quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:20 schreef aightZz het volgende:
Ik heb gezegt dat het een PC versie is
Dat was het ook, De meeste hier zeiden dat het een GoW2 trailer was, de rest zei dat het een PC versie was en ik zei dat dit niet de GoW2 trailer was. Rara wat blijft over? PC!quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:32 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..], je hebt gezegd dat het geen beelden van GoW 2 waren.
Viro alleen is bij lange na niet "de meeste"quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:38 schreef aightZz het volgende:
[..]
Dat was het ook, De meeste hier zeiden dat het een GoW2 trailer was, de rest zei dat het een PC versie was en ik zei dat dit niet de GoW2 trailer was. Rara wat blijft over? PC!![]()
Ehm, je vergeet ff de optie "add-on op xbox live".quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:38 schreef aightZz het volgende:
[..]
Dat was het ook, De meeste hier zeiden dat het een GoW2 trailer was, de rest zei dat het een PC versie was en ik zei dat dit niet de GoW2 trailer was. Rara wat blijft over? PC!![]()
Ik zei dat al veel eerderquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:20 schreef aightZz het volgende:
Hij staat zelfs op de Fok! Games. Gears of War E3 special
Ik had toch gelijkIk heb gezegt dat het een PC versie is, dat er meer info zou komen "Binnenkort' dus sorry Heintje ik blijf gewoon posten
GoW voor de PC bevat trouwens ook een game-editor
Het proces van een ranked Annex potje spelen:quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:49 schreef Timmetjuh. het volgende:
[..]
Als je een ranked Annex game speelt is het eigenlijk alles behalve saai.
Geen last van gehadquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:06 schreef twi het volgende:
[..]
Het proces van een ranked Annex potje spelen:
1. Zoeken naar ranked Annex games
2. Een lobby gevonden
3. De game start
4. Je verliest / wint het eerste potje
5. Het verliezende team quit
Dan speel je ff een potje 19 rondes raven down. levert minimaal nog 10/15 tags op. dan heb je je achievement vast wel.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:15 schreef GotenSSJ het volgende:
Fijn.....
110 grenadetag kills, uiteraard geen achievement terwijl ik 100% zeker weet geen match te hebben geleaved.
Fijn spel.
quote:[21:24] Deal tussen Sony en Epic, Unreal Tournament 3 is in ieder geval dit jaar console exclusief voor de PS3.
Chainsaw achievement kreeg je ook al niet he?quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:15 schreef GotenSSJ het volgende:
Fijn.....
110 grenadetag kills, uiteraard geen achievement terwijl ik 100% zeker weet geen match te hebben geleaved.
Fijn spel.
Hadden ze die warez hoeren niet allemaal van Live afgeflikkerd?quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:48 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Chainsaw achievement kreeg je ook al niet he?
Wat als je de game orgineel koopt, mischien helpt dat?
(bijna) elke door de weekse dag van 20.00 tot 23.00 zijn er wel een stel hoeren online aan 't ranken, je mag altijd meedoen als je wil.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |