Moeten ze op de streams ook doenquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:11 schreef avonne het volgende:
wat verschrikkelijk die lachband eronder.
Maakt het allemaal nep.
Daar heeft ze een speciale lach voor... Heel hard en echt hahahaha!quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:14 schreef GambinoT het volgende:
Jaap pwned Natasia
Daarom gaat ze nep lachen want ze kan er niet tegen.
Dat heb ik met Jensenquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:10 schreef N.icka het volgende:
Ik heb echt last van plaatsvervangende schaamte als ik die Jaap zie![]()
Ik nietquote:
Belachelijk dat hij niet gewoon gelijk op mochtquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:20 schreef RSie het volgende:
hahaha,,... heb dubbel gelegen om Jaapio, dit keer was hij veel beter dan de vorige keer!!
Precies, de kooi is toch van Jaap en Brian, tegen de rest zeg ikquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Belachelijk dat hij niet gewoon gelijk op mocht![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:55 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Precies, de kooi is toch van Jaap en Brian, tegen de rest zeg ik![]()
AAAAAAAAAAAAAHAHAHAHA!!!quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:55 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Vanmiddag om 17.40 u de herhaling (RTL5)quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:01 schreef Flounder het volgende:
Gedver, weer gemist. Iemand een link naar een video? Op youtube kan ik niets vinden en ook op andere sites niet.
brain?muahahaquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:55 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ja, idd. De vorige keer had hij volgens mij te veel alcohol op waardoor hij zijn rol overdreven neerzette.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:19 schreef Gert het volgende:
Jaap was lachen. Die andere 3 niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |