Welk beroep?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:40 schreef Beauregard het volgende:
Beroepsmatige tvp.
+1quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:09 schreef MuKe het volgende:
Ik vond het wel erg jammer dat ze in het 2e deel zo overdreven op de 9/11 toer gingen met veel stukken waar ze geen bewijs voor geven en alleen gedachtenspinsels van de makers lijken, het tast voor mij een beetje de verdere geloofwaardigheid van de docu aan.
Op welke punten dan zoal?quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:34 schreef Vagere_Hein het volgende:
Ik vond Zeitgeist op veel punten erg ongeloofwaardig en ononderbouwd. Wat ik wel heel erg frappant vond was dat verhaal over de FED. Ik heb nav Zeitgest de docu the Money Changers gekeken en dat zet een aantal zaken in de geschiedenis wel in een ander perspectief voor me.
Ik weet niet hoe ik hier op moet reageren..maar toch vind ik je reactie wel vreemd. Vraag me aub niet waarom. Maar een feit is dat ik hiet een tvp plaatsquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:33 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Prima filmpje. Dat het christendom een verkrachting van allemaal andere onzin (en astrologische waarheden natuurlijk) was wist ik al, maar dit legt mooi de details uit. Dat van die Amerikaanse oorlogen was ook al duidelijk voor elk weldenkend mens. Maar dat gedoe over die banken... hoe ga ik dat ooit propageren in de kroeg?
Alsof ze ook in GB bepaalde wetten door wilden voeren, en dus maar voor een situatie moeten zorgen. Maar aangezien ze niet te streng willen zijn voor hun inwoners hebben ze alvast maar de hulp geregeld, met als vermomming een oefening. Zelfde als de VS met 9/11 maar dan wat jaren eerder, wat wetten betreft dan. En zelfs als het allemaal écht terrorisme is (nou ja, dat is het sowieso, ook als de VS er zelf achter zou zitten), dan is het een verdomd makkelijke reden om allerlei nare wetten in te voeren.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:55 schreef pberends het volgende:
Interessant was dat er schijnbaar terroristische oefeningen waren op dezelfde tijd en dezelfde stations op het moment van de aanslagen in Londen. Dat is toch wel schokkend. Er is dan hoe dan ook een overheids-connectie of de overheid wist ervan.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:09 schreef MuKe het volgende:
Je hebt 3 soort mensen die hiernaar kijken:
- De mensen die gelijk alles aannemen wat er wordt gezegd
- De mensen die niet verder kunnen kijken dan hun neus lang is en de hele docu als nonsens beschouwen en
- De mensen die er objectief naar proberen te kijken en misschien zelfs het 1 en ander wat er wordt gezegd onderzoeken ipv gelijk aannemen of afkeuren
Wees aub nummertje 3 en niet gelijk roepen wat er het eerst bij je opkomt. Zeitgeist bevat wel waarheden en bij veel stukken zet het je zeker aan het denken, maar is op sommige stukken te overdreven en vertelt ook soms dingen waar ze geen enkel bewijs voor hebben.
Venezuela.quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:16 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Wat zijn die N. Rockefeller eigenlijk als derde doel? We're going to Afghanistan, Iraq... en verder?
Nee hoor. Dat eerste deel was volledig gebasseerd op een gebakken lucht verhaal van de zogenaamde Egyptologen Massey en Acharyah (volgens de website van Zeitgeist ook de bronnen).quote:Op zondag 9 september 2007 16:56 schreef Commensaal het volgende:
In het eerste gedeelte over het christendom zaten nog wel wat valide punten
quote:Op donderdag 13 september 2007 00:57 schreef koningdavid het volgende:
Met droge ogen beweren dat Jezus nooit echt bestaan heeft is, sorry dat ik het zeg, historisch gezien vrij belachelijk.
Als dat uit komt, zou het dan veilig zijn om te stellen dat Zeitgeist richting de waarheid gaat?quote:
dat kan zonder Venezuela ook al.quote:Op donderdag 13 september 2007 09:46 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Als dat uit komt, zou het dan veilig zijn om te stellen dat Zeitgeist richting de waarheid gaat?.
quote:Op donderdag 13 september 2007 11:52 schreef brooklynzoo het volgende:
- Jezus liep over water
- Jezus splitste de zee in twee-en.
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 13 september 2007 11:52 schreef brooklynzoo het volgende:
[..]
dat kan zonder Venezuela ook al.
Ik vind de link tussen Jezus en Horus trouwens ijzersterk.
Ik heb zelf nog twee bijbelteksten weten te relateren aan de zon.
Bekijk de foto's hieronder maar en lees er de volgende tekst bij:
- Jezus liep over water
- Jezus splitste de zee in twee-en.
[afbeelding]
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |