Ging wat mis met m'n telefoonquote:Op maandag 18 juni 2007 21:41 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Natasia zegt net?
Waaaaaaaaaar?Tis toch NU niet op tv?????
![]()
Op de site van Jaap zie ik weer staan "kijken dus, om 21:50 uur"quote:Op maandag 18 juni 2007 21:40 schreef Papabear het volgende:
Natasia zegt net dat het donderdag pas wordt uitgezonden.
vrijdag 1 juni.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:27 schreef GambinoT het volgende:
Even offtopic.
Wanneer is Joran er geweest?
Joh!!quote:Op maandag 18 juni 2007 22:45 schreef Smeej het volgende:
Loool die elli van dames in de dop heeft het gewoon met brian gedaan
:p
Staat op de site, google gewoon man.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:55 schreef GambinoT het volgende:
Off Topic : heeft iemand het stukje met Joran bij Jensen?
Wat een teasersquote:Op maandag 18 juni 2007 22:59 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Ze schijnen donderdag bij Jensen te zitten.
Begreep wel uit het verhaal van de bewoners, dat zij die Elly daar vandaag ook zijn tegen gekomen.
Deze uitzending is dus ook vandaag opgenomen.
Zo krijgt Jensen ook zijn kijkers. Veel mensen zullen nu op hem afstemmen.
Toen was ze geloof ik nog geen dame he?quote:Op maandag 18 juni 2007 22:45 schreef Smeej het volgende:
Loool die elli van dames in de dop heeft het gewoon met brian gedaan
:p
Heb op de site van jensen gekeken maar niet gevonden!quote:Op maandag 18 juni 2007 22:59 schreef DaanDobber het volgende:
[..]
Staat op de site, google gewoon man.
http://www.rtl.nl/shows/jensen/video/ HET STAAT BOVENAAN MONGOOL.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:07 schreef GambinoT het volgende:
[..]
Heb op de site van jensen gekeken maar niet gevonden!
Daar niet gekeken omdat iemand zei dat hij er op 1 juni was geweest.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:11 schreef DaanDobber het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/shows/jensen/video/ HET STAAT BOVENAAN MONGOOL.
xx
Je hebt zelf een achterstandquote:Op maandag 18 juni 2007 23:16 schreef GambinoT het volgende:
[..]
Daar niet gekeken omdat iemand zei dat hij er op 1 juni was geweest.
En ik ga mij niet zo verlagen door te schelden met mensen met een achterstand.
Ook is hij onbeleefd, een bedankje kon er ook niet vanaf.quote:
Ja maar een eerdere post in dit topic was dat hij op 1 juni was geweest.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:26 schreef DaanDobber het volgende:
[..]
Ook is hij onbeleefd, een bedankje kon er ook niet vanaf.
En laten we eerlijk zijn, het was best makkelijk te vinden, niet waar? Als je een VIDEO zoekt met Joran van der Sloot is het eerste waarop je drukt toch VIDEOS?
mongool is gewoon een inwoner van mongolië hoorquote:Op maandag 18 juni 2007 23:16 schreef GambinoT het volgende:
[..]
Daar niet gekeken omdat iemand zei dat hij er op 1 juni was geweest.
En ik ga mij niet zo verlagen door te schelden met mensen met een achterstand.
Weet je ook hoelaat?quote:
Ze hebben hem niet gewaarschuwd voor Miltonquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:59 schreef GambinoT het volgende:
Jensen heeft natasia ge pwnd
Daar sla je de spijker op zn kop, ze denkt dat ze waanzinnnig populair en bekend is.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:01 schreef Wijnaldum het volgende:
Natasia heel denigrerend: "Dat weet jij ook Robert"
Denkt ze dat ze een ster is ofzo![]()
Gewat?quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:59 schreef GambinoT het volgende:
Jensen heeft natasia ge pwnd
Dat valt dan knap tegen als ze ooit de villa verlaatquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar sla je de spijker op zn kop, ze denkt dat ze waanzinnnig populair en bekend is.![]()
Is dit in de kooi opgenomen?quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:03 schreef kissa het volgende:
[..]
Dat valt dan knap tegen als ze ooit de villa verlaat![]()
Moeten ze op de streams ook doenquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:11 schreef avonne het volgende:
wat verschrikkelijk die lachband eronder.
Maakt het allemaal nep.
Daar heeft ze een speciale lach voor... Heel hard en echt hahahaha!quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:14 schreef GambinoT het volgende:
Jaap pwned Natasia
Daarom gaat ze nep lachen want ze kan er niet tegen.
Dat heb ik met Jensenquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:10 schreef N.icka het volgende:
Ik heb echt last van plaatsvervangende schaamte als ik die Jaap zie![]()
Ik nietquote:
Belachelijk dat hij niet gewoon gelijk op mochtquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:20 schreef RSie het volgende:
hahaha,,... heb dubbel gelegen om Jaapio, dit keer was hij veel beter dan de vorige keer!!
Precies, de kooi is toch van Jaap en Brian, tegen de rest zeg ikquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Belachelijk dat hij niet gewoon gelijk op mocht![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:55 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Precies, de kooi is toch van Jaap en Brian, tegen de rest zeg ik![]()
AAAAAAAAAAAAAHAHAHAHA!!!quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:55 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Vanmiddag om 17.40 u de herhaling (RTL5)quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:01 schreef Flounder het volgende:
Gedver, weer gemist. Iemand een link naar een video? Op youtube kan ik niets vinden en ook op andere sites niet.
brain?muahahaquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:55 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ja, idd. De vorige keer had hij volgens mij te veel alcohol op waardoor hij zijn rol overdreven neerzette.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:19 schreef Gert het volgende:
Jaap was lachen. Die andere 3 niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |