ranja +1quote:Op maandag 18 juni 2007 16:09 schreef ranja het volgende:
Keith West
Toegangsprijs fl. 2,50, vrijdagavond fl. 5,00quote:Op maandag 18 juni 2007 15:48 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
het was de Hippy Happy Beurs Voor Tieners En Twens
[afbeelding]
Alice Cooper - Halo of Flies ?quote:Op maandag 18 juni 2007 16:31 schreef ranja het volgende:
Volgens mij is dat nummer van Keith West alleen in Nederland een hit geweest en dan ook nog regelmatig in de top 100 allertijden staat.
Andersom kan ook, een nummer dat eerst in de top 100 allertijden komt en pas daarna op single wordt uitgebracht. Welke single?
[afbeelding]
Tikkie trug!quote:Op maandag 18 juni 2007 16:48 schreef ranja het volgende:
Vincent Furnier
Wie zijnquote:Fifteen years after their last album of new material,are wrapping up work on their next one. The quirky dance-pop outfit returned to its hometown of
to finish recording the as-yet unnamed record.
said the 11 new tracks will maintain the
danceable, party vibe but will showcase some new directions for a band that helped put
on the map as a hotbed of alternative music. "There's more electronica on it," he said. "It's up-tempo and a bit sexed-up. It's sexier than ever."
Volgens Google welquote:Op maandag 18 juni 2007 17:59 schreef bukgeit het volgende:
B52's?
Ik bedoelde de vergelijkbare bands.quote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 21:42 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dat bewijst dan maar weer dat je geen topic had moeten openen over dat dance dood is, tong
Bukgeit +1quote:CCC Inc.
Folk- en Americana-formatie die eind jaren zestig en begin jaren zeventig uitermate succesvol is in het clubcircuit. Speelt als enige Nederlandse band op het hoofdpodium van het Kralingen-festival. Na het opheffen van de band zijn voormalige bandleden Van Beusekom en Schreurs betrokken bij de oprichting van Stichting Popmuziek Nederland en wordt Jansz begin jaren tachtig tieneridool met de band Doe Maar.
het was The Kliekquote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:13 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
die band die ik poste was een jaren 80's/90's band
die nederbeat speelde
Ik heb het inmiddels opgezocht en het goede antwoord is nog niet gegeven...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:42 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Zal ik een andere vraag doen, want dit schiet niet echt op....
tenzij het antwoord van Berkery goed is...![]()
Euh, zal ik dan melden dat de gezochte groep een duo was?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:58 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Neem jij de vraag behandeling over of moet ik iets nieuws doen?
En later een trio met Jan de Hont erbij.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Euh, zal ik dan melden dat de gezochte groep een duo was?![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Neerlands Hoop?
Wat zijnquote:After officially splitting fromin 1995, longtime member Alan Wilder finally went ahead with his side project,
. Wilder started
in 1985, but efforts were halfhearted due to his responsibilities with
. But despite such conflicts of interest,
issued a set of early demos entitled 1 + 2, which coincided with the release of
's 1986 album
.
Ja, dat is dan ook de makkelijke helft.quote:
Bukgeit > +1 puntquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:09 schreef bukgeit het volgende:
DM > Recoil
quote:IN A FAIRLY RECENT ISSUE OF THE UK'S "RECORD COLLECTOR" MAGAZINE, THEY PUTAT THE THIRD HIGHEST POSITION OF ALL RARE RECORDS ONLY BEING TOPPED BY THE "THAT'LL BE THE DAY" ACETATE AND TEST PRESSING THAT WAS THE FIRST BEATLES RECORDING!
quote:WHAT'S SO SPECIAL ABOUT THIS ONE IS THE INCREDIBLY LOW NUMBER!
THIS IS THE LOWESTNUMBER I'VE EVER SEEN AVAILABLE FOR SALE! MOST OF THESE WERE OWNED BY INSIDERS AND THOSE CLOSE TO
. INDEED, THIS ONE IS NO EXCEPTION. IT WAS OWNED BY "LES ANTHONY" WHO WAS
'S PERSONAL CHAUFFEUR AND BODYGUARD AT THE TIME.
quote:DISC ONE HAS NEAR MINT LABELS AND VG++ VINYL! DISC TWO HAS NEAR MINT LABELS AND VG+ VINYL. ALSO INCLUDES THE 4 GLOSSY COLOR PHOTOS WITH PROTECTOR SHEET (ALL NEAR MINT)
Nummer 0000006 om precies te zijn. Nummers 0000001 t/m 0000010 schijnen gezamelijk op 3 te staan in de duurste albums lijst.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:40 schreef bukgeit het volgende:
Dubbel-LP... White Album?
helaasquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:57 schreef bukgeit het volgende:
Maar ik heb ook iets bijzonders in mijn collectie! Ranja weet zich deze vraag misschien nog te herinneren, al is het zeker 3½ jaar geleden...
Heel warm!quote:Op woensdag 20 juni 2007 08:42 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Zit er een adventskalender bij
ik verander 'm in: een nieuwjaarskalender van het (op dat moment) komende jaar?quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:51 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Er zit een setje kerstkaarten bij?
Warmer noch kouderquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:51 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Er zit een setje kerstkaarten bij?
Een complete kerststal zelfsquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:29 schreef bigshadow het volgende:
Soort uitklapplaatje? Zoals je veel bij kinderboeken en kaarten ziet?
4 Correct.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wham - Club Tropicana#2
Dinges - Lambada (kaoma)#3
Las Ketchup - Ketschup Song#40
Madonna - Holiday#101
Dj Sven & Miker G - Holiday Rap![]()
Will Smith - Summertime#16
John Travolta & Olivia Newton John - Summer Nights#9
+2 = 6 in totaal. Nog 1.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:54 schreef MadMaster het volgende:
Het Werd Zomer - Rob De Nijs
Vamos A La Playa - Righeira
In The Summertime - Mungo Jerry
Red Red Wine - UB40#18
Walking On The Sunshine - Katrina & the Waves#4
Summernight City - Abba
Ketchup Song - Las Ketchup#40
Jeppe, daar heb je inderdaad gelijk inquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:09 schreef Goover het volgende:
Te laat
Was een 101 lijst, dat had ik wel goed
quote:AMSTERDAM -vindt Nederlanders oppervlakkig, te nuchter en bovendien verwend. "In Nederland zijn we gewoon zo verwend. Als ik hier optreed, vindt iedereen het 'wel leuk', maar wanneer ik in Argentinië sta, met een veel kleinere show, gaat iedereen de hele avond uit zijn dak."
quote:
quote:AMSTERDAM - Tiësto vindt Nederlanders oppervlakkig, te nuchter en bovendien verwend. "In Nederland zijn we gewoon zo verwend. Als ik hier optreed, vindt iedereen het 'wel leuk', maar wanneer ik in Argentinië sta, met een veel kleinere show, gaat iedereen de hele avond uit zijn dak."
Dat zegt Tijs Verwest, zoals Tiësto eigenlijk heet, in een interview met Veronica Magazine.
De dj vindt dat Nederlanders wel erg gereserveerd reageren tijdens een draaisessie. "Die roepen pas aan het eind van een optreden 'we want more'", zegt Verwest. "Dan denk ik: what the fuck. Laat dan eerder merken hoe cool je het vindt."
Grootste dj ter wereld
De 38-jarige dj betitelt zichzelf in het interview nog steeds als de grootste dj ter wereld. Na een ridderorde, vele popprijzen, een eigen restaurant, optredens met de Blue Man Group en vele artiesten die bellen voor een remix is dat volgens hem geen vreemde ontwikkeling.
"Justin Timberlake heeft gevraagd een nummer voor zijn nieuwe album te remixen. Ook is er contact met Snow Patrol, The Police en Annie Lennox."
Tour
De komende maanden laat Tiësto tijdens zijn tournee zijn draaikunsten horen in landen als Oekraïne, Oostenrijk en Schotland. Nederland doet hij voorlopig niet aan.
Over wie gaat dit dan?quote:De politie heeft onlangs de opnames van een videoclip van DJaan banden gelegd. Hij reed in Scheveningen met een Cadillac over de stoep langs de boulevard, met een fout leren pak, een grote afropruik en een witte zonnebril op. Om hem heen zaten drie topless dames. De politie die met een ME-bus op het tafereel afkwam, maakte een einde aan de vertoning.
Volgens de politie was er sprake van aanstootgevend gedrag. ''Als je als dame halfbloot rondrijdt, valt dat onder aanstootgevend gedrag'', aldus een woordvoerder. Bovendien had hij een vergunning moeten aanvragen voor het maken van de clip. ''Als wij van niets weten, is het logisch dat we verhaal gaan maken.''
Tuut, tuut...quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Darkraver
Ligt er erg aan waar je heen gaat. Genoeg feesten waar het niet zo is, en wat Tiesto betreft is het natuurlijk ook gewoon een overdosis, na 20 jaar Tiesto kent iedereen in Nederland het truukje wel, in Argentinie enzo is het natuurlijk nog wel een hele happening als de numero 1 DJ in het land is....quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:18 schreef bigshadow het volgende:
Even langs Tiesto heengaand vind ik wel dat ie een punt heeft, veel gezappigheid en geklets altijd in Nederland. Dat moet toch beter kunnen wat mij betreft!
En hij moet ook weten dat als zijn tijd voorbij is, dat dan hier het gezapige volk in Holland, waaronder hij groot is geworden, er nog steeds voor hem is.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ligt er erg aan waar je heen gaat. Genoeg feesten waar het niet zo is, en wat Tiesto betreft is het natuurlijk ook gewoon een overdosis, na 20 jaar Tiesto kent iedereen in Nederland het truukje wel, in Argentinie enzo is het natuurlijk nog wel een hele happening als de numero 1 DJ in het land is....
Die gaan het over 9 dagen al proberen...quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:50 schreef iggy_in_the_house het volgende:
chemical brothers?
Volgens mij ookquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:55 schreef Goover het volgende:
Bijna goed, Underworld is het volgens mij
quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:01 schreef schaap001 het volgende:
-lama-
las niet goed en dacht dat het een nieuwe vraag was![]()
MadMaster +1quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:05 schreef MadMaster het volgende:
Kaiser Chiefs
quote:De Night Of the Proms heeft toch een beetje een stoffig imago. Aan ons de eer om dat te doorbreken.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Vast iets vreselijks als Kane.
Ik had expres beetje gekeken of jullie daar niet allemaal rond hingen, lurker!quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:13 schreef MadMaster het volgende:
Ik lurk n.a.v. de concerten in Paradiso onlangs ook nog mee in het Kaiser Chiefs topic alhier...![]()
Wie hebben de volgende uitspraak gedaan?
[..]
Ik heb er ook ingepost, dus ik had 't ook langs zien komen in MyAT.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:14 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik had expres beetje gekeken of jullie daar niet allemaal rond hingen, lurker!
Geen idee wie die uitspraak deed...
Niet bepaald. Maar ik wist het gewoon. Tja....quote:
Nooit van gehoordquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:55 schreef Captain_Redbeard het volgende:
goldie lookin chain ?
Die wel ja!quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:11 schreef Berkery het volgende:
Blek Vlek?
Hij klom even op het podium toen de echte zanger weg was, ja.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:50 schreef bigshadow het volgende:
Hm, een voor de hand liggende gok maar als Roadie?
F5, dan ga ik voor invaller bij een concert waarna hij mocht blijven.
Ha, simpele ziel!quote:
da's een Gazelle, dudequote:Op woensdag 20 juni 2007 20:32 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Batavus?
Beter zal het dus niet gaan worden ben ik bangquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:24 schreef cafca het volgende:
Bicycle?
quote:I know a mouse
And he hasn't got a house
I don't know why
I call him Gerald
He's getting rather old
But he's a good mouse
Over wie gaat dit dan?quote:Mancunian house and techno innovatoris the odd post-rave musician who's been able to find a successful voice in a wide variety of different styles. Starting with Chicago house and moving through Detroit techno, acid house, electro, hardcore techno, and currently drum'n'bass,
's been an influential contributor to most of recent dance music's most important stopping points.
Although his highest-profile moment came in the form of the late-'80s ubiquitous club hit "Voodoo Ray,"'s been widely recognized as an important force in the nascent London hardcore and jungle scenes, influencing key figures like Goldie, Dego, and Dillinja, and keeping the style moving forward beyond the more confrontational concerns of its early years.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:59 schreef ranja het volgende:
A Guy Called Gerald?
quote:I don't need anyone
Don't need no mom and dad
Don't need no pretty face
Don't need no human race
I got some news for you
Don't even need you too
Uzumaki +1quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:18 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Dead Boys-Sonic Reducer!
bukgeit +1quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:20 schreef bukgeit het volgende:
Pere Ubu. Stiv Bators zat niet in RFTT.
MadMaster +1quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:11 schreef MadMaster het volgende:
Paaspop vs. Appelpop?
quote:Het duoen
is uit elkaar. Het duo zou ruzie hebben over geld. Via een sms'je werd
voor een oplichter uitgemaakt door
. Dit pikte ze niet en verbrak het contact.
gaat op zoek naar een nieuwe zangpartner.
Van Dyk en Van Dahl zijn kleine twijfelgevallen, maar goed genoeg.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:05 schreef Captain_Redbeard het volgende:
paul van dyk
timo maas
patricia kaas
jools holland
ian van dahl
quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:21 schreef iggy_in_the_house het volgende:
kan ook nog 2 Fabiola zijn....
quote:Sadly enough, also todayis often associated with
and their single "
". Great look, immensely popular, but poor musical quality.
Het zijn de bedenkers/producers van de Confetti's, Serge Raemakers en Dominique Sas.quote:
Die laatste kwam tot 13.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Sex on the beach
Mercedez Benz
No time to waste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |