Gel elimi öpquote:Op maandag 18 juni 2007 12:54 schreef Emel het volgende:
ik had niet moeten uitvallen...
aardig blijven helpt niet altijd..helaas.
jahquote:
De volgelingen van Fethullah worden ook wel Nurcu genoemd. Onterecht volgens mij. Want ik geloof niet dat hij in lijn is met de gedachtegang van Said Nursi.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De Nurcu's zijn van Said Nurci, de volgelingen van Gulen zijn Fethullahcilar.
Kalifaat van Ottomanen is discutabel, of het wel rechtvaardig is, ik zie hem toen sowieso als ontroonde man, niet als kalief, overigens vlucht hij via de Engelsen omdat er geen ander manier is om van Istanbul te vertrekken, hij vlucht nie mer ze.![]()
ruyandaquote:
Özür dilersin, olur biter.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:58 schreef Emel het volgende:
[..]
jahtoch haat ik het als ik uitval tegen iemand..ik probeer dat niet te doen.
Is het begin wel, maar nu al een lange tijd niet meer dat hij nurcu genoemd wordt, wel leerling van Nursi.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De volgelingen van Fethullah worden ook wel Nurcu genoemd. Onterecht volgens mij. Want ik geloof niet dat hij in lijn is met de gedachtegang van Said Nursi.
Precies, dus men kan het wel schuiven op dit en dat, maar zelf hadden ze het ook niet op een rijtje.quote:En het is inderdaad zo dat in de periode van achteruitgang van het Ottomaanse Rijk men steeds meer ging verwesteren. Zo is het Rijk ook intern uit elkaar gevallen eigenlijk.
quote:Op maandag 18 juni 2007 13:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Özür dilersin, olur biter.
Affetmek artik öbürüne kalmis.![]()
hou op jijquote:
herzaman ben yaptim zatenquote:
bir gunde sen alsan sucu ustune, olmazmi ?quote:
Benim gibi bir muazzam delikanliya öyle sacmaliklari pek yakistiramam.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:10 schreef Emel het volgende:
[..]
bir gunde sen alsan sucu ustune, olmazmi ?![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 13:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Benim gibi bir muazzam delikanliya öyle sacmaliklari pek yakistiramam.![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 13:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Benim gibi bir muazzam delikanliya öyle sacmaliklari pek yakistiramam.![]()
ahumquote:Op maandag 18 juni 2007 13:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Sen harülkülade bir beyefendisin.![]()
Nie jaloers zijn op mijn Turks.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:15 schreef Emel het volgende:
[..]
![]()
![]()
tabiki, sen bir pirlanta cocuksun![]()
trigger, wie raadpleeg je voor je Turks nu?![]()
Durumun aslini isterseniz, ben ondanda üstünümquote:Op maandag 18 juni 2007 13:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Sen harükülade bir beyefendisin.![]()
ik weet hoe jouw Turks is..met je schattige uitspraakquote:
Wij Fethullahcilar noemen ons zelf liever 'Hizmetciler'quote:Op maandag 18 juni 2007 12:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De Nurcu's zijn van Said Nurci, de volgelingen van Gulen zijn Fethullahcilar.
Kalifaat van Ottomanen is discutabel, of het wel rechtvaardig is, ik zie hem toen sowieso als ontroonde man, niet als kalief, overigens vlucht hij via de Engelsen omdat er geen ander manier is om van Istanbul te vertrekken, hij vlucht nie mer ze.![]()
doet me denken aan Herculesquote:Op maandag 18 juni 2007 13:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Vind ik zo een mooi woord ''harükülade''... Ik wide het een keertje gebruikt hebben.![]()
Kendinizi yere-göge sigdiramiyorsunuz besbelli...quote:Op maandag 18 juni 2007 13:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Durumun aslini isterseniz, ben ondanda üstünüm
jahoorquote:
ates basina vurmusquote:Op maandag 18 juni 2007 13:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kendinizi yere-göge sigdiramiyorsunuz besbelli...![]()
Tümer ontkent dat hij gesprekken heeft gehad met Ajax over zijn overgang van Fenerbahçe naar die club.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:21 schreef Houniet het volgende:
kan iemand dit stukje in het kort even vertalen voor mij?
[afbeelding]
Heeft het ook geen enkel invloed op je gedachtegang?quote:Op maandag 18 juni 2007 13:21 schreef Burakius het volgende:
Ohja btw. al mijn reacties hier op dit forum komen uit mijn eigen individuele blik en ik wil niet dat jullie dit verbinden aan Fethullah. Dank jullie wel
Opzouten met je schattig, puur, zuiver en mannelijk.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:18 schreef Emel het volgende:
[..]
ik weet hoe jouw Turks is..met je schattige uitspraak![]()
Ja tuurlijk wel, maar ik ben nog een zware noob en ben basically nog bij stap 1 wat betreft Fethullah. ( ik heb hier ook echt nog tonnen boeken die nog gelezen moeten worden )quote:Op maandag 18 juni 2007 13:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heeft het ook geen enkel invloed op je gedachtegang?
heeeeeeeeeeeeeeeeeel schattig zelfsquote:Op maandag 18 juni 2007 13:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Opzouten met je schattig, puur, zuiver en mannelijk.![]()
heb ik ook thuis. Probleem is.. is dat ik het Turks ook vaak weer moet vertalenquote:Op maandag 18 juni 2007 13:25 schreef TheMagnificent het volgende:
Voor de geïnteresseerden, woordenboek Ottomaans-Turks:
http://www.osmanlimedeniy(...)anlica-sozluk-a.html
Lugat-ü Türk...
*bewaart*quote:Op maandag 18 juni 2007 13:25 schreef TheMagnificent het volgende:
Voor de geïnteresseerden, woordenboek Ottomaans-Turks:
http://www.osmanlimedeniy(...)anlica-sozluk-a.html
Lugat-ü Türk...
Hayir yani, şimdi sığdırırdım ama gök ve yer benim yüreğimdeki güce dayanma seviyesinde degil.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kendinizi yere-göge sigdiramiyorsunuz besbelli...![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 13:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hayir yani, şimdi sığdırırdım ama gök ve yer benim yüreğimdeki güce dayanma seviyesinde degil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |