doordat het niet wil lukken eet je wel eens dingen die erg ongezond zijn.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
het verschil is dat ik al 25 kilo kwijt ben en bijna een gezond gewicht
ik deed dat niet toen ik nog zoveel moest afvallen
je iets gunnen is goed maar niet als je nog bezig bent met afvallen en zeker niet als dat afvallen niet wil lukken
ja maar zo houd je het probleem in standquote:Op maandag 18 juni 2007 19:11 schreef Riann het volgende:
[..]
doordat het niet wil lukken eet je wel eens dingen die erg ongezond zijn.
En bij mij willen dingen niet lukken en ik eet veeeels te weinig , al een week langquote:Op maandag 18 juni 2007 19:11 schreef Riann het volgende:
[..]
doordat het niet wil lukken eet je wel eens dingen die erg ongezond zijn.
nou miss_s nou ga je wel een beetje te verquote:Op maandag 18 juni 2007 19:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja maar zo houd je het probleem in stand
en daarom moet je juist jezelf die dingen nog niet gunnen
Ik ben rampzalig gepest van groep 3 tot klas 3.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:09 schreef Ymke het volgende:
Wat afgrijselijk om zo gepest te worden , ik weet nog wel dat ik op de lagere school ook wel eens pestte , vooral een meisje ,kan me er nog om schamen![]()
En nu niet met dat kutgevoel gaan blijven zitten he?quote:Op maandag 18 juni 2007 19:18 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik ben rampzalig gepest van groep 3 tot klas 3.
Groep 3-8 óók door de leraren. Toffe basisschool![]()
Maar normaal gesproken kan ik er helemaal niet mee zitten. Ik vind het ook altijd een beetje onzin als mensen daar járen later nog mee zitten
Alleen deze herrinnering kwam opeens kristalhelder bovenzetten vanuit het niets. Tot in detail. Inclusief het gevoel van niets waard zijn en het zelf uitlokken en eigenlijk een kutkind zijn enzo.
Heel vreemd
Trying not toquote:Op maandag 18 juni 2007 19:19 schreef Ymke het volgende:
[..]
En nu niet met dat kutgevoel gaan blijven zitten he?
Je hebt er helemaal gelijk in, dank voor je bijdrage en van mij hoef je absoluut niet weg hoor, vrijwel iedereen uit Slank de zomer in is welkom hier. Het is alleen jammer dat wij als een stel bitchen overkomen omdat er constant een uit dat topic hier loopt te kutten en te stoken.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:21 schreef Chicolate het volgende:
(ok en nu stop ik en verdwijn ik weer naar het topic waar ik thuishoor ... maar hier kon ik echt ff niet tegen ...)
ik geef alleen maar adviesquote:Op maandag 18 juni 2007 19:17 schreef Riann het volgende:
[..]
nou miss_s nou ga je wel een beetje te ver
wie denk jij wie jij bent om ons te vertellen wat wij onszelf wel of niet moeten gunnen.
Misschien is het handiger om advies te geven als iemand daar daadwerkelijk om vraagtquote:Op maandag 18 juni 2007 19:36 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik geef alleen maar advies
je hoeft het niet te doen
maar dat heeft wel gewerkt voor mij
Muziek je gehoord? bepaalde geur geroken? Zoites?quote:Op maandag 18 juni 2007 19:29 schreef freecell het volgende:
[..]
Trying not to
Komt wel weer goed, ik snap alleen niet waar dat opeens vandaan kwam...![]()
daar heb je waarschijnlijk gelijk inquote:Op maandag 18 juni 2007 19:37 schreef Ymke het volgende:
[..]
Misschien is het handiger om advies te geven als iemand daar daadwerkelijk om vraagt
Je mag hier ook gewoon meekletsen hoor, hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Zolang er maar gewoon geluisterd wordt naar elkaar en constructief meegdacht ipv gezeurd, vinden we dat alleen maar gezellig.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:21 schreef Chicolate het volgende:
Is het niet zo dat als je jezelf NIETS meer gunt, je diepongelukkig wordt, en het met lijnen dan helemaal niet meer gaat? Je moet jezelf juist af en toe wat gunnen, om het leefbaar te houden. Ook als je aan het afvallen bent, moet je nog kunnen genieten van het leven!Afvallen is leuk hoor, misschien ook wel gezond, en natuurlijk leuker met kleren kopen, maar een leuk en gezellig leven is nog veel belangrijker!
En daarbij, af en toe jezelf iets gunnen is nog altijd gezonder/beter dan structureel in het weekend allerlei ongezonde dingen nemen. Als het af en toe is, geniet je er waarschijnlijk ook meer van ...
(ok en nu stop ik en verdwijn ik weer naar het topic waar ik thuishoor ... maar hier kon ik echt ff niet tegen ...)
Tja, jij kan ook een heleboel dingen gebruiken, maar daar herinneren we je toch ook niet elke drie uur aan?quote:Op maandag 18 juni 2007 19:39 schreef Miss_S het volgende:
[..]
daar heb je waarschijnlijk gelijk in
maar soms lijkt het wel of jullie het toch kunnen gebruiken
Ow enne zeuren mag ook wel hoor , ik heb de laatste week niet anders gedaanquote:Op maandag 18 juni 2007 19:39 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Je mag hier ook gewoon meekletsen hoor, hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Zolang er maar gewoon geluisterd wordt naar elkaar en constructief meegdacht ipv gezeurd, vinden we dat alleen maar gezellig.
spekkaaspannenkoek met extra stroop?quote:Op maandag 18 juni 2007 19:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan over de pizza heen
Avondeten: poffertjes, aardbeien, slagroom, roomboter en poedersuiker. Hah!
Dat heb ik onderussen ook. Afgelopen zaterdag een feestje tot in de kleine uurtjes, niks gesnaaid en 2 glaasjes sinas, en daarna over op de spa. Ik had er ook helemaal geen behoefte meer aan.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:49 schreef SCH het volgende:
Ik compenseer nooit wat. Ik eet gewoon lekker. Had vanavond zin om de gehaktballen lekker in veel boter te bakken en dat doe ik dan. Hoef ik echt morgen niet te compenseren.
En als er iemand jarig is. Lekker een taartje. Maar geen tweede. En geen cola en geen chips. Heb ik ook veel minder behoefte aan.
Jij bent niet destructief bezig met je gezeur, ook probeer je niet anderen te overtuigen van je gelijk. Keer op keer op keer op keer. En ik gok dat als we jou aangeven dat je teveel zeurt, dat je dan wel mindertquote:Op maandag 18 juni 2007 19:40 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ow enne zeuren mag ook wel hoor , ik heb de laatste week niet anders gedaan![]()
Sodeju , dat klinkt vet zegquote:Op maandag 18 juni 2007 19:39 schreef Isabeau het volgende:
Netjesquote:Op maandag 18 juni 2007 18:29 schreef SCH het volgende:
Minder tussendoortjes, weinig ontbijt, oppassen met lunch en gewoon normaal avondeten.
Ik heb nog nooit een calorie geteld en dat werkt ook absoluut niet bij mij. Ik eet verder vrij normaal en trek me er niet enorm veel van aan, intussen staat de teller gobaal op -13 kilo. Van 109 naar 96!
ik zit v oor die dingen dan waarschijnlijk ook niet in een speciale clubquote:Op maandag 18 juni 2007 19:40 schreef Troel het volgende:
[..]
Tja, jij kan ook een heleboel dingen gebruiken, maar daar herinneren we je toch ook niet elke drie uur aan?
quote:Op maandag 18 juni 2007 19:39 schreef Isabeau het volgende:
K, correctie, zeuren mag wel, doordrammen over stokpaardjes niet (tenzij het gaat over dat chocolade echt wél lekker is, al zou ik niet weten wie het daarmee oneens is).quote:Op maandag 18 juni 2007 19:40 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ow enne zeuren mag ook wel hoor , ik heb de laatste week niet anders gedaan![]()
Nee, maar je zit ook niet in deze clubquote:Op maandag 18 juni 2007 19:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik zit v oor die dingen dan waarschijnlijk ook niet in een speciale club
Ja , tot nu toe blijft het binnen , begin alleen wat pijn in mijn strottehoofd te krijgen van het braken , heb jij dat ook?quote:Op maandag 18 juni 2007 19:43 schreef Troel het volgende:
Zit het er nog in Ymke?
Wij moeten eens een pact gaan sluiten wat betreft eten binnehouden![]()
Chocolade kan lekker zijn, maar lang niet elke smaak vind ik echt lekker.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:43 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
K, correctie, zeuren mag wel, doordrammen over stokpaardjes niet (tenzij het gaat over dat chocolade echt wél lekker is, al zou ik niet weten wie het daarmee oneens is).
Maar jij hèbt ook echt iets om over te zeurenquote:Op maandag 18 juni 2007 19:40 schreef Ymke het volgende:
Je bedoelt dat het gaat kietelen? Dat heb ik namelijk. Tandenpoetsen doe ik inderdaad wel heel fanatiek (heb nog nooit zo veel mijn tanden gepoetstquote:Op maandag 18 juni 2007 19:45 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ja , tot nu toe blijft het binnen , begin alleen wat pijn in mijn strottehoofd te krijgen van het braken , heb jij dat ook?
En wel veel je tanden poetsen daarna he?
Pas je daarmee op? Meteen na braken je tandenpoetsen is heel slecht. Dat komt omdat je braaksel zuur is en je tanden aantast. Net zoiets als tandenpoetsen nadat je cola hebt gedronken of iets anders zuurs hebt gegeten of gedronken. Kost je je tandglazuur. Je kunt beter water drinken. Als je dat binnen kunt houden...quote:Op maandag 18 juni 2007 19:45 schreef Ymke het volgende:
Ja , tot nu toe blijft het binnen , begin alleen wat pijn in mijn strottehoofd te krijgen van het braken , heb jij dat ook?
En wel veel je tanden poetsen daarna he?
Hihi ik zeur op dit moment best wel in het andere topic, vind ik zelf tenminste ... verga op dit moment van de buikpijn en misselijkheid, al 3 dagen lang en daar kan ik uiteindelijk niet zo goed meer tegenquote:Op maandag 18 juni 2007 19:42 schreef Troel het volgende:
[..]
Jij bent niet destructief bezig met je gezeur, ook probeer je niet anderen te overtuigen van je gelijk. Keer op keer op keer op keer. En ik gok dat als we jou aangeven dat je teveel zeurt, dat je dan wel mindert
Ik wacht meestal een kwartiertje, even bijkomen van het overgevenquote:Op maandag 18 juni 2007 19:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Pas je daarmee op? Meteen na braken je tandenpoetsen is heel slecht. Dat komt omdat je braaksel zuur is en je tanden aantast. Net zoiets als tandenpoetsen nadat je cola hebt gedronken of iets anders zuurs hebt gegeten of gedronken. Kost je je tandglazuur. Je kunt beter water drinken. Als je dat binnen kunt houden...
Ow ?? ik dacht juist dat je gelijk moest poetsen , oopsquote:Op maandag 18 juni 2007 19:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Pas je daarmee op? Meteen na braken je tandenpoetsen is heel slecht. Dat komt omdat je braaksel zuur is en je tanden aantast. Net zoiets als tandenpoetsen nadat je cola hebt gedronken of iets anders zuurs hebt gegeten of gedronken. Kost je je tandglazuur. Je kunt beter water drinken. Als je dat binnen kunt houden...
Veel drinken en lijnzaad door je yoghurt doen. En hoe stom het ook klinkt, als er lucht vastzit in je darmen, kan overgeven helpen om het vrij te latenquote:Op maandag 18 juni 2007 19:48 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hihi ik zeur op dit moment best wel in het andere topic, vind ik zelf tenminste ... verga op dit moment van de buikpijn en misselijkheid, al 3 dagen lang en daar kan ik uiteindelijk niet zo goed meer tegenMaar tuurlijk, als ik anderen irriteer, hou ik liever mn mond
(oh en ik weet toevallig dat de beruchte Sonja Bakker wel een heerlijke zelfgemaakte pizza heeft ... al is dan het effect van "ligt al lekker in de vriezer" wel weg
)
Weet iemand hier dan toevallig wat je moet eten/drinken om buikpijn te verminderen, en het liefst om ook weer lekker naar de wc te kunnen?![]()
Vezels en lijnzaad helpen hier goedquote:Op maandag 18 juni 2007 19:48 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hihi ik zeur op dit moment best wel in het andere topic, vind ik zelf tenminste ... verga op dit moment van de buikpijn en misselijkheid, al 3 dagen lang en daar kan ik uiteindelijk niet zo goed meer tegenMaar tuurlijk, als ik anderen irriteer, hou ik liever mn mond
(oh en ik weet toevallig dat de beruchte Sonja Bakker wel een heerlijke zelfgemaakte pizza heeft ... al is dan het effect van "ligt al lekker in de vriezer" wel weg
)
Weet iemand hier dan toevallig wat je moet eten/drinken om buikpijn te verminderen, en het liefst om ook weer lekker naar de wc te kunnen?![]()
Bekertje bariumpap doet wonderen voor de stoelgangquote:Op maandag 18 juni 2007 19:48 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En spoelen met mondwater? Kan dat geen kwaad of net zoveel? (dan schraap je er geen glazuur vanaf toch?)quote:Op maandag 18 juni 2007 19:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
De tips die ik nog weet van toen ik obstipatie had waren:quote:Op maandag 18 juni 2007 19:48 schreef Chicolate het volgende:
[..]
)
Ik pak meteen mijn bekende spa flesje met kraanwater er maar weer bijquote:Op maandag 18 juni 2007 19:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Veel drinken en lijnzaad door je yoghurt doen. En hoe stom het ook klinkt, als er lucht vastzit in je darmen, kan overgeven helpen om het vrij te laten
Ow, en zeuren omdat je misselijk bent vind ik niet meer dan logisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |