Nog walgelijker dus.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:57 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat deed ze, en toen sprong Natasia ervoor.
Maar lieverd, het is vrijwilligquote:Op zondag 17 juni 2007 22:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
ZIjn houding en gedrag was ook wel pokerbody-achtig.
Als je niet zo weten in wat voor vreselijke hel hij leeft (geïsoleerd zijn van een hele groep is vreselijk), zou je denken dat hij gezellig mee zat te bewegen op de bank.
Gooi de hele bups maar op een hoop: de butlers (Melisa), de huishouding (Palma), de gasten (op een uitzondering na) en de bewoners..het straalt geen klasse meer uit zoals het bedoeld is. De kijkers zien liever Jaap in de kots rollen dan een exclusief diner zoals destijds met Lesley en Bart..quote:Op zondag 17 juni 2007 22:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Juist![]()
En persoonlijk vind ik dat erg jammer... het was misschien "saai" toen er geen terror was, maar het was wel een beeld wat meer bij de werkelijkheid hoorde.
Mensen die zich in het dagelijks leven gedragen zoals de bewoners zich nu (moeten) gedragen zitten regelmatig op het politiebureau.
Het volgen van een groep mensen tijdens hun "normale" leven is nou eenmaal saai... heel erg saai.
Wat een onzin.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik constateer ook wat Gert opmerkt. Kritiek en leedvermaak zijn prima, maar ik vind dat constante refereren aan zijn geaardheid hier ook niet echt geweldig meer.
Juist !!!! Behalve bij mijn oudersquote:Op zondag 17 juni 2007 23:02 schreef Lobasca het volgende:
Geestelijke mishandeling is ook strafbaar..
Dat kan je wel stellen.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:49 schreef Mika25 het volgende:
[..]
De kijkers nemen de gewoontes van de bewoners gewoon over
Oh oké. Aangezien het een quote was op een bericht van mij dacht ik dat je het over mij had terwijl ik net had geschreven dat ik dat ook walgelijk vond.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:01 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik lees prima hoor.
Ik bedoel in het algemeen.
hahaha zo blijven we bezigquote:Op zondag 17 juni 2007 23:02 schreef Lobasca het volgende:
Geestelijke mishandeling is ook strafbaar..
Jaquote:Op zondag 17 juni 2007 23:02 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Gooi de hele bups maar op een hoop: de butlers (Melisa), de huishouding (Palma), de gasten (op een uitzondering na) en de bewoners..het straalt geen klasse meer uit zoals het bedoeld is. De kijkers zien liever Jaap in de kots rollen dan een exclusief diner zoals destijds met Lesley en Bart..
Ze hadden Brian tijdens zijn eerste agressie-aanval er al uit moeten knikkeren.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:02 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Gooi de hele bups maar op een hoop: de butlers (Melisa), de huishouding (Palma), de gasten (op een uitzondering na) en de bewoners..het straalt geen klasse meer uit zoals het bedoeld is. De kijkers zien liever Jaap in de kots rollen dan een exclusief diner zoals destijds met Lesley en Bart..
quote:
Het leuke is dat dit huidige concept beter scoort dan een paar maanden geleden..quote:Op zondag 17 juni 2007 23:00 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Nog walgelijker dus.
En hier kijken wij dus naar. En dit vinden wij leuk?
Ik vind het steeds meer een zielige vertoning worden. De één gedraagt zich nog ergerlijker dan de ander.
Ze luisteren niet naar jequote:Op zondag 17 juni 2007 23:04 schreef kleinzusje het volgende:
Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, bedankt voor de mooie avond,![]()
En nog een keer : JAquote:Op zondag 17 juni 2007 23:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ze hadden Brian tijdens zijn eerste agressie-aanval er al uit moeten knikkeren.
Toch heb ik op je sig gekliktquote:
Ik kijk dan ook niet meerquote:Op zondag 17 juni 2007 23:02 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
jij wel he, lieverdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |