Het was die ik dacht.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:59 schreef Heintje het volgende:
[..]
En was het de gene die je dacht of die in act 4 onder dat kastje?
Of heb je hem nog steeds niet?
Nee ik vind van niet , maar iedereen heeft zo zijn eigen mening daarover.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:45 schreef JimmieTheSaint het volgende:
De speelsnelheid ligt ook een stuk hoger in dat filmpje?
Das toevallig, icegirl87 heeft ook die achievement de 5de gehaaldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:21 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Das toevallig, icegirl87 heeft ook die achievement de 5de gehaaldZe heeft hem de 6de gehaald, maar dat veranderd niks aan de vraag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:21 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Das toevallig, icegirl87 heeft ook die achievement de 5de gehaaldWat een onzin..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertag: Buffeltjuh
Klopt, dat is een uitgelekte aanstaande E3 video.quote:
Dat video is geen GoW2 trailer oid. Ik weet wat het is en ik kan het helaas niet door vertellen, maar ik kan alleen zeggen.. "Just wait and the announcements will come soon."quote:
beetje makkelijk om te zeggen als je het toch niet gaat zeggenquote:Op maandag 9 juli 2007 20:44 schreef aightZz het volgende:
Dat video is geen GoW2 trailer oid. Ik weet wat het is en ik kan het helaas niet door vertellen, maar ik kan alleen zeggen.. "Just wait and the announcements will come soon."![]()
Niemand dwing je het om te lezen kneus.quote:Op maandag 9 juli 2007 21:27 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..].
En toen ben ik opgehouden met bullshit lezen.
die videoquote:Op dinsdag 10 juli 2007 07:48 schreef aightZz het volgende:
[..]
Niemand dwing je het om te lezen kneus.
Ik durf te wedden met jou dat er meer info (wat betreft dat video met Marcus en Brumak) zal komen bij dit E3 beurs, als het niet zo is, dan hou ik voor altijd mijn mond dicht. Deal?
Sukkeltje
deze beurs.quote:
Joh, ik durf ook wel om 100 euro te wedden dat er meer info over bijv. PGR4 en GTA4 op de E3 vrijkomt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 07:48 schreef aightZz het volgende:
[..]
Ik durf te wedden met jou dat er meer info (wat betreft dat video met Marcus en Brumak) zal komen bij dit E3 beurs, als het niet zo is, dan hou ik voor altijd mijn mond dicht. Deal?
Sukkeltje
En hoe kom jij aan deze informatie?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 07:48 schreef aightZz het volgende:
[..]
Sukkeltje
Kebab, jeweets.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:15 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
En hoe kom jij aan deze informatie?
Jij bezorgt pizza bij epic?
BTW, ik vind het wel een goede deal. Mits je met je mond houden bedoeld dat je niet meer op dit fourm post.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 07:48 schreef aightZz het volgende:
[..]
Sukkeltje
Je mag altijd ff mee Buffelen..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:23 schreef Sala-adin het volgende:
Wie heeft er zin om deze n00b te ontgroenen
Gamertag xX0 pazuzu 0Xx
Doe mij ook een bakquote:
Dealquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:27 schreef Heintje het volgende:
[..]
BTW, ik vind het wel een goede deal. Mits je met je mond houden bedoeld dat je niet meer op dit fourm post.
Ik ben goed bevriend met iemand van Epic. (en komt meestal de vuilniszak ophalen bij de Epic kantoor)quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:15 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
En hoe kom jij aan deze informatie?
Jij bezorgt pizza bij epic?
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:46 schreef ijsmeis het volgende:
We zijn op de Annex-tour. We spelen saaie gamemodes voor achievements
Achievements. Check.quote:
Als je een ranked Annex game speelt is het eigenlijk alles behalve saai.quote:
Je hebt ook Het Hoerenteam. en Fok!kers die niet in een clan zitten zoals ikquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:04 schreef Sala-adin het volgende:
buffels?
Deze spelmodus ‘Annex’ draait om het vasthouden van strategische locaties en daar punten voor krijgen. Elke seconde dat een team een dergelijke locatie in bezit heeft, krijgt het team één punt. Natuurlijk is het het doel om de meeste punten te krijgen en te winnen.quote:
Ach ja, dat clan-gebeuren moet je ook niet zo serieus nemenquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:51 schreef Viro het volgende:
[..]
Je hebt ook Het Hoerenteam. en Fok!kers die niet in een clan zitten zoals ik![]()
Je moet gewoon niet dood gaan en het team wat het punt heeft gewoonweg afmakenquote:Op woensdag 11 juli 2007 10:00 schreef Heintje het volgende:
bij de start ren je beide naar het punt. Het team dat het heeft heeft dan een groot voordeel. Zo kunnen ze bijvoorbeeld wapens gaan zoeken. het andere team moet wachten tot ze gerespawnt zijn. Dan moeten ze nog eens wapens gaan zoeken en het punt in zien te pakken.
Als je dat al lukt heb je nog ongeveer 15 seconden over. Dan is het al interesanter om het volgende punt te gaan verdedegen.
maar met echt gelijk waardige teams kan het best spannend zijn.
Wel moet het eerste punt in het midden van de map zitten anders heeft 1 team al een groot voordeel.
Doe het dan goed. Zorg er dan gewoon voor dat het andere team niet een punt te pakken krijgt en zorg dat ze iedere keer dood zijn voor dat ze enigsinds in de buurt zijn van het punt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet dood gaan en het team wat het punt heeft gewoonweg afmaken.
Zoals je zelf al zegt, soms is dat punt aan de kant van het team. Dan kán je er niet eerder zijn.quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:21 schreef Heintje het volgende:
[..]
Doe het dan goed. Zorg er dan gewoon voor dat het andere team niet een punt te pakken krijgt en zorg dat ze iedere keer dood zijn voor dat ze enigsinds in de buurt zijn van het punt.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:20 schreef aightZz het volgende:
Ik heb gezegt dat het een PC versie is
Dat was het ook, De meeste hier zeiden dat het een GoW2 trailer was, de rest zei dat het een PC versie was en ik zei dat dit niet de GoW2 trailer was. Rara wat blijft over? PC!quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:32 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..], je hebt gezegd dat het geen beelden van GoW 2 waren.
Viro alleen is bij lange na niet "de meeste"quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:38 schreef aightZz het volgende:
[..]
Dat was het ook, De meeste hier zeiden dat het een GoW2 trailer was, de rest zei dat het een PC versie was en ik zei dat dit niet de GoW2 trailer was. Rara wat blijft over? PC!![]()
Ehm, je vergeet ff de optie "add-on op xbox live".quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:38 schreef aightZz het volgende:
[..]
Dat was het ook, De meeste hier zeiden dat het een GoW2 trailer was, de rest zei dat het een PC versie was en ik zei dat dit niet de GoW2 trailer was. Rara wat blijft over? PC!![]()
Ik zei dat al veel eerderquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:20 schreef aightZz het volgende:
Hij staat zelfs op de Fok! Games. Gears of War E3 special
Ik had toch gelijkIk heb gezegt dat het een PC versie is, dat er meer info zou komen "Binnenkort' dus sorry Heintje ik blijf gewoon posten
GoW voor de PC bevat trouwens ook een game-editor
Het proces van een ranked Annex potje spelen:quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:49 schreef Timmetjuh. het volgende:
[..]
Als je een ranked Annex game speelt is het eigenlijk alles behalve saai.
Geen last van gehadquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:06 schreef twi het volgende:
[..]
Het proces van een ranked Annex potje spelen:
1. Zoeken naar ranked Annex games
2. Een lobby gevonden
3. De game start
4. Je verliest / wint het eerste potje
5. Het verliezende team quit
Dan speel je ff een potje 19 rondes raven down. levert minimaal nog 10/15 tags op. dan heb je je achievement vast wel.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:15 schreef GotenSSJ het volgende:
Fijn.....
110 grenadetag kills, uiteraard geen achievement terwijl ik 100% zeker weet geen match te hebben geleaved.
Fijn spel.
quote:[21:24] Deal tussen Sony en Epic, Unreal Tournament 3 is in ieder geval dit jaar console exclusief voor de PS3.
Chainsaw achievement kreeg je ook al niet he?quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:15 schreef GotenSSJ het volgende:
Fijn.....
110 grenadetag kills, uiteraard geen achievement terwijl ik 100% zeker weet geen match te hebben geleaved.
Fijn spel.
Hadden ze die warez hoeren niet allemaal van Live afgeflikkerd?quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:48 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Chainsaw achievement kreeg je ook al niet he?
Wat als je de game orgineel koopt, mischien helpt dat?
(bijna) elke door de weekse dag van 20.00 tot 23.00 zijn er wel een stel hoeren online aan 't ranken, je mag altijd meedoen als je wil.quote:
Haha kneusquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:48 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Chainsaw achievement kreeg je ook al niet he?
Wat als je de game orgineel koopt, mischien helpt dat?
True.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:38 schreef twi het volgende:
Maar dat is het hele punt van Annex. Je moet gelijke teams hebben, want anders wordt het vrijwel onmogelijk te winnen. Zodra er eentje quit, is er altijd wel een tweede lamzak die het niet erg vindt om te quitten. En ja, zodra er 2 tegen 4 spelen zijn er maar weinig mensen te vinden die de moeite nemen daarna nog pakweg 5 ronden van 3 minuten 'capture-time' uit gaan spelen.
Wat moeten we met UT als we Halo en gears hebbenquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:28 schreef JimmieTheSaint het volgende:
bij gebrek aan een 360 topic:
KUT MS!
[..]
Waarom moeten we voor maps betalen als je ze met tientallen tegelijk gratis op de PS3 kunt downloaden?quote:Op zondag 15 juli 2007 20:53 schreef Markster het volgende:
[..]
Wat moeten we met UT als we Halo en gears hebben
Nou, Halo is een middelmatige franchise die groot geworden is door gebrek aan beter toendertijd op de Xbox, en Gears heb ik na 10 maanden wel een keer gezien.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:53 schreef Markster het volgende:
[..]
Wat moeten we met UT als we Halo en gears hebben
JIj voelt je altijd genaaid, en niets goedquote:Op zondag 15 juli 2007 21:13 schreef BMH het volgende:
[..]
Waarom moeten we voor maps betalen als je ze met tientallen tegelijk gratis op de PS3 kunt downloaden?
Sorry.. Ik voel me nogal genaaid door M$/Epic. Ze beloven bergen content en in de 8 maan dat Gears al uit is hebben we 2!!! gratis maps mogen ontvangen.
Ja. Dat zal het zijn. Dank u.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:50 schreef Markster het volgende:
[..]
JIj voelt je altijd genaaid, en niets goed
En van de betaalde maps is enkel Subway te doen. De rest valt ook niet mee te spelenquote:Op zondag 15 juli 2007 22:10 schreef ijsmeis het volgende:
En die twee gratis maps zijn ook nog eens geen kont aan.
Ik heb ze gekocht en inderdaad hooguit twee keer gespeeld.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:20 schreef BMH het volgende:
[..]
En van de betaalde maps is enkel Subway te doen. De rest valt ook niet mee te spelen![]()
Ik vind alle betaalde maps goed.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:20 schreef BMH het volgende:
[..]
En van de betaalde maps is enkel Subway te doen. De rest valt ook niet mee te spelen![]()
Ik vind ze allemaal goed behalve Raven down eigenlijk..quote:Op zondag 15 juli 2007 23:35 schreef twi het volgende:
Garden is so-so inderdaad. Maar die andere drie zijn prima en Old Bones vind ik ook altijd een erg leuke map. Maargoed, het valt inderdaad erg tegen hoe weinig content er uit is voor Gears.
Hiephoiquote:Op maandag 16 juli 2007 00:41 schreef GotenSSJ het volgende:
Zo!!! Na 164 tag kills ben ik trots eigenaar van de "Is it a spider?" achievement![]()
Benieuwd hoelang de "Curb Appeal" nog gaat duren ( heb er 90 inmiddels )
Prutser.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:07 schreef ach het volgende:
Ik niet.
Gister en eergister ben ik gequit toen ik voor de zoveelste keer onterecht werd gekilledHet voelt best lekker om midden in een match die xboxknop zowat door je controller heen te drukken en dan shutdown console te kiezen
![]()
Zonder iets te zeggen hoorde ik ook nogquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:07 schreef ach het volgende:
Ik niet.
Gister en eergister ben ik gequit toen ik voor de zoveelste keer onterecht werd gekilledHet voelt best lekker om midden in een match die xboxknop zowat door je controller heen te drukken en dan shutdown console te kiezen
![]()
Gister zei ik het wel netjesquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zonder iets te zeggen hoorde ik ook nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |