Joh!!quote:Op maandag 18 juni 2007 22:45 schreef Smeej het volgende:
Loool die elli van dames in de dop heeft het gewoon met brian gedaan
:p
Staat op de site, google gewoon man.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:55 schreef GambinoT het volgende:
Off Topic : heeft iemand het stukje met Joran bij Jensen?
Wat een teasersquote:Op maandag 18 juni 2007 22:59 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Ze schijnen donderdag bij Jensen te zitten.
Begreep wel uit het verhaal van de bewoners, dat zij die Elly daar vandaag ook zijn tegen gekomen.
Deze uitzending is dus ook vandaag opgenomen.
Zo krijgt Jensen ook zijn kijkers. Veel mensen zullen nu op hem afstemmen.
Toen was ze geloof ik nog geen dame he?quote:Op maandag 18 juni 2007 22:45 schreef Smeej het volgende:
Loool die elli van dames in de dop heeft het gewoon met brian gedaan
:p
Heb op de site van jensen gekeken maar niet gevonden!quote:Op maandag 18 juni 2007 22:59 schreef DaanDobber het volgende:
[..]
Staat op de site, google gewoon man.
http://www.rtl.nl/shows/jensen/video/ HET STAAT BOVENAAN MONGOOL.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:07 schreef GambinoT het volgende:
[..]
Heb op de site van jensen gekeken maar niet gevonden!
Daar niet gekeken omdat iemand zei dat hij er op 1 juni was geweest.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:11 schreef DaanDobber het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/shows/jensen/video/ HET STAAT BOVENAAN MONGOOL.
xx
Je hebt zelf een achterstandquote:Op maandag 18 juni 2007 23:16 schreef GambinoT het volgende:
[..]
Daar niet gekeken omdat iemand zei dat hij er op 1 juni was geweest.
En ik ga mij niet zo verlagen door te schelden met mensen met een achterstand.
Ook is hij onbeleefd, een bedankje kon er ook niet vanaf.quote:
Ja maar een eerdere post in dit topic was dat hij op 1 juni was geweest.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:26 schreef DaanDobber het volgende:
[..]
Ook is hij onbeleefd, een bedankje kon er ook niet vanaf.
En laten we eerlijk zijn, het was best makkelijk te vinden, niet waar? Als je een VIDEO zoekt met Joran van der Sloot is het eerste waarop je drukt toch VIDEOS?
mongool is gewoon een inwoner van mongolië hoorquote:Op maandag 18 juni 2007 23:16 schreef GambinoT het volgende:
[..]
Daar niet gekeken omdat iemand zei dat hij er op 1 juni was geweest.
En ik ga mij niet zo verlagen door te schelden met mensen met een achterstand.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |