nee, want ik heb vanaf het begin toen eric binnenkwam al kenbaar gemaakt dat ik hem sneaky vondquote:Op zondag 17 juni 2007 22:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je die zin leest - het zou Eric kunnen zijn![]()
Eric moet geen uitzonderingen voor zichzelf maken als het op pesten aankomt. En dat verwacht/probeert hij te vaak, alsof hij kwetsbaarder is dan de rest terwijl hij (denk aan de jurken-terreur) er zelf ook wat van kan.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:37 schreef noekje het volgende:
Ik moet opeens denken aan die keer toen Eric er helemaal doorheen zat. Dat zat moet je ook letterlijk nemen. Hij moest toen naar achter en hij was echt op en gebroken. Hij vroeg toen of die nog eventjes mocht blijven maar hij is toen in zijn woorden weer teruggeschopt.
Ik vraag me ook steeds meer af wat voor volk daar zit.
Mwah, het lijkt op FOK! een algemene reactie op de gedragingen van de bewoners te zijn, en niet alleen door de newbies, maar ook een aantal users die vanaf oktober meeposten maken zich er schuldig aan..quote:Op zondag 17 juni 2007 22:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Zolang ie nog vriendjes was met Huub, werd zijn geaardheid gedoogd, maar nu kunnen lekker alle remmen los tegen "die flikker", zoiets.![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:32 schreef Leandra het volgende:
Weet je wat nou het mooie van al die shit is....
Kennelijk zitten we zo diep in die fucking kutvilla dat ook hier (FOK! DGK) de realiteit door sommigen uit het oog verloren wordt, of men de normen en waarden laat vervagen...
Het psychologische spel van de villa werkt dus verder door dan men had kunnen denken.
Mensen vliegen elkaar in de haren om nix, beschuldigen anderen van wat ze niet zijn of gezegd hebben en denken zelf king/queen of the world te zijn... en dat wereldje is dan kennelijk zo klein dat ze weinig meer van een ander accepteren, en zelfs terror een acceptabel middel gaan vinden.
Geklep. 99% van de tijd draai ik prima mee, dan mag ik ook wel eens wat zeggen/vragen.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Eric kan er niets aan doen dat hij homo is. Jij kunt er gelukkig wèl wat aan doen om geen zeikwijf te zijn, want het ging prima de afgelopen dagen.![]()
Het is ook gewoon een flikker, pisnicht etc (geworden?).quote:Op zondag 17 juni 2007 22:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Zolang ie nog vriendjes was met Huub, werd zijn geaardheid gedoogd, maar nu kunnen lekker alle remmen los tegen "die flikker", zoiets.![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 22:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Geklep. 99% van de tijd draai ik prima mee, dan mag ik ook wel eens wat zeggen/vragen.
ban voor 48 uur, ingaan tegen moderatie
Nee, ik constateer ook wat Gert opmerkt. Kritiek en leedvermaak zijn prima, maar ik vind dat constante refereren aan zijn geaardheid hier ook niet echt geweldig meer.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:44 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een flikker, pisnicht etc (geworden?).
Waarom zoende Huub Eric eergisteren (na het telefoontje met zijn moeder, toen hij achter de piano zat) vol op zijn mond en gaf hem een knuffel?????????quote:
Hij kan er zelf ook wat van, dat heb ik vorige week ook gezien tegen Lieke. Dat vond ik ook walgelijk maar ik vind dan altijd nog dat 2 fouten geen goed maken. (of hoe zeg je dat ook alweer?)quote:Op zondag 17 juni 2007 22:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Eric moet geen uitzonderingen voor zichzelf maken als het op pesten aankomt. En dat verwacht/probeert hij te vaak, alsof hij kwetsbaarder is dan de rest terwijl hij (denk aan de jurken-terreur) er zelf ook wat van kan.
Kan dus zijn dat hij de woorden van achter te negatief heeft uitgelegd.
De kijkers nemen de gewoontes van de bewoners gewoon overquote:Op zondag 17 juni 2007 22:45 schreef Disana het volgende:
Nee, ik constateer ook wat Gert opmerkt. Kritiek en leedvermaak zijn prima, maar ik vind dat constante refereren aan zijn geaardheid hier ook niet echt geweldig meer.
Naar eigen zeggen: zodat het daarna des te harder aan zou komen als hij hem ineens weer de grond in zou trappen.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:47 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Waarom zoende Huub Eric eergisteren (na het telefoontje met zijn moeder, toen hij achter de piano zat) vol op zijn mond en gaf hem een knuffel?????????
Ja ik ben het ook wel mee eens, maar hij gedraagt zich gewoon echt als een irritante nicht dus ik vind dat het dan wel zo gezegd mag worden.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik constateer ook wat Gert opmerkt. Kritiek en leedvermaak zijn prima, maar ik vind dat constante refereren aan zijn geaardheid hier ook niet echt geweldig meer.
Om hem nog erger te verwarren. Alleen slaan is erg, maar slaan en dan af en toe aardig zijn is nòg erger.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:47 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Waarom zoende Huub Eric eergisteren (na het telefoontje met zijn moeder, toen hij achter de piano zat) vol op zijn mond en gaf hem een knuffel?????????
Mmmm, zoiets heb ik ook gedacht, maar ik had ook het idee, dat Huub Eric WEL echt mocht en dat het dus wel allemaal spel is. Het loopt alleen een beetje uit de hand nu volgens mij.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Om hem nog erger te verwarren. Alleen slaan is erg, maar slaan en dan af en toe aardig zijn is nòg erger.
En natuurlijk om na afloop van het programma te kunnen beweren dat het allemaal maar spel was.
Weet je nog hoe Eric zich aansloot bij de kudde die met zijn allen Lieke verbaal aanvielen?quote:Op zondag 17 juni 2007 22:37 schreef noekje het volgende:
Ik moet opeens denken aan die keer toen Eric er helemaal doorheen zat. Dat zat moet je ook letterlijk nemen. Hij moest toen naar achter en hij was echt op en gebroken. Hij vroeg toen of die nog eventjes mocht blijven maar hij is toen in zijn woorden weer teruggeschopt.
Ik vraag me ook steeds meer af wat voor volk daar zit.
Je bedoelt dat irritant zijn en ook nog eens een keer nicht dubbel verwijtbaar is?quote:Op zondag 17 juni 2007 22:49 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ja ik ben het ook wel mee eens, maar hij gedraagt zich gewoon echt als een irritante nicht dus ik vind dat het dan wel zo gezegd mag worden.
quote:Op zondag 17 juni 2007 22:51 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Mmmm, zoiets heb ik ook gedacht, maar ik had ook het idee, dat Huub Eric WEL echt mocht en dat het dus wel allemaal spel is. Het loopt alleen een beetje uit de hand nu volgens mij.
Haha, dit om zijn eigen gedrag te verontschuldigen.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Naar eigen zeggen: zodat het daarna des te harder aan zou komen als hij hem ineens weer de grond in zou trappen.
Ik ben het helemaal met je eens. Mensonterende terror is voortaan "normaal". Als die niet plaatsvindt zijn de 'gaapjes' en de 'kotsjes' niet meer te tellen. Van 'miljonairs'-gedrag (in mijn ogen jezelf in het openbaar gedragen naar je "stand" (buiten het zicht zijn miljonairs ook maar mensen die net zo goed veel doen wat een hogere macht verboden heeft)) is alllang geen sprake meer.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, het lijkt op FOK! een algemene reactie op de gedragingen van de bewoners te zijn, en niet alleen door de newbies, maar ook een aantal users die vanaf oktober meeposten maken zich er schuldig aan..
Ik heb het pas in de SC ook al eens gezegd toen het ging over bepaalde zaken op FOK! / DGK:
[..]
Precies.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Weet je nog hoe Eric zich aansloot bij de kudde die met zijn allen Lieke verbaal aanvielen?
Weet je nog hoe Eric zich boven op Lieke stortte, met Natasia en Amanda, 3 tegen 1?
Als je het uit kunt delen, moet je het ook kunnen incasseren.
Hopelijk trekt die hier lering uit![]()
Vond ik toen ook niet leuk, maar je ziet dat Eric heel diep zit.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:52 schreef johngrisham het volgende:
wat deed erik met lieke dan
precies het zelfde
uitschelden voor alles wat los en vast zit
waar iedereen bij was behalve huub
koekje van eigen deeg voor eric
hendel het eric het is een spel
NEE HOOR DAT IS BULLSHIT!quote:Op zondag 17 juni 2007 22:49 schreef Mika25 het volgende:
[..]
De kijkers nemen de gewoontes van de bewoners gewoon over
Nee?quote:Op zondag 17 juni 2007 22:51 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Je bedoelt dat irritant zijn en ook nog eens een keer nicht dubbel verwijtbaar is?
Dat schrijf ik zelfs nog in hierboven hoe ik hem bezig heb gezien met Lieke en dat ik dat ook walgelijk vind. Dus ja, ik weet dat nog heel goed.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Weet je nog hoe Eric zich aansloot bij de kudde die met zijn allen Lieke verbaal aanvielen?
Weet je nog hoe Eric zich boven op Lieke stortte, met Natasia en Amanda, 3 tegen 1?
Als je het uit kunt delen, moet je het ook kunnen incasseren.
Hopelijk trekt die hier lering uit![]()
Hij is net aan het doen alsof hij het leuk heeft.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:53 schreef JohnFoK het volgende:
erick zit er maar droog bij!
Kijk nog maar is goed, hij heeft straks spierpijn zo krampachtig zit hij erbijquote:Op zondag 17 juni 2007 22:54 schreef Rudieh het volgende:
ik vind Eric's pokerface trouwens niet zo heeel slecht hoor...qua gezicht kan ie de schijn soms goed ophouden..zoals nu..lijkt het alsof ie het echt leuk vind
Het programma zoals het in de opzet bedoeld was is het al lang niet meer en is gekanteld naar een bedenkelijk niveau.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens. Mensonterende terror is voortaan "normaal". Als die niet plaatsvindt zijn de 'gaapjes' en de 'kotsjes' niet meer te tellen. Van 'miljonairs'-gedrag (in mijn ogen jezelf in het openbaar gedragen naar je "stand" (buiten het zicht zijn miljonairs ook maar mensen die net zo goed veel doen wat een hogere macht verboden heeft)) is alllang geen sprake meer.
quote:Op zondag 17 juni 2007 22:53 schreef schatje het volgende:
[..]
Precies.
Die selectieve verontwaardiging is ronduit walgelijk.
Eric vindt het leuk om iemand in groepsverband aan te pakken ja. Lieke liet het vorige week bij de vijver allemaal over zich heen komen. Dat irriteerde Eric waarna hij vervolgens het tijdschrift uit haar handen trok en in de vijver gooide.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:52 schreef johngrisham het volgende:
wat deed erik met lieke dan
precies het zelfde
uitschelden voor alles wat los en vast zit
waar iedereen bij was behalve huub
koekje van eigen deeg voor eric
hendel het eric het is een spel
Dat deed ze, en toen sprong Natasia ervoor.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:56 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Ronduit kinderachtig. Melissa had Eric ook wel even kunnen vragen om te dansen.
Juistquote:Op zondag 17 juni 2007 22:56 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het programma zoals het in de opzet bedoeld was is het al lang niet meer en is gekanteld naar een bedenkelijk niveau.
Kijk alleen de promo maar die op Tien te zien is...het is meer de Terrorshow geworden..
met miljonairs heefrt het sinds het vertrek van Bart en Sylvia al niks meer te maken, daarom hield Nicolaas zich ook niet meer staande...
Of je leest even.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:53 schreef schatje het volgende:
[..]
Precies.
Die selectieve verontwaardiging is ronduit walgelijk.
ZIjn houding en gedrag was ook wel pokerbody-achtig.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:56 schreef Rudieh het volgende:
ik heb het over Eric's gezicht zonet..niet over z'n houding of gedrag...
Nog walgelijker dus.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:57 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat deed ze, en toen sprong Natasia ervoor.
Maar lieverd, het is vrijwilligquote:Op zondag 17 juni 2007 22:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
ZIjn houding en gedrag was ook wel pokerbody-achtig.
Als je niet zo weten in wat voor vreselijke hel hij leeft (geïsoleerd zijn van een hele groep is vreselijk), zou je denken dat hij gezellig mee zat te bewegen op de bank.
Gooi de hele bups maar op een hoop: de butlers (Melisa), de huishouding (Palma), de gasten (op een uitzondering na) en de bewoners..het straalt geen klasse meer uit zoals het bedoeld is. De kijkers zien liever Jaap in de kots rollen dan een exclusief diner zoals destijds met Lesley en Bart..quote:Op zondag 17 juni 2007 22:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Juist![]()
En persoonlijk vind ik dat erg jammer... het was misschien "saai" toen er geen terror was, maar het was wel een beeld wat meer bij de werkelijkheid hoorde.
Mensen die zich in het dagelijks leven gedragen zoals de bewoners zich nu (moeten) gedragen zitten regelmatig op het politiebureau.
Het volgen van een groep mensen tijdens hun "normale" leven is nou eenmaal saai... heel erg saai.
Wat een onzin.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Juist !!!! Behalve bij mijn oudersquote:Op zondag 17 juni 2007 23:02 schreef Lobasca het volgende:
Geestelijke mishandeling is ook strafbaar..
Dat kan je wel stellen.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:49 schreef Mika25 het volgende:
[..]
De kijkers nemen de gewoontes van de bewoners gewoon over
Oh oké. Aangezien het een quote was op een bericht van mij dacht ik dat je het over mij had terwijl ik net had geschreven dat ik dat ook walgelijk vond.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:01 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik lees prima hoor.
Ik bedoel in het algemeen.
hahaha zo blijven we bezigquote:Op zondag 17 juni 2007 23:02 schreef Lobasca het volgende:
Geestelijke mishandeling is ook strafbaar..
Jaquote:Op zondag 17 juni 2007 23:02 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Gooi de hele bups maar op een hoop: de butlers (Melisa), de huishouding (Palma), de gasten (op een uitzondering na) en de bewoners..het straalt geen klasse meer uit zoals het bedoeld is. De kijkers zien liever Jaap in de kots rollen dan een exclusief diner zoals destijds met Lesley en Bart..
Ze hadden Brian tijdens zijn eerste agressie-aanval er al uit moeten knikkeren.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:02 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Gooi de hele bups maar op een hoop: de butlers (Melisa), de huishouding (Palma), de gasten (op een uitzondering na) en de bewoners..het straalt geen klasse meer uit zoals het bedoeld is. De kijkers zien liever Jaap in de kots rollen dan een exclusief diner zoals destijds met Lesley en Bart..
quote:
Het leuke is dat dit huidige concept beter scoort dan een paar maanden geleden..quote:Op zondag 17 juni 2007 23:00 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Nog walgelijker dus.
En hier kijken wij dus naar. En dit vinden wij leuk?
Ik vind het steeds meer een zielige vertoning worden. De één gedraagt zich nog ergerlijker dan de ander.
Ze luisteren niet naar jequote:Op zondag 17 juni 2007 23:04 schreef kleinzusje het volgende:
Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, bedankt voor de mooie avond,![]()
En nog een keer : JAquote:Op zondag 17 juni 2007 23:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ze hadden Brian tijdens zijn eerste agressie-aanval er al uit moeten knikkeren.
Toch heb ik op je sig gekliktquote:
Ik kijk dan ook niet meerquote:Op zondag 17 juni 2007 23:02 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
jij wel he, lieverdquote:
+nquote:Op zondag 17 juni 2007 23:08 schreef johngrisham het volgende:
huub gaat syl belle
De homofobie knalt weer van mijn tft-scherm vanavond.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Het is Eric in z'n hele wezen die constant loop te refereren aan z'n homo zijn. Z'n manier van doen, hoe die spreekt, hoe die met samengeknepen billen loopt.... In mijn ogen is hij een geconditioneerde homo... Iemand die z'n homo zijn nodig heeft om zich te durven profileren. Da's prima maar als ie daarvoor kiest kan ie ook verwachten dat hij daar op afgerekend kan worden.
en nu stop ik met serieus zijn...ik wil terror!quote:Op zondag 17 juni 2007 23:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kijk dan ook niet meer
Maar idd... kennelijk is er een grotere groep die behoefte heeft aan dat soort ranzigheid dan aan de mogelijkheden die de omgeving en het vermogen dat de bewoners tot hun beschikking hebben biedt.
Tof om even van haar te horen!quote:Op zondag 17 juni 2007 23:09 schreef Kinga het volgende:
Huub belt Sylvia?Dan wordt het een leuk gesprekje
Altijd, dat weet je tochquote:
Moet dat dan? En wat als hij het niet doet?quote:Op zondag 17 juni 2007 23:10 schreef Peter6000 het volgende:
Eens ff luisteren of die klootzak nog iets over zijn geestelijke mishandeling van Eric vertelt.
hear hearquote:Op zondag 17 juni 2007 23:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Het is Eric in z'n hele wezen die constant loop te refereren aan z'n homo zijn. Z'n manier van doen, hoe die spreekt, hoe die met samengeknepen billen loopt.... In mijn ogen is hij een geconditioneerde homo... Iemand die z'n homo zijn nodig heeft om zich te durven profileren. Da's prima maar als ie daarvoor kiest kan ie ook verwachten dat hij daar op afgerekend kan worden.
Jah, en dan? 'Whats the problem'?quote:Op zondag 17 juni 2007 23:10 schreef schatje het volgende:
Sylvia is op een of ander feest. Ze zal wel strak staan van de coke.
En dat is erg omdat...?quote:Op zondag 17 juni 2007 23:10 schreef Peter6000 het volgende:
Eens ff luisteren of die klootzak nog iets over zijn geestelijke mishandeling van Eric vertelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |