Je hebt zelf een achterstandquote:Op maandag 18 juni 2007 23:16 schreef GambinoT het volgende:
[..]
Daar niet gekeken omdat iemand zei dat hij er op 1 juni was geweest.
En ik ga mij niet zo verlagen door te schelden met mensen met een achterstand.
Ook is hij onbeleefd, een bedankje kon er ook niet vanaf.quote:
Ja maar een eerdere post in dit topic was dat hij op 1 juni was geweest.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:26 schreef DaanDobber het volgende:
[..]
Ook is hij onbeleefd, een bedankje kon er ook niet vanaf.
En laten we eerlijk zijn, het was best makkelijk te vinden, niet waar? Als je een VIDEO zoekt met Joran van der Sloot is het eerste waarop je drukt toch VIDEOS?
mongool is gewoon een inwoner van mongolië hoorquote:Op maandag 18 juni 2007 23:16 schreef GambinoT het volgende:
[..]
Daar niet gekeken omdat iemand zei dat hij er op 1 juni was geweest.
En ik ga mij niet zo verlagen door te schelden met mensen met een achterstand.
Weet je ook hoelaat?quote:
Ze hebben hem niet gewaarschuwd voor Miltonquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:59 schreef GambinoT het volgende:
Jensen heeft natasia ge pwnd
Daar sla je de spijker op zn kop, ze denkt dat ze waanzinnnig populair en bekend is.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:01 schreef Wijnaldum het volgende:
Natasia heel denigrerend: "Dat weet jij ook Robert"
Denkt ze dat ze een ster is ofzo![]()
Gewat?quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:59 schreef GambinoT het volgende:
Jensen heeft natasia ge pwnd
Dat valt dan knap tegen als ze ooit de villa verlaatquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar sla je de spijker op zn kop, ze denkt dat ze waanzinnnig populair en bekend is.![]()
Is dit in de kooi opgenomen?quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:03 schreef kissa het volgende:
[..]
Dat valt dan knap tegen als ze ooit de villa verlaat![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |