abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 juni 2007 @ 20:00:06 #201
35189 Troel
scherp en bot
pi_50588947
Ik heb het pesten heeeel, heeeel erg ver weggestopt. Gelukkig heb ik een schoonfamilie die precies weet waar ze het moeten vinden
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 18 juni 2007 @ 20:00:44 #202
35189 Troel
scherp en bot
pi_50588969
Oja, dat is overigens niet mijn hele schoonfamilie hoor. Echt waar, de meeste familieleden zijn superlief
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50589430
quote:
Op maandag 18 juni 2007 19:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
Over dat pesten ja dat komt hier zo af en toe ook weer naar boven zo gek is dat
Ja, hier dus nooit!
Ik kan ook niets bedenken wat het getriggerd heeft.

Ik vind het stom!
Het is net zo als met een vervelende droom, je weet dat het zinloos is om mee te zitten, maar de rest van de dag heb je een naar gevoel...
pi_50589566
Ik heb nog een mooie tip voor iedereen die ooit docent denkt te worden (mentor), dan moet je inderdaad nooit zeggen dat het de eigen schuld is ... maar als een verlegen kind dan eindelijk na een halfjaar de moed heeft om aan een docent te vertellen dat het gepest wordt (kan het me nog precies herinneren, die angst) dan moet je vooral niet zeggen: "ik heb hier eigenlijk geen tijd voor, wat nou als je eens een tijdje opschrijft wat ze precies doen, want hier kan ik niets mee" ... en dan een halve dag later een kind huilend in de gymles aantreffen, omdat het bedreigd werd met een hockeystick in een donker hoekje en merkte dat het eigenlijk al ongevoelig was geworden voor meeste pesterijen, maar dat het toch wel heel erg was ... dat, en opwachten na school, vriendinnen die de pester ook opeens veel leuker vinden, andere meiden die geen vriendin durven te worden, net nieuw in de brugklas en vreselijk onzeker zijn ... geweldige combi als een docent dan liever de kant van de pesters kiest

Probeer het maar diep weg te stoppen, en erg blij te zijn dat ie uiteindelijk, na bedreiging van een docente, van school getrapt is
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 18 juni 2007 @ 20:15:41 #205
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_50589573
* Liejannuh geeft Freecell nog even een dikke knuffel!
Ik vind je helemaal niet stom, ik vind je zelfs een leuk wijf!

Dan ga ik nu even met mijn neus de boeken in.
pi_50589741
Weet je wat het is...sommige opmerkingen blijven je gewoon eeuwig bij. Ik ben op mijn 17e eens dikke koe genoemd door een jongetje terwijl ik op vakantiekamp was in Spanje. Toen ik een kort koppie had op mijn 15e ben ik in het voorbijgaan eens 'manwijf' genoemd door jongetjes. Een paar jaar geleden riep een gast vanuit een auto 'varken' naar me. Ik weet niet of ik het me inbeeldde, maar afgelopen zaterdag werd er weer vanuit een andere auto 'vetzak' geroepen.

Al die mensen die zeggen dat je er niets van aan moet trekken... je doet het onbewust toch. Doet gewoon zeer!
pi_50589908
Maar ik héb het helemaal niet diep weggestopt

Ik ben gewoon gepest, ooit, klaar. Door allerlei mensen.
Nou boeiend. Ik weet de meeste dingen ook nog wel, maar kan er nooit zo mee zitten.

Ik bedoel: als ik nu denk aan die keer dat ik door mijn klasgenoten in de prullenbak werd gezet en toen vervolgens door mijn meester met prullenbak en al op de tafel werd gezet, tot hilariteit van de klas, en er toen zelf maar weer uit moest zien te komen (er is maar ;e;en manier, met bak en al van de tafel flikkeren).
Tja, als ik daaraan denk, denk ik hooguit: wat een eikel, die hoofdmeester!

Maar dan krijg ik niet zo'n heldere herrinnering, inclusief gevoel! Dat heb ik allemaal al mooi verwerkt.

nuja
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 18 juni 2007 @ 20:24:27 #208
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_50589953
quote:
Op maandag 18 juni 2007 19:48 schreef Chicolate het volgende:
Weet iemand hier dan toevallig wat je moet eten/drinken om buikpijn te verminderen, en het liefst om ook weer lekker naar de wc te kunnen?
Je zou pepermuntthee kunnen proberen. Beterschap!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_50590597
wow, wat kletsen jullie veel.

En over het pestprobleem kan ik ook wel mijn steentje bijdragen, maar ik kan in ieder geval zeggen dat het nu heerlijk achter me ligt en ik er weinig last meer van ondervind
pi_50590733
Jullie gaan nu wel heel snel hoor.
Dit is mijn derde tpv al. Zonde iets nuttigs te vermelden.
Morgen één weekje werken bij een jongerencentrum in de buurd. Kleine vergoeding, leuk voor de vakantie
Daarna begint mijn echte vakantie, en ga ik lekker genieten van alles wat ik om me heen heb. En ga ik dit eens leren waarderen. Begin steeds meer dingen te begrijpen in mijn leventje. Word sterker en sterkter. Ooit komt het goed met mij
pi_50593022
quote:
Op maandag 18 juni 2007 20:15 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb nog een mooie tip voor iedereen die ooit docent denkt te worden (mentor), dan moet je inderdaad nooit zeggen dat het de eigen schuld is ... maar als een verlegen kind dan eindelijk na een halfjaar de moed heeft om aan een docent te vertellen dat het gepest wordt (kan het me nog precies herinneren, die angst) dan moet je vooral niet zeggen: "ik heb hier eigenlijk geen tijd voor, wat nou als je eens een tijdje opschrijft wat ze precies doen, want hier kan ik niets mee" ... en dan een halve dag later een kind huilend in de gymles aantreffen, omdat het bedreigd werd met een hockeystick in een donker hoekje en merkte dat het eigenlijk al ongevoelig was geworden voor meeste pesterijen, maar dat het toch wel heel erg was ... dat, en opwachten na school, vriendinnen die de pester ook opeens veel leuker vinden, andere meiden die geen vriendin durven te worden, net nieuw in de brugklas en vreselijk onzeker zijn ... geweldige combi als een docent dan liever de kant van de pesters kiest

Probeer het maar diep weg te stoppen, en erg blij te zijn dat ie uiteindelijk, na bedreiging van een docente, van school getrapt is
Ik kan je verzekeren, ik zou dat nooit doen, en ik ben zeker van plan mentor te worden, maar ik zou zoiets toch echt wel anders aanpakken..

MAarja, ik heb zelf ook een pestverleden, waaribj de mentor dit ook niet doorhad, en toen hij een vermoeden had, deed ik alsof er niets gebeurt was..
mijn zelfbeeld heeft er een flinke tik van opgelopen, vooral toen ik in mijn studententijd nog eens een keer iedereen kwijtraakte/weggejaagd heb..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_50593224
quote:
Op maandag 18 juni 2007 20:24 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Je zou pepermuntthee kunnen proberen. Beterschap!
Bedankt voor die tip! Ik ben meteen naar beneden gerend, daar hadden we geen pepermuntthee, maar kwam mijn moeder met brandnetelthee ... en het werkt (naja, nog steeds wel buikpijn, maar het begint te minderen) Dankjewel
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 18 juni 2007 @ 21:44:23 #213
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_50593399
quote:
Op maandag 18 juni 2007 21:41 schreef Chicolate het volgende:
Bedankt voor die tip! Ik ben meteen naar beneden gerend, daar hadden we geen pepermuntthee, maar kwam mijn moeder met brandnetelthee ... en het werkt (naja, nog steeds wel buikpijn, maar het begint te minderen) Dankjewel
Thee helpt vaak wel, de warmte doet je buik goed Fijn dat het werkt
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 18 juni 2007 @ 21:46:57 #214
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_50593553
Oe wat is het lekker weer buiten Heb net hardgelopen en het ging weer eens goed. Al heb ik wel wat last van spierpijn in m'n kuiten, hopen dat dat snel wegzakt.

Ik houd nu trouwens alweer een paar dagen precies bij wat ik eet en daardoor ben ik weer wat strenger voor mezelf. Ben benieuwd of ik dat ga merken op de weegschaal.
pi_50593812
Ik houd het toch voorlopig weer even bij zwemmen, dat kan ik iets makkelijker doen dan hardlopen..

Vanmorgen dus nog een uurtje gezwommen, en dat was best lekker..
En ik heb dit weekend schijnbaar zoveel gegeten dat ik niet eens zoveel extra honger had vandaag..

Ik vroeg net aan mijn coach wat er in mijn portfolio moet komen..
zijn antwoord: "Een hoop papier"
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  maandag 18 juni 2007 @ 22:10:37 #216
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_50594662
Dat is nou echt een antwoord waar je wat aan hebt
En zwemmen is ook leuk, maar dat is hier niet echt haalbaar, dus ik ga voor het lopen
pi_50595164
quote:
Op maandag 18 juni 2007 22:10 schreef Jojogirl het volgende:
Dat is nou echt een antwoord waar je wat aan hebt
En zwemmen is ook leuk, maar dat is hier niet echt haalbaar, dus ik ga voor het lopen
ach, hij heeft ook wel gelijk hoor, ik heb het idee dat er niet echt meer naar gekeken gaat worden, maarja, alles wat ik dit jaar gemaakt heb moet wel uitgeprint worden, dus dat levert dan een hoop nutteloos papier op....

Maarja, de opleiding beslist...
pi_50595378
Slank de zomer in #86 - Zomerfruit :9

wat zijn ze toch weer stom aan het lulluh
pi_50595887
quote:
Op maandag 18 juni 2007 22:25 schreef Riann het volgende:

ik hou me erbuiten, maar mijn handen jeuken.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_50596595
quote:
Op maandag 18 juni 2007 22:35 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

ik hou me erbuiten, maar mijn handen jeuken.
he wat jammer nou
pi_50597869
quote:
Op maandag 18 juni 2007 22:53 schreef STING het volgende:

[..]

he wat jammer nou
ej jij gaat me niet zo maar slaan, en je zei zelf dat de discussie wel begrepen was (oftewel tis nu wel duidelijk hou maar op )
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_50598519
quote:
Op maandag 18 juni 2007 22:25 schreef Riann het volgende:

no offence, maar je bent zelf ook niet al te netjes in dat topic. Simpel gezegd: blijf er dan weg
  dinsdag 19 juni 2007 @ 06:54:19 #223
79550 Ymke
your ghost
pi_50603047
Ik ga vandaag weer werken , wel zin om aan de slag te gaan maar geen zin in de blikken en het gesmoes en de goed bedoelde : hoe is het nu met je
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
  dinsdag 19 juni 2007 @ 06:58:07 #224
79550 Ymke
your ghost
pi_50603056
Ik zag me net in de spiegel en met -10 ziet je buik er toch een stuk beter uit Kan alleen niet zeggen dat het allemaal lekker strak is
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
  dinsdag 19 juni 2007 @ 07:16:31 #225
105850 Fuente
mamamuts
pi_50603122
Freecell, dat is hier wel herkenbaar. Zelf ben ik ook gepest, en ik merk dat ik me nog steeds heel erg druk maak over of ik wel in een groep pas, of ik wel normaal ben enz, terwijl ik nu in een supertoffe groep zit qua leren en werken. Maar goed, die dingen vergeet je gewoon niet meer.. ook leraren inderdaad, snap niet hoe sommigen ooit hebben kunnen denken dat leraar worden hun roeping was.. In ieder geval een dikke want het is niet altijd makkelijk.

En Isa, poffertjes zijn lekker

Voor de misselijke dames, beterschap
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')